Misschien komt dat geluid dan wel van iets totaal anders. En doet die gast met het papier alsof hij het voorleest. Beetje playbacken dan dus.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
De man die dat pistool tegen zijn hoofd zet draagt ook een ring.
[afbeelding]
Ik denk overigens, na nogmaals naar het filmpje gekeken te hebben, dat een er een toespraak onder het filmpje gedubt is.
Dat je dus niet de persoon die voorleest hoort. Dat zou ook kunnen verklaren waarom het geluid niet in synch is.
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:44 schreef Ype het volgende:
Misschien komt dat geluid dan wel van iets totaal anders. En doet die gast met het papier alsof hij het voorleest. Beetje playbacken dan dus.
Het lijkt me dat die gast of zwaar onder de drugs zat, of al gewoon dood was.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.
Dat zou weer verklaren waarom Berg er zo rustig bijzit.
Edit: Ah, je had er er nog bijgezet.
Al dood denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:51 schreef Ype het volgende:
Het lijkt me dat die gast of zwaar onder de drugs zat, of al gewoon dood was.
Ja maar die zit iig nog aan de rechterhand, niet aan de linkerhand zoals in het Berg-filmpje.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
De man die dat pistool tegen zijn hoofd zet draagt ook een ring.
[afbeelding]
Zal ik je handen eens vastbinden, je op de grond smijten en mijn knie in je rug planten ? veel zul je niet doen hoor...quote:Op maandag 17 mei 2004 01:53 schreef Ype het volgende:
Als je kijkt naar een oudere foto van hem is het echt zo'n sportschooltype en op dat filmpje wordt hij door één gast met een knie tegen de grond gedrukt. Die andere gasten zie je nauwelijks echt wat doen verder (nouja, behalve dan degene die snijdt). Of ik moet het filmpje niet helemaal goed gezien hebben in de 4 keer dat ik hem nu heb bekeken.
Als het een PsyOps-operatie is (wat ik absoluut niet uitsluit) wie moet het dan ontkennen? Er zijn daar meerdere groepen actief en de man die de CIA als dader aanwijst is volgens geruchten zelfs allang dood.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:08 schreef P4nic het volgende:
Trouwens moch dit het werk van de Amerikanen zelf zijn (wat ik absoluut niet geloof) dan zouden die Moslims zich toch spoeden om het bericht te ontkennen ?????? of niet soms !
Maar denk je niet dat als dit een PsyOps operatie was dit dan niet wat proffesioneler uitgevoerd zou zijn en daar in ieder geval niet de "fouten" die volgens velen hier wijzen op een vals filmpje in zouden zitten? (deze vraag had ik al gesteld maar ben bang dat deze vraag te direkt of te logisch is voor TRU).quote:Op maandag 17 mei 2004 10:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als het een PsyOps-operatie is (wat ik absoluut niet uitsluit) wie moet het dan ontkennen? Er zijn daar meerdere groepen actief en de man die de CIA als dader aanwijst is volgens geruchten zelfs allang dood
(daar hebben "de moslims" overigens wel voor gewaarschuwd, dat de geheime diensten al-Zarqawi in Irak zullen introduceren om de gewenste link tussen het verzet en Al-Qaeda en 'the war on terror' te kunnen leggen -> The truth is, al-Qaida is not present in Iraq )
Mee eens. Als je zoiets doet, doe je het goed. En ik geloof ook niet dat ze zomaar op een website van die extremisten alles kunnen plaatsen, zonder dat het direct verwijderd wordt.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat als dit een PsyOps operatie was dit dan niet wat proffesioneler uitgevoerd zou zijn en daar in ieder geval niet de "fouten" die volgens velen hier wijzen op een vals filmpje in zouden zitten? (deze vraag had ik al gesteld maar ben bang dat deze vraag te direkt of te logisch is voor TRU).
Als ik net zo breed was als die gast, was er wel iets meer beweging uit mij gekomen dan op dat filmpje te zien is. Het lijkt zo meer alsof de mensen die hem vasthouden hem bewegen.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:09 schreef P4nic het volgende:
[..]
Zal ik je handen eens vastbinden, je op de grond smijten en mijn knie in je rug planten ? veel zul je niet doen hoor...
Denk het niet hoor, handen vastgebonden, je zit daar, plots smijten ze je op de grond en beginnen ze je hoofd eraf te snijden, neeneee je zult evenmin doen !!! En in zo'n situatie weet niemand echt wat hij zou doen.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:34 schreef Ype het volgende:
[..]
Als ik net zo breed was als die gast, was er wel iets meer beweging uit mij gekomen dan op dat filmpje te zien is. Het lijkt zo meer alsof de mensen die hem vasthouden hem bewegen.
Dat zou je denken idd.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:35 schreef Chewie het volgende:
Maar denk je niet dat als dit een PsyOps operatie was dit dan niet wat proffesioneler uitgevoerd zou zijn en daar in ieder geval niet de "fouten" die volgens velen hier wijzen op een vals filmpje in zouden zitten?
Waarom?quote:Op maandag 17 mei 2004 10:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat als dit een PsyOps operatie was dit dan niet wat proffesioneler uitgevoerd zou zijn en daar in ieder geval niet de "fouten" die volgens velen hier wijzen op een vals filmpje in zouden zitten? (deze vraag had ik al gesteld maar ben bang dat deze vraag te direkt of te logisch is voor TRU).
En, bijkomend, hoeveel mensen hebben het filmpje nou daadwerkelijk gezien anders dan in hele korte fragmenten of foto's?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 05:13 schreef NorthernStar het volgende:
Buiten wat geruis op het Internet hoor je helemaal niks en 99% van de mensen zal niet eens weten dat sommigen het een raar filmpje vinden. (zelf vragen stellen bij het nieuws is sowieso teveel gevraagd).
Nu weet ik niet naar welke zenders jij kijkt maar Euronews en Sky news heb ik wel over de eventuele echtheid van dit filmpje gehoord. Er blijven genoeg vragen over maar ik denk niet dat de VS er achter zit, domweg omdat het daarvoor te slecht in elkaar zit.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 05:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom?
Zie je ergens in de reguliere media, waar dan ook, iets over dat er vragen rondom het filmpje en het hele gebeuren zijn?
[i]
Gelukkig zijn er ook mensen die gewoon de kop in het zand steken en niets onderzoeken of kritisch bekijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:42 schreef P4nic het volgende:
lol, sommigen blijven hier toch wel echt doorrammen over iets dat als echt beschouwd wordt, jullie moeten nogal een armzielig leven hebben als jullie bij elke grote gebeurtenis achter dingen gaan zoeken, ziekelijk zou ik het bijna noemen. Je kan je vragen stellen bij sommige gebeurtenissen maar je mag ook niet te ver gaan.
Die reactie kon ik wel verwachten, hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:43 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die gewoon de kop in het zand steken en niets onderzoeken of kritisch bekijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |