quote:Gisteren top uitgetest met kleiner tandwiel voor..... top blijft hetzelfde maar trekt er dus makkerlijker heen, dus met wind tegen enzo ligt de top iets hoger, in praktijk dus ietsje hoger maar in theorie hetzelfde alleen met meer toeren.....
Mensen kijken me nu wel aan als ik voorbij komGisteren 150km/h..... bij 150km/h draait 9000rpm Bij de 140 8500rpm...
Dus als de begrenzers er straks uit zijn zal de top wel stukje lager liggen
Nu niet, want, hij kwam nooit tot zijn max. toeren, bleef altijd hangen bij 8000rpm ofzo, redline zit bij 12000, dus als de begrenzers eruit zullen zijn zou hij dus tot de 12000rpm kunnen gaan Wat ongeveer gelijk is aan 210km/h op de teller.. met originele vertanding dus.
Denk dat de top nu op 170 a 180 ligt met deze vertanding
Maar trekt echt harder Is de moeite waard...
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef Gerako het volgende:
Tering das snel!!
Maar jullie zouden dus echt zo een willen hebben was mijn vraag net??
Helaas ZX9R, te vroeg.
Ik zag het.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Ik had hem al doorgestreept!
Dan rijd ik nog maar in z'n 3.quote:Denk dat de top nu op 170 a 180 ligt met deze vertanding
Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk...
180kg droog, 130pk, sturen heel goed en zijn onslijtbaar... en het beste punt: ze zijn er megamooi uit
Mooier dan een Millequote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:
[..]
Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.
Gelukkig verschillen de smaken nog wel eens. Dat niemand van jou vrienden er een hebt zegt meer over het aantal vrienden dat jij hebt denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooier dan een Mille
Tja, Ik ken niemand met dit model Fireblade, kan ook aan mijn beperkte vriendenkring liggen
Ik vind het gewoon het mooiste model Fireblade..
Ik loop er ook niet echt warm voor!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:
[..]
Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:00 schreef Gerako het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de smaken nog wel eens. Dat niemand van jou vrienden er een hebt zegt meer over het aantal vrienden dat jij hebt denk ik. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik loop er ook niet echt warm voor!
Bijna net zo snel als een Bladequote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef Gerako het volgende:
Tering das snel!!
Kun je veel zeggen, maar er zijn hier veel meer Fireblades dan Mille`s, daar kom je gewoon niet onderuit. Maar inderdaad Mille`s begin je al meer te zien, maar ik vindt de details bij een Italiaan gewoon veel mooier dan bij een Jap, Italianen maken er gewoon even meer van. Bij een Jap kun je gewoon zien dat het bijna een massaproduct is. (Niet bij allemaal meer tegenwoordig)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Ik zie ze minder rijden dan Mille's iig... die zijn nou ook niet echt origineel meer hoor.
En tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaak
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hier niet iig.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:05 schreef Gerako het volgende:
[..]
Kun je veel zeggen, maar er zijn hier veel meer Fireblades dan Mille`s, daar kom je gewoon niet onderuit. Maar inderdaad Mille`s begin je al meer te zien, maar ik vindt de details bij een Italiaan gewoon veel mooier dan bij een Jap, Italianen maken er gewoon even meer van. Bij een Jap kun je gewoon zien dat het bijna een massaproduct is. (Niet bij allemaal meer tegenwoordig)
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:
[..]
Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.
Ach, alleen echte rijders snappen dat de 98-er Blade gewoon erg mooi is (OPM waar ben je nou??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen mensen met een bepaalde smaak vinden een Blade echt mooi. Valt niks aan te snappen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach, alleen echte rijders snappen dat de 98-er Blade gewoon erg mooi is (OPM waar ben je nou??)
Sorry ik liet me gaan...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo serieus erop in gaan
Als het automobilisten waren: CRX types ..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:12 schreef Gerako het volgende:
[..]
Alleen mensen met een bepaalde smaak vinden een Blade echt mooi. Valt niks aan te snappen.
Dus nu heeft'ie een Triumph ..quote:No way dat ik een Fireblade zou kopen!!!! Ook al is dat de beste motor..
Whehehequote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het automobilisten waren: CRX types ..![]()
![]()
Pepijn, ook voor jou hebben ze gips....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
Als het automobilisten waren: CRX types ..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef Gerako het volgende:
Maar jullie zouden dus echt zo een willen hebben was mijn vraag net??
dat van die 180 kg droog wist ik niet eens plus een Fireblade, en dan dit model helemaal is gewoon te mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Tuurlijk...
180kg droog, 130pk, sturen heel goed en zijn onslijtbaar... en het beste punt: ze zien er megamooi uit
ben ik het niet mee eens. wat mij vooral opviel bij jouw Mille was dat er (te) veel zwarte hard-plastic gebruikt is, denk aan de behuizing van het achterlicht, kentekenplaathouder, bepaalde (kleine) kuip- en cockpitdelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:05 schreef Gerako het volgende:
maar ik vindt de details bij een Italiaan gewoon veel mooier dan bij een Jap, Italianen maken er gewoon even meer van.
Wijs eens aan als je wilt, kuipdelen is er maar 1 volgens mij en de cockpit wordt tenminste nog bedekt, bij veel Jappen kijk je zo naar de bedrading.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens. wat mij vooral opviel bij jouw Mille was dat er (te) veel zwarte hard-plastic gebruikt is, denk aan de behuizing van het achterlicht, kentekenplaathouder, bepaalde (kleine) kuip- en cockpitdelen.
oogt wat mij betreft een beetje goedkoop. als ze ipv dat plastic gewoon alu hadden gebruikt en meegespoten in de juiste kleuren was wat netter geweest.
Nou ben je echt spijkers op laag water aan het zoeken .. is dit echt een mening...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens. wat mij vooral opviel bij jouw Mille was dat er (te) veel zwarte hard-plastic gebruikt is, denk aan de behuizing van het achterlicht, kentekenplaathouder, bepaalde (kleine) kuip- en cockpitdelen.
oogt wat mij betreft een beetje goedkoop. als ze ipv dat plastic gewoon alu hadden gebruikt en meegespoten in de juiste kleuren was wat netter geweest.
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef Gerako het volgende:
bij veel Jappen kijk je zo naar de bedrading.
Daarom heb ik een donker kuipruitje.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef Gerako het volgende:
bij veel Jappen kijk je zo naar de bedrading.
wat ik zei, ik noemde toch een aantal dingen op. dat van die bedrading is idd erg lelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Wijs eens aan als je wilt, kuipdelen is er maar 1 volgens mij en de cockpit wordt tenminste nog bedekt, bij veel Jappen kijk je zo naar de bedrading.
dat soort details zijn typisch itailaans en very nice idd. (dus ja, ben het er wel mee eens itt wat ik eerder zei)quote:Detail die ik bedoel zijn bijvoorbeeld de bevestiging van de spiegels, de manier van bevestigen van de achterremklauw, de bouw van de achterbrug en het mechanisme voor het stellen van de ketting.
[afbeelding]
Goh ik wilde eerst posten dat je mening wel een hoog autovisie gehalte had.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik houd gewoon niet van het gebruik van zwart plastic. dat zie je ook vaak bij auto's als bumper.
tja, het is hetzelfde materiaal en het is gewoon lelijk. verder is die Mille echtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goh ik wilde eerst posten dat je mening wel een hoog autovisie gehalt had.![]()
![]()
![]()
vervangen voor carbonquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kijk, het is niet om die Mille af te kraken ofzo of om iets zoeken zodat ik iets als weerwoord heb (Blade-discussie) maar voorbeeldje:
[afbeelding]
ik kan er gewoon niet bij dat ze geen nettere oplossing konden vinden hiervoor.
maarja, das mho. ik had dit zsm vervangen (of gespoten), net als de achterlichtbehuizing.
Nog niet eens zo'n heel groot lijstje.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef Gerako het volgende:
het mechanisme voor het stellen van de ketting.
juistquote:
Staat ook op mijn verlanglijstje, maar alleen de afdekkap van de cockpit bijvoorbeeld kost al ruim 200 euro. TWEEHONDERD, dus misschien kunnen jullie begrijpen dat ik daar nog even mee wacht, evenals die zijkap.quote:
quote:Biaggi up earliest in morning practice
Report, 14/05/04
Max Biaggi set the quickest time in the first free practice to establish early superiority at the Grand Prix Polini de France, the new track surface aiding the Italian on his way to a best lap of 1’35.200, just under the pole time set here last season by Valentino Rossi. In an intriguing battle for the psychological edge in the morning session, Biaggi snatched top spot from former team-mate Carlos Checa, with Nicky Hayden also moving above the Spaniard into second place during an entertaining finale.
logisch, dat is een hoop geld. maar het ging erom dat dat lelijk materiaal was.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:00 schreef Gerako het volgende:
Ben net even naar MotoPort geweest voor de prijzen van de carbon onderdelen:
Die zijkappen kosten in carbon: ¤ 254,- PER STUK!
Dat kapje boven de tellers kost ¤ 342,-
Dat is dus de reden waarom ik nog even wacht met de aanschaf van die dingetjes.
Die waren toen nog onbetaalbaar, en ik wilde een nieuwe motor rijden .. 4.300 gulden ..denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie koopt er dan ook zoiets, had je beter een CRX kunnen halen![]()
Tja tis de leeftijd .. dan wil je nog stoer zijn en "vermeend"eergevoel hoog houden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Praatjes... :
(Ja die opmerking van je met je CRX-type zit hoog hoor, hier)
Dat zijn nou juist de leuke momenten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind het plotseling helemaal niet vreemd dat die kleine van je zulke foute tekst uitkraamd...
Daar heb je daar eergevoel weer.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond er niks aan.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
(Ja die opmerking van je met je CRX-type zit hoog hoor, hier)
Hij is toch vaag..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]plus snapte ik hem niet behalve dat het allebei Honda's zijn
Ik denk alle anderen wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]plus snapte ik hem niet behalve dat het allebei Honda's zijn
katsjing 850 pleuro's! mooi deze kappen laten zitten (zo lelijk zijn ze nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:00 schreef Gerako het volgende:
Ben net even naar MotoPort geweest voor de prijzen van de carbon onderdelen:
Die zijkappen kosten in carbon: ¤ 254,- PER STUK!
Dat kapje boven de tellers kost ¤ 342,-
Dat is dus de reden waarom ik nog even wacht met de aanschaf van die dingetjes.
ach ga toch fietsenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk alle anderen wel.Polletje zetten.
![]()
nope, maarrequote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist je dat niet van die 180kg OPM? Lekker licht!
Niet om te slijmen ..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij is toch vaag..
Jaja, die Pepijn maakt wel vrienden hier !
Zie www.motoroccasion.nlquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nope, maarrereden te meer om geld opzij te leggen.
hoeveel moeten ze nu opbrengen? 6-7.000 euro ofzo?
tis ook helemaal geen lelijke motorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet om te slijmen ..
Ik vind het zelf helemaal geen lelijke motor die Bandit .. en hij heeft zijn naam mee.
Zelf heb ik liever een customized Bandit dan een standaard Fazer.![]()
Dus maak er wat van zou ik zeggen.![]()
thx! die ga ik 1,5 jaar bewarenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie avatar OPM!
Mag jij liegen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx! die ga ik 1,5 jaar bewaren
Ik vroeg alleen maar welke hij het mooiste vond .. had hij daarvoor gezegd zonder Riet en Makster in de buurt. Dus ik riep die gasten even terug .. gaat die kleine zo beginnen ..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat heeft ie gezegd dan?
oja, laat maar. hij vond de jouwe de lelijkste ofzo toch?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar welke hij het mooiste vond .. had hij daarvoor gezegd zonder Riet en Makster in de buurt. Dus ik riep die gasten even terug .. gaat die kleine zo beginnen ..![]()
![]()
![]()
![]()
vetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vind je van de mijne
Nee, hij wilde een statement maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]mooi he kinderen, altijd eerlijk.
1 ding weet je wel zeker als je zoiets zegt... je maakt er wel vrienden meequote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, hij wilde een statement maken.Keek amper naar wat het was .. snelle beweging:
> dat is de mooiste (Makster) > dat is de lelijkste [b]LOMPSTE[/s] (Riet)
En we stonden bij Motoport, dus tussen 50 motofietsen kiest hij nou net deze 2 ...
Jouwe is toch mooierquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vetik zat nog te twijfelen om die te nemen
ach straks hebben we toch dezelfde motorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jouwe is toch mooier
Moet ik hier alles uitleggen ..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Ah, word het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet ik hier alles uitleggen ..Ik ga lekker sporten, tot later.
Werktijd is over.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
Moet ik hier alles uitleggen ..Ik ga lekker sporten, tot later.
Werktijd is over.
open doel hequote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben altijd te snel
samen een proefrit doen, neemt 1 van ons 600 mee en de ander de 900. onderweg ff switchenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd
Deze staat nu bovenaan mijn wenslijstje samen met de GSX-R600
Wil wel even kijken wat leuker en beter rijd! 600 of 900cc
vooral het neusje inderdaad en de totale lijn van het model. dat is iets wat mij toen ik net begon ook al erg aantrokquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vind jij nu het mooiste aan die Blade?
Ik het neusje, heeft erg mooie voorkant. Verder gewoon natuurlijk het model zelf, de kleur en de lijne![]()
![]()
![]()
maar waarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou wel ergens de vinden zijn denk ik...
quote:CBR125R noem ik vanaf nu een GayBlade
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:37 schreef Yakult het volgende:
Vinden jullie een 2000 model niet veel mooier? Toen is het model pas echt gewijzigd.
Persoonlijke mening is dat deze een beetje gedateerd is.
(opgewaardeerde '92 blade met afgeronde hoekjes)
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:37 schreef Yakult het volgende:
Vinden jullie een 2000 model niet veel mooier? Toen is het model pas echt gewijzigd.
Persoonlijke mening is dat deze een beetje gedateerd is.
(opgewaardeerde '92 blade met afgeronde hoekjes)
Hij is wel mooi hoor (maar niet zo mooi als een 2000 bladequote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
(ff riet zijn vinger kracht bij zetten)
Dit is gewoon DE Blade... de rest is een slap aftreksel ervanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:42 schreef Yakult het volgende:
[..]
Hij is wel mooi hoor (maar niet zo mooi als een 2000 blade)
ben erg nieuwsgierig geworden dus de vraag is gelanceerdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Open een topic of MF ofzo, zitten zat Blade-freaks
model is van '98-'99quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij loopt het model van 1997 t/m 1999
Kan je ook nog effe vragen welk modeljaar het is enzo? En van welk modeljaar ''onze'' kleur is... en die blauwe
97-er en 98-er staan er nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:58 schreef Yakult het volgende:
hier staan de 900 blades op een rijtje:
http://www.tmv.ch/archives/mytheCBR900/pagMYTHECBR900.htm
2000 model:
[afbeelding]
Wie weetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je moeder hoeft er toch op te rijden? of betaalt ze mee
Het jaar 200?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:01 schreef Yakult het volgende:
in 200 18 paarden erbij, en 10 kilo eraf!
true, not truequote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het jaar 200?
En 3000 euro erbij!
Plus de 98 en 99-er is veel mooier
Honda is ver voor zijn tijdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Het jaar 200?
Dan haal je hem uit Italie:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
En 3000 euro erbij!
Wat reed jij ook alweer?
kan ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Liever uit Duitsland dan
altijdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:
Zin om eindje te rijden?
te tam? heeft 100 pk toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Een CBR600?? Te tam!
Ik zou gaan voor een kawasaki, zeker weten. Maar waarom eigenlijk een ZXR750 als ik vragen mag en geen ZX6R of ZX7R?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat vinden jullie van deze dan ipv een ZXR750 als volgende fiets?
[afbeelding]
nu? je bent serieus? shit, ik moet over 20 min. wegquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou ik naar jou komen ofzo..
die ZXR is meestal wat betaalbaarderquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:27 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een kawasaki, zeker weten. Maar waarom eigenlijk een ZXR750 als ik vragen mag en geen ZX6R of ZX7R?
dat moet je er wel ff bij zettenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben eens serieus ja![]()
zeker!!quote:Ow, jammer
saai? ow...proefrit wil ik zeker een keer maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, maar komt er nogal saai uit zeg maar
Maar als tussenstap is het wel ok > van ZXR400 naar CBR600
Ghehequote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat moet je er wel ff bij zettendaar reken ik niet op
das goedquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ghehe
Ik kom wel een keer je huisje en je PS2 checken, ok
Nogal een lineaire vermogenafgifte zeg maarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
saai? ow...proefrit wil ik zeker een keer maken.
Ik vind een ZX7R veel mooier dan welke Honda dan ook. Veel Honda`s moeten het echt hebben van de kleurtjes en de stickertjes, terwijl ik een helemaal groene Kawa nog steed mooi vind.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die ZXR is meestal wat betaalbaarder
waarom zo zeker van kawa dan? honda is toch 1 vd betere merken?
ik zal het binnenkort missch wel merken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Nogal een lineaire vermogenafgifte zeg maar
mwah, ik vind een CBR 600 RR 2004 ook veel mooier maar die kost wat meer. een ZX7R begint op marktplaats bij 5.500 euro. net iets te veel van het goedequote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:32 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik vind een ZX7R veel mooier dan welke Honda dan ook. Veel Honda`s moeten het echt hebben van de kleurtjes en de stickertjes, terwijl ik een helemaal groene Kawa nog steed mooi vind.
Voor een beginner (no offence) zou het wel een pittige motor zijn hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zal het binnenkort missch wel merken.
Tja, dat geld altijd he. Maar ja, een goed alternatief kan ik ook zo 1 2 3 niet bedenken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, ik vind een CBR 600 RR 2004 ook veel mooier maar die kost wat meer. een ZX7R begint op marktplaats bij 5.500 euro. net iets te veel van het goede
ik ben ook een beginner, dus missch ervaar ik het wel niet als saai. in vergelijking met mijn zxr zal het wel meevallen toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor een beginner (no offence) zou het wel een pittige motor zijn hoor
yep, voorlopig wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:37 schreef Gerako het volgende:
[..]
Tja, dat geld altijd he. Maar ja, een goed alternatief kan ik ook zo 1 2 3 niet bedenken.
Ehh.. wat is een Thundercat danquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nah, ik wil geen half-naked bike of naked, voorlopig niet iig. supersport trekt mij gewoon het meest, de houding enzo.
Soms lijkt een fiets zwaarder te sturen, maar het is een kwestie van gewenning.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Had op de ZXR van Makster gestuurd bij de Holec bocht, maar vond hem erg zwaar te bocht insturen vergeleken met de Bandit terwijl ie toch veel lichter is
Kan aan zijn vering liggen ofzo.... wat ik dus wil zeggen is dat de Thundercat net zo goed of beter dan de ZXR stuurt hoor
De details => http://www.rockanje-classic.nl/quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen zijn er trouwens weer races in Rokanje.
Details hoor ik nog vanavond of morgenochtend.
Lijkt me wel een keer mooi om te zien, jammer dat het weer zo`n pokke eind weg is voor mij.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
De details => http://www.rockanje-classic.nl/
Hoogstens 20 minuten hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:20 schreef Gerako het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keer mooi om te zien, jammer dat het weer zo`n pokke eind weg is voor mij.
Tja, banden zijn heel belangerijk .. Continental aan het gaaaaas.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn: De ZX7R stuurde veel lichter dan de Bandit.. (logisch), zou denken dat de ZXR400 nog lichter zou moeten sturen
Hmm zit iets inquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:27 schreef Patrick281 het volgende:
Tja, banden zijn heel belangerijk .. Continental aan het gaaaaas.
Maar een motor met een sportieve zitpositie rijdt in eerste instantie wat zwaarder qua gevoel.
Dus ik denk dat als je op de ZX7R zou stappen (met ook meer ervaring nu) dat je het ook zou merken.
Misschien dat Gerako er nog iets aan toe te voegen heeft??
Voor mooie CBR's moet je eens bij Ten Kate Motoren (van het raceteam) in Nieuwleusen gaan kijken. Daar kun je heel wat laten doen aan een CBR voor wenag.. er staat bijv. een 5cm verlaagde CBR voor een catalogusprijsje..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, ik vind een CBR 600 RR 2004 ook veel mooier maar die kost wat meer. een ZX7R begint op marktplaats bij 5.500 euro. net iets te veel van het goede
En jij bentquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:04 schreef Miyagi het volgende:
[..]
Voor mooie CBR's moet je eens bij Ten Kate Motoren (van het raceteam) in Nieuwleusen gaan kijken. Daar kun je heel wat laten doen aan een CBR voor wenag.. er staat bijv. een 5cm verlaagde CBR voor een catalogusprijsje..
http://www.tenkatemotoren.nl/index.html
ps. Wat gaat het worden volgens jullie op Le Mans.. ik ga weer voor Rossi maar ik las hier ergens dat Biaggi een zeer goede tijd had neergezet..
greetings, Miyagi-san
Metzeler Sportec M1quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt mij ook!
Welke banden heb je ?
Vorig jaar met die vergelijking op het circuit tussen Christian Albers en Jurgen konden ze op de datalogger duidelijk zien dat de autocoreur veel bruter gas gaf dan de motorcoureur.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:47 schreef ZX9R het volgende:
Maar nu gebeurde er dus hetgene waar ik altijd bang voor ben met de ZX9R.
Te veel power![]()
Ik duik die bocht in, geef wat gas bij en ga lekker liggen.![]()
Trek het gas nog wat verder open en........
Daar ging mijn achterwiel!!!![]()
Ik schrik me lam!!!
Ga ik opeens vól driftend die bocht door.
Ik moest zo ongeveer tegensturen![]()
Was best gaaf!!!
Hmm.. geen ervaring meequote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Metzeler Sportec M1
een 31 jarige CBR liefhebber uit het noorden v/h landquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En jij bent
Wat doe jij hier op fok ouwe man!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:58 schreef Miyagi het volgende:
[..]
een 31 jarige CBR liefhebber uit het noorden v/h land![]()
Waar in het Noorden?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:58 schreef Miyagi het volgende:
[..]
een 31 jarige CBR liefhebber uit het noorden v/h land![]()
En jij moet oppassen!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier op fok ouwe man!
Waar moet ik voor oppassen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En jij moet oppassen!
Ouwe L#%!![]()
Ik hoopte dat hij het eerder zag dan dat jij reageerde.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:09 schreef ZX9R het volgende:
Je bent een maand ouder dan ik ben!
hoiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:58 schreef Miyagi het volgende:
een 31 jarige CBR liefhebber uit het noorden v/h land![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:08 schreef ZX9R het volgende:
En jij moet oppassen!
Ouwe L#%!![]()
ouwelullenrelquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Waar moet ik voor oppassen.![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij hebben de mooiste avatar, OPM
Voor het eerst dat er een post van mij verwijderd is .. maar ja was een avond en een nacht effectief.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:09 schreef ZX9R het volgende:
Tnx voor de kick Pepijn!
Volgens mij heb je een goed bod op marktplaats gehad op 10 Mei .. of is dat niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker wel maar ik heb hem een mail gestuurd en hij reageert er niet op.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een goed bod op marktplaats gehad op 10 Mei .. of is dat niet goed genoeg.
Nu ik zelf de scooter verkocht heb zie ik inderdaad ook allemaal motoren onder de 3.000 die toch ook wel lekker zijn: Kawasaki ZZR-660 om er maar 1 te noemen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef PatrickM het volgende:
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan?
2-takt 250cc supersport
4-takt 600cc supersport
2-takt 250cc off-road met kenteken
4-takt 600 tot 1200 cc naked bike
???
5000 km/jr op een off-road lijkt me niet lekker rijden, anders zou ik zeker weten voor de off-road gaan. in deze denk ik niet dat je voor 3000EUR een behoorlijke 600cc supersport kan scoren. Dus, blijft in mijn optiek alleen de 2takt 250cc over.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef PatrickM het volgende:
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan?
2-takt 250cc supersport
4-takt 600cc supersport
2-takt 250cc off-road met kenteken
4-takt 600 tot 1200 cc naked bike
???
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef PatrickM het volgende:
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan?
2-takt 250cc supersport
Het is maar voor erbijquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]is iedereen voortdurend bezig met toekomstige mogelijke motoren
?
Nee, alleen maar totdat ik hem heb en na een week weer de volgende wil.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]is iedereen voortdurend bezig met toekomstige mogelijke motoren
?
oja, ff antwoord geven
Mijn antwoord mag duidelijk wezen. Ik zou gaan voor de 250cc 2 takt, alleen ga je daar dan meer kilometers mee maken dan 5000 in een jaar. Misschien nog wel meer als met de BMW.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef PatrickM het volgende:
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan?
2-takt 250cc supersport
4-takt 600cc supersport
2-takt 250cc off-road met kenteken
4-takt 600 tot 1200 cc naked bike
???
Maar dat trek ik dan wel weer recht als ik op de beemer naar Spanje ga ofzoquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:18 schreef Gerako het volgende:
[..]
Mijn antwoord mag duidelijk wezen. Ik zou gaan voor de 250cc 2 takt, alleen ga je daar dan meer kilometers mee maken dan 5000 in een jaar. Misschien nog wel meer als met de BMW. [afbeelding]
PatM heeft ooit gegezegd dat hij niet zo idioot sportief met een motor wil rijden .. dus een RS250 of RGV250...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:18 schreef Gerako het volgende:
[..]
Mijn antwoord mag duidelijk wezen. Ik zou gaan voor de 250cc 2 takt, alleen ga je daar dan meer kilometers mee maken dan 5000 in een jaar. Misschien nog wel meer als met de BMW. [afbeelding]
Ik hou ook wel een beetje van sporten hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PatM heeft ooit gegezegd dat hij niet zo idioot sportief met een motor wil rijden .. dus een RS250 of RGV250...Zijn gelijk wel extreme machientjes voor de echte liefhebber..
Ik denk zelf dat hij het nog moet ontdekken hoe leuk het is.![]()
Fok is toch 'Foar olde knarren' ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier op fok ouwe man!
ik zag het, jammer genoeg ( ? ) ben ik dan op vakantiequote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoi6 jun Drenthe, ga je mee?
had ik op me scooter ook, autoradio met versterker in de buddyseat en blazen maar...nu hoeft het voor mij niet meer, doe mij het (standaardquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:27 schreef PatrickM het volgende:
Nog een klein half uurtje en ik heb muziek uit mijn motor (en dan bedoel ik niet van de motor of uit/inlaat)
Als het klaar is zal ik het resultaat op film vastleggen en hier neer kwakken...
Dus zet een doos tissues maar naast de comp om dalijk een ontroerend moment mee te maken
deze hoop ik.. en deze voorspel ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:33 schreef Miyagi het volgende:
nog iemand voorspellingen voor Le Mans morgen ?
Omdat jij het zegt.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, check het Meet topic es
Geen idee ..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij kan er 3 van maken hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koeler gaan nu al 2 dames mee
no wayquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Jij kan er 3 van maken hoor.
Bij wie ga je ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik gok zo dat er regelmatig 2 groepjes zullen ontstaan![]()
1 ervan is al bezet he? 'T is maar dat je het weet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koeler gaan nu al 2 dames mee
Beetje bezitterig..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
1 ervan is al bezet he? 'T is maar dat je het weet.
quote:Hierbij brengen wij u op de hoogte van een bod op uw advertentie in de groep Motoren/scooters/brommers/accessoires en de rubriek Schademotoren op Marktplaats.nl
Heet van de naald .. zal wel een faker zijn.quote:4300,00 Stuur een E-mail naar p.brundel 15-05-2004 19:13
Neuh valt mee. Overigens is ze niet blond maar ben ik blond zoals je zelf gezien hebt. Daarom zei ik dat, nou heb ik niet het idee dat je vaak "achter" me zal zitten maar hey, just in case.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:17 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje bezitterig..![]()
Kan me al een andere keer nog herinneren dat ik niet op blond mocht vallen o.i.d.
bij de wachtendequote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij wie ga je ?
nope, bij de groep die steeds op de andere wachtquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij de minder snelle groep dus?
Hmm.. harde kern hè![]()
tempo was goed. koekwausquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Oww.. zo
Hmm, ik vond het tempo van laatst wel lekker eigenlijk.
Wie vond het te snel gaan?
beetje lol hebben tochquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Ben je toch een figuur he
is goed hoorquote:Lmd dat we gewoon op de minder snelle wachten... op jou en Hollander dus![]()
ok, geen zin danquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt toch ook tijd om slap te ouwehoeren op Fok!
je vergeet dat Cynix nog mee gaat en Generalist en Mr. Mooky zouden ook nog van zich laten horen hier, volgens pepijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Alhoewel.... er gaan er niet zoveel mee eigenlijk he?
[afbeelding]
Bandit voorlopig bij de snelle denk ik, hij reed (wel op rechte stukken nog) aardig door die zondag.quote:Zou zeggen
Rustig groepje:
-PatrickM en radio
-Hollander179 en vriendin
-Patrick281 en ondeugend
Sneller groepje:
-Rietvaerder
-Gerako
-OPM
-ZX9R
Waar plaatsen we Bandit 600 N
Als je het er niet mee eens bent zeg maar
En of het jullie sowieso een goede idee lijkt om 2 groepjes te maken...
Ja, euh, ik moet het met standaard materiaal doenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn scooter klonk beter![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heeft iemand trouwens mailadres of telefoonnummer van Superfour? zou leuk zijn als hij ook meegaat! of kon hij niet? al lang niks meer gehoord van em...
Onder het mapje "RARITEITEN"quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Moet ik hem nou onder het mapje "Bikes" opslaan of onder het mapje "Crap" ?
check dequote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ja, euh, ik moet het met standaard materiaal doen
Zijn bovendien ook maar ienieminie speakertjes die er op zitten... en voor zulke speakertjes (en radio) komt er best een lekker muziekje uit
ok, zal em ff mailen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mail het effe naar je.
eea moet nog weg gewerkt worden (zwarte isolatie tape was opquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
check desmile
was maar geintje! ziet er netjes uit zo
!
Die lui zijn gewoon jaloers op ons.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik krijg elke keer op me flikker omdat 'me motorvriendjes mijn topic kicken'
Is wel leuk.. maar ik luister toch liever naar het geluid van de Banditquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
eea moet nog weg gewerkt worden (zwarte isolatie tape was op) en ik wil nog een soort sleuf maken zodat dat bakje niet meer zichtbaar is. Je kan er nu alle capriolen die mijn vader uit heeft gehaald om die radio er in te krijgen en in te houden zien.
Wat overigens wel cool is, is dat ik een versterkte antenne in mijn kuip heb geplakt. Je ziet geen lelijke spriet (je ziet helemaal niets, aangezien het onder me koplamp zit aan de binnenkant van mijn kuip), maar je hoort wel superieure radio-ontvangst
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Die lui zijn gewoon jaloers op ons.
quote:Gewoon effe een burnout op zn rug
Ja ik wist dat er iets was dat zij nou niet niet blond was.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh valt mee. Overigens is ze niet blond maar ben ik blond zoals je zelf gezien hebt. Daarom zei ik dat, nou heb ik niet het idee dat je vaak "achter" me zal zitten maar hey, just in case.
Hij belde net gelijk na het bod.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Heet van de naald .. zal wel een faker zijn.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Tipje voor Pepijn: Je moet zijn vriendin niet zo blijven aankijken hoor zoals normaalDat schrikt sommige dames af
![]()
Bij jou komt er mooi geluid uit, uit een beemer is het redelijk monotoom gebrom, en hoe harder je gaat, hoe harder die brom. Totaal niet spannend dusquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is wel leuk.. maar ik luister toch liever naar het geluid van de Bandit
quote:Tja, jij kan er ook niks aan doen dat je je oor op de tank moet leggen om te horen of je BMW nog loopt![]()
Op de meeste motoren niet nee. Alleen eigenlijk op motoren als de K75RT/K100LT/RT/K1100LT/K1200LT/R1100RT/R1150RT/ST1100/ST1300/Goldwing/FJR1300 en dergelijkequote:Neh.. op een motor hoort geen radio vind ikOk, op dat soort motoren misschien
Welke LT? K1200LT? Die is iid van de afmeting Goldwing (is ook de directe concurrent van)quote:Enne, die LT is echt een bakbeest
Waarom twee groepjes? Dan kan ik net zo goed niet naar Drenthe komen......quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
-PatrickM
-Hollander179
-Patrick281 en ondeugend
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Tipje voor Pepijn: Je moet zijn vriendin niet zo blijven aankijken hoor zoals normaalDat schrikt sommige dames af
![]()
Ok, 1 groep... was maar een idee hoor. Waarom zou je trouwens dan niet hoeven te komenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom twee groepjes? Dan kan ik net zo goed niet naar Drenthe komen......
We gaan toch als 1 groep rijden?
Enne, vergeet Quincy even niet, zij houdt mijn buddy warm tijdens de rit.![]()
Ik zie me als volgende motor voorlopig ook eerder op een BMW K1200GT zitten (al was het alleen maar omdat het al 6000 euro scheelt met een K1200LTquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, vind je dat nou echt mooi?
Dacht in t begin dat jij echt van de sportafdeling was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |