Zekers! Alleen vind ik 'm ietwat vluchtig (snel weg dus). Die andere, Xeryus Rouge, blijft veel langer hangen. Nadeel is dan weer dat die uit de handel is genomenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:35 schreef Roman_Empire het volgende:
Die ultraviolet is idd ook wel lekker.
Ik heb als deo altijd Nivea deoroller. Blijft echt 24 uur goed en de geur is maar heel licht waarneembaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:40 schreef Folius het volgende:
Boss in Motion![]()
Vroeg met trouwens wat af vanmorgen... wat voor deo/aftershave doen jullie op als je een geurtje opdoet? Geurloze deo oid?![]()
Als al die geurtjes door elkaar heen gaan lopen is het effect ook niet echt lekker meestal![]()
En waar pas je het geurtje precies toe? Nek, borst, anders?
![]()
Erg lekker inderdaad, evenals Escape.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:56 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik heb nu weer eens Contradiction gekocht van Calvin Klein.
Kreeg meteen in de trein van een paar vrouwen de opmerking naar mn hoofd geslingerd dat ik zo lekker rook![]()
Ja Escape had ik ook een keer monstertjes van. Die is inderdaad lekker. Alleen ben nu nog wel ff zoet met Contradictionquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Erg lekker inderdaad, evenals Escape.
![]()
* LoggedIn noteert bij lijstje benodigdheden internationale treinreis van volgende weekquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:56 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik heb nu weer eens Contradiction gekocht van Calvin Klein.
Kreeg meteen in de trein van een paar vrouwen de opmerking naar mn hoofd geslingerd dat ik zo lekker rook![]()
quote:CALVIN KLEIN CONTRADICTION FOR MEN EAU DE TOILETTE SPRAY 30ML ¤ 29,28
Daar heb ik eens een kleine van gehad, maar ik vond er niets aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:07 schreef Kontiki het volgende:
[afbeelding]
Calvin Klein Be.![]()
Vind hem heerlijk, en dames reageren er goed op![]()
Che?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef Controle het volgende:
Fresh-up
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |