SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:33 schreef Chanty87 het volgende:
Pff, wat heeft Toni een grote smoel en een klein hartje zeg, ongelooflijk...Dat is toch geen spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Nog 3 gok ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand nog hoeveel afleveringen nog tot Tom komt?
en aapjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nog 3 gok ik
Volgende week een nieuw meisje
Dan gaat er een meisje naar huis
En dan komt Tom![]()
Zelfs als ik bedenk dat natuurlijk eea geknipt is op de snijtafel van de productie, kan ik niets anders voelen dan disgust voor de 'originals'. Wat vreselijk dat er zulk soort mensen op de wereld rondlooptquote:
Zackquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:18 schreef Kiki het volgende:
Wi e is er gisteren uitgegaan eigenlijk? Keith zou toch iemand wegsturen?
Veronica zend het uit in t najaar..quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoorde dat er een Nederlandse Paradise Hotel komt.... wat is hier van waar? Ik heb er nu al zin in dan!
Ik ben het met veel dingen over je eensquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Lilils het volgende:
Wat is die Amyzeg! Hoe zij ook altijd bij Zack liep te slijmen, totaal geen ruggegraat. Die Beau vind ik ook behoorlijk dom, het hele Zack clubje wou hem er net zo goed uit hebben en nu Zack weg is hebben ze hem weer nodig en loopt hij precies hun mening te verkondigen.
Ik mag die Charla wel, doet tenminste niet zo achterlijk als de rest. Alsof 1 iemand meer recht heeft om te blijven dan de ander.
Zack![]()
![]()
(aansteller)
Amy![]()
![]()
Beau![]()
Scott![]()
Toni![]()
Charla![]()
Tara![]()
Alex uiterlijkmaar persoonlijkheid
![]()
Dave![]()
Keith![]()
![]()
Nieuw meisje![]()
\quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben het met veel dingen over je eens
Alleen Alex zijn uiterlijk dan en dat van Tara.
Tara is cool maar dat merk je nog wel
Ik vindt Alex juist maar weinig aan. Beetje doorsnee. Beau en Keith zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:08 schreef Lilils het volgende:
[..]
\
Oh? Ik ben benieuwd!~Hopelijk zegt ze bepaalde mensen (Amy) nog eens goed de waarheid. Alex vind ik de enige jongen die er wel goed uitziet eigenlijk. Beau, Keith en Scott zijn whaaa, en Dave heeft zijn eigen klasse![]()
Toni doet echt alsof ze geen leven buiten het hotel heeft, echt een total retardquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
Wat is die Toni een bitch zeg. Die ogen... verbaast me niks als die er nog eens uitvallen.
En Amy![]()
![]()
![]()
My thoughts exactly!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Lilils het volgende:
Wat is die Amyzeg! Hoe zij ook altijd bij Zack liep te slijmen, totaal geen ruggegraat. Die Beau vind ik ook behoorlijk dom, het hele Zack clubje wou hem er net zo goed uit hebben en nu Zack weg is hebben ze hem weer nodig en loopt hij precies hun mening te verkondigen.
Ik mag die Charla wel, doet tenminste niet zo achterlijk als de rest. Alsof 1 iemand meer recht heeft om te blijven dan de ander.
Zack![]()
![]()
(aansteller)
Amy![]()
![]()
Beau![]()
Scott![]()
Toni![]()
Charla![]()
Tara![]()
Alex uiterlijkmaar persoonlijkheid
![]()
Dave![]()
Keith![]()
![]()
Nieuw meisje![]()
Inderdaad, hoewel ik Amy nu wel met voorsprong het meest irritant vindt. Was die hele Kristin nog vergeten, maar heb naast die van jou, nog een extra smiley voor haar gevondenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
My thoughts exactly!![]()
Jezus, die Amy moet echt even d'r grote smoel houden tegen Keith! Gister toen Holly ondervraagt werd kon ze d'r muil gewoon niet houden, egoïstisch kreng. Mooi dat Toni (miss Schijnheil) en Zack (mr Verwaande Ego) er nu uit zijnNu Amy en Kristin nog
![]()
Ja gister avond ook weer hequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:57 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
Toni doet echt alsof ze geen leven buiten het hotel heeft, echt een total retard![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Dat was wel anders toen we het voor het eerst zagen. Toen vond ik het echt HEEEEL spannendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:11 schreef Tania18 het volgende:
Scott
Het is echt leuk om het einde al te weten, dan kun je bepaalde mensen lekker uitlachen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Dat was wel anders toen we het voor het eerst zagen. Toen vond ik het echt HEEEEL spannend
Kan je me uitleggen wat er spannend aan is dan? Er gebeurt geen ene FUCK namelijk. Je ziet alleen 100 keer dezelde fragmentjes uit eerdere uitzendingen voorbij komen die aan elkaar geplakt zijn door de regie om t nog spannend te doen LIJKEN.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Dat was wel anders toen we het voor het eerst zagen. Toen vond ik het echt HEEEEL spannend
Ja dus de REGIE besliste wie er won bedoel je. Ja lekker spannend.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:00 schreef Staps.nl het volgende:
De spanning zat 'm erin dat je steeds hoopt dat the new group toch zal overleven. En dat er zoveel idioten in PH zaten. De boze groep deed zo gemeen en toch kwam de underdog er weer uit als winnaar. Gelukkig werden ze vaak genoeg door twists in de spelregels gered.
Je moet ook wel een beetje meeleven natuurlijk.
Welkom in de wereld der Real Life Soapsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:56 schreef OldSchoolFool het volgende:
Ja dus de REGIE besliste wie er won bedoel je. Ja lekker spannend.![]()
Bron www.veronicatv.nlquote:Paradise Hotel
In vervolg op het succes van Temptation Island verleiden we je dit najaar met het nieuwe realityprogramma Paradise Hotel. Het wordt genieten van liefde, lust, ruzie en intrige, als een groep vrijgezellen wordt samengebracht op een paradijselijke locatie in Mexico. De presentatie van het programma is in handen van Tanja Jess en het start in september.
Geef je op!
We zijn nog op zoek naar leuke single’s, dus geef je nu op!
Smokey... Jemig die Tom spoort echt niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:56 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
ik wacht op zijn vriend, die aap![]()
![]()
Helemaal mee eens, amyquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En wanneer houdt Amy d'r kinderachtige klep nou es? Jeetje, negeren okee, maar die achterlijke opmerkingen plaatsen over 'ik ga je verzuipen' en 'ik wil je dood hebben' slaan echt drie keer nergens op.
Kijk je dan nog?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:38 schreef OldSchoolFool het volgende:
2003.. zo oud is die serie al.
Waarom nietquote:
Ik kijk ook hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Boy, it's like a sauna in here'
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:38 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Ik kijk ook hoor![]()
Kan niet wachten totDat was wel triest, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:38 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Ik kijk ook hoor![]()
Kan niet wachten totSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:dacht van niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou wel raar zijn...
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2005 14:20:44 ]
Jawelquote:Op maandag 25 juli 2005 14:20 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
dacht van niet?zou wel raar zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die arme dramaqueen. En der lieve groepje valt ook helemaal uiteen. Vooral Alex laat zich erg kennen met zijn: Originals to the end!.... oh, ehm, now that the two with the biggests mouths aren't here anymore... well, unity for all!quote:
Ja, zag het helemaal niet aankomen! (naja 2 jaar geleden dan bedoel ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:05 schreef Lilils het volgende:
[..]
Ja, die arme dramaqueen. En der lieve groepje valt ook helemaal uiteen. Vooral Alex laat zich erg kennen met zijn: Originals to the end!.... oh, ehm, now that the two with the biggests mouths aren't here anymore... well, unity for all!
Whine. Bitch. Nag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:02 schreef Heleen17 het volgende:
Ik heb het gisteren gemist. Kan iemand ff een samenvatting geven?
quote:
Die komen ook terugquote:Jeuzes, waarom moet die kutZack nou weer teruggehaald worden :x Laat 'm lekker pimpen met z'n spierballen ofzo. (net als dat andere zielige zooitje a.k.a. Toni, Kristin, Beau etc.)
Vreselijke uitzending is ditquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:49 schreef mitt het volgende:
Wie het laatst lacht.
De oude clan is trailer trashquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben k hier de enige die geniet van dit spektakel en stiekem toch voor de oude clan is?
En dan is Toni er nog niet eensquote:
godzijdankquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan is Toni er nog niet eens![]()
En Holly ookquote:
Waar woon jijquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ik vind t zooo leuk dit .. optyfen met die barbie met dr pruillipje
Amsterdamquote:
Welk deelquote:
Zuidquote:
Als je de bijlmer ofzo had gezegt dan had dat een hoop verklaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |