quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef Bioslock het volgende:
Wat een ongeloofelijk kuttopic. [afbeelding].
Ik ben jaloers op die smiley!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef Bioslock het volgende:
Wat een ongeloofelijk kuttopic..
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef RonaldV het volgende:
je lult maar wat. het is omgekeerd
Ik ook.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op die smiley!
jaloers: check one down 79.999 to goquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef Bioslock het volgende:
Wat een ongeloofelijk kuttopic. [afbeelding].
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef ijsmeis het volgende:.
jaloers: check two down 79.998 to goquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef blublub het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:27 schreef Bioslock het volgende:
Ik ook.
Cursusje doen?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef Maud_Dib het volgende:
Jij wel en ik niet
Ik wil ook een vrouw met een enorme machtspositie achter me aan.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:32 schreef Echo99 het volgende:
Je laat gewoon een slakkenspoor achter. Zo erg loop je te slijmen.
79.997. to go. Je bent aardig op weg!![]()
en die laatste 14.763 users boeien je niet?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jaloers: check one down 79.999 to go
[..]![]()
[..]
jaloers: check two down 79.998 to go
Zo gaat het met de meeste stalkers. Bel maar eens een beroemdheid met stalker: de stalker/fan staat er al, nog voor ze in de buurt zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]je bedoeld dat ik onderbewust haar stalk door eerder op de plek te zijn waar zij komt??
![]()
* RonaldV gaat meteen zijn psychiater bellen!!!!
ik heb sexy foto's van Ravenous...quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ik klaag niet hoor, tis een lekker ding
Faithquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]je bedoeld dat ik onderbewust haar stalk door eerder op de plek te zijn waar zij komt??
![]()
* yvonne gaat meteen zijn psychiater bellen!!!!
Heh? watte? zijr er in 14 minuten 14.763 users bijgekomen? fok is echt populair!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:37 schreef mcDavid het volgende:
en die laatste 14.763 users boeien je niet?
Heh? ik dacht dat ik de enige man was die dat had!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:38 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb sexy foto's van Ravenous...
oh nee, die heb jij ook
En wie zegt dat we dat nog niet gedaan hebben?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:46 schreef pea4fun het volgende:
En wanneer gaan jullie neuken?
Laten we de vraag anders invullen: Sharky schreeuwt het nog niet van de daken, dus is het nog niet gebeurdquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wie zegt dat we dat nog niet gedaan hebben?
En jongerquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:50 schreef pea4fun het volgende:
Volgens mij is shark een beetje bang, die kan het toch alleen maar met meisjes van 16?
en natuurlijk: "kismet"quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:39 schreef yvonne het volgende:
Faith
Onontkoombaar
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:51 schreef JaWi het volgende:
Ik heb weekend![]()
*mompelt iets over grapes*quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:50 schreef pea4fun het volgende:
Volgens mij is shark een beetje bang, die kan het toch alleen maar met meisjes van 16?
Ojaaa.. je tandenborstel ligt hier nog bij mij thuisquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:48 schreef yvonne het volgende:
En wie zegt dat we dat nog niet gedaan hebben?
Zwijmelquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en natuurlijk: "kismet"
Over 2 weken "troy" kijken same place
Oh hemel...ze neuken echt!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zwijmel
"ons" plekje
En weer een jaloerse fokker erbijquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef pea4fun het volgende:
Oh hemel...ze neuken echt!!!
"something's come up dear, I'll be there in 5 minutes"quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:07 schreef pea4fun het volgende:
Mijn gaatje gaat spontaan lekken
Quequote:Op donderdag 13 mei 2004 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat stalken van yvonne ken ik ja..
Moeder Fok! blijft altijd in en uit.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Yvonne is wel in he
meeloopkutjequote:Op donderdag 13 mei 2004 18:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moeder Fok! blijft altijd in en uit.![]()
Teveel Axe deo denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:37 schreef Bengeltje het volgende:
Sharky wat doe je
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Teveel Axe deo denk ik
Jij denkt dat IK Cobrasz ben?quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Cobrazs..
Ja, dat zei IR ja. Doe nou maar niet zo onschuldig yvonne.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij denkt dat IK Cobrasz ben?
Nouw ja zeg.
En jij gelooft IRquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat zei IR ja. Doe nou maar niet zo onschuldig yvonne..
En je zegt niet wie het dan is???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij gelooft IR
Ik heb geen klonen, wat ik te zeggen heb doe ik keurig met de naam Yvonne, neem toch nooit een blad voor mn mond, moest je weten.
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En je zegt niet wie het dan is???
Waarom zou ik IR niet moeten geloven dan???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dan geloof je hem welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik IR niet moeten geloven dan???
Nee, ik vraag waarom ik hem niet zou moeten geloven.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan geloof je hem wel
Verkeerde topic, Ollie, want ik ben Ingeborg niet, maar IR heeft dat al een hele lange tijd geleden gezegd hoor. Hoewel yvonne dit van IR nu uiteraard ontkent (100% zekerheid is er dus niet), heb ik de hypothese waar jij op doelt (waarvan ik niet begrijp dat je daar zo kwaad om bent) dus al heel lang geleden laten varen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:33 schreef OllieA het volgende:
Ik begrijp dat je eindelijk tot de conclusie bent gekomen dat ík Cobrasz niet was, Ryan?
O, nee, goeie topic, ik keek verkeerd....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verkeerde topic, Ollie, want ik ben Ingeborg niet, maar IR heeft dat al een hele lange tijd geleden gezegd hoor. Hoewel yvonne dit van IR nu uiteraard ontkent (100% zekerheid is er dus niet), heb ik de hypothese waar jij op doelt (waarvan ik niet begrijp dat je daar zo kwaad om bent) dus al heel lang geleden laten varen...
Oké. Ik was er wel pissig over (dat ik Cobrasz zou zijn) omdat je het nooit hebt ingetrokken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
Hoewel yvonne dit van IR nu uiteraard ontkent (100% zekerheid is er dus niet), heb ik de hypothese waar jij op doelt (waarvan ik niet begrijp dat je daar zo kwaad om bent) dus al heel lang geleden laten varen...
Ook al was je het.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oké. Ik was er wel pissig over (dat ik Cobrasz zou zijn) omdat je het nooit hebt ingetrokken.
Gereformeerd opgegroeid
Mwah. Wat mij betreft trad Cobrasz buiten de regels van het spel. Een verwerpelijke kloon in mijn ogen, en ik zou nog steeds wel willen weten wie Cobrazs was.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook al was je het.
Fok! is (ook) een spel en Cobrazs binnen het spelletje heel effectief. Niet leuk, maar nogmaals binnen het spelletje dus een opvallende verschijning en gewoon (nog net) binnen de regels van het spel...
Je weet niet waardoor de kloonbezitter werd gemotiveerd hè. Misschien heb ik haar/hem wel heel erg beledigd oid. (Ik denk dus een haar ogv C's post in mijn FB-topic over waarom geen p.plaatjes.)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mwah. Wat mij betreft trad Cobrasz buiten de regels van het spel. Een verwerpelijke kloon in mijn ogen, en ik zou nog steeds wel willen weten wie Cobrazs was.
Nou, Ryan denkt dat ik het ben,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mwah. Wat mij betreft trad Cobrasz buiten de regels van het spel. Een verwerpelijke kloon in mijn ogen, en ik zou nog steeds wel willen weten wie Cobrazs was.
O, jee.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, Ryan denkt dat ik het ben,
ik ben bot, lomp, heb een grote bek, maar me verlagen tot posten onder een kloon heb ik nooit gedaan, en verder mag Ryan het uitzoeken met zn hang up over een kloon die al manden niet gepost heeft.
Tja, dat dacht ik dus ook, toen Ryan tot de conclusie was gekomen dat ik Cobrasz was.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, Ryan denkt dat ik het ben,
ik ben bot, lomp, heb een grote bek, maar me verlagen tot posten onder een kloon heb ik nooit gedaan, en verder mag Ryan het uitzoeken met zn hang up over een kloon die al manden niet gepost heeft.
O, jij vind van jezelf ook dat je bot, lomp bent en een grote bek hebt?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik dus ook, toen Ryan tot de conclusie was gekomen dat ik Cobrasz was.
Nah, ik denk dat dat wel mee valt...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:41 schreef OllieA het volgende:
ja, helaas
Ik vind Shark leukerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Het wordt een Ryan-topic
Die is lekker makkelijk hè.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind Shark leuker
Shark IS ook leukerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind Shark leuker
Hij is vooral lief.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is lekker makkelijk hè..
Zeg lief duimpje ik wil niet onbedoeld in een race verzeild raken tussen mij en Sharkie hoor. Ik vind overigens dat Sharkie idd ook mr. Perfecto is, dat weet je, en ook heel goed bij jou zou passen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:40 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Shark IS ook leuker
Ik vind alleen Ryan nog steeds leuker.
En past dat dan goed bij yvonne???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is vooral lief.
grote bek op forum, lief in het echtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En past dat dan goed bij yvonne???
Kutwijf!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg lief duimpje ik wil niet onbedoeld in een race verzeild raken tussen mij en Sharkie hoor. Ik vind overigens dat Sharkie idd ook mr. Perfecto is, dat weet je, en ook heel goed bij jou zou passen....
Je nick is duimpje, maar we moeten je S T A L I !! noemen???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Kutwijf!
en het is S T A L I !!![]()
... en dan valt ze dus voor een lobbes???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
grote bek op forum, lief in het echt
Mijn nick is niet duimpje. Thumb-bolt-on is een basgitaar en verder ben ik gewoon Stali ja?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je nick is duimpje, maar we moeten je S T A L I !! noemen???
Zonder dollen, het moet voor jou toch een beetje zijn alsof je in een snoepwinkel zit hè in die 30s/40s.
Zeg nu maar gewoon dat jij stikjaloers bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
... en dan valt ze dus voor een lobbes???
Op wie? Op yvonne of Sharkie???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:00 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat jij stikjaloers bent.
Pas veertig keer gezegd liefje....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, is thumb-bolt-on een basgitaar...
Ik zou er helemaal gek van worden, liefje...
Dat Yvonne Sharkie liever vindt dan jou.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op wie? Op yvonne of Sharkie???
Niet tegen mij hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Pas veertig keer gezegd liefje....
Gek als in wat?![]()
Nu nee zeggen, komt natuurlijk niet geloofwaardig over. Nu ja zeggen, betekent dat ik een onwaarheid debiteer. Wat moet ik nu?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dat Yvonne Sharkie liever vindt dan jou.
Jawel en je leest in 30rs/40rs meequote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet tegen mij hoor.
Als ik de constante aandacht zou krijgen van een horde charmante dames, zou ik ook helemaal gek worden, dat bedoel ik...
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu nee zeggen, komt natuurlijk niet geloofwaardig over. Nu ja zeggen, betekent dat ik een onwaarheid debiteer. Wat moet ik nu?
Meelezen of meekijken, wat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:08 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jawel en je leest in 30rs/40rs mee![]()
![]()
Nee, dan zou je mij doodleuk gaan vertellen dat die eigenlijk allemaal een hekel aan je hebben.
Ryantopics bestaan niet. Dat is een vinding van de mentalist. Dit is gewoon het grote Sharlie/yvonne topic...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]![]()
Ps. ik wist dat dit een Ryantopic zou gaan worden.
Lurken jongen!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meelezen of meekijken, wat bedoel je?
Op den duur wel ja, dat is proefondervindelijk vast komen te staan, ik kan een hele reeks vrouwelijke users opdreunen die een boeldhekel hebben aan mij. Naast een hele reeks mannelijke users..
En dan te bedenken dat ik IRL nog erger ben.
Ojaa de Mentalist, die had het vervangen door de nummerplaat van die huurauto.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ryantopics bestaan niet. Dat is een vinding van de mentalist. Dit is gewoon het grote Sharlie/yvonne topic...
Valt weinig te lezen toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:14 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Lurken jongen!
You only wish!
Ben weg, want krijg vreselijk op mijn donder anders. Misschien tot later.
Ja, nou, heb mijn twijfels. HKE staat niet voor Chana en daar kwam die auto vandaan. Chana is CH, vermoed ik. Zou voor Heraklion kunnen staan, maar denk het ook niet...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:15 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ojaa de Mentalist, die had het vervangen door de nummerplaat van die huurauto.![]()
![]()
Zeg eh... Ga eens wieberen dan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:18 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ps. Yvonne, doe er eens wat aan? Je breekt nu echt het bloedende hart van Ryan.
Maar je houd het piekfijn in de gaten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt weinig te lezen toch?
Pfff, dat wil je niet eens weten.
Ja ga maar gauw weg, want je neemt toch niets van me aan.
Ik heb die foto niet meer, dus nam het zonder meer aan. Vond het wel grappig. Maar hij mag het niet meer doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou, heb mijn twijfels. HKE staat niet voor Chana en daar kwam die auto vandaan. Chana is CH, vermoed ik. Zou voor Heraklion kunnen staan, maar denk het ook niet...
Ik ben serieus nieuwsgierig wie dat wel geweest is trouwens.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg eh... Ga eens wieberen dan.
Ben benieuwd of Cobrazs weer eens terug komt...
Nee, meisje dat is niet waar. Ik probeer weer te worden wat ik jarenlang ben geweest en wat het best bij me past op Fok!. Een vrij onopvallende user in de "betere" subfora. Vind alleen een beetje dat er weinig te discussiëren valt de laatste tijden...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Maar je houd het piekfijn in de gaten.
Oja wel hoor! Maar mij neem je er niet mee in de maling.
Nee, niet in dit soort topics. Elders wel.
doeg.
Ja, yvonne is Cobrazs.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:22 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik ben serieus nieuwsgierig wie dat wel geweest is trouwens.
Als je het weet mail het dan?
Ja ik ga nu weg.
Ik denk dat het zijn eigen nummerbord was, op een ander eiland in de Middellandse Zee. HK is Heraklion trouwens...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik heb die foto niet meer, dus nam het zonder meer aan. Vond het wel grappig. Maar hij mag het niet meer doen.![]()
Oh dat "meisje"....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, meisje dat is niet waar. Ik probeer weer te worden wat ik jarenlang ben geweest en wat het best bij me past op Fok!. Een vrij onopvallende user in de "betere" subfora. Vind alleen een beetje dat er weinig te discussiëren valt de laatste tijden...
Echt waar hoor.
Nee, je neemt nooit wat van me aan....
Toedeledoki...
Hij vertelde het jouwe. Vraag het hem wel volgende keer.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zijn eigen nummerbord was, op een ander eiland in de Middellandse Zee. HK is Heraklion trouwens...
Zeker weten doe je dat nooit.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, yvonne is Cobrazs.
Ja zeg, niet zeuren hoor, jij wilde iedereen jaloers maken nou dat is je dan bij Ryan gelukt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn Topic, wat doe je?![]()
![]()
Alles? Ik weet niet wie Ingeborg is, ruk en al die andere klonen die daar rondhangen. En verder betekent 1 keer een pagina doorkijken meteen ook dat je bijna alles weet, bovendien leg ik gauw verbanden. Je denkt toch hoop ik niet dat ik al die texten daar ga uitspellen???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Oh dat "meisje"....Dat weet ik wel en dus kom je nooit in 30rs/40rs koekeloeren? Ik geloof je meteen. Je bent verdorie van alles op de hoogte.
Nietes. Ook jouw reputatie hierbij maar ten gronde. Je bent heel gemoedelijk maar ook koppig maar lang niet zo'n klootzak als je wel hoopt te zijn.
Dat is niet waar, ik neem genoeg van je aan. Zeker elders.
Duim denk dat ik jaloers ben op jullie prille verstandhouding. Ik wilde je alleen maar waarschuwen voor het stalkgedrag van je amoureuse.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn Topic, wat doe je?![]()
![]()
Wanneer ga je nu weg, jongedame...?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja zeg, niet zeuren hoor, jij wilde iedereen jaloers maken nou dat is je dan bij Ryan gelukt.
Ja alles! Gisteren vroeg je verdorie nog naar mijn haar!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alles? Ik weet niet wie Ingeborg is, ruk en al die andere klonen die daar rondhangen. En verder betekent 1 keer een pagina doorkijken meteen ook dat je bijna alles weet, bovendien leg ik gauw verbanden. Je denkt toch hoop ik niet dat ik al die texten daar ga uitspellen???
Forget it girlie.
Elders?.
Ach kijk nou! Wat heb je toch een groot hart Ryan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Duim denk dat ik jaloers ben op jullie prille verstandhouding. Ik wilde je alleen maar waarschuwen voor het stalkgedrag van je amoureuse.
Dat wil je graag nu he?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu weg, jongedame...?
Gisteren zag ik 1 pagina en die ging exclusief over je haar.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja alles! Gisteren vroeg je verdorie nog naar mijn haar!
No way! Jammer he?
Ja elders, ik ben niet te beroerd om toe te geven dat ik sommige topics nog wel van jou lees.
Maar sowieso als ik mijn mond hou, dan ben ik of boos of ik neem zomaar wat van je aan.
Ik sluit niet al 2 ½ uur mijn posts af met, "ik ben nu echt weg"...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dat wil je graag nu he?
Wat is er? Ryan vindt Yvonne ook stiekem leuk hoor. Daar doe je niets aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:42 schreef Shark.Bait het volgende:
Solidariteit is dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ach kijk nou! Wat heb je toch een groot hart Ryan.
Jij bakt ze weer lekker bruin hè.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:45 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wat is er? Ryan vindt Yvonne ook stiekem leuk hoor. Daar doe je niets aan.
Maar ze vindt jou kennelijk liever en nu is Ryan jaloers want hij krijgt tegenwoordig geen naamtopic meer. Dit lijkt dus chatten, maar dit is de ontopic kern wel.
Ja maar gelukkig wist je verder ook niets over alle andere pagina's he?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik 1 pagina en die ging exclusief over je haar.
Ja, dan geloof je me niet hè.
Zomaar wat van me aannemen...???
BUSTED!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik sluit niet al 2 ½ uur mijn posts af met, "ik ben nu echt weg"....
Wat liefffffffffffff....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Solidariteit is dat.
Lief van je dat je hier een ryan topic van maakt. Maar ja, zo ben je nou eenmaal: lief.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:42 schreef Shark.Bait het volgende:
Nee, wat wist ik nog meer dan???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig wist je verder ook niets over alle andere pagina's he?
Jeezus geef nu maar toe.
Nee en dit moet door te jagen zijn naar het punt dat je uitgeroepen word tot allerliefste man op Fok!
Ja zomaar.
Dat bewijs is nog miniemer dan het bewijs waar Columbo altijd mee komt aandragen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:48 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
BUSTED!!!
Dat doe ik steeds in 30rs/40rs, hier maar 1 keer.
Nee, dat is uiteindelijk berekening. Altruïsme voortkomend uit egoïsme...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:49 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wat liefffffffffffff....
Zie vorige reactie met Busted!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, wat wist ik nog meer dan???
Joh, je weet toch dat je nu aan het doorschieten bent hè...
Is geen compliment dan...
Zie mijn reactie met Columbo.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Zie vorige reactie met Busted!
En dan nog mensen meekrijgen ook, let maar op!
Dat is een heel groot compliment, ik neem niet snel zomaar iets aan.
Maar wel veel geloofwaardiger!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat bewijs is nog miniemer dan het bewijs waar Columbo altijd mee komt aandragen...
In jouw belevingswereld misschien...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Maar wel veel geloofwaardiger!
en het egoisme is dat je jaloers bent op onze lieve Sharkie hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat is uiteindelijk berekening. Altruïsme voortkomend uit egoïsme...
Nee, dat-ie me ook uit de brand helpt als weer eens een vrouwelijke user het op haar heupen krijgt door iets wat ik achteloos de wereld inslinger...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
en het egoisme is dat je jaloers bent op onze lieve Sharkie hier.
.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zie mijn reactie met Columbo.
Als je je zelf voor gek wil zetten.
Zomaar iets aannemen is een compliment?
Ja, doe dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
.
Ik moet eerst nog wat anders doen.
Het durven.... Yep.
He ik ga nu echt. Krijg echt op mijn lazer anders. Dag.
*timer zetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
He ik ga nu echt. Krijg echt op mijn lazer anders. Dag.
Daar zijn we voor het eerst nog niet van af hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*timer zet
Echt echt???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee echt nu!
Ik zie het.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:00 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Echt.
Kun je best doen op Fok! hahahaha. Mag je postgeschiednis niet gebruiken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:11 schreef Lula het volgende:
zijn jullie verstoppertje aan het spelen?
Welnee, die is alleen haar onderbroek aan het aandoen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:12 schreef Dagonet het volgende:
Is ze weg?
Ah, dan gaat ze dus weg en leest ze je posts niet meerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, die is alleen haar onderbroek aan het aandoen...
Ze is erg koppig. Dus ze zit nu wrs. met onderbroek aan achter haar pc te wachten tot ik idd toegeef dat ze echt weg is...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dan gaat ze dus weg en leest ze je posts niet meer
Maar waarom zou ze dan in onderbroek wachten op de climax?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze is erg koppig. Dus ze zit nu wrs. met onderbroek aan achter haar pc te wachten tot ik idd toegeef dat ze echt weg is...
Jah, blijf je bezig?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, yvonne is Cobrazs.
Ik ben niet oud en lelijk,quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:23 schreef Shark.Bait het volgende:
Of hebben jullie iets wat dit overtreft? Nou? Nou?
Ja, *zucht*zwijmel*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lief van je dat je hier een ryan topic van maakt. Maar ja, zo ben je nou eenmaal: lief.
Ryan, je zult wel lief zijn hoor, in ieder geval zal je moeder ooit van je gehouden hebben, maar mijn god wat ben je toch een kneus.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Duim denk dat ik jaloers ben op jullie prille verstandhouding. Ik wilde je alleen maar waarschuwen voor het stalkgedrag van je amoureuse.
Nee, maar JIJ bent een 6je, en DAT is Sharkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben niet oud en lelijk,.
.
Ach, nu ga je maar over op het beledigen van users??? Wie is er dan een kneus, zou je denken...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ryan, je zult wel lief zijn hoor, in ieder geval zal je moeder ooit van je gehouden hebben, maar mijn god wat ben je toch een kneus.
Hoezo met bewijzen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah, blijf je bezig?
Of je komt met bewijzen of je houdt je grote muil, en ja ik ben ongesteld
Nietes!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze is erg koppig. Dus ze zit nu wrs. met onderbroek aan achter haar pc te wachten tot ik idd toegeef dat ze echt weg is...
Whoehahahahaha.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:29 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nietes!!
Ik had nog helemaal niets aan. Kon vanmorgen in de haast niet douchen dus net gedaan.
Nu laarzen aan en echt weg!
Nietes, ik was weg om te douchen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Whoehahahahaha.
Zie je nu wel dat je er gewoon nog was (en geen onderbroekje droeg al die tijd).
En je bent er nog.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nietes, ik was weg om te douchen!!!!!!!!!!!!!!!
Maar stond me af te drogen toen ik las wat je postte.
Ik moet rennen nu. Misschien tot later.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:50 schreef Dagonet het volgende:
Lief van je dat je hier een ryan topic van maakt. Maar ja, zo ben je nou eenmaal: lief.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:23 schreef Shark.Bait het volgende:
Of hebben jullie iets wat dit overtreft? Nou? Nou?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben niet oud en lelijk,.
.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:54 schreef yvonne het volgende:
Nee, maar JIJ bent een 6je, en DAT is Sharkzeer zeker niet
grrrr, kan het niet laten te reageren. Maar ik ben echt weer weg nu.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En je bent er nog.. Trek je onderbroekje maar weer uit hoor....
Hej, JIJ denkt dat ik die creep van een Cobrasz ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, nu ga je maar over op het beledigen van users??? Wie is er dan een kneus, zou je denken...
wie?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hej, JIJ denkt dat ik die creep van een Cobrasz ben.
Als JIJ vindt dat het een creep was, waarom heb JIJ hem niet geband dan???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hej, JIJ denkt dat ik die creep van een Cobrasz ben.
Hij deed niets banwaardigs hèquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als JIJ vindt dat het een creep was, waarom heb JIJ hem niet geband dan???
Shark en ik doen "het" en Ryan wil ook, maar durft niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
Wie doet het nu met wie
Kan ik me iets bij voorstellen dat Ryan angst heeftquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Shark en ik doen "het" en Ryan wil ook, maar durft niet.
ik ook nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:11 schreef D.Rose het volgende:
ik ben niet jaloers
Ergo,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sharky mag yvonne hebben![]()
Ik ben nu eenmaal "verpletterend "quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen dat Ryan angst heeft![]()
jij mag bovenop?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal "verpletterend "
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |