Nu zal er ook vast een BSB lijst van overspelige mensen komen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Boehoehoe... ik sta op een potentielen-lijst.
http://meki-online.4t.com(...)en_volgens_meki.html
Ik neem aan dat de POL-mods en FA's, consequent als ze zijn, hier ook iets aan gaan doen? Ofschoon geldt dit alleen voor mijn hitsige moslim-monitor?.
.
Ook de spelling nazi's zitten hem op de hielen.quote:Zoals u weet heeft Meki erg veel vijanden
hier komen de namen van domste en gestoorde varkens ( uuhm terroristen )
maak je niet druk..zijn NAW gegevens zijn al lang bekendquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nu zal er ook vast een BSB lijst van overspelige mensen komen.
http://meki-online.4t.com(...)en_volgens_meki.html
[..]
Ook de spelling nazi's zitten hem op de hielen.
We vinden wel wat anders.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:52 schreef Sidekick het volgende:
De link in zijn sig is verwijderd.
Dus er kan worden gestopt met het plagen van Meki.
Mooiquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:52 schreef Sidekick het volgende:
De link in zijn sig is verwijderd.
Dat kan ja. Alleen prefereer ik een andere oplossingquote:Dus er kan worden gestopt met het plagen van Meki.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je nieuwe sig is misschien nog wel beter dan de moslimmonitor Dora.Alleen wel een beetje (lees: te) kort.
Wat heb jij trouwens voor een achterlijke sigquote:A Lynndie England fan
Zie je dat nu pas?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:21 schreef kLowJow het volgende:
Wat heb jij trouwens voor een achterlijke sig
Ja.. humorquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas?
Mailen naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:35 schreef Meki het volgende:
Waarom is mijn Sig weg ??
Neeh geen tijd en wat op je site staat is niet waarquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mailen naar forum@fok.nl.
Wel hoor. Of moet je morgen weer solliciteren om aan je quotum te komen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh geen tijd
Je had een link naar je racisten-lijstje in je sig. Dat is gewoon onnodig provoceren van mede-users. Daarom is die weg.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:35 schreef Meki het volgende:
Waarom is mijn Sig weg ??
Net als >50% van de overige sigs dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is gewoon onnodig provoceren van mede-users.
Op naar een sigloos fok ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:28 schreef Sidekick het volgende:
Dat is gewoon onnodig provoceren van mede-users. Daarom is die weg.
Kan mijn sig ook worden gezien als aanstootgevend?quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Op naar een sigloos fok ?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kan mijn sig ook worden gezien als aanstootgevend?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]![]()
Ik ben weer eens veel te goed voor deze aarde.
Misschien kun je hem vriendelijk bijlichten om hem tot nadenken te stemmen over de beste lange termijn strategie van handelen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:22 schreef X-Ray het volgende:
Dat geklootzak om alles en iedereen van extreem-rechts en nazi-gedachtengoed te beschuldigen van Kirmizi komt me ook me strot uit trouwens. Wat een geklootzak zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |