abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19120931
Wie gebruikt er Efudix? Het is een cytostatica-crème. Ik moet het 3 weken gebruiken. Je krijgt er een rood gezicht van. Maar ik vroeg me af of het ook heel erg brandt of jeukt.

Ik ben nog niet begonnen. zie er een beetje tegenop...
pi_19121218
huidkanker?
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:34:09 #3
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_19121232
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:33 schreef danos het volgende:
huidkanker?
?
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_19121262
topictitel is een beetje vreemd..

[edit]
Efudix®: Toepassingen (= indicaties)

* Keratose (licht-keratose)
* Ziekte van Bowen (kwaadaardig huid-epithelioom)
* Huidkanker , bepaalde vormen (o.a. ziekte van Bowen en basilioom
[/edit]

[edit2]
Veldmuis heeft ook al gegoogled zie ik
[/edit2]
pi_19121279
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:33 schreef danos het volgende:
huidkanker?
klopt wel hoor:
quote:
Efudix®: Toepassingen (= indicaties)

* Keratose (licht-keratose)
* Ziekte van Bowen (kwaadaardig huid-epithelioom)
* Huidkanker , bepaalde vormen (o.a. ziekte van Bowen en basilioom)
pi_19121347
Ik zou maar gewoon lekker gaan smeren, boeien toch als het jeukt of prikt of dat je er rood van word. Je hebt huidkanker dan doe je toch alles om daar vanaf te komen, ik snap je niet
Veel sterkte ermee.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:40:51 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_19121400
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:38 schreef Deetch het volgende:
Ik zou maar gewoon lekker gaan smeren, boeien toch als het jeukt of prikt of dat je er rood van word. Je hebt huidkanker dan doe je toch alles om daar vanaf te komen, ik snap je niet
Veel sterkte ermee.
TS wil gewoon wat ervaringen uitwisselen. Moet kunnen vindt ik. Veel sterkte TS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_19125813
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe.

Is huidkanker een te zwaar woord? Deze vorm, basaalcelcarcinoom en actinische keratose, komt zeer veel voor. Er bestaat verder op het internet geen patientenvereniging voor.Vandaar dat ik het bij de uitgebreide Fok-gemeenschap probeer.

Echt helemaal niemand???
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:33:41 #9
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_19125909
Ik ken het spul niet, en kan je daar verder ook niet mee helpen. Maar als je alleen maar wilt weten of het niet jeukt/brand kan je misschien gewoon naar de apotheek bellen waar je het gehaald hebt? (of huisarts oid)
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_19126410
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:33 schreef Offy het volgende:
Ik ken het spul niet, en kan je daar verder ook niet mee helpen. Maar als je alleen maar wilt weten of het niet jeukt/brand kan je misschien gewoon naar de apotheek bellen waar je het gehaald hebt? (of huisarts oid)
De bijsluiter en folders heb ik allemaal goed gelezen. Ik wil graag uit de eerste hand horen hoe het is. Ik ben lerares en vraag me af of ik er gewoon mee door kan werken ofdat de verschijnselen zo erg zijn dat dat niet gaat. Drie weken ziek thuis lijkt me maar nix. In dat geval wacht ik tot de zomervakantie.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:51:21 #11
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_19126452
Liever een jeukend gezicht dan huidkanker, me dunkt.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 19:46:30 #12
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19132238
Topictitel aangepast, lijkt me beter en duidelijker
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19132642
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:50 schreef ra-chel het volgende:

[..]

De bijsluiter en folders heb ik allemaal goed gelezen. Ik wil graag uit de eerste hand horen hoe het is. Ik ben lerares en vraag me af of ik er gewoon mee door kan werken ofdat de verschijnselen zo erg zijn dat dat niet gaat. Drie weken ziek thuis lijkt me maar nix. In dat geval wacht ik tot de zomervakantie.
Het is dat ik het drie keer heb gelezen dat ik ervan overtuigd ben dat je bovenstaande echt geschreven hebt

Echt ongelofelijk! Als je huidkanker hebt daar wil je verdorie toch zo snel mogelijk van af voordat je er meer schade aan ondervindt. Gewoon smeren die handel, z.s.m.
Stel je voor dat je straks méér dan 3 weken ziek thuiszit, en dan niet omdat je gezicht een beetje rood is....
pi_19146940
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:02 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Het is dat ik het drie keer heb gelezen dat ik ervan overtuigd ben dat je bovenstaande echt geschreven hebt

Echt ongelofelijk! Als je huidkanker hebt daar wil je verdorie toch zo snel mogelijk van af voordat je er meer schade aan ondervindt. Gewoon smeren die handel, z.s.m.
Stel je voor dat je straks méér dan 3 weken ziek thuiszit, en dan niet omdat je gezicht een beetje rood is....
Dank je wel voor je reactie. Ik ben nog aan het overleggen met mijn baas. Toch blijf ik hopen op een mede-smeerder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')