WEST CHESTER, Penn. (AP) -- Nicholas Berg's family has e-mails from a U.S. diplomatic official in Iraq saying the U.S. military had detained him there.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 05:45 schreef Keromane69 het volgende:
Zowel de Irakezen als de Amerikanen ontkennen dat ze Berg
gearresteerd hebben.
Klopt:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:16 schreef carin het volgende:
Het schijnt dat Nick Berg in exact zo'n stoel zit als de stoel waarin soldaat England zit in die gevangenis in Irak.
Oh, god, een tuinstoel?!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:45 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Klopt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook de gele muur op de achtergrond komt overeen met die van de Abu Ghraib gevangenis (zie die pics van de gemartelde gevangenen), maar dat zegt verders niets en is geen bewijs voor een complot oid.
Laten we een lijst maken van het aantal tuinstoelen in Irak.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh, god, een tuinstoel?!
Ik gaf slechts antwoord op de post van carin.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:55 schreef Monidique het volgende:
Oh, god, een tuinstoel?!
En ook dit zegt weer niets, evenmin als de tuinstoel..quote:Berg Met Terrorism Suspect In 1999
PHILADELPHIA -- According to new information, Nick Berg met a terrorism suspect in 1999 at the University of Oklahoma.
Berg's father said his son not only met the terrorism suspect but let him have the password to his computer. According to the Associated Press, Michael Berg told reporters Thursday that the FBI already investigated that and that his son was cleared of any wrongdoing.
Nick Berg met the suspect while riding the bus to classes and had allowed the suspect to use his computer to send e-mails. The suspect is Zacarias Moussaoui, arrested just before 9/11 and believed to be a major player in the events of that terrible day. Others say that's not true.
The Berg family is preparing a statement, which will be read at 8:15 a.m. Friday.
NBC.com
US officials say Nicholas Berg, the American beheaded in Iraq, was questioned by FBI agents in that country who discovered the bureau had interviewed him once before -- in 2002 -- after a computer password he used in college turned up in the possession of Zaccarias Moussaoui, the al-Qaeda operative arrested shortly before September 11, 2001 for his suspicious activity at a Minnesota flight school.
The bureau had already dismissed the connection between Berg and Moussaoui as nothing more than a college student who had been careless about protecting his password.
So after questioning Berg three times in Iraq, the FBI agents released him with a warning to go home.
Zoals zo vaak in de eerste dagen nadat een grote nieuwswaardige gebeurtenis zich voordoet verschijnt er allerlei onduidelijke zooi in de pers die als de feiten wat meer bekend zijn verwarring en de schijn van opzettelijke desinformatie wekken. Wat Berg en Moussaoui linkte was blijkbaar een uitgeleende laptop en login op het universiteitsnetwerk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 05:24 schreef Keromane69 het volgende:
hier wordt gesproken over een password terwel ceejee ergens anders had gezien dat het een e-mail adres betrof.
http://www.cnn.com/2004/US/Northeast/05/13/berg.encounter/quote:WEST CHESTER, Pennsylvania (CNN) -- When Nicholas Berg took an Oklahoma bus to a remote college campus a few years ago, the American recently beheaded by terrorists allowed a man with terrorist connections to use his laptop computer, according to his father.
Michael Berg said the FBI investigated the matter more than a year ago. He stressed that his son was in no way connected to the terrorists who captured and killed him.
Government sources told CNN that the encounter involved an acquaintance of Zacarias Moussaoui -- the only person publicly charged in the United States in connection with the September 11, 2001, terror attacks.
According to Berg, his son was taking a course a few years ago at a remote campus of the University of Oklahoma near an airport. He described how on one particular day, his son met "some terrorist people -- who no one knew were terrorists at the time."
At one point during the bus ride, Berg said, the man sitting next to his son asked if he could use Nick's laptop computer.
"It turned out this guy was a terrorist and that he, you know, used my son's e-mail, amongst many other people's e-mail who he did the same thing to," Berg said.
Government sources said Berg gave the man his password, which was later used by Moussaoui, the sources said.
Ah geen bewijs maar uiteraard benadruk je het wel even.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:45 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Klopt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook de gele muur op de achtergrond komt overeen met die van de Abu Ghraib gevangenis (zie die pics van de gemartelde gevangenen), maar dat zegt verders niets en is geen bewijs voor een complot oid.
Jij hebt nu vast best een fijne ochtend right?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:09 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ah geen bewijs maar uiteraard benadruk je het wel even.
Hmmm... een witte plastic tuinstoel. Die zijn er idd weinig op de wereld.
[afbeelding]
Die hond heeft er mee te maken zeg ik je,
[
[img]http://www.home.zonnet.nl/jamilla.spronk/assets/images/tuinstoel.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
Ja best. Net lekker op het balkon in de zon koppie thee en nu wat kankerenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Jij hebt nu vast best een fijne ochtend right?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:18 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ja best. Net lekker op het balkon in de zon koppie thee en nu wat kankeren.
Ik zoek er ook niet al teveel achter. Alleen -om redenen die reeds eerder opgemerkt zijn- misschien zagen ze er wel voordeel in om hem eerst te doden.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:00 schreef P4nic het volgende:
Dus ik zou er niet teveel achter zoeken....
[img]http://www.tuftufclub.com/startforum/images/smiles/icon_mrgreen.gif" alt="" />quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:09 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ah geen bewijs maar uiteraard benadruk je het wel even.
Hmmm... een witte plastic tuinstoel. Die zijn er idd weinig op de wereld.
[afbeelding]
Die hond heeft er mee te maken zeg ik je,
[afbeelding]
Was dit maar waar.... dan waren er paar heftige jaren oorlog maar daarna vrede, oftewel moslims weg oftewel wij weg. Dus vrede op aarde :-p hahaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:14 schreef flyguy het volgende:
ik zeg dat de illuminatie tegen de skull & bones lui hebben gezegd dat ze weer wat olie op het vuur moesten gooien en omdat bushieboy bij die lui hoort weer opdragt gaf aan zijn soldaatjes om een zonde bok uit te kiezen deden ze dit en dit alles om uit eindelijk een grote oorlog uit te lokken tussen de islamitische wereld en het westen lijkt me vrij logisch
Ik moet mijn quote herzien.quote:[b]
2. Ik kan me vinden in de theorie dat ie misschien wel al dood zou zijn tijdens de onthoofding daar er totaal geen enkel drupje bloed op zijn gezicht komt wat toch zeker zou moeten gebeuren want als je hart nog pompt dan spuit je slagader best wel fors.....dit had dus duidelijk zichtbaar moeten zijn als ie nog geleefd had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |