Dank voor de tip!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Dat is kut ja, maar hij staat wel nog in het rechtermuisknopmenu als je op de tab in de tabbalk klikt. Alleen niet meer wanneer je op de pagina zelf klikt zoals vroeger, wat beter was, echt stom dat ze het eruit gehaald hebben. Je kunt het wel teug zetten door wat te editten in de menu files, heb ik ook gedaan, maar je moet er wel zin in hebben.
Dank uquote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:41 schreef the_disheaver het volgende:
tool > preferences > tabblad general: Pages: uitvinken 'show close button on each tab'
Overigens, het prullebakje al gezien? rechtsonder: mochtje een tab perongeluk sluiten, kun je hem met 2 klikken terug krijgen!
Ehh, gewoon updaten?quote:Op donderdag 14 juli 2005 06:59 schreef StefanP het volgende:
Ik heb sinds een maand of zo versie 8.0 en krijg de afgelopen week continu de melding 'opera version 8.1 is now available, would you like to upgrade?' bij het opstarten. Vreselijk irritant. Ik kan in 'preferences' niks vinden om het uit te zetten. Iemand een idee? BVD
Hoef je dan niet weer helemaal opnieuw je bookmarks, menu's, custom searches etc. in te stellen? Dat is de reden dat ik ook nog niet geupdate heb.quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:11 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ehh, gewoon updaten?
8.01 is een security update, dus waarom niet?
Je boommarks kun je zo exporteren en daarna weer importeren, dat is het probleem niet. Maar ik heb inderdaad ook geen zin om de hele boel weer te gaan herschikken en customizen, en stel het daarom ook uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:51 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Hoef je dan niet weer helemaal opnieuw je bookmarks, menu's, custom searches etc. in te stellen? Dat is de reden dat ik ook nog niet geupdate heb.
Nee, je bookmarks mails worden in de document & settings (tenminste: win XP) opgeslagen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:51 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Hoef je dan niet weer helemaal opnieuw je bookmarks, menu's, custom searches etc. in te stellen? Dat is de reden dat ik ook nog niet geupdate heb.
Dat is me dus te veel werk voor zo'n kleine update, dat kun je wel begrijpen denk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:10 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Nee, je bookmarks mails worden in de document & settings (tenminste: win XP) opgeslagen.
Lijkt me dat dat ook zo is voor aangepaste menu's ed, maar als je hem installeert onder een andere map dan de huidige versie van Opera kun je, mocht het niet goed gaan, de versie verwijderen, en met de oude versie verder gaan. (ik heb ook nog een werkende 7.6)
En als je de juiste bestand weet, misschien proberen om te kopieren plakken naar de nieuwe map?
En het is ook allemaal werk dat je niet hoeft te doen, want je kunt 8.01 gewoon over 8.0 installeren, zonder dat je ook maar iets kwijtraakt of dat er iets verandertquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef OnaNia het volgende:
Dat is me dus te veel werk voor zo'n kleine update, dat kun je wel begrijpen denk ik.
Zeker weten? Want ik heb geen zin weer allerlei knoppen te gaan zitten verplaatsen, verwijderen of juist toevoegen..quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:25 schreef Leshy het volgende:
[..]
En het is ook allemaal werk dat je niet hoeft te doen, want je kunt 8.01 gewoon over 8.0 installeren, zonder dat je ook maar iets kwijtraakt of dat er iets verandert
De werkbalken en dergelijke blijven gewoon staan hoe jij hem toegevoegd hebt! (heb in de bookmarksmenu een knop 'new' toegevoegd (nieuwe pagina) toen ik versie 7.nogwat had. En zonder iets te doen (zelfs met versies in andere mappen) staat hij er nog steeds (maar gebruik hem nooit meerquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zeker weten? Want ik heb geen zin weer allerlei knoppen te gaan zitten verplaatsen, verwijderen of juist toevoegen..
Okee dan, dank! Waag ik het er binnenkort opquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De werkbalken en dergelijke blijven gewoon staan hoe jij hem toegevoegd hebt! (heb in de bookmarksmenu een knop 'new' toegevoegd (nieuwe pagina) toen ik versie 7.nogwat had. En zonder iets te doen (zelfs met versies in andere mappen) staat hij er nog steeds (maar gebruik hem nooit meer)
Dingen welke je niet in opera zelf hebt ingesteld, (maar met tekstverwerkers als dat mogelijk is...) zullen misschien niet blijven bestaan.
Zie hier, 2e hoofdkopje.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:39 schreef Ratt het volgende:
wat zijn mouse gestures?
Wat is een flashget-plugin nou weer? Iets anders dan dat je gewoon Flash kunt bekijken in je browser, neem ik aan?quote:En ik heb opera ook een hele tijd gebruikt en tis inderdaat een nette browseralleen firefox heeft een flashget-plugin dus daarom gebruiik ik die nu
Iets waaraan je verslaafd aan kunt worden..quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:39 schreef Ratt het volgende:
wat zijn mouse gestures?
Nee, ik kamp ook met dit probeem.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:30 schreef StefanP het volgende:
Ik heb een tijdje geleden 8.02 geïnstalleerd. Of dat iets te maken heeft met mijn probleem weet ik niet, maar erg lang merk ik het volgende nog niet.
Als ik in een tabblad een pagina met veel plaatjes heb laden, dan vertikt heel opera het om in andere tabbladen nog iets te openen. Als ik daar bv een URL intyp of een link aanklik, dan gebeurt er helemaal niks tot de andere pagina klaar is met laden. En laat het nou vaak gebeuren dat pagina's plaatjes van andere servers laden, iets dat lang duurt en soms niet eens lukt als een bepaalde server niet antwoordt. Bovenin blijft dan bv Images: 54/70 staan. Heel opera vertikt het dan nog om iets te doen in andere tabs tot ik in het betreffende tabblad 'stop' aanklik.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Ik heb er zelf geen last van. Misschien heeft het iets te maken met het maximum aantal verbindingen met servers dat Opera aangaat? In Voorkeuren (alt-P) -> Geavanceerd -> Netwerk kun je het 'Maximum aantal verbindingen' per server en in totaal instellen. Misschien helpt het als je het laatste getal verhoogt...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:30 schreef StefanP het volgende:
Ben ik de enige die hier last van heeft?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | [Search Engine 9] Name=&IMDB URL=http://www.imdb.com/find?q=%s;s=all Query= Key=i Is post=0 Has endseparator=0 Encoding=iso-8859-1 Search Type=11 Verbtext=17063 Position=-1 Nameid=0 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | [Search Engine ##] Name=WIKI en URL=http://en.wikipedia.org/wiki/%s Query= Key=w Is post=0 Has endseparator=0 Encoding=iso-8859-1 Search Type=11 Verbtext=17063 Position=4 Nameid=0 |
1 | %USERPROFILE%\Application Data\Opera\Opera 8 Beta\profile |
Heb ik ook gehad toen ik via een hele trage verbinding aan het fokken was. Weet niet hoe snel je verbinding is?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nu net opera geinstalleerd en nu laden sommige topics niet hier op fok, je ziet alleen het bovenste menu met logout, wijzig profiel enzo. wat kan ik hier aan doen? de meeste topics zie ik wel gewoon normaal.
kabel internet via een draadloze router (oid).quote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef vbmot het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad toen ik via een hele trage verbinding aan het fokken was. Weet niet hoe snel je verbinding is?
Is het mogelijk om UTP te gebruiken ipv wifi? Dat zou ik sowieso eens proberen, best kans dat je probleem dan is opgelost. Aan de andere kant, firefox werkt ook prima dus al teveel moeite zou ik niet doen (hoewel mijn persoonlijke voorkeur ook uitgaat naar Opera).quote:Op donderdag 1 september 2005 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kabel internet via een draadloze router (oid).
Opera is nu ook al 2x eventjes blijven hangen dus ik zit weer op firefox
Klinkt nogal vreemd. Normaal gesproken zou ik vragen of je JavaScript en dergelijke aan hebt staan, maar als je andere topics wel normaal ziet, is dat het probleem niet. Op het Advanced-tabje in de opties, waar heb je "Loading" op staan onder het schermpje browsing, en Check <...> onder History?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nu net opera geinstalleerd en nu laden sommige topics niet hier op fok, je ziet alleen het bovenste menu met logout, wijzig profiel enzo. wat kan ik hier aan doen? de meeste topics zie ik wel gewoon normaal.
Hoe kan dat nou weer?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:52 schreef the_disheaver het volgende:
http://www.opera.com/
Opera, nu gratis zonder ad!![]()
![]()
Gratis->Grotere userbase->Meer reden voor implementeren van exploitsquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:11 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Press release opera
Maar dat is toch wel anders dan voor altijd gratis!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef Ordinair het volgende:
Een tijdje geleden was het ook mogelijk om Opera geheel gratis te krijgen omdat dit browser toen 10 jaar bestond. Opera is gewoon de beste!
Die optie zit er bij Firefox niet in. En anders hebben ze hem wel heel goed weten te verbergen.quote:Op woensdag 21 september 2005 04:44 schreef StefanP het volgende:
Ik heb laatst Firefox geprobeerd, maar ik kon niet zo snel zien hoe je daar je open tabs onthoudt bij afsluiten. Bij opnieuw opstarten was alles dus weg - dat is in Opera beter geregeldHet is fantastisch dat ik gewoon verder kan gaan waar ik gebleven was, ook al had ik 10 tabs open.
Dat is volgens mij een bug in de fok_silver layout. In bijv. forum_dark staat alles wel goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef ElmarO het volgende:
Ik ben op het moment ook Opera aan het proberen. Alleen bij Fok ziet het er niet helemaal lekker uit. De letters in de signatures staan bij mij iets teveel naar links. Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Ah, ok. Bedankt voor de snelle reactie.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een bug in de fok_silver layout. In bijv. forum_dark staat alles wel goed.
(ik had dit probleem zelf ook met Opera)
Opera haalt standaard eerst alle benodigde data binnen en bouwt dan de pagina op. Niet zoals bijv. IE die de hele tijd maar blijft renderen. Als een site erg traag is, is het inderdaad erg vervelend. Wat je kunt doen is via CTRL-F12 -> Advanced -> Browsing de optie 'Loading' op 'Redraw instantly' zetten.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef babybox het volgende:
a. Hoe kan het als je een nieuwe pagina opent in Opera dat je dan eerst een blanke pagina krijgt die daarna pas geopend wordt? Dit is vrij irritant in internet explorer danwel firefox speelt dit probleem niet. Zo lijkt het laden extra lang te duren. Hebben meerdere mensen dit?
Het is de 'nieuwe mail' notifiactie van Opera. Eigenlijk vind ik het juist een stuk duidelijker. Het Opera icoon staat immers al in je system tray als je gewoon aan het surfen bent.quote:b. Ik heb me nu mijn mail account aangemeld. Ik zie nu in de systray het symbooltje van een brief, waarom is dit geen opera-symbool?
MSN en nog een stel andere programma's gebruiken het kruisje als 'Minimize to system tray' (naast de klok) en de underscore als 'Minimize to task bar'. Het gedrag van de underscore is geheel volgens de standaard. Het kruisje is officieel 'applicatie sluiten'. Ze zouden eigenlijk een 4e icoon erbij moeten plaatsen. In sommige applicaties zie je [.] [_] [#] [X], waarbij [.] voor 'minimize to system tray' is. Opera doet het dus niet fout. CTRL-H is de manier om Opera naar de system tray te minimaliseren.quote:c. Als je per ongeluk op sluiten druk (rechts boven) sluit opera. Kun je het niet zo instellen dat hij dan automatisch minimaliseert als je dit doet? want:
X(kruisje) rechtsboven in MSN minimaliseert het programma.
X(kruisje) rechtsboven in Opera sluit het programma
Is er een omweg om ervoor te zorgen dat hij niet sluit maar gewoon minimaliseert (net als bijvorbeled Shareaza)?
Nee. Je bedoeld dat hij de pagina 'about:blank' opent, en dan pas de echte pagina opent? Is het alleen bij een link? bookmark? directe url invoer, of altijd?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef babybox het volgende:
a. Hoe kan het als je een nieuwe pagina opent in Opera dat je dan eerst een blanke pagina krijgt die daarna pas geopend wordt? Dit is vrij irritant in internet explorer danwel firefox speelt dit probleem niet. Zo lijkt het laden extra lang te duren. Hebben meerdere mensen dit?
brieficoon: dan heb je nieuwe mail, en nog niet het mailprogramma (M2) bekeken/opgestart.quote:b. Ik heb me nu mijn mail account aangemeld. Ik zie nu in de systray het symbooltje van een brief, waarom is dit geen opera-symbool? Bij het minimaliseren via rechtsboven minnetje, minimaliseert hij niet, maar wel met Ctrl-H.
Je kunt iig een promt-window laten verschijnen of je echt wilt sluiten. (maar vaak alleen maar iiritant).quote:c. Als je per ongeluk op sluiten druk (rechts boven) sluit opera. Kun je het niet zo instellen dat hij dan automatisch minimaliseert als je dit doet? want:
Is er een omweg om ervoor te zorgen dat hij niet sluit maar gewoon minimaliseert (net als bijvorbeled Shareaza)?
Ow, dat is juist beter 'redraw when loaded'> wat heb je aan een halve pagina? Kun je nog beter iets van de vorige pagina lezenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:30 schreef MSXUser het volgende:
Opera haalt standaard eerst alle benodigde data binnen en bouwt dan de pagina op. Niet zoals bijv. IE die de hele tijd maar blijft renderen. Als een site erg traag is, is het inderdaad erg vervelend. Wat je kunt doen is via CTRL-F12 -> Advanced -> Browsing de optie 'Loading' op 'Redraw instantly' zetten.
Voor veel sites maakt het niet uit, maar er zijn situaties (bijv. plaatjes van een externe, trage host halen) waarin 'redraw instantly' net even wat prettiger is. Voor Fok is het eigenlijk zo'n beetje verplicht (user icons en dergelijke).quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef the_disheaver het volgende:
Ow, dat is juist beter 'redraw when loaded'> wat heb je aan een halve pagina? Kun je nog beter iets van de vorige pagina lezen
Ik vind dit ook vreselijk waardeloos, hoe je zoiets standaard kunt aanzetten gaat mijn verstand te boven. Gelukkig kun je in de preferences 'confirm exit' o.i.d. aanzetten, dan gebeurt het niet meer per ongeluk.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef babybox het volgende:
c. Als je per ongeluk op sluiten druk (rechts boven) sluit opera. Kun je het niet zo instellen dat hij dan automatisch minimaliseert als je dit doet? want:
Preferences (CTRL-F12) -> General -> Startup -> Show Start-up dialogquote:Op donderdag 22 september 2005 07:16 schreef the_disheaver het volgende:
Iemand enig idee?
Omdat het zo hoort te werken?quote:Op donderdag 22 september 2005 05:43 schreef StefanP het volgende:
Ik vind dit ook vreselijk waardeloos, hoe je zoiets standaard kunt aanzetten gaat mijn verstand te boven.
Vroeger, toen het kruisje om een tab te sluiten er nog vlak onder zat was het inderdaad erg irritant. Nu ze op de tabs zelf zitten moet je wel een erge vorm van Parkinson hebben wil je Opera perongeluk sluitenquote:Op donderdag 22 september 2005 05:43 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik vind dit ook vreselijk waardeloos, hoe je zoiets standaard kunt aanzetten gaat mijn verstand te boven. Gelukkig kun je in de preferences 'confirm exit' o.i.d. aanzetten, dan gebeurt het niet meer per ongeluk.
Ja, die ken ik. Maar standaard wil ik wel de startpagina laten starten, maar mocht ik bv opera per ongeluk sluiten, dat ik via een command oid de dialoog vesnter kan weergeven.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Preferences (CTRL-F12) -> General -> Startup -> Show Start-up dialog
ik kan je met Opera niet helpen, maar zelf zweer ik bij Foxit als pdf-readerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef babybox het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik wil dat opera mijn pdf bestanden opent. ipv Adobe blijken ze nu op een heel rare manier te openen zie de screenshot. Wie weet hoe ik dat weer kan terugbrengen?
[[url=http://xs47.xs.to/pics/05385/Stanfrd.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
In voorkeuren => Geavanceerd => Downloads kun je voor alle bestandstypen aangeven hoe je ze gedownload of geopend wilt hebben. Voer pdf in in de snelzoekbalk (waarschijnlijk moet je het vinkje daarnaast uitzetten), en kies 'bewerken' voor het pdf-bestandstype. Openen in Opera is inderdaad niet handig, omdat Opera niet zelf om kan gaan met PDF's. Ik zou kiezen voor 'Plugin gebruiken', 'Openen met standaardtoepassing' of 'Downloadvenster tonen'.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef babybox het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik wil dat opera mijn pdf bestanden opent. ipv Adobe blijken ze nu op een heel rare manier te openen zie de screenshot. Wie weet hoe ik dat weer kan terugbrengen?
Open je toolbaar.ini-file.quote:Op zondag 13 november 2005 16:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb in de balk bovenaan wat sites toegevoegd als knop (zijn omcirkeld) :
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05450/opera.JPG]afbeelding][/url]
Hoe zorg ik ervoor dat deze koppelingen in een nieuwe tab openen, ipv in de huidige?
1 2 | "http://gathering.tweakers.net/forum/myreact", 1 |
1 2 | "http://gathering.tweakers.net/forum/myreact", 1 |
Dat werkt, bedankt!quote:Op zondag 13 november 2005 17:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Open je toolbaar.ini-file.
Deze staat in je profile-opera map (waar deze staat staat achter 'Opera directory' op de 'about opera' pagina (help > about opera))
in in de map 'toolbar' staat een .ini bestand (naam is niet over gelijk, maar bij mij staat er maar 1 .ini-file, genaamd 'standard_toolbar (1).ini'
(het wil bij mij goed, maar altijd handig eerst even een kopietje van je .ini-file te maken, mocht het verkeerd gaan)
Deze open je met een text-editor (notepad/kladblok bv). Zoeken naar de juiste knop (bv door te zoeken naar de pagina-URL waar de knop naar verwijst)
Daar zie je iets staan als:
[ code verwijderd ]
Voeg dan tussen "=" en "Go to page" de tekst "New page & " toe, zodat er zoiets als dit komt te staan
[ code verwijderd ]
Sluit opera, en sla het bestand op (in deze volgorde, niet andersom)
En start opnieuw opera op, en als het goed is, opent hij google nu in een nieuwe tab.
Misschien als je 1 commando kunt krijgen voor open en new page. Iig als je eerst de link opent, en dan pas een nieuw venster opent, maar dat helpt dus niets...quote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat werkt, bedankt!![]()
Het icon verandert dan wel in het nieuwe-pagina icon ipv het icon v/d website, kan daar nog iets aan gedaan worden?
bedoel je dit probleem: [FO][BUG]Snel reageren & Opera reageert nietquote:Op maandag 16 januari 2006 15:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Goed, ik heb sinds gisteren Opera 8.5 geïnstalleerd en geprobeerd omdat FF niet alle ongewenste pop-ups blokkeert. Alleen kom ik bijvoorbeeld op een Angelfire homepage van iemand en opent er een nieuwe tab van een pop-up van yieldmanager.com...
Is er geen manier om handmatig nog meer ongewenste pop-ups te blokkeren die door de filter van Opera glippen? Want om alle pop-ups in F12 te selecteren is wel heel radicaal. Er zijn sites waar (interne) pop-ups wel gewenst zijn.
En als ik hier op Fok een bericht wil invoeren laadt de topic met mijn nieuwe reactie ook behoorlijk traag, terwijl het al gepost is.
Ja, daar lijkt het op.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
bedoel je dit probleem: [FO][BUG]Snel reageren & Opera reageert niet
Soms duurt het een seconde of 5, vaak langer.quote:Bij mij laad hij de pagina na het snel reageren totaal niet meer, bij jou is ie blijkbaar alleen traag.
Ja, die prullenbak is een mooie feature. En dat de browser de hele sessie, zelfs zonder apart op te slaan onthoudt is helemaal super!quote:Over het popups: Viel me ook al op. In het begin (toen versie 8 kwam) had ik eigenlijk nooit een popup gekregen. Het is tegenwoordig best wel meer (naja, 1-4 keer per week ofzo...)
Ik heb net ingesteld dat ie wel alle popups blokeren. Degene die wel gewenst zijn worden vaak toch al geblocked, en het kost nouwelijks moeite om een popup toch tervoorschijn te halen (danzij dat popup-menutje rechts onder, en nog meer danzij het geniale prullebakje
Die is al genoemd, maar is idd erg handig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Is Opsed al vermeld? Prachtige tool voor Opera: je voegt er met het grootste gemak custom search engines mee toe.![]()
Verder doet Opera vaag icm de Composite extension van X.org. Maar dat zal wel aan X.org liggen.
Daarom post ik het ook maarquote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
He dat wist ik niet! Ik als groot fan ga dat is even in de gaten houden!
Nee. Downloaden van legale open source programmas kunnen zo best stuk snellerquote:Op maandag 6 februari 2006 17:15 schreef thedude0 het volgende:
die bittorrent shit zet ik zo snel mogelijk uit
wat een nutteloze toevoeging
quote:Opera Labs is not open yet. Please come back on Tuesday.
Opera Web Browser · Opera Community
ik heb erook problemen mee. Maar dat is dan altijd dezelfde hotkeys. Ctrl A doet het niet, en ook trema's boven letters.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:10 schreef StefanP het volgende:
Ik heb er soms last van dat m'n toetsenbord het niet meer doet voor de shortkeys.
hmm, KDE en Opera geeft wel wat problemen met de hotkeys (de standaar hotkeys zijn voor sommige dingen hetzelfde in Opera als KDE)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:23 schreef StefanP het volgende:
Hmm, ik gebruik eigenlijk alleen ctrl F en als et niet werkt, dan herstart ik opera;) Ik zal de volgende keer opletten of de andere keys het ook niet doen!
Ik draai
Linux version 2.6.14-1.1644_FC4 (bhcompile@hs20-bc1-1.build.redhat.com) (gcc version 4.0.1 20050727 (Red Hat 4.0.1-5)) #1 Sun Nov 27 03:25:11 EST 2005
Met gnome 2.10.
Je bedoeld een (javascript achtig) rich text edit boxje? dan moet ik mijne ook is proberen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef the_disheaver het volgende:
Ow, nog beter!
Ik kan eindelijk met Opera mijn CMS'jes aanpassen. Voor de een (CMSimple) was het niet een erg groot probleem, dat kon met Firefox, maar een ander alleen met IE... Niet meer dus![]()
![]()
Jepzquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je bedoeld een (javascript achtig) rich text edit boxje? dan moet ik mijne ook is proberen..
Idd. Het was niet mijn bedoeling, maar ik heb hem over de oude geinstalleerd (geen idee hoe het anders moest met Linux... waarschijnlijk handmatig installeren...)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:07 schreef thedude0 het volgende:
deze versie werkt goed hoor. ik snap nog steeds niet waarom mensen die overhypte firefox zooi gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |