abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 03:33:22 #203
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_27636810
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Dat is kut ja, maar hij staat wel nog in het rechtermuisknopmenu als je op de tab in de tabbalk klikt. Alleen niet meer wanneer je op de pagina zelf klikt zoals vroeger, wat beter was, echt stom dat ze het eruit gehaald hebben. Je kunt het wel teug zetten door wat te editten in de menu files, heb ik ook gedaan, maar je moet er wel zin in hebben.
Dank voor de tip!
Was ik nooit zelf achtergekomen, kwam niet eens in me op om die tabs rechts te gaan klikken
Stop the world, I want to get out.
  zondag 5 juni 2005 @ 07:13:56 #204
46960 StefanP
polemicist
pi_27637339
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 08:41 schreef the_disheaver het volgende:
tool > preferences > tabblad general: Pages: uitvinken 'show close button on each tab'

Overigens, het prullebakje al gezien? rechtsonder: mochtje een tab perongeluk sluiten, kun je hem met 2 klikken terug krijgen!
Dank u
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 14 juli 2005 @ 06:59:09 #205
46960 StefanP
polemicist
pi_28790907
Ik heb sinds een maand of zo versie 8.0 en krijg de afgelopen week continu de melding 'opera version 8.1 is now available, would you like to upgrade?' bij het opstarten. Vreselijk irritant. Ik kan in 'preferences' niks vinden om het uit te zetten. Iemand een idee? BVD
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_28790933
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 06:59 schreef StefanP het volgende:
Ik heb sinds een maand of zo versie 8.0 en krijg de afgelopen week continu de melding 'opera version 8.1 is now available, would you like to upgrade?' bij het opstarten. Vreselijk irritant. Ik kan in 'preferences' niks vinden om het uit te zetten. Iemand een idee? BVD
Ehh, gewoon updaten?

8.01 is een security update, dus waarom niet?
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:51:37 #207
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_28793796
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 07:11 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Ehh, gewoon updaten?

8.01 is een security update, dus waarom niet?
Hoef je dan niet weer helemaal opnieuw je bookmarks, menu's, custom searches etc. in te stellen? Dat is de reden dat ik ook nog niet geupdate heb.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:18:51 #208
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28794715
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:51 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Hoef je dan niet weer helemaal opnieuw je bookmarks, menu's, custom searches etc. in te stellen? Dat is de reden dat ik ook nog niet geupdate heb.
Je boommarks kun je zo exporteren en daarna weer importeren, dat is het probleem niet. Maar ik heb inderdaad ook geen zin om de hele boel weer te gaan herschikken en customizen, en stel het daarom ook uit.

Je kunt een nieuwe versie vaak wel over de oude heenzeten, met behoud van allerlei instellingen, maar of dat aan te raden is, weet ik nog niet zo net. Op het Opera-forum lees ik tenminste dat dat in het verleden wel eens problemen heeft opgeleverd...
pi_28796306
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:51 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Nee, je bookmarks mails worden in de document & settings (tenminste: win XP) opgeslagen.

Lijkt me dat dat ook zo is voor aangepaste menu's ed, maar als je hem installeert onder een andere map dan de huidige versie van Opera kun je, mocht het niet goed gaan, de versie verwijderen, en met de oude versie verder gaan. (ik heb ook nog een werkende 7.6)

En als je de juiste bestand weet, misschien proberen om te kopieren plakken naar de nieuwe map?
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:21:17 #210
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_28796607
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:10 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Nee, je bookmarks mails worden in de document & settings (tenminste: win XP) opgeslagen.

Lijkt me dat dat ook zo is voor aangepaste menu's ed, maar als je hem installeert onder een andere map dan de huidige versie van Opera kun je, mocht het niet goed gaan, de versie verwijderen, en met de oude versie verder gaan. (ik heb ook nog een werkende 7.6)

En als je de juiste bestand weet, misschien proberen om te kopieren plakken naar de nieuwe map?
Dat is me dus te veel werk voor zo'n kleine update, dat kun je wel begrijpen denk ik.

Ik wacht wel met updaten tot de eerstvolgende echt grote release.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:25:54 #211
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28796735
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef OnaNia het volgende:
Dat is me dus te veel werk voor zo'n kleine update, dat kun je wel begrijpen denk ik.
En het is ook allemaal werk dat je niet hoeft te doen, want je kunt 8.01 gewoon over 8.0 installeren, zonder dat je ook maar iets kwijtraakt of dat er iets verandert
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:30:40 #212
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28796857
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:25 schreef Leshy het volgende:

[..]

En het is ook allemaal werk dat je niet hoeft te doen, want je kunt 8.01 gewoon over 8.0 installeren, zonder dat je ook maar iets kwijtraakt of dat er iets verandert
Zeker weten? Want ik heb geen zin weer allerlei knoppen te gaan zitten verplaatsen, verwijderen of juist toevoegen..
pi_28797045
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:30 schreef Lkw het volgende:

[..]

Zeker weten? Want ik heb geen zin weer allerlei knoppen te gaan zitten verplaatsen, verwijderen of juist toevoegen..
De werkbalken en dergelijke blijven gewoon staan hoe jij hem toegevoegd hebt! (heb in de bookmarksmenu een knop 'new' toegevoegd (nieuwe pagina) toen ik versie 7.nogwat had. En zonder iets te doen (zelfs met versies in andere mappen) staat hij er nog steeds (maar gebruik hem nooit meer )

Dingen welke je niet in opera zelf hebt ingesteld, (maar met tekstverwerkers als dat mogelijk is...) zullen misschien niet blijven bestaan.
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:40:50 #214
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28797150
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:37 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

De werkbalken en dergelijke blijven gewoon staan hoe jij hem toegevoegd hebt! (heb in de bookmarksmenu een knop 'new' toegevoegd (nieuwe pagina) toen ik versie 7.nogwat had. En zonder iets te doen (zelfs met versies in andere mappen) staat hij er nog steeds (maar gebruik hem nooit meer )

Dingen welke je niet in opera zelf hebt ingesteld, (maar met tekstverwerkers als dat mogelijk is...) zullen misschien niet blijven bestaan.
Okee dan, dank! Waag ik het er binnenkort op
pi_28809666
wat zijn mouse gestures?

En ik heb opera ook een hele tijd gebruikt en tis inderdaat een nette browser alleen firefox heeft een flashget-plugin dus daarom gebruiik ik die nu
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:46:08 #216
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_28809797
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:39 schreef Ratt het volgende:
wat zijn mouse gestures?
Zie hier, 2e hoofdkopje.
quote:
En ik heb opera ook een hele tijd gebruikt en tis inderdaat een nette browser alleen firefox heeft een flashget-plugin dus daarom gebruiik ik die nu
Wat is een flashget-plugin nou weer? Iets anders dan dat je gewoon Flash kunt bekijken in je browser, neem ik aan?
pi_28810823
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:39 schreef Ratt het volgende:
wat zijn mouse gestures?
Iets waaraan je verslaafd aan kunt worden..

In opera kun je door naar links te gaan met de rechtermuis knop ingehouden een pagina terug gaan (en zo zijn er nog meer functies).

Erg handig, zo handig zelfs dat ik ook steeds in Internet explorer, firefox of Verkenner met de muis terug wil gaan! Maar dat vertikt hij dan!
pi_29710649
Ik heb een tijdje geleden 8.02 geïnstalleerd. Of dat iets te maken heeft met mijn probleem weet ik niet, maar erg lang merk ik het volgende nog niet.

Als ik in een tabblad een pagina met veel plaatjes heb laden, dan vertikt heel opera het om in andere tabbladen nog iets te openen. Als ik daar bv een URL intyp of een link aanklik, dan gebeurt er helemaal niks tot de andere pagina klaar is met laden. En laat het nou vaak gebeuren dat pagina's plaatjes van andere servers laden, iets dat lang duurt en soms niet eens lukt als een bepaalde server niet antwoordt. Bovenin blijft dan bv Images: 54/70 staan. Heel opera vertikt het dan nog om iets te doen in andere tabs tot ik in het betreffende tabblad 'stop' aanklik.

Ben ik de enige die hier last van heeft?
-Mark Steyn
pi_29713806
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 06:30 schreef StefanP het volgende:
Ik heb een tijdje geleden 8.02 geïnstalleerd. Of dat iets te maken heeft met mijn probleem weet ik niet, maar erg lang merk ik het volgende nog niet.

Als ik in een tabblad een pagina met veel plaatjes heb laden, dan vertikt heel opera het om in andere tabbladen nog iets te openen. Als ik daar bv een URL intyp of een link aanklik, dan gebeurt er helemaal niks tot de andere pagina klaar is met laden. En laat het nou vaak gebeuren dat pagina's plaatjes van andere servers laden, iets dat lang duurt en soms niet eens lukt als een bepaalde server niet antwoordt. Bovenin blijft dan bv Images: 54/70 staan. Heel opera vertikt het dan nog om iets te doen in andere tabs tot ik in het betreffende tabblad 'stop' aanklik.

Nee, ik kamp ook met dit probeem.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:42:07 #220
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_29724863
Hm, ik heb dit probleem nog nooit gehad, ook versie 8.02 hier. Heb je een voorbeeld van een pagina waar het gebeurt?
pi_29727011
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 06:30 schreef StefanP het volgende:
Ik heb er zelf geen last van. Misschien heeft het iets te maken met het maximum aantal verbindingen met servers dat Opera aangaat? In Voorkeuren (alt-P) -> Geavanceerd -> Netwerk kun je het 'Maximum aantal verbindingen' per server en in totaal instellen. Misschien helpt het als je het laatste getal verhoogt...
pi_29729237
Ik heb nog een coole optie gevonden: searches.ini

Open je searches.ini file en voeg dit maar eens toe als voorbeeld:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[Search Engine 9]
Name=&IMDB
URL=http://www.imdb.com/find?q=%s;s=all
Query=
Key=i
Is post=0
Has endseparator=0
Encoding=iso-8859-1
Search Type=11
Verbtext=17063
Position=-1
Nameid=0

Zorg er wel voor dat jouw search engine 9 wordt hernoemd, of hernoem deze gewoon.

Als dat is gebeurd moet je Opera opnieuw starten en in de adresbalk eens "i terminator" intypen.
pi_29729306
cool! Daar zocht ik al eerder naar! Dank

(al ben ik weer vergeten wat ik er in wou gooien...

Ow, ik weet al: om wikipedia-paginas te openen!

[ Bericht 48% gewijzigd door the_disheaver op 17-08-2005 20:43:15 ]
pi_29730892
Mijn gebruikte code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[Search Engine ##]
Name=WIKI en
URL=http://en.wikipedia.org/wiki/%s
Query=
Key=w
Is post=0
Has endseparator=0
Encoding=iso-8859-1
Search Type=11
Verbtext=17063
Position=4
Nameid=0

Met position=4 komt hij in je zoek-dropdown menu te staan (let wel er op dat geen andere ook niet op zelfde positie staat. Met =-1 komt hij er niet in. Das niet waar...

Maar vooral handig: selecteer een bepaald woord, rechtermuisknop (of dubbelklik op woord) > search with > WIKI EN

Overigens: bij mij staat het bestand (search.ini, en niet searches.ini) in:
1%USERPROFILE%\Application Data\Opera\Opera 8 Beta\profile
pi_29731494
bron
De volgorde in je .ini bestand zal de volgorde in je dropdown menu bepalen.
pi_29731495
bron
De volgorde in je .ini bestand zal de volgorde in je dropdown menu bepalen.
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:40:44 #227
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30082535
Heeft iemand al ervaring met het nieuwe Opera mini? Het komt op mij over als een kopie van de Reqwireless Webviewer.

Alleen fok lijkt het met dat ding van opera wel te doen, terwijl de webviewer het laat afweten. Is er hoop voor de mobiele fokverslaafde?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_30158822
ik heb nu net opera geinstalleerd en nu laden sommige topics niet hier op fok, je ziet alleen het bovenste menu met logout, wijzig profiel enzo. wat kan ik hier aan doen? de meeste topics zie ik wel gewoon normaal.
  donderdag 1 september 2005 @ 12:13:17 #229
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30161749
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nu net opera geinstalleerd en nu laden sommige topics niet hier op fok, je ziet alleen het bovenste menu met logout, wijzig profiel enzo. wat kan ik hier aan doen? de meeste topics zie ik wel gewoon normaal.
Heb ik ook gehad toen ik via een hele trage verbinding aan het fokken was. Weet niet hoe snel je verbinding is?
pi_30162528
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef vbmot het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad toen ik via een hele trage verbinding aan het fokken was. Weet niet hoe snel je verbinding is?
kabel internet via een draadloze router (oid).
Opera is nu ook al 2x eventjes blijven hangen dus ik zit weer op firefox
  donderdag 1 september 2005 @ 15:05:19 #231
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30167130
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

kabel internet via een draadloze router (oid).
Opera is nu ook al 2x eventjes blijven hangen dus ik zit weer op firefox
Is het mogelijk om UTP te gebruiken ipv wifi? Dat zou ik sowieso eens proberen, best kans dat je probleem dan is opgelost. Aan de andere kant, firefox werkt ook prima dus al teveel moeite zou ik niet doen (hoewel mijn persoonlijke voorkeur ook uitgaat naar Opera).
pi_30167440
nee is niet mogelijk hier, thuis wel.
ik blijf wel bij firefox denk ik
  donderdag 1 september 2005 @ 16:03:23 #233
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_30169134
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Klinkt nogal vreemd. Normaal gesproken zou ik vragen of je JavaScript en dergelijke aan hebt staan, maar als je andere topics wel normaal ziet, is dat het probleem niet. Op het Advanced-tabje in de opties, waar heb je "Loading" op staan onder het schermpje browsing, en Check <...> onder History?

Overigens, de enige reden die ik ken waarom Opera een soort even-blijven-hangen effect kan geven, is wanneer hij data in het geheugen naar de harde schijf schrijft. Ik raad aan om je Disk Cache gewoon een vaste grootte te geven, en Memory Cache uit, dat scheelt waarschijnlijk een hoop
pi_30753225
http://www.opera.com/

Opera, nu gratis zonder ad!
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:06:06 #235
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30753583
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:52 schreef the_disheaver het volgende:
http://www.opera.com/

Opera, nu gratis zonder ad!
Hoe kan dat nou weer?
pi_30753710
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:06 schreef vbmot het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou weer?
Wat is daar mis mee?

Press release opera
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:15:04 #237
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30753788
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:11 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?

Press release opera
Gratis->Grotere userbase->Meer reden voor implementeren van exploits

Zeg maar het Firefox effect
pi_30773120
Een tijdje geleden was het ook mogelijk om Opera geheel gratis te krijgen omdat dit browser toen 10 jaar bestond. Opera is gewoon de beste!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_30777606
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef Ordinair het volgende:
Een tijdje geleden was het ook mogelijk om Opera geheel gratis te krijgen omdat dit browser toen 10 jaar bestond. Opera is gewoon de beste!
Maar dat is toch wel anders dan voor altijd gratis!
pi_30780972
Ik heb laatst Firefox geprobeerd, maar ik kon niet zo snel zien hoe je daar je open tabs onthoudt bij afsluiten. Bij opnieuw opstarten was alles dus weg - dat is in Opera beter geregeld Het is fantastisch dat ik gewoon verder kan gaan waar ik gebleven was, ook al had ik 10 tabs open.
-Mark Steyn
pi_30804099
Ik ben op het moment ook Opera aan het proberen. Alleen bij Fok ziet het er niet helemaal lekker uit. De letters in de signatures staan bij mij iets teveel naar links. Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

quote:
Op woensdag 21 september 2005 04:44 schreef StefanP het volgende:
Ik heb laatst Firefox geprobeerd, maar ik kon niet zo snel zien hoe je daar je open tabs onthoudt bij afsluiten. Bij opnieuw opstarten was alles dus weg - dat is in Opera beter geregeld Het is fantastisch dat ik gewoon verder kan gaan waar ik gebleven was, ook al had ik 10 tabs open.
Die optie zit er bij Firefox niet in. En anders hebben ze hem wel heel goed weten te verbergen.
  woensdag 21 september 2005 @ 21:29:42 #242
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_30804228
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef ElmarO het volgende:
Ik ben op het moment ook Opera aan het proberen. Alleen bij Fok ziet het er niet helemaal lekker uit. De letters in de signatures staan bij mij iets teveel naar links. Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Dat is volgens mij een bug in de fok_silver layout. In bijv. forum_dark staat alles wel goed.
(ik had dit probleem zelf ook met Opera)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_30804299
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Dat is volgens mij een bug in de fok_silver layout. In bijv. forum_dark staat alles wel goed.
(ik had dit probleem zelf ook met Opera)
Ah, ok. Bedankt voor de snelle reactie.
pi_30807844
Heb Opera een paar dagen uitgeprobeerd, en op een gegeven moment zegt mijn computer ''ploing'' en valt uit. Herstarten en vervolgens blijkt Opera niet meer te vinden. Blijkbaar zijn er elementen van het programma beschadigd. Heb het maar gedeïnstalleerd, wat er nog van over was, ook bij de deïnstallatie kreeg ik foutmeldingen, componenten die niet te vinden waren.
Vreemd gedoe
pi_30810591
a. Hoe kan het als je een nieuwe pagina opent in Opera dat je dan eerst een blanke pagina krijgt die daarna pas geopend wordt? Dit is vrij irritant in internet explorer danwel firefox speelt dit probleem niet. Zo lijkt het laden extra lang te duren. Hebben meerdere mensen dit?

b. Ik heb me nu mijn mail account aangemeld. Ik zie nu in de systray het symbooltje van een brief, waarom is dit geen opera-symbool? Bij het minimaliseren via rechtsboven minnetje, minimaliseert hij niet, maar wel met Ctrl-H.

c. Als je per ongeluk op sluiten druk (rechts boven) sluit opera. Kun je het niet zo instellen dat hij dan automatisch minimaliseert als je dit doet? want:
X(kruisje) rechtsboven in MSN minimaliseert het programma.

X(kruisje) rechtsboven in Opera sluit het programma

Is er een omweg om ervoor te zorgen dat hij niet sluit maar gewoon minimaliseert (net als bijvorbeled Shareaza)?
  donderdag 22 september 2005 @ 00:30:54 #246
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_30811084
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef babybox het volgende:
a. Hoe kan het als je een nieuwe pagina opent in Opera dat je dan eerst een blanke pagina krijgt die daarna pas geopend wordt? Dit is vrij irritant in internet explorer danwel firefox speelt dit probleem niet. Zo lijkt het laden extra lang te duren. Hebben meerdere mensen dit?
Opera haalt standaard eerst alle benodigde data binnen en bouwt dan de pagina op. Niet zoals bijv. IE die de hele tijd maar blijft renderen. Als een site erg traag is, is het inderdaad erg vervelend. Wat je kunt doen is via CTRL-F12 -> Advanced -> Browsing de optie 'Loading' op 'Redraw instantly' zetten.
quote:
b. Ik heb me nu mijn mail account aangemeld. Ik zie nu in de systray het symbooltje van een brief, waarom is dit geen opera-symbool?
Het is de 'nieuwe mail' notifiactie van Opera. Eigenlijk vind ik het juist een stuk duidelijker. Het Opera icoon staat immers al in je system tray als je gewoon aan het surfen bent.
quote:
c. Als je per ongeluk op sluiten druk (rechts boven) sluit opera. Kun je het niet zo instellen dat hij dan automatisch minimaliseert als je dit doet? want:

Is er een omweg om ervoor te zorgen dat hij niet sluit maar gewoon minimaliseert (net als bijvorbeled Shareaza)?
MSN en nog een stel andere programma's gebruiken het kruisje als 'Minimize to system tray' (naast de klok) en de underscore als 'Minimize to task bar'. Het gedrag van de underscore is geheel volgens de standaard. Het kruisje is officieel 'applicatie sluiten'. Ze zouden eigenlijk een 4e icoon erbij moeten plaatsen. In sommige applicaties zie je [.] [_] [#] [X], waarbij [.] voor 'minimize to system tray' is. Opera doet het dus niet fout. CTRL-H is de manier om Opera naar de system tray te minimaliseren.
pi_30811115
quote:
Nee. Je bedoeld dat hij de pagina 'about:blank' opent, en dan pas de echte pagina opent? Is het alleen bij een link? bookmark? directe url invoer, of altijd?
quote:
b. Ik heb me nu mijn mail account aangemeld. Ik zie nu in de systray het symbooltje van een brief, waarom is dit geen opera-symbool? Bij het minimaliseren via rechtsboven minnetje, minimaliseert hij niet, maar wel met Ctrl-H.
brieficoon: dan heb je nieuwe mail, en nog niet het mailprogramma (M2) bekeken/opgestart.

bij de minimaliseerknop (het minnetje) minimaliseert hij wel. Opera blijft wel in de taakbalk. Bij CTRL - H minimaliseer je hem EN haal je hem van de taakbalk (en is hij alleen te zien in de pictogrammen rechts). Opera 'hidden' is niet hetzelfde als minimaliseren.
quote:

Je kunt iig een promt-window laten verschijnen of je echt wilt sluiten. (maar vaak alleen maar iiritant).
Of een makkelijker shortcut (of mouse gesture) instellen voor hidden.

Of je het quit knop kunt laten wijzigen naar hidden weet ik niet (maar soziwso zou ik als het kan er een hidden knop bijzetten, ipv de quit wijzigen)
pi_30811191
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:30 schreef MSXUser het volgende:
Opera haalt standaard eerst alle benodigde data binnen en bouwt dan de pagina op. Niet zoals bijv. IE die de hele tijd maar blijft renderen. Als een site erg traag is, is het inderdaad erg vervelend. Wat je kunt doen is via CTRL-F12 -> Advanced -> Browsing de optie 'Loading' op 'Redraw instantly' zetten.
Ow, dat is juist beter 'redraw when loaded'> wat heb je aan een halve pagina? Kun je nog beter iets van de vorige pagina lezen
pi_30811201

[ Bericht 100% gewijzigd door the_disheaver op 22-09-2005 00:36:23 ]
  donderdag 22 september 2005 @ 00:40:04 #250
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_30811300
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef the_disheaver het volgende:
Ow, dat is juist beter 'redraw when loaded'> wat heb je aan een halve pagina? Kun je nog beter iets van de vorige pagina lezen
Voor veel sites maakt het niet uit, maar er zijn situaties (bijv. plaatjes van een externe, trage host halen) waarin 'redraw instantly' net even wat prettiger is. Voor Fok is het eigenlijk zo'n beetje verplicht (user icons en dergelijke).
pi_30811799
Daar kun je gelijk aan hebben... Ik kijk wel ff hoe dit gaat, kan altijd omschakelen
pi_30813892
quote:

Ik vind dit ook vreselijk waardeloos, hoe je zoiets standaard kunt aanzetten gaat mijn verstand te boven. Gelukkig kun je in de preferences 'confirm exit' o.i.d. aanzetten, dan gebeurt het niet meer per ongeluk.
-Mark Steyn
pi_30814060
Wat ik wel graag wil, is (bv middels een command) de startdialoog venster laten weergeven, en niet de instelling uitvoert (in mijn geval het openen van startpagina)

Mocht ik eens per ongeluk opera sluiten, dat ik niet al mijn tabs kwijt ben, maar dus in de startdialoog de vorige sessie kan herstarten.

Iemand enig idee?
  donderdag 22 september 2005 @ 11:14:35 #254
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_30818155
quote:
Op donderdag 22 september 2005 07:16 schreef the_disheaver het volgende:
Iemand enig idee?
Preferences (CTRL-F12) -> General -> Startup -> Show Start-up dialog
  donderdag 22 september 2005 @ 13:29:26 #255
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_30822021
quote:
Op donderdag 22 september 2005 05:43 schreef StefanP het volgende:
Ik vind dit ook vreselijk waardeloos, hoe je zoiets standaard kunt aanzetten gaat mijn verstand te boven.
Omdat het zo hoort te werken?
  donderdag 22 september 2005 @ 20:53:35 #256
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30836564
quote:
Op donderdag 22 september 2005 05:43 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik vind dit ook vreselijk waardeloos, hoe je zoiets standaard kunt aanzetten gaat mijn verstand te boven. Gelukkig kun je in de preferences 'confirm exit' o.i.d. aanzetten, dan gebeurt het niet meer per ongeluk.
Vroeger, toen het kruisje om een tab te sluiten er nog vlak onder zat was het inderdaad erg irritant. Nu ze op de tabs zelf zitten moet je wel een erge vorm van Parkinson hebben wil je Opera perongeluk sluiten
pi_30843085
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Preferences (CTRL-F12) -> General -> Startup -> Show Start-up dialog
Ja, die ken ik. Maar standaard wil ik wel de startpagina laten starten, maar mocht ik bv opera per ongeluk sluiten, dat ik via een command oid de dialoog vesnter kan weergeven.
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:58:26 #258
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_30845825
Als Opera op niet-standaard wijze afsluit, wordt het dialoog-venster automatisch geopend de eerst volgende keer dat je het programma opstart. Daar hoef je zelf niets voor te doen

Edit: Oh wacht, ik kan niet lezen

Er is voor zover ik weet geen specifieke commandline om Opera te laten opstarten met het dialoogvenster. Je kunt of het dialoogvenster standaard aanzetten, of Opera zo instellen dat hij standaard onthoudt wat je allemaal open hebt, en verder gaat waar je gebleven was. Via de home-knop kun je dan eenvoudigweg je startpagina opvragen.

[ Bericht 49% gewijzigd door Leshy op 23-09-2005 01:28:51 ]
pi_30871023
Ik heb aangegeven dat ik wil dat opera mijn pdf bestanden opent. ipv Adobe blijken ze nu op een heel rare manier te openen zie de screenshot. Wie weet hoe ik dat weer kan terugbrengen?

[ Bericht 21% gewijzigd door babybox op 23-09-2005 21:55:18 ]
pi_30872225
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef babybox het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik wil dat opera mijn pdf bestanden opent. ipv Adobe blijken ze nu op een heel rare manier te openen zie de screenshot. Wie weet hoe ik dat weer kan terugbrengen?

[[url=http://xs47.xs.to/pics/05385/Stanfrd.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik kan je met Opera niet helpen, maar zelf zweer ik bij Foxit als pdf-reader

http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php
pi_30891042
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef babybox het volgende:
In voorkeuren => Geavanceerd => Downloads kun je voor alle bestandstypen aangeven hoe je ze gedownload of geopend wilt hebben. Voer pdf in in de snelzoekbalk (waarschijnlijk moet je het vinkje daarnaast uitzetten), en kies 'bewerken' voor het pdf-bestandstype. Openen in Opera is inderdaad niet handig, omdat Opera niet zelf om kan gaan met PDF's. Ik zou kiezen voor 'Plugin gebruiken', 'Openen met standaardtoepassing' of 'Downloadvenster tonen'.
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:44:22 #262
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30895564
he, een centraal opera topic

das handig, ik ben namelijk al een tijdje fanatiek opera adept.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30912235
ik heb het ergens gevraagd...maar kan het niet meer terugvinden...

Kortweg was mijn vraag of je per pagina de 'identify as ..." kunt instellen (aangezien bepaalde paginas niet werken bij een bepaalde browser.

En wat blijkt: die functie zit al een tijdje in opera 8! Is in te stellen in het UA.ine file (in Opera directory)

Of via een programmatje: http://www.diplo.co.uk/design/operatools.php

Gevonden van de Opera wiki: een aanrader: http://nontroppo.org/wiki/Opera
pi_32221250
Earste Fryske ynternetbrowser

NOARDBURGUM -

In Frysk wurd foar browser is der noch net - 'blêdzjer' en 'blêder' binne alris foarsteld - mar de earste Fryske browser is der no ál. De measten brûke Internet Explorer als 'blêder' om internetsiden besjen te kinnen, dat meastentiids al op'e kompjoeter stiet.

Berend Ytsma fan Noardburgum hat fan in oare browser, Opera, in Fryske ferzje makke. It is neffens Ytsma de earste browser mei in Fryske oanpassing. ,,Internet Explorer fan Microsoft kin jo net oankomme, Firefox binne oaren mei dwaande, mar dizze is as earste klear.''

Ytsma (28) hat leard foar systeembehearder, mar is op't heden sûnder wurk. It oersetten fûn er in nuttige tiidsbesteging. ,,Hoechst net mear yn it Ingelsk of it Nederlânsk te wurkjen, it is gewoan maklik datst no ek yn it Frysk surfe kinst. No is it wachtsjen op it earste Fryske bestjoeringsprogram. Oan Linux wurdt wurke, mar it sil noch wol in pear jier duorje ear't dat hielendal klear is.''

It foardiel fan Opera boppe Internet Explorer is neffens Ytsma dat it yn syn ienfâld in hiel soad mooglikheden hat. ,,Foar surfen, mailen, chatten en en it binnenheljen fan RSS-feeds hat Microsoft aparte programma's, Opera hat dat allegear yn ien programma.''

Foar it surfen sels makket it neat út oft immen no de Fryske, de Nederlânske of de Ingelske ferzje brûkt. It ferskil sit yn de oantsjuttingen op it skerm. File (bestand) hjit by Ytsma 'triem', links (bladwijzer) is 'blêdwizer', edit (bewerken) is 'bewurkje'. Ynstruksjes oer de Fryske browser stean yb Ytsma's weblog: my.opera.com/ytsmabeer.

Bron: http://www.leeuwardercour(...)le61156.ece?secId=61

nee, ik heb geen vertaling. maar als je een vertaling nodig hebt, is dit per definitie geen interessant nieuws voor jou.
  Donald Duck held zondag 13 november 2005 @ 16:49:27 #265
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32235064
Ik heb in de balk bovenaan wat sites toegevoegd als knop (zijn omcirkeld) :

Hoe zorg ik ervoor dat deze koppelingen in een nieuwe tab openen, ipv in de huidige?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_32235818
quote:
Op zondag 13 november 2005 16:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb in de balk bovenaan wat sites toegevoegd als knop (zijn omcirkeld) :
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05450/opera.JPG]afbeelding][/url]
Hoe zorg ik ervoor dat deze koppelingen in een nieuwe tab openen, ipv in de huidige?
Open je toolbaar.ini-file.

Deze staat in je profile-opera map (waar deze staat staat achter 'Opera directory' op de 'about opera' pagina (help > about opera))

in in de map 'toolbar' staat een .ini bestand (naam is niet over gelijk, maar bij mij staat er maar 1 .ini-file, genaamd 'standard_toolbar (1).ini'

(het wil bij mij goed, maar altijd handig eerst even een kopietje van je .ini-file te maken, mocht het verkeerd gaan)

Deze open je met een text-editor (notepad/kladblok bv). Zoeken naar de juiste knop (bv door te zoeken naar de pagina-URL waar de knop naar verwijst)

Daar zie je iets staan als:
1
2
Button11, "GoT - list categories - Powered by React"=Go to page, 
"http://gathering.tweakers.net/forum/myreact", 1

Voeg dan tussen "=" en "Go to page" de tekst "New page & " toe, zodat er zoiets als dit komt te staan
1
2
Button11, "GoT - list categories - Powered by React"=New page & Go to page, 
"http://gathering.tweakers.net/forum/myreact", 1

Sluit opera, en sla het bestand op (in deze volgorde, niet andersom)

En start opnieuw opera op, en als het goed is, opent hij google nu in een nieuwe tab.
pi_32238326
En je kunt ook altijd shift- of ctrl+shift-klikken.
  Donald Duck held zondag 13 november 2005 @ 19:59:45 #268
46149 __Saviour__
pi_32240121
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:21 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Open je toolbaar.ini-file.

Deze staat in je profile-opera map (waar deze staat staat achter 'Opera directory' op de 'about opera' pagina (help > about opera))

in in de map 'toolbar' staat een .ini bestand (naam is niet over gelijk, maar bij mij staat er maar 1 .ini-file, genaamd 'standard_toolbar (1).ini'

(het wil bij mij goed, maar altijd handig eerst even een kopietje van je .ini-file te maken, mocht het verkeerd gaan)

Deze open je met een text-editor (notepad/kladblok bv). Zoeken naar de juiste knop (bv door te zoeken naar de pagina-URL waar de knop naar verwijst)

Daar zie je iets staan als:
[ code verwijderd ]

Voeg dan tussen "=" en "Go to page" de tekst "New page & " toe, zodat er zoiets als dit komt te staan
[ code verwijderd ]

Sluit opera, en sla het bestand op (in deze volgorde, niet andersom)

En start opnieuw opera op, en als het goed is, opent hij google nu in een nieuwe tab.
Dat werkt, bedankt!
Het icon verandert dan wel in het nieuwe-pagina icon ipv het icon v/d website, kan daar nog iets aan gedaan worden?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_32485133
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat werkt, bedankt!
Het icon verandert dan wel in het nieuwe-pagina icon ipv het icon v/d website, kan daar nog iets aan gedaan worden?
Misschien als je 1 commando kunt krijgen voor open en new page. Iig als je eerst de link opent, en dan pas een nieuw venster opent, maar dat helpt dus niets...
pi_32485169
Nieuwe versie: 8.51

bron: waarschuwingsdienst.nl
Datum: 2005-11-22
Gepubliceerd via: website
Programma: Opera
Versie: alle versies t/m 8.50
Besturingssysteem: Microsoft Windows, Linux, UNIX

Korte omschrijving
In de Opera-browser zijn verschillende kwetsbaarheden gevonden. Deze kwetsbaarheden zijn opgelost in de nieuwe versie van Opera, versie 8.51. Opera is een webbrowser, zoals Internet Explorer, Firefox of Mozilla.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:28:36 #271
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34123054
Goed, ik heb sinds gisteren Opera 8.5 geïnstalleerd en geprobeerd omdat FF niet alle ongewenste pop-ups blokkeert. Alleen kom ik bijvoorbeeld op een Angelfire homepage van iemand en opent er een nieuwe tab van een pop-up van yieldmanager.com...

Is er geen manier om handmatig nog meer ongewenste pop-ups te blokkeren die door de filter van Opera glippen? Want om alle pop-ups in F12 te selecteren is wel heel radicaal. Er zijn sites waar (interne) pop-ups wel gewenst zijn.

En als ik hier op Fok een bericht wil invoeren laadt de topic met mijn nieuwe reactie ook behoorlijk traag, terwijl het al gepost is.
The Internets, I needs it..
pi_34127342
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Goed, ik heb sinds gisteren Opera 8.5 geïnstalleerd en geprobeerd omdat FF niet alle ongewenste pop-ups blokkeert. Alleen kom ik bijvoorbeeld op een Angelfire homepage van iemand en opent er een nieuwe tab van een pop-up van yieldmanager.com...

Is er geen manier om handmatig nog meer ongewenste pop-ups te blokkeren die door de filter van Opera glippen? Want om alle pop-ups in F12 te selecteren is wel heel radicaal. Er zijn sites waar (interne) pop-ups wel gewenst zijn.

En als ik hier op Fok een bericht wil invoeren laadt de topic met mijn nieuwe reactie ook behoorlijk traag, terwijl het al gepost is.
bedoel je dit probleem: [FO][BUG]Snel reageren & Opera reageert niet

Bij mij laad hij de pagina na het snel reageren totaal niet meer, bij jou is ie blijkbaar alleen traag.

Over het popups: Viel me ook al op. In het begin (toen versie 8 kwam) had ik eigenlijk nooit een popup gekregen. Het is tegenwoordig best wel meer (naja, 1-4 keer per week ofzo...)

Ik heb net ingesteld dat ie wel alle popups blokeren. Degene die wel gewenst zijn worden vaak toch al geblocked, en het kost nouwelijks moeite om een popup toch tervoorschijn te halen (danzij dat popup-menutje rechts onder, en nog meer danzij het geniale prullebakje
  maandag 16 januari 2006 @ 18:43:24 #273
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34129795
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

bedoel je dit probleem: [FO][BUG]Snel reageren & Opera reageert niet
Ja, daar lijkt het op.

Heb:
Version 8.51
Build 7712
Platform Win32
System Windows XP
quote:
Bij mij laad hij de pagina na het snel reageren totaal niet meer, bij jou is ie blijkbaar alleen traag.
Soms duurt het een seconde of 5, vaak langer.
quote:
Over het popups: Viel me ook al op. In het begin (toen versie 8 kwam) had ik eigenlijk nooit een popup gekregen. Het is tegenwoordig best wel meer (naja, 1-4 keer per week ofzo...)

Ik heb net ingesteld dat ie wel alle popups blokeren. Degene die wel gewenst zijn worden vaak toch al geblocked, en het kost nouwelijks moeite om een popup toch tervoorschijn te halen (danzij dat popup-menutje rechts onder, en nog meer danzij het geniale prullebakje
Ja, die prullenbak is een mooie feature. En dat de browser de hele sessie, zelfs zonder apart op te slaan onthoudt is helemaal super!

Er zijn een paar dingen om te wennen, zoals dat Alt+S niet meer werkt als ik na het tikken van een post wil posten met shortkeys, moet Shift+Esc gebruiken ofzo -toch customizen naar 's alt' werkt niet- , pak ik nog liever de muis om op Invoeren te klikken.

En bij de ondertitels van users valt een (deel van de) letter van het begin van de regel weg, maar kan aan de fonts liggen die ik vrijwel allemaal naar Arial heb veranderd. Bij FF heb ik dat niet.
The Internets, I needs it..
pi_34129951
Dat laatste is een bekende bug van fok.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:05:25 #275
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_34158482
Dat je toch nog steeds popups krijgt, is omdat bekende methoden die browsers en andere popup blockers gebruiken, ook bij adverteerders bekend worden, en ze dus allerlei slinkse methoden gebruiken om advertenties door de blocker heen te krijgen.

JavaScripts die muisklikken simuleren zodat Opera denkt dat de gebruiker zelf om een popup heeft gevraagd, Flash advertenties en meer van dat soort ongein. De makkelijkste oplossing is in principe inderdaad om popups helemaal uit te zetten en via het prullenbak-popupje (de ironie!) popups te openen die je wel wilt hebben. Alhoewel ik toegeef dat het af en toe irritant kan zijn
pi_34172452
Is Opsed al vermeld? Prachtige tool voor Opera: je voegt er met het grootste gemak custom search engines mee toe.

Verder doet Opera vaag icm de Composite extension van X.org. Maar dat zal wel aan X.org liggen.
pi_34179276
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Is Opsed al vermeld? Prachtige tool voor Opera: je voegt er met het grootste gemak custom search engines mee toe.

Verder doet Opera vaag icm de Composite extension van X.org. Maar dat zal wel aan X.org liggen.
Die is al genoemd, maar is idd erg handig.

Bij mij doet opera vaag in KDE (suse). Enkele sneltoetsen als CTRL - A doen het niet, en ik kan overal een trema boven de e zetten, behalve in opera...
pi_34186339
Ja, ben mij doen sommige toetsencombinaties het ook niet. Maar dat komt omdat Fluxbox ze gebruikt. Het zal wel te configgen zijn.
pi_34797879
Morgen een nieuwe preview van Opera 9!

Morgen in de Opera Labs: http://labs.opera.com/

Wel even belangrijk te vermelden: het is een preview, ofwel een soort beta waar ongetwijfeld nog vele bugs in zullen zitten, dus installeer hem zeker niet over de huidige opera versie.
pi_34798141
He dat wist ik niet! Ik als groot fan ga dat is even in de gaten houden!
pi_34799006
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
He dat wist ik niet! Ik als groot fan ga dat is even in de gaten houden!
Daarom post ik het ook maar
  maandag 6 februari 2006 @ 16:54:44 #282
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34799024
ben benieuwd
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_34799312
De veranderingen:

• highlighting. in sourcecode
  • Mogelijkheid tot wijzigingen van search.ini mbv grafische interface (soort van Opsed in Opera zelf)
  • BitTorrent support
  • thumbs bij de tabs: kleine image met de huidige site in een tab (zonder te tab daadwerkelijk te openen)
  • pi_34799869
    die bittorrent shit zet ik zo snel mogelijk uit
    wat een nutteloze toevoeging
    pi_34800100
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 17:15 schreef thedude0 het volgende:
    die bittorrent shit zet ik zo snel mogelijk uit
    wat een nutteloze toevoeging
    Nee. Downloaden van legale open source programmas kunnen zo best stuk sneller
      Donald Duck held maandag 6 februari 2006 @ 17:22:30 #286
    46149 __Saviour__
    pi_34800160
    bittorrent support is wel tof!
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_34818069
    huh? het is toch dinsdag?
    quote:
    Opera Labs is not open yet. Please come back on Tuesday.

Opera Web Browser · Opera Community
    pi_34818836
    Ik (v 8.5, linux) heb er soms last van dat m'n toetsenbord het niet meer doet voor de shortkeys. Gewoon iets intypen werkt gewoon perfect verder... Meestal ontdek ik het als ik control-F intoets. Er gebeurt dan niets en ik moet opera sluiten en opnieuw opstarten. Het lijkt wel iets te maken hebben met als ik tijdens het laden van pagina's ga zoeken. Als ik dat 10x achter elkaar doe, is de kans groot dat het eens gebeurt en de shortcuts het helemaal niet meer doen die sessie.
    -Mark Steyn
    pi_34818891
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 04:10 schreef StefanP het volgende:
    Ik heb er soms last van dat m'n toetsenbord het niet meer doet voor de shortkeys.
    ik heb erook problemen mee. Maar dat is dan altijd dezelfde hotkeys. Ctrl A doet het niet, en ook trema's boven letters.

Welke linux gebruik je? (en KDE of GNOME?)

Doen andere shortkeys het dan ook niet? of alleen ctrl F?
    pi_34819028
    Hmm, ik gebruik eigenlijk alleen ctrl F en als et niet werkt, dan herstart ik opera;) Ik zal de volgende keer opletten of de andere keys het ook niet doen!

Ik draai

Linux version 2.6.14-1.1644_FC4 (bhcompile@hs20-bc1-1.build.redhat.com) (gcc version 4.0.1 20050727 (Red Hat 4.0.1-5)) #1 Sun Nov 27 03:25:11 EST 2005

Met gnome 2.10.
    -Mark Steyn
    pi_34819057
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 05:23 schreef StefanP het volgende:
    Hmm, ik gebruik eigenlijk alleen ctrl F en als et niet werkt, dan herstart ik opera;) Ik zal de volgende keer opletten of de andere keys het ook niet doen!

Ik draai

Linux version 2.6.14-1.1644_FC4 (bhcompile@hs20-bc1-1.build.redhat.com) (gcc version 4.0.1 20050727 (Red Hat 4.0.1-5)) #1 Sun Nov 27 03:25:11 EST 2005

Met gnome 2.10.
    hmm, KDE en Opera geeft wel wat problemen met de hotkeys (de standaar hotkeys zijn voor sommige dingen hetzelfde in Opera als KDE)
    pi_34827243
    Leuk! Niemand het nog geprobeerd? Ik heb hem, maar de lettertype voor de menubalken zijn extreem italic en onleesbaar... Begint leuk...
    pi_34828619
    Opgelost. Er was geen font geselecteerd onder preference > advanced > fonts voor de menu.
    pi_34828638
    straks maar even instakankeren
    pi_34829102
    Ow, nog beter!

Ik kan eindelijk met Opera mijn CMS'jes aanpassen. Voor de een (CMSimple) was het niet een erg groot probleem, dat kon met Firefox, maar een ander alleen met IE... Niet meer dus
    pi_34830321
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef the_disheaver het volgende:
    Ow, nog beter!

Ik kan eindelijk met Opera mijn CMS'jes aanpassen. Voor de een (CMSimple) was het niet een erg groot probleem, dat kon met Firefox, maar een ander alleen met IE... Niet meer dus
    Je bedoeld een (javascript achtig) rich text edit boxje? dan moet ik mijne ook is proberen..
    pi_34830844
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Je bedoeld een (javascript achtig) rich text edit boxje? dan moet ik mijne ook is proberen..
    Jepz
    pi_34831661
    De bittorrent lijkt ook te werken. goed geinergreerd in het transfer scherm. Dus ik zie er wel voordeel voor. die widgets lijkt mij beetje er onnuttig... De thums van de tabbladen ook. Al is dat meer omdat het nogal duurt voordat je de thumb te zien krijgt (gewoon op de tab klikken is nogal sneller..)
    pi_34833468
    deze versie werkt goed hoor. ik snap nog steeds niet waarom mensen die overhypte firefox zooi gebruiken
    pi_34833973
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 17:07 schreef thedude0 het volgende:
    deze versie werkt goed hoor. ik snap nog steeds niet waarom mensen die overhypte firefox zooi gebruiken
    Idd. Het was niet mijn bedoeling, maar ik heb hem over de oude geinstalleerd (geen idee hoe het anders moest met Linux... waarschijnlijk handmatig installeren...)

Werkt goed. Ik wacht alleen nog op PGP support voor de emailclient... Zou het ooit komen?
    pi_34834003
    vol-maak-post

Nieuwe topic: [Opera] Het Grote Opera Topic - #2
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')