abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19139776
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door IrfieJ op 15-05-2004 00:52:42 (was al gezegd) ]
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 03:30:53 #102
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_19141474
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 05:45 schreef Keromane69 het volgende:

Zowel de Irakezen als de Amerikanen ontkennen dat ze Berg
gearresteerd hebben.
WEST CHESTER, Penn. (AP) -- Nicholas Berg's family has e-mails from a U.S. diplomatic official in Iraq saying the U.S. military had detained him there.

Berg's relatives say his detention set up the circumstances that contributed to his death.

The family showed The Associated Press an April first e-mail from Beth Payne, the U.S. consular officer in Iraq. She wrote that he was "being detained by the U.S. military in Mosul." She also said he was safe and she would try to get a contact person for the parents.

Berg's brother says the government should come clean about contacts with the American civilian before he died.

Associated Press

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 03:45:32 #103
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_19141539
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 09:16 schreef carin het volgende:
Het schijnt dat Nick Berg in exact zo'n stoel zit als de stoel waarin soldaat England zit in die gevangenis in Irak.
Klopt:

Ook de gele muur op de achtergrond komt overeen met die van de Abu Ghraib gevangenis (zie die pics van de gemartelde gevangenen), maar dat zegt verders niets en is geen bewijs voor een complot oid.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 03:50:24 #104
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19141562
Of het is door Amerikaanse soldaten gedaan die de aandacht ergens anders op gericht willen hebben.
Dat verklaart waarom het zo slecht is gedaan allemaal.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_19141581
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 03:45 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Klopt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook de gele muur op de achtergrond komt overeen met die van de Abu Ghraib gevangenis (zie die pics van de gemartelde gevangenen), maar dat zegt verders niets en is geen bewijs voor een complot oid.
Oh, god, een tuinstoel?!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 04:00:39 #106
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19141596
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 03:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Oh, god, een tuinstoel?!
Laten we een lijst maken van het aantal tuinstoelen in Irak.
pi_19141632
Dit wil ik graag later allemaal even lezen.

Een tvp dus, sorry.
I dig dildo's man!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 05:05:14 #108
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_19141695
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 03:55 schreef Monidique het volgende:

Oh, god, een tuinstoel?!
Ik gaf slechts antwoord op de post van carin.
Zelfs indien het een soortgelijke tuinstoel is zegt dat niets.

Maar dat er wat raadsels zijn ben ik het wel mee eens, hier nog een artikeltje:
quote:
Berg Met Terrorism Suspect In 1999

PHILADELPHIA -- According to new information, Nick Berg met a terrorism suspect in 1999 at the University of Oklahoma.

Berg's father said his son not only met the terrorism suspect but let him have the password to his computer. According to the Associated Press, Michael Berg told reporters Thursday that the FBI already investigated that and that his son was cleared of any wrongdoing.

Nick Berg met the suspect while riding the bus to classes and had allowed the suspect to use his computer to send e-mails. The suspect is Zacarias Moussaoui, arrested just before 9/11 and believed to be a major player in the events of that terrible day. Others say that's not true.

The Berg family is preparing a statement, which will be read at 8:15 a.m. Friday.

NBC.com

US officials say Nicholas Berg, the American beheaded in Iraq, was questioned by FBI agents in that country who discovered the bureau had interviewed him once before -- in 2002 -- after a computer password he used in college turned up in the possession of Zaccarias Moussaoui, the al-Qaeda operative arrested shortly before September 11, 2001 for his suspicious activity at a Minnesota flight school.
The bureau had already dismissed the connection between Berg and Moussaoui as nothing more than a college student who had been careless about protecting his password.

So after questioning Berg three times in Iraq, the FBI agents released him with a warning to go home.
En ook dit zegt weer niets, evenmin als de tuinstoel..
pi_19141727
hier wordt gesproken over een password terwel ceejee ergens anders had gezien dat het een e-mail adres betrof.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_19141946
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 05:24 schreef Keromane69 het volgende:
hier wordt gesproken over een password terwel ceejee ergens anders had gezien dat het een e-mail adres betrof.
Zoals zo vaak in de eerste dagen nadat een grote nieuwswaardige gebeurtenis zich voordoet verschijnt er allerlei onduidelijke zooi in de pers die als de feiten wat meer bekend zijn verwarring en de schijn van opzettelijke desinformatie wekken. Wat Berg en Moussaoui linkte was blijkbaar een uitgeleende laptop en login op het universiteitsnetwerk.
quote:
WEST CHESTER, Pennsylvania (CNN) -- When Nicholas Berg took an Oklahoma bus to a remote college campus a few years ago, the American recently beheaded by terrorists allowed a man with terrorist connections to use his laptop computer, according to his father.

Michael Berg said the FBI investigated the matter more than a year ago. He stressed that his son was in no way connected to the terrorists who captured and killed him.

Government sources told CNN that the encounter involved an acquaintance of Zacarias Moussaoui -- the only person publicly charged in the United States in connection with the September 11, 2001, terror attacks.

According to Berg, his son was taking a course a few years ago at a remote campus of the University of Oklahoma near an airport. He described how on one particular day, his son met "some terrorist people -- who no one knew were terrorists at the time."

At one point during the bus ride, Berg said, the man sitting next to his son asked if he could use Nick's laptop computer.

"It turned out this guy was a terrorist and that he, you know, used my son's e-mail, amongst many other people's e-mail who he did the same thing to," Berg said.

Government sources said Berg gave the man his password, which was later used by Moussaoui, the sources said.
http://www.cnn.com/2004/US/Northeast/05/13/berg.encounter/
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:09:36 #111
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19142203
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 03:45 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Klopt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ah geen bewijs maar uiteraard benadruk je het wel even.

Hmmm... een witte plastic tuinstoel. Die zijn er idd weinig op de wereld.

Die hond heeft er mee te maken zeg ik je,

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:14:48 #112
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19142229
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:09 schreef X-Ray het volgende:

[..]

[afbeelding]

[

[img]http://www.home.zonnet.nl/jamilla.spronk/assets/images/tuinstoel.jpg]afbeelding
]

[afbeelding]
Jij hebt nu vast best een fijne ochtend right?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:18:51 #113
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19142246
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:14 schreef Ype het volgende:

[..]

Jij hebt nu vast best een fijne ochtend right?
Ja best. Net lekker op het balkon in de zon koppie thee en nu wat kankeren .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:20:00 #114
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19142250
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:18 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ja best. Net lekker op het balkon in de zon koppie thee en nu wat kankeren .
pi_19143051
Net filmpje gedownload en eens bekeken, brrr zelfs een koe wordt nog mooier geslacht. En de mensen die zeggen datter geen bloed aan te pas kom moeten eens goed kijken op het einde, je ziet genoeg rode vlekken op zijn pak en op de grond liggen hoor. Je ziet hem duidelijk ook bewegen maar hij wordt vastgehouden door een of andere malloot en ook hoor je de grrgergegere geluidjes, die na een tijdje stoppen. Dus ik zou er niet teveel achter zoeken....
Pain is weakness leaving the brain !
pi_19144782
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 11:00 schreef P4nic het volgende:
Dus ik zou er niet teveel achter zoeken....
Ik zoek er ook niet al teveel achter. Alleen -om redenen die reeds eerder opgemerkt zijn- misschien zagen ze er wel voordeel in om hem eerst te doden.

Een lijk is nu eenmaal wat makkelijker te regiseren.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 13:28:38 #117
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_19145337
Quote van beginpost:

De terroristenleider gaat door een stapel papieren bij het voorlezen van
de verklaring, maar eindigt bij de eerste pagina.

Dit is op zich niet vreemd natuurlijk, het arabisch schrift gaat van achter naar voor (voor ons gezien dan)
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_19146616
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:09 schreef X-Ray het volgende:

[..]

[afbeelding]

[

afbeelding
]
[img]http://www.tuftufclub.com/startforum/images/smiles/icon_mrgreen.gif" alt="" />
(wazig, ik gebruik normale img tags)
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:51:19 #119
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_19146841
Nick Berg draagt hetzelfde oranje gevangenis pak als dat de gevangenen van de Amerikanen in Guatanamo Bay dragen; typisch...
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zaterdag 15 mei 2004 @ 15:14:15 #120
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_19147255
ik zeg dat de illuminatie tegen de skull & bones lui hebben gezegd dat ze weer wat olie op het vuur moesten gooien en omdat bushieboy bij die lui hoort weer opdragt gaf aan zijn soldaatjes om een zonde bok uit te kiezen deden ze dit en dit alles om uit eindelijk een grote oorlog uit te lokken tussen de islamitische wereld en het westen lijkt me vrij logisch
The more debt, the better
pi_19147899
Ik heb de film toch maar een 2e x gekeken om te kijken wat er allemaal beweert wordt wat mij daarvan is opgevallen.

1. Er is WEL DEGELIJK bloed rondom zijn lichaam op de grond te zien...dat begint ook inderdaad na het snijden te stromen.

2. Ik kan me vinden in de theorie dat ie misschien wel al dood zou zijn tijdens de onthoofding daar er totaal geen enkel drupje bloed op zijn gezicht komt wat toch zeker zou moeten gebeuren want als je hart nog pompt dan spuit je slagader best wel fors.....dit had dus duidelijk zichtbaar moeten zijn als ie nog geleefd had.

3. Moslims op Nike's.....kijk om je heen en je ziet ze zat. Wat mij wel opvalt is dat diegene uiterst rechts voor ons de hele tijd naar de spreker kijkt dat die dus witte schoenen aanheerft (nike's???) en dat hij een blank iemand is. Zijn of haar huidskleur steekt af bij de anderen.

4. De tuinstoel......tja inderdaad die kun je vrijwel overal kopen en zie je waarschijnlijk daar ook gewoon.

5. Zijn overall.....is inderdaad wel een punt wat wat zou kunnen zijn. Tis wel heel toevallig dat hij een oranje overall aanheeft die men ook daar in het gevang(martelkamertje) gebruikt.

Tja ik vind het moeilijk om te zeggen dat het fake is.....het zou kunnen.....ik twijfel ....denk dat het wel echt.

cyberbull

ps ik zie er nog wel een vet grote oorlog uitkomen met wat er allemaal gaande is
pi_19148486
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:14 schreef flyguy het volgende:
ik zeg dat de illuminatie tegen de skull & bones lui hebben gezegd dat ze weer wat olie op het vuur moesten gooien en omdat bushieboy bij die lui hoort weer opdragt gaf aan zijn soldaatjes om een zonde bok uit te kiezen deden ze dit en dit alles om uit eindelijk een grote oorlog uit te lokken tussen de islamitische wereld en het westen lijkt me vrij logisch
Was dit maar waar.... dan waren er paar heftige jaren oorlog maar daarna vrede, oftewel moslims weg oftewel wij weg. Dus vrede op aarde :-p haha
Neem eens alle moslims weg en er zijn nog amper oorlogen/aanslagen.
Neem eens alle westerlingen weg er die moslims hebben nog amper iets om over te vallen.

Ontopic: waarom valt iederen over dat oranje plunje ?? Ga naar een carnavalwinkel en je kunt je ook een nederlands gevangenisplunje aanschaffen,politieuniform ofwat dan ook !!!! En over het feit dat die ene terrorist witter ziet dan de rest ? zeg er zijn toch ook blanken met een natuurlijk bruin velletje ? niet iedere blanke is wit, niet iedere zwarte is roetzwart, niet iedere bruine is kakabruin,....
Pain is weakness leaving the brain !
pi_19153807
quote:
[b]
2. Ik kan me vinden in de theorie dat ie misschien wel al dood zou zijn tijdens de onthoofding daar er totaal geen enkel drupje bloed op zijn gezicht komt wat toch zeker zou moeten gebeuren want als je hart nog pompt dan spuit je slagader best wel fors.....dit had dus duidelijk zichtbaar moeten zijn als ie nog geleefd had.
Ik moet mijn quote herzien.
Ik walg van het filmpje want wat daar gebeurt is beestelijk...

Maar ik heb het filmpje nu thuis op een hogere resolutie gezien en moet zeggen dat het bloed er echt wel uitkwam spuiten over de zijkant van zijn hoofd!

Doordat ik dit nu dus gezien heb komen mijn andere beargumentaties zover in gedrang dat het me wel een werkelijke echte onthoofding is. Toch vreemd dan alsnog dat ie zon oranje pak aan heeft.

Cyberbull
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:04:42 #124
25737 spookie
Banaantje?
pi_19153941
Ik had het in de krant gelezen halve wegen stopte ik met lezen kreeg een naar gevoel in me maag
oops ohh my ...
pi_19159035
het lijkt voor mij althans meer op een baggere oranje-kleurige kleding, niet op een gevangenispak.

kijk maar naar die foto een paar posts terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')