Ja maar hoe kom je dan aan die lagere kwaliteit films?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:01 schreef Stressbal het volgende:
Nah, met compressietechnieken moet het wel mogelijk zijn goede kwaliteit films af te spelen, denk aan divx-achtige technieken. Bovendien hoeft de resolutie niet zo hoog te zijn als op de computer. Ik geloof dat divx films meestal iets van 640x480 zijn op de computer als je dus maar 480x272 hebt dan kun je al wat ruimte besparen.
Wat bedoel je? Een film van 1,5 uur van 700 Mb is meestal rond de 640x480. Die jevervolgens uitvergroot naar minimaal 1024x768, wat absoluut niet goed is voor kwaliteit. Toch zien de meeste divx films er goed uit op de computer.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je dan aan die lagere kwaliteit films?
Nouja de PS2 werd ook gemarket als een multimedia machine waar je van alles op kan doen. Hoeveel mensen hebben een toetsenbord en muis voor hun PS2 gekocht?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:01 schreef Stressbal het volgende:
Ach so... Sony is een grote platenmaatschappij, waarschijnlijk kunnen ze licenties krijgen om zelf de films op de umd discs uit te brengen. Ze zullen er vast wel over nagedacht hebben hoe ze films kunnen uitbrengen.
quote:Op zondag 16 mei 2004 14:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.angelfire.com/punk4/life197/mario.mp3
mario himself over sony
Leuk, bijna NET zo hilarisch als het feit dat je initialen DS zijn (Dirk Sietse)!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
bij mp3 right click and save as
ik plaats hem wel effe naar een andere host
[afbeelding]
zegt mario : oh,boy,oh boy, that sony there sure is number one
(mario krijgt lange pinocio neus
dit is geen fotofuck
maar uit de e3 presentatie van de DSofzo
Nee, de XBox vond ik in het begin sucken door de hoge prijs en de slechte launchtitles (op Halo na).quote:Op zondag 16 mei 2004 14:19 schreef speknek het volgende:
Jullie zeiden hetzelfde over de xbox..
Ging over sony, dus was wel toepasselijk.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leuk, bijna NET zo hilarisch als het feit dat je initialen DS zijn (Dirk Sietse)!!!
Maar wat is hier het nut van dit 'grapje' voor 3 jarige van Nintendo, en wat doet het hier?
Ik begrijp niet waarom mensen kritiek hebben op/tegen extra functies. Je kan er films op kijken ja, en muziek luisteren. Dat laatste kan ook bij de concurrent. En je zal er vast op den duur het internet mee op kunnen. Hebben al deze functies enig effect op de degelijkheid van de games? Als ik een console voor de games wil, speel ik er alleen maar games op. Ook al kan het apparaat popcorn bakken o.i.d.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan objectief reageren. Lees het maar eens door. Ik ben onder de indruk van de grafische kwaliteiten, maar i vind het geen gameconsole meer. Verder heb ik ook gezegd dat het zeker wel goed zal verkopen, en dat ik er uiteindelijk ook wel een zal kopen.
Ik dacht dat er linksonder een analoge stick zit?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:21 schreef Kontiki het volgende:
Overigens wel jammer dat er geen klein analoog stickje op zit. Zou wel fijn zijn.
Juist....beetje kinder8igquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:49 schreef peristilius het volgende:
Vind het alleen beetje raar dat Nintendo presentaties houdt tegen de PSP.......
zijn ze bang?
Die DS wordt ook een lomp ding hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:31 schreef nlboy het volgende:
Ik vind het ook zielig dat ze een handle (GBA) vergelijken met een Console.
Iedereen koopt een gameboy omdat het klein en handig is voor op vakantie.
En een console is een groot ding voor thuis en niet al te makkelijk meetnemen op vakantie.
Dus gewoon een slechte vergelijking van Nintendo.
echt veel te duurquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef G-Mart het volgende:
Zeker een aanrader, verwachting is wel dat de lanceerprijs 370 euro gaat worden overigens.
Als dit waar is, denk ik dat het nog geen week duurt voor een of andere wizzard (nerd) er wat op heeft gevonden.quote:Ik denk dat veel mensen zich vergissen hierin, want je kan NIET je eigen muziek en films dus afkijken door ze op de geheugensticks te zetten vanaf je PC.
Dat geldt ook voor jouw post natuurlijk hequote:Mocht dit WEL zo zijn, graag een bron erbij vermelden
Ik ben benieuwd wat de doelgroep van Sony is. Met zo'n prijs zullen ze zich vooral richten op de wat oudere gamer. Van 18 tot 35 of zo denk ik. Dat vind ik zelf erg leuk (zit midden in die groep), ik hou niet zo van die cartoony ***.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:53 schreef G-Mart het volgende:
Voor een PlayStation 2, mp3 speler en dvd-speler in 1 vind ik het wel de moeite waard. De PSP is van mij bij de lancering in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |