nee jessicaa! ik heb geen kaartjes gewonnen en bovendien ben ik niet zo'n dierentuinfreak! en ik heb een enorme hekel aan lange autoritten. ik hou me aanbevolen voor de lineushof (hint, hint)quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:58 schreef Jessicaa het volgende:
Das waar!!!
He Lady-wbr ga jij ook nog mee met de meeting naar burgers zoo?
Gezellig
jammer, anders had ik je wel uit kunnen leggen wat ik vandaag ben wezen doen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:02 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben er eigenlijk nooit
Het zijn allemaal A4-tjes geloof ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:01 schreef Sylvana het volgende:
Wat ik niet snap, het gaat in de openingspost over kamergrote foto's, die kun je dan toch niet met een gewone normale printer uitprinten danDat is dan toch veel te klein
Of ben ik nou zo dom
aha, ik snap hetquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
Het zijn allemaal A4-tjes geloof ikJe moet dus gewoon heel veel A4-tjes printen
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:51 schreef clauwheee het volgende:
Maar hij was wel lief...
anders maak je ons even jaloers ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:51 schreef clauwheee het volgende:
Maar hij was wel lief...
nou, vooruit dan maarquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Ja ja ik weet het...
Als ik dan zeg dat ik het zelf ook he-le-maal niet leuk vind en het echt nog wel goed maak, vinden jullie me dan weer lief????
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, fijn dat het leuk was bij NiekHoe is het met je, hou je het nog een beetje vol
? Qua rust houden (vroeg je in het vorige topic) heb ik echt geen tips, ik ben mezelf helemaal aan het afpeigeren op het moment, dus neem mij niet als voorbeeld
. Het kan best zijn dat je door stress afvalt, iedereen reageert anders. Ik ben meer een emo-eter en moet me dus echt bedwingen om geen 'lekkere' dingen te nemen. Zorg wel goed voor jezelf hoor!!
Dat kan ik dus ook niet. Ik ben gister aan het huilen gebracht door mister_d die mij voorstelde dit schooljaar te laten voor wat het is. Tja, ik denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ja en precies hetzelfde ben ik dus ook aan het doen...loop mezelf de hele tijd voorbij, en zit mezelf op te fokken dat als ik alles goed wil doen en halen enzo ik dat ook nog wel een tijdje moet blijven doen..en van dat vooruitzicht wordt ik niet vrolijk. Ik wou dat ik wat meer kon relaxen en eens tevreden was met een minder resultaat.
Ik ook hoor. Wat voor mister_d weer erg frustrerend is, maar ja............. bijna niemand in mijn omgeving weet dat ik ziek ben. Ik voel me daar prettiger bij dan wanneer iedereen het weet, dan krijg je echt zo'n zielig praatje over je heen en dat is aan mij niet besteedquote:Ik ben ook echt zo'n binnenvetter, wil niet dat ik anderen ermee lastig val of ik ben bang dat ze me al snel als zeur zien. Ik weet ook dat het voor een groot deel bij mezelf ligt...dus alles is nogal frustrerend. Maarre ook een dikkevoor jou
Ja MisterC zegt ook wel es van dan doe je er toch iets langer over als het niet gaat, maar dan kijk ik um aan alsof ik zojuist een spook heb gezien...Ik wil volgend jaar zo graag klaar zijn!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat kan ik dus ook niet. Ik ben gister aan het huilen gebracht door mister_d die mij voorstelde dit schooljaar te laten voor wat het is. Tja, ik denk niet dat dat gaat lukken
Nee hoor ik wil ook dat niemand weet dat ik ff niet zo goed in mn vel zit. Ik heb gelukkig een geweldige vriend en daarnaast weet 1 iemand anders het. Ik hou mezelf voor dat het vast wel weer beter gaat binnenkort, en tis nu ook niet elke dag kommer en kwel hoor. Ik kan me ook veel flinker voordoen dan dat ik ben dus ik hoop dat het niet opvaltquote:Ik ook hoor. Wat voor mister_d weer erg frustrerend is, maar ja............. bijna niemand in mijn omgeving weet dat ik ziek ben. Ik voel me daar prettiger bij dan wanneer iedereen het weet, dan krijg je echt zo'n zielig praatje over je heen en dat is aan mij niet besteed
Sugar, niet bang zijn. Natuurlijk is een baas er niet blij mee, maar je hebt behoorlijk wat rechten als werknemer, hoor. Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:25 schreef Sugar het volgende:
Ik heb op werk aangegeven dat ik van 30 uur naar 16 uur wil (na mijn zwangerschapsverlof). Nu hoor ik dat ze dat toch wel erg moeilijk vinden en dus dat ze er "niet blij mee zijn". Dinsdag waarschijnlijk gesprek met "de baas" en dan hoor ik zijn reactie wel.
Maar: ze mogen deeltijdwerk toch helemaal niet "zomaar" weigeren? Ook niet als het betekent dat er iemand extra aangenomen moet worden en het dus geld kost? Volgens mij mag dat niet, heb ik ook uit meerdere bronnen.
Maar ben nu heel bang....![]()
Hebben we niet...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
kan je niet je cao-boekje dr op napluizen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:32 schreef clauwheee het volgende:
Nou..![]()
snik...
![]()
![]()
Zijn we weer vriendjesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:33 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
* lady-wrb vraagt er meteen ook een aanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:21 schreef Jessicaa het volgende:
Ik had de gratis reep van slimfast en zodoende begonnen (je kunt ze gratis aanvragen op www.slimfast.nl)
jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zijn we weer vriendjes![]()
We gaan straks naar Roosendaal, en morgen naar Duitsland. Vanavond bij Frank ben ik nog gewoon online hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Rewimo wanneer ga je precies weg dan?
Ow okidoki, dat vergeet ik niet dan vanavond (hoop ikquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We gaan straks naar Roosendaal, en morgen naar Duitsland. Vanavond bij Frank ben ik nog gewoon online hoor
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
en nu ga ik weg!!! Kijken voor wol!!!![]()
Hij past toch wel door de brievenbus?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, hij is naar je onderweg
Ik hoop niet dat hij bij de buurman terechtkomt
Oké, ik zal je op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:56 schreef Rewimo het volgende:
Meiden, wil iemand van jullie die mijn mobiele nummer heeft me af en toe even een berichtje sturen over Knor? Ik ga nu niet echt lekker weg natuurlijk...
Dank je welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oké, ik zal je op de hoogte houden
Ja tuurlijk dat kan ik me voorstellen. Het zou erg balen zijn als je dat moest opgeven!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:13 schreef Sugar het volgende:
Clauwheee, ik werk als office-manager nu bij een klein bedrijfje, waar ik alle ins en outs inmiddels ken. Soms "run" ik echt de toko hier! Dat vind ik zelf het leuke ervan en natuurlijk gaat dat sowieso minder worden als ik hier nog maar 2 dagen zit. Maar toch zou ik het heel jammer en eng vinden als dit wegvalt!
Oh en ik studeer communicatie bij Fontys, in Eindhoven. Jij?
Ja, en stiekem voelt het afwijzen hier van zo enorm goed!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:45 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat is jammer Brighteyes!! Daar zit je inderdaad niet op te wachten...Lekker verder zoeken, groot gelijk!
Ik heb het ff in me contract opgezocht, maar daar staat niks over vakantiegeld, alleen over wat de vergoedingen per dag ( basisvergoeding/verplaatsingsvergoeding en regiotoeslag) zijn, maar niks over vakantiegeld/bonussen enzoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:34 schreef pluisje het volgende:
Sylvana, ik denk dat het afhangt van wat er in je contract staat. Heb je een contract? Dan zou ik dat er even bijpakken, kijken wat ze over vakantiegeld zeggen. Of uitzoeken onder welke CAO je valt, dat is een soort van contract dat voor iedereen die hetzelfde werk doet als jij, en het komt ook wel voor dat het daarin geregeld is. Zeker even uitzoeken hoor, juist jonge mensen proberen ze nog wel eens te flessen op dat gebied...
Das de 3e al die "we" vandaag daarheen sturenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Vraag het eens in het forum Werk, Geld en Recht, daar zitten veel meer mensen die hier iets van weten...
Ja, precies, iedereen die ik ken die krijgt het ook en ik had er ook al helemaal op gerekend, me erop verheugd ( ben dus week op vakantie geweest en die week salaris die ik toen mis ben gelopen verwachtte ik zo te compenseren) maar het feest ging dus niet doorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:05 schreef LadyS het volgende:
[..]
Das de 3e al die "we" vandaag daarheen sturen
Het klinkt mij trouwens een beetje raar in de orenMaar goed, ik heb er dan ook niet zoveel verstand van. Ik weet niet beter of iedereen krijgt vakantiegeld
Komt ze net thuis, kunnen de patatten de oven in. Blijkt dat ze al twee keer deze week patat gehad hebben. Nouja, ze zaten er net in, dan maar 3 keerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Rottende sla stinkt idd heel erg.
Brrr, gelukkig dat je moeder nog sla mee kon nemen!
Eet ze!
Dank je wel vanuit Roosendaalquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben er vanavond niet dus ik wens Rewimo, qltel en Christan alvast een hele fijne vakantie
Dank je wel!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:58 schreef easy-going het volgende:
Rewimo, fijne vakantie alvast gewenst
Sylvana, kijk eens rond op de site van de FNV, volgens qltel moet je daar meer kunnen vinden hierover. Wij denken allebei dat je wettelijk recht hebt op vakantiegeld (8%). Zal even lekker worden als een bedrijf dat naar believen kan inhouden, lekker goedkoop want dan kunnen ze van iedereen wel zeggen dat ie niet voldoet. Bovendien is het niet eerlijk dat jij moet opdraaien voor klachten over je vervanger natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:05 schreef Sylvana het volgende:
Rewimo, alvast een hele fijne vakantie
FF een vraagje over vakantiegeld, als je gewoon het hele jaar werkt heb je daar toch altijd recht opIk heb het altijd gekregen met krantenbezorgen, maar nou zijn we overgegaan naar het GBB en nou hebben ze het vakantiegeld vervangen door een bonus, maar die kun je alleen krijgen als je niet teveel klachten hebt EN zelf je vervanger zoekt, maar toen ik in de vakantie weg was heeft mijn vervanger ontzettend veel klachten gemaakt, waardoor ik die bonus dus niet krijg
En ik dit jaar dus helemaal niks extra's krijg
![]()
En ik vind het ook gewoon lullig dat je er nou een tegenprestatie tegenover moet zetten, terwijl je voor je vakantiegeld niks hoefde te doen. Weet iemand hoe dat precies zit
Nee, ik hoefde die vervanger niet zelf te betalen, dat werd gewoon rechtstreeks via het GBBquote:Sylvana, dat van jou klinkt ook erg vreemd. Het lijkt me toch niet dat wat jouw vervanger doet jou in de schoenen kan worden geschoven? Of is het zo dat jij zelf die vervanger moest betalen?
Ik wil het er eigenlijk niet over hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
]Karin[/b], hoe is je 2e week Weight Watchers gegaan?
Ik kan maar geen afscheid nemenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:31 schreef daniman het volgende:
ja idd, fijne vakantie!
wat doe je dan nog hier?![]()
Was 't maar zoquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:00 schreef Jessicaa het volgende:
Grappig om te lezen. Nou ja niet fijn voor jou natuurlijkMaar jij leek me juist zo'n ik ben altijd slank geweest en hoef er niks voor te doen type!!! Zo zie je maar!!
helaas voor Swets, mag IK niet lijnen tijdens bvquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:09 schreef Jessicaa het volgende:
O echt, mee gezwangerd natuurlijk
Nou goed meedoen met ET!!!! Moet lukken.
*trekt zak chips open*quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
helaas voor Swets, mag IK niet lijnen tijdens bv
Ow, de ega, daar heb ik al een hoop positieve verhalen over gehoord. Ik lijn volgens de ikpropzoveelmogelijkgezondetenin1200KCal-methode. Het ging behoorlijk goed, totdat ik ziek werd. Ik heb mijn prioriteiten maar een beetje verlegd, eerst beter zien te worden en in de tussentijd niet al te veel aankomenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:02 schreef Belana het volgende:
Maandagavond ga ik naar de EGA voor dieet. Ik heb er genoeg van! Dus karin, dan leef ik erg met je mee zeg maar LOL
-10 kg is momenteel de tussenstandquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:25 schreef pluisje het volgende:
Rick is er ook mee bezig
Wat ik zo moeilijk vind aan maaltijdvervangers, is dat het niet mijn lifestyle verandert. Ik moet leren om een snoepje te nemen en niet tien, ik moet leren dat een handje chips wel kan en een zak niet. Een maaltijdvervanger leert mij dat niet (en ik realiseer me dat een ander dat anders kan zien). Bovendien is mijn vriendin door herbalife (en oké, een misschien wat cold turkey manier van stoppen) kilo's aangekomen, ik ben daar toch van geschrokken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:03 schreef Githa het volgende:
Biamed
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:14 schreef rickmans het volgende:
[..]
-10 kg is momenteel de tussenstandvan 8 weken. (met 4 keer in de week fitness/ spinning
)
maaltijdvervangers werken hier ook echt nietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ik zo moeilijk vind aan maaltijdvervangers, is dat het niet mijn lifestyle verandert. Ik moet leren om een snoepje te nemen en niet tien, ik moet leren dat een handje chips wel kan en een zak niet. Een maaltijdvervanger leert mij dat niet (en ik realiseer me dat een ander dat anders kan zien). Bovendien is mijn vriendin door herbalife (en oké, een misschien wat cold turkey manier van stoppen) kilo's aangekomen, ik ben daar toch van geschrokken.
Da's wel met een uurtje of 8 sporten in de week hoor, plus met de wetenschap dat ie tot 1,5 jaar geleden op hoog niveau (Nederlands kampioen enzo) gezwommen heeft, en nu alleen het vetlaagje dat ie heeft opgebouwd toen ie abrupt stopte hoeft weg te trainenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het is je van harte gegund hoor![]()
Daarom halen wij voor mij dus van die minizakjesquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:24 schreef E.T. het volgende:
een open zak chips bewaren.
Clauwheee en nu ga je kappen hoor! Als je nou niet uitkijkt ga je eraan onderdoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben weer terug van werken... Ben een uurtje geleden half onderuit gegaanNiks aan. En nu zouden we straks ook nog uit eten met vrienden..heb ik dus eigenlijk helemaal geen zin in..ik wil slapen...
Mensjes van de dieet: succes!
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Clauwheee en nu ga je kappen hoor! Als je nou niet uitkijkt ga je eraan onderdoor!!!!
wist ik nie.. nieuwsgierig is geworden nu...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
mijn tweede thuisland Servië-Montenegro
Grappig, dat nummer vond ik dus echt heeel erg mooi bij de halve finale (ook al begrijp ik er natuurlijk geen snars van als oer-hollandsequote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zo'n zin in het Songfestival: mijn tweede thuisland Servië-Montenegro doet dus mee natuurlijk dankzij mijn stem en ik ben al jaren fan van Zeljko Joksimovic, dus ik was echt ontroerd![]()
Dat was het enige dat ik best grappig vond. De rest is saai.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:50 schreef Jessicaa het volgende:
En die in the disco blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Haha, jij zou echt gek worden bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:02 schreef LadyS het volgende:
AngelDaar kan ik echt niet tegen
tegen een knakkende vinger enzo en vingers (en andere botten) die in een onnatuurlijke houding staan
Gelukkig valt het wel mee
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:07 schreef Jessicaa het volgende:
Je heup getver!!!! Dat lijkt me pas eng!!!
Ik zie iets van doorgestoken kaart hierin en zo, dus ik kijk niet meer verderquote:Op zondag 16 mei 2004 00:01 schreef easy-going het volgende:
Hmz...ik was ietwat voorbarig..........zet die champagne maar weer terug Miss-D
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Kater? Welnee! Ruslana was geweldig, al heb ik eigenlijk principieel een hekel aan iedere naam die op -lana eindigt, maar dat is een ander verhaal![]()
En Re-Union vond ik nou niet bepaald uitblinken
, maar als ze hadden gewonnen dan was ik wel blij geweest hoor
En mister_d echt zo: Servië-Montenegro heeft vast wel wat punten over voor Nederland. Uh, lieverd, de enige die op Nederland hebben gestemd zijn familie van mij, voor de rest heeft het land best een hekel aan Nederlanders. Oh
![]()
Dat vind ik eigenlijk een beetje onzin.... je zegt zelf dat het al tig jaren zo is, maar nu niet meer om de muziek gaat. Oké, er is wat vriendjespolitiek, maar uiteindelijk wint toch de beste artiest over het algemeen. En Nederland was dat gewoon écht écht niet. Had Anja Wessels of Bas en Joël er neergezet, en we hadden veel meer punten gehad! Bovendien is ook het systeem van puntentelling veranderd: vroeger (tot een jaar of vijf geleden) vakjury, nu televoting.quote:Op zondag 16 mei 2004 07:56 schreef daniman het volgende:
En tja, die puntentelling bij het songfestival... dat is al tig jaren zo. Het gaat niet (meer) om de muziek zelf maar om al het irrelevante. En natuurlijk of het een buurland of ander vriendjesland is. Eigenlijk slaat het hele songfestival gewooon nergens op. World idols ging wat dat betreft toch beter in zijn werk.
Ik moest wel lachen trouwens om die presentators tijdens de puntentelling...
Het is meer een richtlijn. Een BMI tussen de 19 en 25 is gewoon gezond, het is niet zo dat een BMI van 22 gezonder is dan een BMI van 24, het is gewoon zo dat als je gewicht tussen deze waarden zit, je een aardig gezond gewicht hebt. Elk mens is anders gebouwd en daar houdt BMI geen rekening mee.quote:Op zondag 16 mei 2004 06:27 schreef beefcake het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje: hoe zit dat met BMI (Body Mass Index)? Als ik die invul, zit ik nog net niet in overgewicht. Voor mijn zwangerschap zat ik er net wel in. Ik woog toen 75 kilo en ik ben 1,72 m. Nu weeg ik 73. Ik draag maat 40 van kleding en ik vind mijzelf niet echt dik ofzo. Slank ook niet en ik heb nog een buikje, maar goed ik vind dat het ermee door kan. Maar nu zegt die index dat ik bijna overgewicht heb![]()
Kan ik me oorstellen, zijn toch een deel van je rootsquote:Op zondag 16 mei 2004 00:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Belana, mijn moeder is Servisch en hoewel ik me 100% Hollander voel en dat ook gewoon ben, heeft het land toch een speciaal plekje in mijn
Ik sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op zondag 16 mei 2004 12:04 schreef Lois het volgende:
Spindizzy en beefcake wat hebben jullie mooie tuinen zeg
mja, hij wil gewoon dat ik bij hem thuis voetbal kom kijken, en als de rest van de familie er is heb ik daar geen problemen mee, maar denk dat de kans groot is dat hij vraagt of ik ff mee naar boven ga en dat wil ik dus nietquote:Op zondag 16 mei 2004 12:50 schreef beefcake het volgende:
SylvanaJe zegt gewoon tegen die jongen dat het leuk was voor een avondje en dat je hem heel aardig vind, maar verder niets met hem wil. Het komt misschien hard aan, maar je moet echt niet met hem uitgaan, dat is alleen maar zielig voor hem. Plus dat het daarna nog moeilijker is om te zeggen dat je alleen vrienden wil zijn.
Bedankt voor de leuke reacties op de tuin!Als het helemaal af is laat ik het ook nog wel zien!
Daar zou ik nou echt schijt aan hebben. Ik wil hiermee niemand voor zijn kop stoten, ik respecteer ieders geloof, maar als ik op zondag in de tuin wil werken, werk ik op zondag in de tuin. Geloof is iets voor jezelf, niet om op te dringen aan anderen.quote:Op zondag 16 mei 2004 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d zou de voortuin doen, drie weken geleden al
Nu is het zondag en heb je tijd, woon je in een christelijk dorp
Precies. Bovendien is in de tuin rotzooien voor de meeste mensen hobby en geen werk. (Nu weet ik niet hoe groot de zooi bij jou in de tuin isquote:Op zondag 16 mei 2004 12:53 schreef beefcake het volgende:
Geloof is iets voor jezelf, niet om op te dringen aan anderen.
Je kan op zich best bij hem thuis voetbal kijken idd. Jullie waren tenslotte al vrienden toch? Als het voor hem maar duidelijk is dat je komt omdat jullie vrienden zijn en niet om andere dingen te doenquote:Op zondag 16 mei 2004 12:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mja, hij wil gewoon dat ik bij hem thuis voetbal kom kijken, en als de rest van de familie er is heb ik daar geen problemen mee, maar denk dat de kans groot is dat hij vraagt of ik ff mee naar boven ga en dat wil ik dus nietMaargoed, ik ben ongi, heb buikpijn en ben sjaggie, dus denk dak sowieso maar niet ga
Spinidizzy en ik hebben er foto's van gemaakt...quote:Op zondag 16 mei 2004 13:08 schreef Zabb het volgende:
Maar goed, wij zijn ook gisteren in de tuin bezig geweest! De hele dag!We hebben een nieuwe schutting!! EINDELIJK!
Vandaag wil ik nog een paar plantjes proberen te planten!
waar ik op doelde met "dat is al tig jaren zo" was juist de "vriendjespolitiek", waarbij je van te voren al weet dat Cypres en Griekenland elkaar 12 punten gevenquote:Op zondag 16 mei 2004 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een beetje onzin.... je zegt zelf dat het al tig jaren zo is, maar nu niet meer om de muziek gaat. Oké, er is wat vriendjespolitiek, maar uiteindelijk wint toch de beste artiest over het algemeen. En Nederland was dat gewoon écht écht niet. Had Anja Wessels of Bas en Joël er neergezet, en we hadden veel meer punten gehad! Bovendien is ook het systeem van puntentelling veranderd: vroeger (tot een jaar of vijf geleden) vakjury, nu televoting.
Haha, ik heb er wel een foto van maar die is erg overbelicht! Ik wil eerst ff de tuin iets meer afhebben, dan zal ik wel een foto plaatsen!quote:Op zondag 16 mei 2004 13:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
Spinidizzy en ik hebben er foto's van gemaakt...![]()
ik dacht eerst heeeeeel even dat ik Boris zag, maar het was toch een anderquote:Op zondag 16 mei 2004 13:45 schreef Jessicaa het volgende:
Ja irri he. Elk jaar vind ik het weer leuk en elk jaar loop ik weer te mopperen bij die puntentelling. Je weet het van te voren....maar toch.
En ik vond die nederlanders nog wel zo leuk (vooral die koppies dan)
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ik zo moeilijk vind aan maaltijdvervangers, is dat het niet mijn lifestyle verandert. Ik moet leren om een snoepje te nemen en niet tien, ik moet leren dat een handje chips wel kan en een zak niet. Een maaltijdvervanger leert mij dat niet (en ik realiseer me dat een ander dat anders kan zien). Bovendien is mijn vriendin door herbalife (en oké, een misschien wat cold turkey manier van stoppen) kilo's aangekomen, ik ben daar toch van geschrokken.
Ja, we waren al vrienden ( me vader heeft een relatie met zijn moeder gehad en ik heb 2 jaar bij zijn broertje in de klas gezeten) en hij smste vandaag of we een keer wat leuks gingen doen en toen heb ik ook ook terug gesmst dat ik dat best wil, maar wel als vrienden en daarna heb ik niks meer van hem gehoord, dus ben benieuwd...quote:Op zondag 16 mei 2004 12:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je kan op zich best bij hem thuis voetbal kijken idd. Jullie waren tenslotte al vrienden toch? Als het voor hem maar duidelijk is dat je komt omdat jullie vrienden zijn en niet om andere dingen te doen![]()
Een vriend van mij woont in Zeewoldequote:Op zondag 16 mei 2004 21:10 schreef Zabb het volgende:
Hey Beefcake!
Ik ga morgen naar Zeewolde. Wij gaan met enquêtes heel Zeewolde door, in drie dagen!
Als we bij je aanbellen moet je maar zeggen dat je de enquête al een keer ingevuld hebt.![]()
Nee hoor Clauwheee, je hebt niet over me heengelezen. Ik heb de laatste tijd niet zoveel gepost! Ik was druk met school of had gewoon niet zoveel te melden. Maar ik ben terugquote:Op zondag 16 mei 2004 21:16 schreef clauwheee het volgende:
Hey Zabb is back. Of heb ik de laatste tijd consequent over je heen gelezen?
Over de 'leefbaarheid' in Zeewolde! Leuk he!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in Zeewolde
Waar gaat die enquete over dan?
haha, ik zal he wel van die vriend horen als ie die enquete heeft gehadquote:Op zondag 16 mei 2004 21:25 schreef Zabb het volgende:
[..]
Over de 'leefbaarheid' in Zeewolde! Leuk he!![]()
Hee kom jij dan bij mij aan de deur? Je weet mijn adres hahaquote:Op zondag 16 mei 2004 21:10 schreef Zabb het volgende:
Hey Beefcake!
Ik ga morgen naar Zeewolde. Wij gaan met enquêtes heel Zeewolde door, in drie dagen!
Als we bij je aanbellen moet je maar zeggen dat je de enquête al een keer ingevuld hebt.![]()
Het stuk wat je ziet is inderdaad niet hoog, langs de zijkant van het huis totaan de garage in de achtertuin is echter 2 meter hoog en een meter of 6-7 lang schat ik.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:10 schreef Jessicaa het volgende:
Dat is inderdaad een aardig stukje heg om te doen!!!! Gelukkig is die niet zo hoog. Eva vond het wel leuk om te helpen zo te zien
Als ik toevallig in jouw straat loop zal ik wel aanbellen, maar dan wil ik Dylan wel zien hoor!!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee kom jij dan bij mij aan de deur? Je weet mijn adres haha![]()
\quote:Op zondag 16 mei 2004 22:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Het stuk wat je ziet is inderdaad niet hoog, langs de zijkant van het huis totaan de garage in de achtertuin is echter 2 meter hoog en een meter of 6-7 lang schat ik.
Jeroen loopt niet voor niks zo te mopperenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
\
Hij gaat nog verder!!!!!
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:34 schreef Jessicaa het volgende:
Wat was peking express spannend he. En wat ben ik blij dat Elias en Jetske er uit zijn ( ze leek echt op Chucky (diana) uit big brother, die met Kelly)
Gewoon niks van aantrekken. Wat wouden ze er tegen gaan doen, de politie bellen ??quote:Op zondag 16 mei 2004 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d zou de voortuin doen, drie weken geleden al
Nu is het zondag en heb je tijd, woon je in een christelijk dorp
Volgens mij ben ik de enige hier er niets van gezien heeft . . . Wie heeft er gewonnen ??quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:39 schreef pluisje het volgende:
En wat een verschrikkelijke vriendjespolitiek is die puntentelling toch weer, dat Russische wicht wat onder de verf zat en vals zong staat nog boven Nederland
Oekraine 280 puntenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier er niets van gezien heeft . . . Wie heeft er gewonnen ??
Mijn dank is groot. Was het wat ??quote:Op maandag 17 mei 2004 00:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Oekraine 280 punten
Servië-Montenegro 263 punten
Spanje 252 punten
ik vond de griekse inzending welquote:Op maandag 17 mei 2004 00:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Was het wat ??
quote:Op maandag 17 mei 2004 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond de griekse inzending wel![]()
Sorry, het is sterker dan mijzelfquote:Op maandag 17 mei 2004 09:19 schreef LadyS het volgende:
en pluis, als ik in de buurt ben moet jij niet zo gaan kraken hoor![]()
Nee hoor, je bent niet de enige, ik heb het ook niet gezienquote:Volgens mij ben ik de enige hier er niets van gezien heeft . . . Wie heeft er gewonnen ??
haha, je bent geen zeurpietje hoor, want hier gaat het precies hetzeldfequote:Maar ik verveel me! Moet teveel doen voor studie, maar geen zin en fut!
Wil heel graag met iemand afspreken, maar niemand heeft tijd!
Wil leuke dingen doen, maar weet niet wat!
En bedenk me dan ook meteen dat ik dingen voor school moet doe-hoen...!
Bweeeeh! Zeurpietje ben ik, hè?
Oh ja, ben ook nog bang voor gesprek met de baas morgen!
Ik denk na , dat soort dingen komen altijd te laatquote:We krijgen zeer waarschijnlijk een nieuwe zijkant voor ons babyledikantje, omdat ie nu dus beschadigd geleverd is
Sluit nu de weddenschappen af: is dat nieuwe onderdeel er voor of na dat Humpie op kamers gaat?
aahhh, arme Syrenaquote:Bah voel me murf. Maagpijn, buikpijn, rugpijn, pijn aan mijn stuitje en een knak ik mijn nek.
(geen auto-ongeluk maar pure stress denk ik).
Ik word er zelfs meegaand van, net wat studenten een niet-uitleenbaar boek toch meegegeven, omdat ik geen zin heb in bekvechten vandaag....
Naja, collega is er toch niet
ssttt, het is gewoon waar hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 15:36 schreef Syrena het volgende:
Jeuuj, ik heb 1 miljoen dollar gewonnen.
Kreeg net een mailtje binnen op de algemene mail van m'n werk. Zucht. Was dat maar waar.
Zal ik stiekem toch even meneer Donald Dijk bellen? Op zijn 06-nummer?![]()
Ik bel die vent gewoon op. "Hey dude, je zit me toh niet te naaien he? Daar houden wij niet zo van!!" *hehehhe*quote:Op maandag 17 mei 2004 15:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ssttt, het is gewoon waar hoor
print dat mailtje uit en ga er mee naar de bank en zeg dat je je geld op komt halen
Haha, jahquote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik bel die vent gewoon op. "Hey dude, je zit me toh niet te naaien he? Daar houden wij niet zo van!!" *hehehhe*
Na en waarschijnlijk ten tijde dat je je eerste kleinkind mag verwelkomen . . .quote:Op maandag 17 mei 2004 10:22 schreef pluisje het volgende:
Sluit nu de weddenschappen af: is dat nieuwe onderdeel er voor of na dat Humpie op kamers gaat?
Begin AUB niet over masseren.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:50 schreef Sylvana het volgende:
aahhh, arme SyrenaZal ik je ff masseren?
quote:Arts raadt kinderloos koppel seks aan
Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35
AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."
Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.
"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |