Persoonlijk vind ik dat er wél een erg mooie bodykit omheen zit. echt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef trance40 het volgende:
Is it a car? Or an airplane?
Naar mijn smaak beetje te. Let wel dit is mijn smaak
En mooie set bumpers/skirts is ook mooi. Maar vind deze net weer ff te.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat er wél een erg mooie bodykit omheen zit. echt.
Alleen de nutteloze luchthapper is wat overdaan misschien, maar het maakt wel een mooi geheel.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef Double-U het volgende:
Vind je het erg als ik je héééééél hard uitlach als jij overdwars een drempel over moet?![]()
lees es de eerste regels van de OP.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:06 schreef Thermo het volgende:
Het is een ESI , 125pk dusjammer dat het geen vti is.
Is het dit keer wel je eigen auto al? Voordat de echte eigenaar zich weer komt melden in dit topic.
Ik heb een helemaal zelf gekochte auto uit 1999 dus ik mag jou héééél hard uitlachen !!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Liever zo'n auto en lekker helemaal zelf gekocht en betaald dan een leaseauto waar het grootste gros mee probeert zo hard mogelijk over de drempels te raggen.
Uitlachen is zo makkelijk. respect hebben voor iemand's zelfgekochte auto hebben is meestal wat moeilijker voor de meeste mensen.
doe dat lekker ergens anders of zoquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:10 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ik heb een helemaal zelf gekochte auto uit 1999 dus ik mag jou héééél hard uitlachen !!!!
het blijft een V-Tec, die kun je lekker opfokken hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:06 schreef Thermo het volgende:
Het is een ESI , 125pk dusjammer dat het geen vti is.
Is het dit keer wel je eigen auto al? Voordat de echte eigenaar zich weer komt melden in dit topic.
Ik snap alleen niet waarom je zou moeten lachenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:10 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ik heb een helemaal zelf gekochte auto uit 1999 dus ik mag jou héééél hard uitlachen !!!!
waar heb jij het dan overquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Beetje stieken dames fotograveren hè![]()
Maar waarom je de achterkant fotograveerd? Had dan liever de voorkant gezien
[off]quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
leuke foto's die je met je cam gemaakt hebt![]()
Beetje stieken dames fotograveren hè![]()
Maar waarom je de achterkant fotograveerd? Had dan liever de voorkant gezien
en dat mag je. ga je gang.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:10 schreef Double-U het volgende:
[..]
wtf?? vieze sneakerd!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:16 schreef Sc0rPi0n het volgende:
http://home.kabelfoon.nl/~almir/
Bron van de foto's ff bekeken. Kijk maar ff in de Cam en Cam2 mapjes
"Hee lekkere meidquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:16 schreef Streetracer het volgende:
[..]
[off]
Hahahaha, er is nog een topic ergens met die kontjes. Voorkant is moeilijk, dan riskeer je een klap![]()
[/off]
Dan heb je wel een zonnebril nodig jaquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zou hem fel groen of oranje laten spuiten..![]()
Offtopic: http://www.mobileasses.comquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:16 schreef Sc0rPi0n het volgende:
http://home.kabelfoon.nl/~almir/
Bron van de foto's ff bekeken. Kijk maar ff in de Cam en Cam2 mapjes
Sinds mensenheugenis.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef Tjabbo het volgende:
Een Honda onderhoudsgevoelig? sinds wanneer
Staan ze niet om bekend anders...quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:24 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Sinds mensenheugenis.
Honda onderhoudsgevoeligquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Staan ze niet om bekend anders...
noem eens wat van die euvels dan als je wilt?
(no offence. ik weet het echt niet)
mjah, opzich vind ik dat iedereen nogal mild was tegen hem, zeggen dat hij hem zo goed als gekocht had, dan de verkoper die van niks weet, toevallig dat net een ander hem wilde kopen helaas. Beetje sceptisch mag toch wel?quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lees es de eerste regels van de OP.
Gelukkig maak jij ons wakkerquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:53 schreef itsontoday het volgende:
Heel veel vermoeiend commentaar hier. Mooie auto, veel plezier ermee!
Hehehe, nou die groene WOU ik kopen, er stond ook binnenkort. Dus ik vond m mooi en droomde er een beetje van en wachtte op het geld om te kopen. Maar voordat ik t geld had was ie dus al verkocht. Ik had nergens gezegd dat ik m al in me bezit had.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
mjah, opzich vind ik dat iedereen nogal mild was tegen hem, zeggen dat hij hem zo goed als gekocht had, dan de verkoper die van niks weet, toevallig dat net een ander hem wilde kopen helaas. Beetje sceptisch mag toch wel?
Een stukje tekst in de openings post zegt daarbij niks
Iedergeval veel rijplezier!
Zie je wel. Die foto is genomen in scheveningen hequote:Op donderdag 13 mei 2004 22:57 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Hehehe, nou die groene WOU ik kopen, er stond ook binnenkort. Dus ik vond m mooi en droomde er een beetje van en wachtte op het geld om te kopen. Maar voordat ik t geld had was ie dus al verkocht. Ik had nergens gezegd dat ik m al in me bezit had.
Maar deze heb ik vandaag gekocht. Ben naar Den Haag gereden met vrienden, gebabbeld met de verkoper en tot kopen overgegaan. Ben net pas een uurtje thuis.
Je hebt helemaal gelijk. Ik vond het voor hem al een afgang genoeg, dat notabene de eigenaar zich meldde hierquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
mjah, opzich vind ik dat iedereen nogal mild was tegen hem, zeggen dat hij hem zo goed als gekocht had, dan de verkoper die van niks weet, toevallig dat net een ander hem wilde kopen helaas. Beetje sceptisch mag toch wel?
Een stukje tekst in de openings post zegt daarbij niks
Iedergeval veel rijplezier!
Leuk man!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:57 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Hehehe, nou die groene WOU ik kopen, er stond ook binnenkort. Dus ik vond m mooi en droomde er een beetje van en wachtte op het geld om te kopen. Maar voordat ik t geld had was ie dus al verkocht. Ik had nergens gezegd dat ik m al in me bezit had.
Maar deze heb ik vandaag gekocht. Ben naar Den Haag gereden met vrienden, gebabbeld met de verkoper en tot kopen overgegaan. Ben net pas een uurtje thuis.
Jij bent alleen jaloers omdat jij helemaal geen auto hebtquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:00 schreef ook_gek het volgende:
We kunnen die zwarte auto helemaal tot een klein hoopje ijzer slopen. En dan maar kijken of hij een topic opent over het slopen van "zijn" auto
laat maar, 't is goed zo.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:01 schreef Streetracer het volgende:
Hahahaha, nou ik scan morgen of overmorgen wel die RDW shit en Deel 3. Ik weet wat met Ulti was gebeurd, die "grap" zou ik zelf niet uit willen halen.
Als t mooi weer is een keer. Dan gaan wij knuffelenquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:11 schreef ook_gek het volgende:
kom je wel eens met die bak in scheveningen dan?
Want dan kom ik hem een keer aan raken![]()
Ik doe niet aan dieren sexquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:15 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Als t mooi weer is een keer. Dan gaan wij knuffelen![]()
Een esi rijd 200 in zijn 4 en top 225 in zijn 5 op de klok danquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:23 schreef Derice het volgende:
Hoe hard gaat dat ding?
MiM Amalfi S1 - http://www.mimwheels.itquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:25 schreef Remizon het volgende:
Leuk spul! en ik kan het weten ik heb er zins 3 avonden ook eentje
ik heb hem verzekert bij orion met 75%no claem en dat op me 21e ik heb me schade vrije jaaren van me scooter mee genomen. dus vraag daar eens naar de opties
vraagje wat voor velgen zijn dat? die wil ik namenlijk ook
enjoy!
[afbeelding]
'96 vti
Honda onderhoudsgevoeligquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:24 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Sinds mensenheugenis.
Jeu, een man met humor...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:35 schreef Tiger_Woods het volgende:
Kost zo iets nu? 1000-1200 euries?
Wel te doen toch als je maar 3% belasting betaalt...
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:35 schreef Tiger_Woods het volgende:
Kost zo iets nu? 1000-1200 euries?
Wel te doen toch als je maar 3% belasting betaalt...
Geen vti betekend geen dohc ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:10 schreef _GdR_ het volgende:
dikke civic!
helaas is het geen VTi.
en dus helaas mis je het schreeuwende geluid van 8000rpm en uiteraard de 2de nokkenas.
maar goed. hij ziet er VET uit!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:10 schreef _GdR_ het volgende:
en dus helaas mis je het schreeuwende geluid van 8000rpm en uiteraard de 2de nokkenas
Ach, die sjonnie heeft gewoon last van voyeurisme.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:02 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vind de rest van je foto's mooier
Maar weten die dames wel dat je ze hebt gefotografeerd ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tis wel 1 beetjte zielig jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:18 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Ach, die sjonnie heeft gewoon last van voyeurisme.
vrouwenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef _Suzanne_ het volgende:
Ik geef niks om dure auto's geef mij maar zo'n mr bean autootje!
LOL IDD als het maar een audi TT of mini cooper isquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vrouwen![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Visie het volgende:
[..]
LOL IDD als het maar een audi TT of mini cooper is
Koop een Civic en ga hem zelf even tunen ofzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef SupahFunk het volgende:
Dammmm waar kan je zo een monster halen met zo een vette bodykit?
Vindt hem echt super mooi
Ja !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koop een Civic en ga hem zelf even tunen ofzo.
Anders krijg je elke keer het verhaal als je een auto van iemand hebt gekocht (volledig getuned)
"hey, is dat niet de auto van *vul naam in van eigenaar die hem heeft getuned*"..
En daar ben ik het dan weer niet mee eensquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja !
Of nog beter, koop een MOOI model auto en ga die tunen !!
Al die lelijke boodschappen-auto's, ik snap het niet...
Als je dan een auto wilt tunen en mooi maken, dan ga je dat toch niet doen met een fokking Civic, Golf of Clio ofzo ?
Kom op zeg, als je een goeie hifi-installatie wilt bouwen neem je als basis toch ook niet een Yoko-setje ?
Audi TT is idd mooi maar echt.. ik vind zo'n grote glimbakkes maar niks..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Visie het volgende:
[..]
LOL IDD als het maar een audi TT of mini cooper is
Daarom zei ie er een mini cooper bijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
Audi TT is idd mooi maar echt.. ik vind zo'n grote glimbakkes maar niks..
I know.. Ik vind m er 'lief' uitzien..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom zei ie er een mini cooper bij
maar ik snap niet wat er nou mooi/leuk is aan een Audi TTMaarja.
Een auto hoort er niet lief uit te zienquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:53 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
I know.. Ik vind m er 'lief' uitzien..![]()
wat dan? stoer? Ik hoef niet zo te patsen met mijn bezit..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een auto hoort er niet lief uit te zien
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
En bijvoorbeeld in 2f2f speelt ook een Civic
Een Civic CRX gen 3, oftewel een Del Sol!
maar is het nou een pakfeifer bumperkit? of van H-style?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:54 schreef Streetracer het volgende:
Iedereen heeft een andere smaak, gelukkig maar, anders zou het zo eentonig worden. En er zijn nou altijd mensen die soms dezelfde smaak hebben. De 1 houdt van oud, de ander van amerikaans, weer de ander van Lambo's (als de zak het toelaat). Maar het is nooit in me opgekomen om iemand die een andere auto rijdt dan ik uit te lachen of te minderen. Ik denk dan maar, gelukkig heeft hij een andere auto.
Ik hou ook absoluut niet van die amerikaanse oude Elvis Presley bakken, maar sommige mensen kunnen er geen genoeg van krijgen. Ik heb respect voor deze mensen, dus ik krijg ook geregeld respect van deze mensen terug. Om te krijgen moet je geven.
En natuurlijk speelt geld ook een rol voor iedereen, de 1 is wat rijker dan de ander enz.
Ik verwacht niet dat iedereen hier een kwijl-smily neerzet, ik waardeer het ook als iemand zegt dat ie het niet mooi vind. Maar hou het dan met mate, je hoeft niet iemand te kwetsen (niet dat ik dat voel, maar er zijn ook zulke mensen) om je mening te geven.
Maarja zoals smaken verschillen, verschillen ook de mensen.
De verkoper heeft hier en daar wat vrienden in de gietbranche ofzo, en hij heeft de bumper zelf ontworpen zegt ie. Waarschijnlijk wel deels ergens vanaf gekeken. Maar ik moet zelf ook nog alles op me gemak gaan bekijken. Heb m pas sinds gister en kom net van werk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
maar is het nou een pakfeifer bumperkit? of van H-style?(de sideskirts gaat het me voornamelijk om)
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:06 schreef Streetracer het volgende:
[..]
De verkoper heeft hier en daar wat vrienden in de gietbranche ofzo, en hij heeft de bumper zelf ontworpen zegt ie. Waarschijnlijk wel deels ergens vanaf gekeken. Maar ik moet zelf ook nog alles op me gemak gaan bekijken. Heb m pas sinds gister en kom net van werk.![]()
Jah inderdaad, hehehe verkoperspraatjes hehehe.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Kijk eens:
[afbeelding]
Lijkt er best veel op hè?
Dit is dus H-style.. en pakfeifer heeft ongeveer hetzelfde alleen vind ik die er wat vierkanter uitzien op een auto
Kan je ze er wel afhalen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:11 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Jah inderdaad, hehehe verkoperspraatjes hehehe.
Maar trouwens wat ik wel heb gezien is dat de skirt geen overgaangslijnen heeft met de plaat van de wielkasten zeg maar, misschien is het op de foto ook een beetje te zien. Maar het lijkt er dus op of de skirt vast zit aan de body van de auto. En ik heb skirts gezien waarbij echt duidelijk te zien is waar de overgangen zijn.
Niet af te halen inderdaad, zitten vast aan de auto.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan je ze er wel afhalen?
Zo nee dan zijn ze goed geschuurd en dan lijkt het dus alsof ze in de auto meelopen
De voorbumper en achterbumper ook?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:13 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Niet af te halen inderdaad, zitten vast aan de auto.
Nej daar zie je wel de overgangen naast de koplampen, jammer.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De voorbumper en achterbumper ook?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:19 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Nej daar zie je wel de overgangen naast de koplampen, jammer.
zie www.volkomenkut.comquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:38 schreef Herr.Flick het volgende:
Hey streetracer, mooie kontjes heb je op je website staan!
Zelf genomen???
De rest van je open dir is wel bagger, vooral die rap over die joegoslaven...
![]()
Hmmm ? Dus het gros van de lease-rijders probeert zo hard mogelijk over een drempel te raggen ? Vreemd, nog nooit gedaan!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Liever zo'n auto en lekker helemaal zelf gekocht en betaald dan een leaseauto waar het grootste gros mee probeert zo hard mogelijk over de drempels te raggen.
Uitlachen is zo makkelijk. respect hebben voor iemand's zelfgekochte auto hebben is meestal wat moeilijker voor de meeste mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |