daar schiet je dus niks mee op, in dat topic stemmen ze natuurlijk allemaal op de psp, en hier op de dsquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Poll: Welke handle console gaat winnen?Sony Playstation PSP Nintendo Dual Screen (DS) N-Gage/Via/etc. Geen idee/Geen Mening
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Om z'n eerlijke uitslag te hebben staat de poll ook in de [centraal] Playstation PSP deel 2 topic.
daar stemmen ze ook op de DSquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:32 schreef capibar het volgende:
[..]
daar schiet je dus niks mee op, in dat topic stemmen ze natuurlijk allemaal op de psp, en hier op de ds![]()
ik heb het idee dat de ds dit gaat doen bij de psp:quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik ookDS
![]()
inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:10 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de ds dit gaat doen bij de psp: [afbeelding]
Excuse me?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef ddZ het volgende:
Nu nog hopen dat Nintendo niet dezelfde fout maakt als met de GameCube door te weinig topgames te lanceren en dan zal ik de DS graag aan mijn verzameling toevoegen..
Ja als je niet van Nintendo's eigen standaard franchises houdt dan blijft er gewoon niet zoveel meer over. Andere developpers vinden het niet zo aantrekkelijk omdat alle Nintendo bezitters alleen maar Mario,-kart-tennis-party en zelda en pokemon e.d. kopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:21 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Excuse me?![]()
Als je er niet van houdt, dan wil dat nog niet zeggen dat het geen toptitel isquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja als je niet van Nintendo's eigen standaard franchises houdt dan blijft er gewoon niet zoveel meer over. Andere developpers vinden het niet zo aantrekkelijk omdat alle Nintendo bezitters alleen maar Mario,-kart-tennis-party en zelda en pokemon e.d. kopen.
eigen schuld, moeten ze maar games maken die in kwaliteit gelijk staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja als je niet van Nintendo's eigen standaard franchises houdt dan blijft er gewoon niet zoveel meer over. Andere developpers vinden het niet zo aantrekkelijk omdat alle Nintendo bezitters alleen maar Mario,-kart-tennis-party en zelda en pokemon e.d. kopen.
En daarom maken ze die niet, althans niet voor de cube, het wordt toch niet gekocht door die koppige Nintendo fans.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
eigen schuld, moeten ze maar games maken die in kwaliteit gelijk staan.
Ik ben ook een koppige nintendo fan maar heb bij de launche bijvoorbeeld super monkey ball gekocht die toch echt niet van nintendo is.... maar goed hier verder over de dsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En daarom maken ze die niet, althans niet voor de cube, het wordt toch niet gekocht door die koppige Nintendo fans.
Precies, Timesplitters staat hier ook, en Ikaruga bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ben ook een koppige nintendo fan maar heb bij de launche bijvoorbeeld super monkey ball gekocht die toch echt niet van nintendo is.... maar goed hier verder over de ds
* Kabuto_Raiger kickt Naruto (Senen Goroshi!!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Kick!![]()
omgquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
* rockstah kickt Naruto (Senen Goroshi!!!)
Anywayz ben zelf erg benieuwd naar de Gundam SEED game die hierop gaat uitkomen en naar de eerst Naruto Game mocht deze op de DS verschijnen
heb(ben) we/ik iets verkeerds gezegd of zo????quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef rockstah het volgende:
[..]
omg![]()
jullie zijn echt te erg. ga in japan wonen ofzo
Nintendo heeft de afgelopen tijd ook echt toptitels neergezet he? WW, grappig maar niet goed. Gewoon middelmatig. Het spel werd goed ontvangen door de CS graphics maar je hoort nergens, maar dan ook echt negrens iets over de simpele gameplay. Of over die anti climax, 8 triforce stukjes zoeken. Verzilveren voor ontiegelijk veel geld etc. Ja, zo kan ik de gameplay ook wel rekken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
eigen schuld, moeten ze maar games maken die in kwaliteit gelijk staan.
ik vind ook wel dat Nintendo is achteruit gegaan maar niet zo erg als jij zegt, Nintendo is weer helemaal terug met de aankomende titels.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:42 schreef Eitjes het volgende:
De DS. Een leuke gadget. Kopen.
De PSP. Een enorm toffe handheld. Kopen.
Ik zie ze als 2 verschillende "dingen". 90% van de "mensen" moeten dat ook maar eens "zo" zien.
Oh en even heel flauw doen :
[..]
Nintendo heeft de afgelopen tijd ook echt toptitels neergezet he? WW, grappig maar niet goed. Gewoon middelmatig. Het spel werd goed ontvangen door de CS graphics maar je hoort nergens, maar dan ook echt negrens iets over de simpele gameplay. Of over die anti climax, 8 triforce stukjes zoeken. Verzilveren voor ontiegelijk veel geld etc. Ja, zo kan ik de gameplay ook wel rekken.
Of over Sunshine. etc etc... Dat is geen kwaliteit. Dat is vermaak. EA games zijn ook vermaak. Maarja, goh, die zijn slecht he?
Nintendo is achteruit gegaan.
Flauw mode uit.
Je opmerking slaat nergens op.
Dat is misschien een goed argument voor mensen die dat één van de belangrijkste voorwaarden vinden. Aan de andere kan had ik ook gelezen had dat het uiteindelijke model een ontkoppelbaar scherm had. Dat zal het dan misschien wat makkelijker maken. Dat gezegd is het verschil in specificaties dermate groot dat ik een dergelijk argument compleet wegzwaai. Ik ga geen veels te duur geprijsde apparatuur kopen omdat het zo goed in mijn broekzak past.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:04 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
heb(ben) we/ik iets verkeerds gezegd of zo????
oh ja @Najra: als je dit ding bedoelt
[afbeelding]
dan zijn de specs misschien ok maar hoe wilde je dit ding in hemelsnaam in je broezak stoppen
http://www.tweakers.net/nieuws/32560quote:Op maandag 17 mei 2004 18:17 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Goh, wist niet dat de NS ook al WiFi acces points aan boord van de treinen had
Wat heb je in godsnaam aan die wishlist? Kun je alles twee keer in gaan voerenquote:Op maandag 24 mei 2004 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet onnodig kickenGa maar wat nieuws zoeken dan ofzo
Anyway,
Even de eerste lading NDS titels in mijn IGN Wishlist gezet. Veel titels die er tussen staan om toe gevoegd te worden zijn techdemo's, dat schiet verder niet echt op natuurlijk.
Hoezo? Je kan, als je de game eenmaal hebt, een vakje aanvinken dat ie naar je collectie kanquote:Op maandag 24 mei 2004 10:44 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam aan die wishlist? Kun je alles twee keer in gaan voeren.
"Is that a VIA in your pocket or are you just glad to see me?"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:16 schreef Najra het volgende:
[VIA handheld]
De DS heeft WiFi ingebouwdquote:Op maandag 24 mei 2004 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de Computer Totaal staan deze maand USB Sticks met WiFi. Zijn die dingen wat voor de Nintendo DS strax? Zodat ik tegen jullie allemaal kan gamen terwijl ik nog in bed lig? Of moet het ingewikkelder?
Uhm, je kan alle PC games spelen die je wil.. Mits de specs het toelaten natuurlijk..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:02 schreef Najra het volgende:
Ik vind het qua technologische vooruitgang maar een enorm klote ding.
Nou heeft VIA een handheld aangekondigd dat qua specs de DS en PSP volledig tot POS degradeert. Maar dan zal je weer zien dat er geen interessante games voor dat platform komen.
Dat wilde ik nog ff wetenquote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef E_Motion het volgende:
[..]
De DS heeft WiFi ingebouwd
Maar als je beodelt voor op je PC, dan is dat niet genoeg. Je moet ook nog een WiFi access point kopen.
overal, als je maar die acces point bij je hebtquote:Op maandag 24 mei 2004 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog ff weten![]()
Wat heb ik dan strax nodig om met de DS online te gaan? Waar kan ik WiFi spelen? (Buiten de vd Valk hotels)
bron insidegamerquote:Een dochterbedrijf van Microsoft is bezig spellen te ontwikkelen voor de Nintendo Dual Screen. Volgens een Japanse bron is dit een aanval van Microsoft tegen concurrent Sony. Vooralsnog heeft Microsoft alles ontkent.
Microsoft heeft al eerder verteld dat zij geen handheld zullen maken. Hierdoor kunnen de dochterbedrijven zich bezig houden met het ontwikkelen van spellen voor de Nintendo DS. Over de spellen zelf is nog niks bekend.
IGN gaf FFX2 een 9.5 en MKDD nog geen 8. Maw, IGN en ik verschillen nogal eens van meningquote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bij IGN zijn ze wat minder enthousiast..
De E3 award met gemak gewonnen door de PSP..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |