Ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:59 schreef tonks het volgende:
dus ik moet zomaar 149 euro betalen :S
Me huis adres.. enzoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:18 schreef Lucille het volgende:
Kennen ze alleen je email adres of meer gegevens? En is het een buitenlandse site?
Nee geen handtekeningquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:26 schreef MikeyMo het volgende:
hebben ze je handtekening?
Zo niet: Volgens mij hebben ze dan geen poot om op te staan... negeren, niet betalen
ok, niet betalen dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee geen handtekening
Uhm naam voornaam,, postcode adres woonplaats dat allemaalquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ok, niet betalen dus.
Kun je even vertellen wat je precies hebt ingevuld bij ze?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhm naam voornaam,, postcode adres woonplaats dat allemaal
Dat was ik nie! Dat was een Neger!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:32 schreef tonks het volgende:
[..]
dat moet je natuurlijk nooit doen, helemaal niet bij sekssites. Maar iig, je hebt nooit een handtekening ergens onder gezet dus je bent nooit een overeenkomst met ze aangegaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:32 schreef tonks het volgende:
[..]
ik zou me er niet te druk om maken, al kan ik me voorstellen dat je je wel een beetje in een 'lullige' situatie bevindt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:30 schreef tonks het volgende:
ja ik ben 16ik had ook gewoon 1987 als geboorte datum ingevuld..
Net of zo'n site betrouwbaar is. Een officiële site zal écht niet zomaar iemand de mogelijkheid bieden om willekeurige gegevens in te voeren om vervolgens vanuit school, internetcafe of wat dan ook te kunnen internetten. De professionele sites werken volgens mij (en haha, nee ik ben inderdaad niet lid bij zo'n site; ik zal 't maar vast zeggen voordat je dat weer krijgtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:38 schreef RJensen het volgende:
Stja, als je je daar hebt aangemeld en je hebt alles naar waarheid ingevuld (stomstom) dan zou ik idd maar betalen. Ze hebben je ip. ook dus, ik geef je weinig kans...
Natuurlijk eerst wel ff alle herinneringen afwachten, en
nee, gewoon niet betalen. Hij is 16, ze mogen hem geeneens toegang verschaffen in principequote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:38 schreef RJensen het volgende:
Stja, als je je daar hebt aangemeld en je hebt alles naar waarheid ingevuld (stomstom) dan zou ik idd maar betalen. Ze hebben je ip. ook dus, ik geef je weinig kans...
Natuurlijk eerst wel ff alle herinneringen afwachten, en
was ik maar weer 16, zuchtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, gewoon niet betalen. Hij is 16, ze mogen hem geeneens toegang verschaffen in principe
Zal volgende keer beter lezen, 16 jaar lekker niet betalen iddquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:52 schreef MikeyMo het volgende:
nee, gewoon niet betalen. Hij is 16, ze mogen hem geeneens toegang verschaffen in principe
Helaas, een overeenkomst is vormvrij.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat moet je natuurlijk nooit doen, helemaal niet bij sekssites. Maar iig, je hebt nooit een handtekening ergens onder gezet dus je bent nooit een overeenkomst met ze aangegaan.
laat hun maar eens bewijzen dat die persoon die die gegevens heeft ingevuld ook die persoon daadwerkelijk is...quote:Op zondag 16 mei 2004 14:27 schreef wernert2 het volgende:
[..]
Helaas, een overeenkomst is vormvrij.
Als jij gewoon even 't topic leest zie je dat die 'arme' jongen nog maar 16 is en dus geheel niet beschikt over een CCquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:37 schreef Vamos het volgende:
Je hebt vast je creditcard nummer gegeven en de regeltjes niet goed gelezen. Je moet na 2 weken zelf opzeggen anders zit je er aan vast... en nu het leuke:
Opzeggen bij sexsites is haast onmogelijk. Betaling geschied vaak via een of andere vage creditcarbedrijf met nog vagere links. Soms 'werkt' de link om je uit te schrijven gewoon niet.
Veel plezier!
"mam? mag ik even je CC lenen? Ik wil een cd kopen via internet"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als jij gewoon even 't topic leest zie je dat die 'arme' jongen nog maar 16 is en dus geheel niet beschikt over een CC![]()
Dan had moeders de rekening gekregen en niet de 16-jarige in kwestie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:28 schreef Vamos het volgende:
[..]
"mam? mag ik even je CC lenen? Ik wil een cd kopen via internet"![]()
Mam: "^&$^!!!! Wat heb je nou weer gedaan! Kijk waar ik een rekening voor heb!!! Je betaalt het maar lekker zelf!"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:41 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Dan had moeders de rekening gekregen en niet de 16-jarige in kwestie.
L-e-z-e-n blijft nog steeds een vak![]()
Waarschijnlijk meer uren werken dan uren rukken.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:48 schreef FrankS het volgende:
ik bedoel, 149,- euro.. hoeveel uur is dat voor jou werken? zo'n 40 uur?![]()
krijg jij 3,70 p uur dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:48 schreef FrankS het volgende:
zo'n rekening van 149,- zou ik dus never nooit betalen he. Mochten ze hun centen toch willen zien, dan zou ik het zo uitstellen dat ze óf naar de rechter stappen óf er niet meer achteraan gaan.
ik bedoel, 149,- euro.. hoeveel uur is dat voor jou werken? zo'n 40 uur?![]()
aanvrager is dus niet 18 jaar of ouderquote:Aanvragers moeten minimaal 18 jaar of ouder zijn. De proefperiode van 10 dagen
wordt zonder opzegging automatisch omgezet in een Gold Membership.
Op alle leveringen en aanbiedingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
die is hard aan het werk om stiekem die rekening te kunnen betalen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik denk dat Tonks weer wat anders te rukken heeft gevonden want hij is al lang niet meer verschenen in dit topique
Neh, die hoeft ie toch niet te betalenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die is hard aan het werk om stiekem die rekening te kunnen betalen?
Wrong bet..............quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Neh, die hoeft ie toch niet te betalenIk ga voor mijn optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |