quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:57 schreef PhoeniXus het volgende:
oeh wacht, die heb ik ook Fahrenheit!
Een echte metrosexueelquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:02 schreef Rublic het volgende:
Diesel Green
Diesel Red
Aqua Di Gio
L'eau D'issey
Dolce & Gabbana
Jil Sander
Ultraviolet
Echo
Emporio Armani
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:09 schreef Schepseltje het volgende:
ik heb gewoon een lekker geurtje van kruidvat.. net alsof je het verschil ruikt..
stelletje nichten hier![]()
en axe africa ruikt wel lang goed?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:11 schreef Jutter het volgende:
Axe Africa, zowel deodorant als after shave.
Kennelijk past dat luchtje het best bij mij. Ik heb nog wel eens wat andere geurtjes geprobeerd maar dat resulteerde altijd tot klachten bij de vriendin-du-moment. Dan verdween de desbetreffende aftershave of deodorant maar weer in de sporttas of vakantiedoos.
Dieptepunt was een uitstapje richting Axe Marine, die prompt omgedoopt is tot 'Axe visafslag'.
Volgens diegenen die er het dichtst bij zijn geweest welquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:34 schreef Jornjur het volgende:
[..]
en axe africa ruikt wel lang goed?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
die crave van ck had ik laatst ook gezien, ik vond 'm wel wat aparts hebben, maarja, no money.
gisteren alvast een fototje genomen, ik ontdekte dat ik hier maarliefst 7 geurtjes heb staan.
foto hou je tegoed.
Ja ergens heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:09 schreef Schepseltje het volgende:
ik heb gewoon een lekker geurtje van kruidvat.. net alsof je het verschil ruikt..
stelletje nichten hier![]()
Die is echt goorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:37 schreef JAY-T het volgende:
Van Gils - Between Sheets is weer bestelt![]()
da's duidelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Die is echt goor.
Ik heb deze ook, gebruik hem eigenlijk heel weinig. Ik vind Hugo Boss (in Motion) vele malen lekkerder. Misschien dat ik van de zomer Crave weer wat meer ga gebruiken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:19 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik Crave van Calvin Klein,
@ JAy_D ... ik weet niet hoe de Deo ruikt maar die ik heb ruikt erg lekker, is dan ook geen deo hehe .. bijna iedereen vind hem lekker en heb em nog niemand horen afzeiken ofzo...
jill sander is sweety.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:39 schreef trance40 het volgende:
[afbeelding]
Jil Sander
[afbeelding]
Roma Laura Biagiotti
is ook lekker zomersquote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef nozem het volgende:
Nu even helemaal niets, ik had Happy van Clinique (die beviel wel)
Aqua is nog altijd zonder c hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 02:57 schreef saban het volgende:
Acqua di Gio Giorgio Armani
DKNY leeg
Axe Gravity (zowel deo als douche gel)
Pciesquote:Op zondag 13 juni 2004 13:17 schreef Chillmeister het volgende:
Aqua die gio al een lange tijd beu, omdat iedereen die heeft
is metquote:Op zondag 13 juni 2004 10:28 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Aqua is nog altijd zonder c hoor.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:28 schreef Koenijntje het volgende:
Paco Rabanne
deze dus??quote:Op zondag 13 juni 2004 18:18 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb de nieuwe Hugo Boss gekocht, lekker luchtje.
Zekers! Alleen vind ik 'm ietwat vluchtig (snel weg dus). Die andere, Xeryus Rouge, blijft veel langer hangen. Nadeel is dan weer dat die uit de handel is genomenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:35 schreef Roman_Empire het volgende:
Die ultraviolet is idd ook wel lekker.
Ik heb als deo altijd Nivea deoroller. Blijft echt 24 uur goed en de geur is maar heel licht waarneembaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:40 schreef Folius het volgende:
Boss in Motion![]()
Vroeg met trouwens wat af vanmorgen... wat voor deo/aftershave doen jullie op als je een geurtje opdoet? Geurloze deo oid?![]()
Als al die geurtjes door elkaar heen gaan lopen is het effect ook niet echt lekker meestal![]()
En waar pas je het geurtje precies toe? Nek, borst, anders?
![]()
Erg lekker inderdaad, evenals Escape.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:56 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik heb nu weer eens Contradiction gekocht van Calvin Klein.
Kreeg meteen in de trein van een paar vrouwen de opmerking naar mn hoofd geslingerd dat ik zo lekker rook![]()
Ja Escape had ik ook een keer monstertjes van. Die is inderdaad lekker. Alleen ben nu nog wel ff zoet met Contradictionquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Erg lekker inderdaad, evenals Escape.
![]()
* LoggedIn noteert bij lijstje benodigdheden internationale treinreis van volgende weekquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:56 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik heb nu weer eens Contradiction gekocht van Calvin Klein.
Kreeg meteen in de trein van een paar vrouwen de opmerking naar mn hoofd geslingerd dat ik zo lekker rook![]()
quote:CALVIN KLEIN CONTRADICTION FOR MEN EAU DE TOILETTE SPRAY 30ML ¤ 29,28
Daar heb ik eens een kleine van gehad, maar ik vond er niets aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:07 schreef Kontiki het volgende:
[afbeelding]
Calvin Klein Be.![]()
Vind hem heerlijk, en dames reageren er goed op![]()
Che?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef Controle het volgende:
Fresh-up
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |