was zeker wel moelijk lopen en zittenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Ik droeg vroegáh altijd van die vage klere (zilveren broeken enzo), heb ik nu haast niet meer aan maar toch.
hmm hier in ons durpke is het thema 'punk'...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Nou, vandag was het weer zover hoor: de jaarlijkse stuntdag, dit jaar met het thema: Aso.
Ik zit zelf nog niet in de laatste klas (moet nog 1 jaar), maar aantal vrienden van me wel.
Ik droeg vroegáh altijd van die vage klere (zilveren broeken enzo), heb ik nu haast niet meer aan maar toch.
Komen die lui dr 1 voor 1 aan of ze mn kleren even mogen lenen, zodat ze er lekker asociaal uitzien!
Nou bedankt, die kleren loop ik altijd gewoon in en zij behandelen het als carnavalsact. Het ergste was dat iedereen op school er ook nog om moest lachen
Dat zijn dus míjn mooie kleren die ze daar uit staan te lachen![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:25 schreef koston het volgende:
Wie draagt er dan ook zilveren broeken?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Komen die lui dr 1 voor 1 aan of ze mn kleren even mogen lenen, zodat ze er lekker asociaal uitzien!
Nou bedankt, die kleren loop ik altijd gewoon in en zij behandelen het als carnavalsact. Het ergste was dat iedereen op school er ook nog om moest lachen
Oh. Mijn. God.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Nou, vandag was het weer zover hoor: de jaarlijkse stuntdag, dit jaar met het thema: Aso.
Ik zit zelf nog niet in de laatste klas (moet nog 1 jaar), maar aantal vrienden van me wel.
Hier is ongeveer hetzelfde gebeurd, een meisje in de klas moest in een toneelstuk een 'asociaal figuur' spelen. Stapt ze op me af: "Zeg, heb jij toevallig nog een asociaal t-shirt over?"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Tsjah, ik weet het :')quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:34 schreef Blivox het volgende:
Karl Kani :')!!!!1!!
ahaa!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:26 schreef reuselsepunker het volgende:
[..]
hmm hier in ons durpke is het thema 'punk'...
heb dus mn halve klerenkast uitgeleend![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
We weten in ieder geval wel dat je kledingsmaak 'asociaal' is
psst? neger, kopen? 50 euroquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:50 schreef Skv het volgende:
Ik heb die broek nog steeds niet trug.. volgens mij vind die kerel em echt mooi
Mooie glimmende zilveren spijkerbroek is het
Lezen is te moeilijk voor enkele kutnerds hierquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:33 schreef Skv het volgende:
Niet zo asociaal toch
Ik draag het al een jaar niet meer ofzo hoor
Ach, als je der nu nog zo uitziet als op je foto, hebben ze denk ik wel gegronde reden om je af te zeikenquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Lezen is te moeilijk voor enkele kutnerds hier![]()
snif
Weet je, het boeit me eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef classpc het volgende:
tis gewoon naaierig.
dat gasten jouw kleren willen lenen zodat ze er aso uit kunnen zien.
Ik had gezegd: Hou deze kleren aan, dan kun je er zo heen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:25 schreef koston het volgende:
Wie draagt er dan ook zilveren broeken?
Niks, vond het wel vreemd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:58 schreef Markster het volgende:
WAT IS JE PROBLEEM DAN.
volgens mij vind je het een aanval op je ego!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Niks, vond het wel vreemd.
En vervolgens gaat ie een topic openen om te zeiken dat hij afgezeken wordt.... lijkt me ook redelijk kansloos moet ik zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:14 schreef Skv het volgende:Whehe, een kansloos figuur zeikt op mij
Als ik me van mensen als jij wat aan ging trekken, kon ik me net zo goed direct ophangen
ik ken dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Mijn leven is nog steeds vreemd, heel vreemd. en ik snap er geen fuck van... miss maar beter ook!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef Skv het volgende:
Ik draag het ook niet meer, gelukkig
Tsjah, wat was het leven nog vreemd toen ik in de brugklas zat..
vroegáh is typisch iets puberaalsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Ik droeg vroegáh
Check de tweede foto en dan het oor van die gastquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:27 schreef Skv het volgende:
Nouja, heb ff foto's gemaakt
Toch wel heel erg eigenlijk
[afbeelding]
Maat van me in geleende shit
[afbeelding]
Nogmaals
[afbeelding]
Shirt
[afbeelding]
Shirt
[afbeelding]
Ook een soort zilveren broek, alleen is deze zwart glimmend en die andere zilver glimmend
[afbeelding]
Schoenen
wat draag je nu dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef Skv het volgende:
Ik draag het ook niet meer, gelukkig
Tsjah, wat was het leven nog vreemd toen ik in de brugklas zat..
Ik zou zo iemand de huid vol schelden. "Hallo! Jij was toch asociaal he?"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hier is ongeveer hetzelfde gebeurd, een meisje in de klas moest in een toneelstuk een 'asociaal figuur' spelen. Stapt ze op me af: "Zeg, heb jij toevallig nog een asociaal t-shirt over?"
ik:
"Ja, ik moet een asociaal figuur spelen, en ik dacht, jij hebt vast wel wat asociale kleren"
Goed, ik heb haar maar een oud Jackass t-shirt meegegeven (mét winkelwagentje erop), en het hele gebeuren heeft me een bioscoopbon opgeleverd, dus okay
Spul van Diesel, gsus, replay, g-star, evisu etc.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:24 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wat draag je nu dan?
heb ik 1 ding op te zeggen:quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Spul van Diesel, gsus, replay, g-star, evisu etc.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:03 schreef classpc het volgende:
[..]
Check de tweede foto en dan het oor van die gast
En waar loop jij inquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
heb ik 1 ding op te zeggen:![]()
De mijne?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:28 schreef cerror het volgende:
Je userfeauteau
Dank je.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
heb ik 1 ding op te zeggen:![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:01 schreef EL_REY het volgende:
he sjonnie....psstt........
zilveren broek verhuren?![]()
![]()
![]()
![]()
Die vind je ook niet bij de C&A.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:18 schreef Moja het volgende:
zilveren broek waar vind je die danben er nog nooit een tegengekomen
![]()
C&A heb ik nooit genoemd maar ok. Hier in Amsterdam vind ik dat trouwens wel meevallen dr lopen hier erg vage types rond maar het kan erger.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Die vind je ook niet bij de C&A.
Als ik trouwens zie waar de gemiddelde Hollandse boerenlul in loopt dan ben ik blij dat er nog mannen zijn die zorg aan hun kledingkeus besteden in plaats van altijd maar datzelfde overhemd van de H&M of C&A
Laat staan alle beta-studenten met te strakke spijkerbroeken, kisten of bergschoenen, onregelmatige baardgroei, staarten, oude foute brillen en metal t-shirts. Als er iets slecht is voor mijn humeur is het wel een club van dat soort figuren.
Dat heb ik ook. Alles kan mijn humeur verpesten. Kinderen, bejaarden, zwervers, files, metal-nerds, baco-boys en niet te vergeten ik zelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:58 schreef Moja het volgende:
[..]
en als iemands kledingskeuze je humeur kan verpesten heb jij maar een zwaar leven![]()
C&A is wel zo'n beetje het duurdere segment voor mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:39 schreef nozem het volgende:
Als ik trouwens zie waar de gemiddelde Hollandse boerenlul in loopt dan ben ik blij dat er nog mannen zijn die zorg aan hun kledingkeus besteden in plaats van altijd maar datzelfde overhemd van de H&M of C&A
Wasquote:Op zondag 20 juni 2004 18:29 schreef AltamirA het volgende:
SKv is echt zo'n japie die geen kledingstijl heeft, maar enkel een kledingmerk.
Je snapt het niet he, als ik bedoelde was dan schreef ik wel was.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Was![]()
neee die zilveren broeken dat was vroegah...quote:Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef Xebrozius het volgende:
Dus je draagt Evisu en zilveren broeken?
Dat is net zoiets als iemand die lelijk is EN stinkt.
Dan ruikt hij best nog wel lekker voor iemand die stinkt.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:57 schreef AltamirA het volgende:
[..]
neee die zilveren broeken dat was vroegah...
nu draagt hij Diesel Gsus Replay en tja.. ook Evisu
beverwijk?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:20 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
ahaa!
Pius-x college!!!
(mn broer zit daar toevallig ook op school)
dank.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan ruikt hij best nog wel lekker voor iemand die stinkt.
Ga maar lekker met je naaimachine gothic jurken in mekaar lopen naaien jij.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:45 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Je snapt het niet he, als ik bedoelde was dan schreef ik wel was.
Vind je nou dan van jezelf dat je een kledingstijl hebt??
En kom niet weer aanzetten met 'ik draag replay gsus diesel..' want dat is juist wat ik bedoel.
Je koopt dus gewoon iets op t merk en dat is wat ik sneu vond....
Hij bedoelt dat je beter dingen kan dragen die je mooi vindt ipv meuk waar een logo'tje opstaat...quote:Op zondag 20 juni 2004 23:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ga maar lekker met je naaimachine gothic jurken in mekaar lopen naaien jij.
Sterf maar een eind op.
quote:Op zondag 20 juni 2004 23:35 schreef CasB het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je beter dingen kan dragen die je mooi vindt ipv meuk waar een logo'tje opstaat...
Ik koop iets in die stijl zeg maarquote:Op zondag 20 juni 2004 23:35 schreef CasB het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je beter dingen kan dragen die je mooi vindt ipv meuk waar een logo'tje opstaat...
Doodsverwensing!quote:Op zondag 20 juni 2004 23:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Sterf maar een eind op.
toffe jongen ben jijquote:Op zondag 20 juni 2004 23:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Sterf maar een eind op.
Kies of Goud of Zilver, maar niet beide, is niet mooi!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:26 schreef Skv het volgende:
2x een zilveren ketting, waarvan 1 met kruis.
Een gouden ring met nepdiamant
Een gouden ketting met schakels type B.A.
Zilveren armband die ik altijd om heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |