ik heb nog geen 1 keer gekickedquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:07 schreef ShaoliN het volgende:
Heb even wat onzin verwijderd. OPM 1x per dag kicken. Anders gaat hier een slotje op.
bod staat genoteerd, je kunt trouwens tot en met volgende week woensdag bieden hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:17 schreef BOINK_BOINK het volgende:
aha maareh OPM ik wil een deal sluite
als je hem vandaag opstuurt wil ik er wel 250 euro incl voor betalen deze bod is alleen vandaag geldig he
ik ben te ongeduldig weet ik maat in het weekend ga ik ff naar het buitenland en k weet niet of ik dan nog kan komen bieden, dus wil niet dat iemand me overbied
Het bod geld alleen vandaagquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb nog geen 1 keer gekicked? ok, gereageerd op reacties, dat wel...maarja, ok zal niet meer gebeuren...
[..]
bod staat genoteerd, je kunt trouwens tot en met volgende week woensdag bieden hoor
okidoki dan ga k weer terug naar me bod van 230quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, ik heb er geen haast mee om hem te verkopen hoorhij blijft gewoon t/m woensdag staan.
hij staat genoteerdquote:Op maandag 17 mei 2004 09:57 schreef TripleD het volgende:
250 incl. geboden
ok dan 250 excl. gebodenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij staat genoteerdhij blijft tot woensdag staan.
(Oja, ik heb het alleen over prijzen exclusief. Hij is op te halen in arnhem, verzenden is geen probleem maar dan zijn die kosten voor de koper.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |