quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:19 schreef PLAE@ het volgende:
aaaargh sommige mods zijn echt dom
Jepz die zijn volgens mij ook gewoon getrouwt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef PLAE@ het volgende:
HAHAop die site staat dat Tara met Keith verhuisd is naar LA, of ze iig naar Keith toe in LA
![]()
Doe es normaal....lelijk wijf dat is ze.. ik vind ze allemaal niet knap eik daar.. Alleen Alexquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Tara is de mooiste vrouw uit Paradise hotel.
Oh, wat zag dat er overtuigend uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:14 schreef Shirley het volgende:
En Tara was idd een echte vriendin door eerst het geld te weigeren.
Keith is gewoon een gokker. En kan zo z'n fortuin uitbreiden terwijl die Zack met open ogen zit toe te kijken en geniet van dat modderlelijke wijffie van 'mquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:08 schreef Linz het volgende:
die charla toch, gaat ze naar dave toe met de vraag wat ie er van zal vinden als ze het geld houdt. duhh, wat denkt ze zelf?? Dave is tekort gedaan, heeft Charla vaak gedekt, maar zit nu met lege handen.
keith en tara is ok
oh ja, waarom neemt keith die losers mee naar vegas??
Nee,volgende week Patty's Posse terugblikquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:17 schreef Andoire het volgende:
Komt er volgende week misschien een aflevering waarin Tara, Keith, Dave en Charla een kijkje geven in hun leven ná Paradise Hotel?
Een beetje het Temptation island idee zeg maar
Ik hoop echt dat Keith en Tara een relatie krijgen/ hebben... die twee passen zo goed bij elkaar![]()
nee hoor, ik vind haar ook een heerlijke psychoquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:20 schreef Rapid het volgende:
Wordt het nog herhaald?
Ben ik nou de enige die Toni een lekker wijf vind? En de tofste?
Het Vegas tripje is toch maar gecancelled vond ik via Google.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:08 schreef Linz het volgende:
oh ja, waarom neemt keith die losers mee naar vegas??
Toni lekker ?? ben je homo ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:20 schreef Rapid het volgende:
Wordt het nog herhaald?
Jaquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:20 schreef Rapid het volgende:
Wordt het nog herhaald?
k wou net zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, wat zag dat er overtuigend uit.
Dave is gewoon een lelijke leugenaar.. Waarschijnlijk had hij het geld ook zelf gehouden als hij in charla's schoenen stond..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:06 schreef Echo99 het volgende:
Charla is echt slecht dat ze dat geld gehouden heeft. Alsof ze zonder Dave zover had gekomen. Ok, het is echt een dork maar ze hadden wel een deal.
En verders Toni's hersens zijn echt aangetast door de anabolen. Wat een psycho bitch is dat zeg!![]()
Volgens mij is geld hem meer waard als heel die Charla..maarja, ik weet het ook niet natuurlijk.. Maar ik vind dat Charla goed heeft gedaanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:10 schreef Copycat het volgende:
Dat denk ik niet, EmmYKUHh. Al was het alleen maar omdat hij met die gift zich wellicht een plekje dieper in Charla's hart had hopen te verschaffen.
Nee, vind het hoe langer hoe meer een naaistreek.
Ja nou had je Dave nog gehoord daarna, 'als je je nog bedenkt, geef me het geld volgende week maar'.. Wahaha..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:18 schreef Echo99 het volgende:
Nope. ik blijf d'r bij het is echt een naaistreek van Charla. En dan dat schijnheilige gelul:
We blijven wel vrienden hierna he?
Ik zou mooi geen vrienden willen zijn met iemand de me $ 125.000,-
door me neus boort. Opzouten!!!
Die gooit zich voor een trein dat kan niet anders, want OMG wat is die kerel geplayedquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:22 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Wel vet man, als Dave strax terug kijkt naar alle afleveringen..
Hahaha.. Toni heeft Charla altijd nog af zitte te zeiken..en dat weet Charla net zo goed..en ze trapt er nog in ook.. Wel goed van der op zich!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Trouwens wel een naai streek van die Toni
En Alex met zijn poging tot.
Als je toch iemand wil sturen om Keith overtehalen het geld niet tegeven *Airheadclubje*
Stuur dan Math & Scott ofzo.
Pas op: dalijk wordt dit topic doorgeschopt naar TRU. omdat het vooraf afgesproken zou zijn dat Tara zou winnenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:39 schreef _bigmac_ het volgende:
http://crazy4realityromance.crazy4realitytv.com/phpromo.html
Ik zou die Chinees er wel in willen zien haha .
Volgens mij is die kerel echt maf hoe die dat meisje vast pakt enzo.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:39 schreef _bigmac_ het volgende:
http://crazy4realityromance.crazy4realitytv.com/phpromo.html
Ik zou die Chinees er wel in willen zien haha .
Volgens mij is die kerel echt maf hoe die dat meisje vast pakt enzo.
[afbeelding]
Dave toen hij 20 was haha.
JAHAAAAAAA...lul nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:46 schreef DarcMarc het volgende:
ik zie net dat amy een extreme make- over heeft laten doen, ze ziet er nu zo uit
[afbeelding]
zie www.tvtome.com
Nou ik denk dat ie het wel kwijt is, althans zijn deel dan. Je weet wel...vrouwen en bruiloften kosten veel geld. Ik denk dat Tara wel een sprookjesbruiloft wilt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Tara en Keith zijn volgens mij ook getrouwt deze winter.
Dus Keith is het geld niet eens kwijt
Hé... ben jij niet die ene die altijd naar Lingo kijkt?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:09 schreef Echo99 het volgende:
Zack en janksmoel ook.![]()
LOL. Maar hou t verder ff voor je wil je!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé... ben jij niet die ene die altijd naar Lingo kijkt?
![]()
Tara en Keith hebben inderdaad, na PH een relatie gehad en hebben samengewoond in LA, over dat trouwen weet ik niet, maar sinds kort (april ofzo) woont ze samen met Holly. Dus ik denk dan dat Keith en Tara uit elkaar zijn. In een interview dat Tara gegeven heeft, werd ook gevraagd naar mensen met wie ze nog omging van PH, en daar werd Keith niet als eerste genoemd, pas na een aantal namen, dus dat zegt denk ik ook wel genoeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:24 schreef PLAE@ het volgende:
Tara en Holly samenwonen
lijkt me erg sterk, volgens mij zijn Keith en Tara getrouwd (dat las ik tenminste) en wonen ze in LA
Geloof ik graag, ze was nl. getrouwd met Andon, dus ik snap zoiezo niet echt wat ze in PH deed..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:07 schreef grapje het volgende:
- Het schijnt dat Toni een ingehuurd was om het programma een beetje leuk te maken
Dus dan hebben Holly en Tara nou wat ??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:58 schreef grapje het volgende:
[..]
Tara en Keith hebben inderdaad, na PH een relatie gehad en hebben samengewoond in LA, over dat trouwen weet ik niet, maar sinds kort (april ofzo) woont ze samen met Holly. Dus ik denk dan dat Keith en Tara uit elkaar zijn. In een interview dat Tara gegeven heeft, werd ook gevraagd naar mensen met wie ze nog omging van PH, en daar werd Keith niet als eerste genoemd, pas na een aantal namen, dus dat zegt denk ik ook wel genoeg.
Wow wat sweet..en het kindje krijgt veel geld.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dus dan hebben Holly en Tara nou wat ??
Ja hoor![]()
Kijk eens naar Tara haar buikje
http://www.taragerard.net/gallery/vh1.html
Daar zit een mini Keith in![]()
He, die kenk niequote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:18 schreef Illyria het volgende:
Ik ben benieuwd of de opvolger van Paradise Hotel, Forever Eden, ook hier uitgezonden gaat worden en of het net zo leuk wordt.
Op die site stond dat ze geboren is in Isreal ik heb het trouwens over die kanidaat he niet over de host.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:46 schreef sheleentje het volgende:
Echt een briljante serie!!!! *huilt* vanwege het feit dat het nu afgelopen is! Ik keek er echt elke week weer naar uit!!!
Trouwens Amanda komt uit Ierland hoor (voormalig Miss World?Ireland?zoiets iig) Dat kan je ook wel horen als je goed luistert
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:44 schreef _bigmac_ het volgende:
And Zack -- who put in a phone call to the couple to try and link up during his West Coast trip. They didn't offer the couch. "Yeah," Tara said, "we don't like him."
Daar lees ik niets over...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Kijk eens naar Tara haar buikje
http://www.taragerard.net/gallery/vh1.html
Daar zit een mini Keith in![]()
Nee, jij een vrouw?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Toni lekker ?? ben je homo ofzo![]()
en Tara was op die foto van 6 maanden geleden al zo zwanger? Dat betekent dat ze in dat huis zwanger geworden zou zijn. volgens mij waren ze daar nog niet zo close...quote:Op maandag 17 mei 2004 08:58 schreef _bigmac_ het volgende:
deel 1 was van zomer 2003
Gelukkig nietquote:Op maandag 17 mei 2004 14:01 schreef _bigmac_ het volgende:
Amy en Zack hebben ook geneukt is ook niet op tv geweest.
Dan moet ik je toch helaas corrigeren.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:01 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat is dus duidelijk niet de Amy uit Paradise Hotel.quote:Follow the journeys of Amy, a painfully shy 29-year-old cake decorator from Lafayette, IN.
Wat een stelletjes allemaal..!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:33 schreef liane het volgende:
alex en kristen hebben ook wat met elkaar geloof ik
Zou me niet verbazen. Soort zoekt soort. Beiden zijn achterbaks.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:33 schreef liane het volgende:
alex en kristen hebben ook wat met elkaar geloof ik
zegt genoeg lijkt me.quote:DaveBoston.com - The Dave Kerpen Fan Site Newsletter
Hi friends,
Wanted to say hello! Hope all is well. Looks like Paradise Hotel 2 is not coming this summer...For better or for worse, we were most likely the first and only. Anyway, the legacy lives on...
This Thursday, in addition to being my brother, webmaster extraordinaire Phil's birthday, is also the first Reality Cares event in which I am participating. It's a high ticket price but goes to a great cause...for more info, please see below, and if you're in the NYC area, perhaps I'll see you on Thursday.
PH Where-are-they-now Trivia-of-the-month: Keith and Tara are no longer dating, and Scott and Holly are no longer dating. The only PH couple to remain, nearly one year later from the first episode...Amy and Zack. God bless.
All the best to you,
Dave
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:49 schreef berenboot het volgende:
om zn pilaar af te kluiven.
Dat was inderdaad wel het laatste waar ik op zat te wachten...quote:Op maandag 17 mei 2004 14:01 schreef _bigmac_ het volgende:
waarom zou het niet kunnen?? je hebt de uitzending wel gezien maar dat was in de zomer he! het is nu al weer bijna een jaar later, wie weet wat er allemaal is gebeurt...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:04 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat van Dave is gelul iedereen heeft de show gezien wie gelooft Dave nou
Pas geleden is de herhaling van paradise hotel uitgezonden geweest, ook de finale, dus ik denk dat na twee keer op de buis geweest te zijn het programma er niet meer opkomt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Komt Paradise hotel nog terug ?
Elke maandag ! ? Welk tijdstipquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*bump*
Gister weer begonnen op Yorin..
Helemaal vanaf het begin
Dat is tegen over As the world turnsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:12 schreef Fling het volgende:
Ik heb ook gekeken en ga het weer volgen. Elmaikel, komt vanaf nu elke avond (ma-vr) om half 7. Precies tijdens het eten![]()
Tom komt later terug iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat was Charla een outcast in t begin zeg..
En ben ik nou gek of komt Tom later terug met dat imbiciele aapje?
Waarom niet? komen ze toch gewoon met andere twisten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan me de shock nog herinneren onder iedereen die keek toen alle oude RoomMates terugkwamen..
Jammer dat je geen tweede reeks kan doen
Ik denk juist dat een deel v/d kracht was dat je de plottwisten niet zag aankomen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom niet? komen ze toch gewoon met andere twisten?
Ach Charla was leuker dan de rest dat was echt dom grutquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk juist dat een deel v/d kracht was dat je de plottwisten niet zag aankomen..
Nu weet je dat ze komen..en krijg je meer Charla's
Ik spuugde op het hele Amy Toni - Andon - Bo -Zack -Kirsten - Alex groepjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Amy leuk omdat ze nooit eerlijk durfde te zijn tegen diegene waarvan ze wist dat ze een grote bek terug kreeg
Zack gedraagt zich als een jaloerse puber met zijn onzin verhaal dat hij van de straat komtquote:
Geweldig hequote:
Dave is een grote grap jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja
Heel vermakelijk.... en die Dave..
Niiiiiiiks verklappen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dave is een grote grap ja![]()
Maar wacht maar tot dat Toni los komt dan word het helemaal leuk![]()
Okequote:
ATWT neem ik altijd opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is tegen over As the world turns![]()
tssssquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke
Mensen Christine heeft het nog niet gezien dus alles voortaan in spoilers![]()
Ey dat is wel zo netjes toch ?quote:
Vrijdag dus een uurtje laterquote:do 07-07, 18:35 uur, Yorin
vr 08-07, 18:35 uur, Yorin
vr 08-07, 19:25 uur, Yorin
ma 11-07, 18:35 uur, Yorin
di 12-07, 18:35 uur, Yorin
http://www.realitytvworld.com/index/articles/story.php?s=3300quote:Almost a year and a half after it last aired and nearly a year after its "never-ending" Forever Eden sequel was cancelled after only seven episodes, one of the producers of Fox's Summer 2003 Paradise Hotel reality series says the network is discussing the possibility of bringing the show back for a Summer 2005 run.
Alsjeblieft NIET!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar het wachten blijft dus op de Nederlandse versie ..
Waarom niet ??quote:
Gewoon nietquote:
Nee de herhalingen van de eerste serie op Yorinquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:56 schreef Imberr het volgende:
gaat het nu over de nieuwste PH?
http://www.imdb.com/title/tt0374440/quote:Paradise Hotel 2 in talks for summer 2005(with original cast)
Ja Thats Life inderdaad daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:25 schreef Fling het volgende:
Zag ik gisteren tijdens PH niet een oproep voorbij komen van "Heb je alles voor elkaar, goede baan, mooie auto, veel vrienden blabla maar ben je nog vrijgezel? Dan kun je deze zomer mee op een vakantie bladiebla"
Volgens mij heette dat nieuwe programma "That's Life". ZOu dat dan de Nederlandse variant van PH zijn?
PS Die verwelkomende hug van Toni richting DaveDa's meteen de laatste keer dat die twee elkaar aangeraakt hebben, denk ik
Ben je een beetje laat meequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke
Mensen Christine heeft het nog niet gezien dus alles voortaan in spoilers![]()
Nee Toni heeft vaker aan realife soaps meegedaan in Amerika en is bijna 10 jaar ouder dan de jongste deelnemers (Charla en Keith) Na Paradise hotel ging ze mee spelen in een bodybuilding moviequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef addictivebeat het volgende:
wat een aanstellerig mens, die toni. zij bleek toch achteraf een actrice te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:Dat meen je niet?! Volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Boy, it's like a sauna in here'
De geruchten gaan wel jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef Christine het volgende:
Wat is die Toni lelijk zeg. Is ze geboren als man toevallig
Idd, ik had de eerste afleveringen ook gemist. Echt geweldig programmaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Copycat het volgende:
Is toch wel weer leuk om te zien, in de re-run.
Zeker omdat ik de eerste paar afleveringen gemist had.
Zack is tha men ! (Aldus hij zelf)quote:Op maandag 11 juli 2005 23:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, ik had de eerste afleveringen ook gemist. Echt geweldig programma
En Zack heeft ze echt niet allemaal op een rijtje hoor![]()
Ja dat is idd niet zo handig. Het was slimmer geweest om een nieuw topic te openen misschienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:49 schreef Pr0nXXX het volgende:
Jezus Christus, nu heb ik de OP gelezen.
[TV] Paradise Hotelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja dat is idd niet zo handig. Het was slimmer geweest om een nieuw topic te openen misschien
Wat een geweldig stel is dat hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:33 schreef Chanty87 het volgende:
Pff, wat heeft Toni een grote smoel en een klein hartje zeg, ongelooflijk...Dat is toch geen spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do it again now
Nog 3 gok ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand nog hoeveel afleveringen nog tot Tom komt?
en aapjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nog 3 gok ik
Volgende week een nieuw meisje
Dan gaat er een meisje naar huis
En dan komt Tom![]()
Zelfs als ik bedenk dat natuurlijk eea geknipt is op de snijtafel van de productie, kan ik niets anders voelen dan disgust voor de 'originals'. Wat vreselijk dat er zulk soort mensen op de wereld rondlooptquote:
Zackquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:18 schreef Kiki het volgende:
Wi e is er gisteren uitgegaan eigenlijk? Keith zou toch iemand wegsturen?
Veronica zend het uit in t najaar..quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoorde dat er een Nederlandse Paradise Hotel komt.... wat is hier van waar? Ik heb er nu al zin in dan!
Ik ben het met veel dingen over je eensquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Lilils het volgende:
Wat is die Amyzeg! Hoe zij ook altijd bij Zack liep te slijmen, totaal geen ruggegraat. Die Beau vind ik ook behoorlijk dom, het hele Zack clubje wou hem er net zo goed uit hebben en nu Zack weg is hebben ze hem weer nodig en loopt hij precies hun mening te verkondigen.
Ik mag die Charla wel, doet tenminste niet zo achterlijk als de rest. Alsof 1 iemand meer recht heeft om te blijven dan de ander.
Zack![]()
![]()
(aansteller)
Amy![]()
![]()
Beau![]()
Scott![]()
Toni![]()
Charla![]()
Tara![]()
Alex uiterlijkmaar persoonlijkheid
![]()
Dave![]()
Keith![]()
![]()
Nieuw meisje![]()
\quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben het met veel dingen over je eens
Alleen Alex zijn uiterlijk dan en dat van Tara.
Tara is cool maar dat merk je nog wel
Ik vindt Alex juist maar weinig aan. Beetje doorsnee. Beau en Keith zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:08 schreef Lilils het volgende:
[..]
\
Oh? Ik ben benieuwd!~Hopelijk zegt ze bepaalde mensen (Amy) nog eens goed de waarheid. Alex vind ik de enige jongen die er wel goed uitziet eigenlijk. Beau, Keith en Scott zijn whaaa, en Dave heeft zijn eigen klasse![]()
Toni doet echt alsof ze geen leven buiten het hotel heeft, echt een total retardquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
Wat is die Toni een bitch zeg. Die ogen... verbaast me niks als die er nog eens uitvallen.
En Amy![]()
![]()
![]()
My thoughts exactly!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Lilils het volgende:
Wat is die Amyzeg! Hoe zij ook altijd bij Zack liep te slijmen, totaal geen ruggegraat. Die Beau vind ik ook behoorlijk dom, het hele Zack clubje wou hem er net zo goed uit hebben en nu Zack weg is hebben ze hem weer nodig en loopt hij precies hun mening te verkondigen.
Ik mag die Charla wel, doet tenminste niet zo achterlijk als de rest. Alsof 1 iemand meer recht heeft om te blijven dan de ander.
Zack![]()
![]()
(aansteller)
Amy![]()
![]()
Beau![]()
Scott![]()
Toni![]()
Charla![]()
Tara![]()
Alex uiterlijkmaar persoonlijkheid
![]()
Dave![]()
Keith![]()
![]()
Nieuw meisje![]()
Inderdaad, hoewel ik Amy nu wel met voorsprong het meest irritant vindt. Was die hele Kristin nog vergeten, maar heb naast die van jou, nog een extra smiley voor haar gevondenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
My thoughts exactly!![]()
Jezus, die Amy moet echt even d'r grote smoel houden tegen Keith! Gister toen Holly ondervraagt werd kon ze d'r muil gewoon niet houden, egoïstisch kreng. Mooi dat Toni (miss Schijnheil) en Zack (mr Verwaande Ego) er nu uit zijnNu Amy en Kristin nog
![]()
Ja gister avond ook weer hequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:57 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
Toni doet echt alsof ze geen leven buiten het hotel heeft, echt een total retard![]()
![]()
Do it again now
Dat was wel anders toen we het voor het eerst zagen. Toen vond ik het echt HEEEEL spannendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:11 schreef Tania18 het volgende:
Scott
Het is echt leuk om het einde al te weten, dan kun je bepaalde mensen lekker uitlachen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Dat was wel anders toen we het voor het eerst zagen. Toen vond ik het echt HEEEEL spannend
Kan je me uitleggen wat er spannend aan is dan? Er gebeurt geen ene FUCK namelijk. Je ziet alleen 100 keer dezelde fragmentjes uit eerdere uitzendingen voorbij komen die aan elkaar geplakt zijn door de regie om t nog spannend te doen LIJKEN.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Dat was wel anders toen we het voor het eerst zagen. Toen vond ik het echt HEEEEL spannend
Ja dus de REGIE besliste wie er won bedoel je. Ja lekker spannend.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:00 schreef Staps.nl het volgende:
De spanning zat 'm erin dat je steeds hoopt dat the new group toch zal overleven. En dat er zoveel idioten in PH zaten. De boze groep deed zo gemeen en toch kwam de underdog er weer uit als winnaar. Gelukkig werden ze vaak genoeg door twists in de spelregels gered.
Je moet ook wel een beetje meeleven natuurlijk.
Welkom in de wereld der Real Life Soapsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:56 schreef OldSchoolFool het volgende:
Ja dus de REGIE besliste wie er won bedoel je. Ja lekker spannend.![]()
Bron www.veronicatv.nlquote:Paradise Hotel
In vervolg op het succes van Temptation Island verleiden we je dit najaar met het nieuwe realityprogramma Paradise Hotel. Het wordt genieten van liefde, lust, ruzie en intrige, als een groep vrijgezellen wordt samengebracht op een paradijselijke locatie in Mexico. De presentatie van het programma is in handen van Tanja Jess en het start in september.
Geef je op!
We zijn nog op zoek naar leuke single’s, dus geef je nu op!
Smokey... Jemig die Tom spoort echt niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:56 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
ik wacht op zijn vriend, die aap![]()
![]()
Helemaal mee eens, amyquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En wanneer houdt Amy d'r kinderachtige klep nou es? Jeetje, negeren okee, maar die achterlijke opmerkingen plaatsen over 'ik ga je verzuipen' en 'ik wil je dood hebben' slaan echt drie keer nergens op.
Kijk je dan nog?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:38 schreef OldSchoolFool het volgende:
2003.. zo oud is die serie al.
Waarom nietquote:
Ik kijk ook hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Boy, it's like a sauna in here'
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:38 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Ik kijk ook hoor![]()
Kan niet wachten totDat was wel triest, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:38 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Ik kijk ook hoor![]()
Kan niet wachten totSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:dacht van niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou wel raar zijn...
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2005 14:20:44 ]
Jawelquote:Op maandag 25 juli 2005 14:20 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
dacht van niet?zou wel raar zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die arme dramaqueen. En der lieve groepje valt ook helemaal uiteen. Vooral Alex laat zich erg kennen met zijn: Originals to the end!.... oh, ehm, now that the two with the biggests mouths aren't here anymore... well, unity for all!quote:
Ja, zag het helemaal niet aankomen! (naja 2 jaar geleden dan bedoel ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:05 schreef Lilils het volgende:
[..]
Ja, die arme dramaqueen. En der lieve groepje valt ook helemaal uiteen. Vooral Alex laat zich erg kennen met zijn: Originals to the end!.... oh, ehm, now that the two with the biggests mouths aren't here anymore... well, unity for all!
Whine. Bitch. Nag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:02 schreef Heleen17 het volgende:
Ik heb het gisteren gemist. Kan iemand ff een samenvatting geven?
quote:
Die komen ook terugquote:Jeuzes, waarom moet die kutZack nou weer teruggehaald worden :x Laat 'm lekker pimpen met z'n spierballen ofzo. (net als dat andere zielige zooitje a.k.a. Toni, Kristin, Beau etc.)
Vreselijke uitzending is ditquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:49 schreef mitt het volgende:
Wie het laatst lacht.
De oude clan is trailer trashquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben k hier de enige die geniet van dit spektakel en stiekem toch voor de oude clan is?
En dan is Toni er nog niet eensquote:
godzijdankquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan is Toni er nog niet eens![]()
En Holly ookquote:
Waar woon jijquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ik vind t zooo leuk dit .. optyfen met die barbie met dr pruillipje
Amsterdamquote:
Welk deelquote:
Zuidquote:
Als je de bijlmer ofzo had gezegt dan had dat een hoop verklaartquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je de bijlmer ofzo had gezegt dan had dat een hoop verklaart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |