Ik snap sowieso niet wat iemand bij mcdonalds heeft te zoekenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:20 schreef Lexie het volgende:
Ik snap sowieso niet wat een vegetarier bij de macDonalds te zoeken heeft.
gezond eten natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:21 schreef Biggs het volgende:
[..]
Ik snap sowieso zo niet wat iemand bij mcdonalds heeft te zoeken
Haha ja zo'n heerlijke fruitsaladequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:22 schreef bugeye het volgende:
[..]
gezond eten natuurlijk
Preciesquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:22 schreef Castor het volgende:
Milieu bewust imago? Als ik vegetariėr zou zijn, zou ik uit principe al niet bij de Mac eten.
mc donalds is verre van milieu bewust.quote:komt dit het milieu bewuste imago van
Jaah! Big Tastyquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:26 schreef Lexie het volgende:
[..]
Precies. Als vegetarier streef je toch volgens mij naar een betere wereld voor dieren. MacDonalds staat nou niet echt bekend om zijn dierenliefde, een reden om er uit principe niet heen te gaan.
Maar het zal me allemaal aan mijn reet roesten, als ik maar een big tasty kan kopen.
rrrright...quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:23 schreef HeatWave het volgende:
---> CUL
Hij is gewoon erg betrokken bij het lot van de vegetarische Mac-ganger.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:33 schreef Tikorev het volgende:
VEGETARIERS opgelet! McDonalds niet meer vegetarisch!
VEGETARIERS opgelet: McDonalds niet meer vegetatisch!
MCDonalds haalt vegetarisch menu van kaart!!
Alle drie van dezelfde hand en alle drie spam![]()
Misschien werkt hij wel bij de levaracier van die groenteburgersquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:59 schreef Castor het volgende:
[..]
Hij is gewoon erg betrokken bij het lot van de vegetarische Mac-ganger.![]()
SPAMMER!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:17 schreef jochemg het volgende:
Over vegetariers gesproken: onlangs heeft McDonalds het vegetarische menu van de kaart gehaald. op www.mcdonaldsvegetarisch.tk kunnen petities achtergelaten worden die aan mcdonalds worden overhandigd. Teken allen!
Nee, liever niet, maar ze hadden dat ding vroeger wel, dus als je met vrienden naar de Mac gaat, is het toch een onaangename verrassing als ze hem nu ineens niet meer hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:06 schreef ChrisJX het volgende:
Als je vegetarisch wil eten, ga je toch niet naar de Mac
Nou ja, ik ben geen jehova, ik probeer niet de hele wereld te bekeren. Mijn vrienden mogen van mij best driedubbele cheeseburgers nemen als ze daar trek in hebben. Ik vind het ook niet erg als ze die voor mijn neus opeten. Maar ik zou het wel jammer vinden als ik dan op 3 slablaadjes moet knagen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:13 schreef paniekzaaier het volgende:
Een beetje vegetariėr ontwijkt de McDonald's natuurlijk at all cost. Ik bedoel daar zit je dan met je principes in de westerse tempel van de dierenmoord.
Serieus?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:14 schreef EmmYKuHh het volgende:
JaaahaaaaGroenteburger rulez
Je gaat godverdomme maar wat ecowortels halen bij de groentedealer.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben geen jehova, ik probeer niet de hele wereld te bekeren. Mijn vrienden mogen van mij best driedubbele cheeseburgers nemen als ze daar trek in hebben. Ik vind het ook niet erg als ze die voor mijn neus opeten. Maar ik zou het wel jammer vinden als ik dan op 3 slablaadjes moet knagen.
Ik eet wel meer dan eco-wortels hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:17 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Je gaat godverdomme maar wat ecowortels halen bij de groentedealer.
Serieus ja!..quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Serieus?
Of maak je een grapje?
Groenteburgers waren wel degelijk superlekker!
Als vegetarier eet je heust niet alleen maar salades hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag anders een grote reclame in de Metro voor de nieuwe salades bij de Mac...
Je bedoelt de salades met gerookte kip, gestoomde kip, gemarineerde kip en gebakken kip?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag anders een grote reclame in de Metro voor de nieuwe salades bij de Mac...
Ja, maar het is toch een salade --> dus voor vegetariėrs?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je bedoelt de salades met gerookte kip, gestoomde kip, gemarineerde kip en gebakken kip?
Beste steakhouse in Den Haag (Los Argentinos) heeft anders een uitgebreid vegetarische gerecht op de kaart staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:03 schreef DrFonk het volgende:
Ik ga toch ook niet zitten zeiken dat er in een vegetarisch restaurant geen steak op de kaart staat?
Kip is anders wel het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je bedoelt de salades met gerookte kip, gestoomde kip, gemarineerde kip en gebakken kip?
Dit kan natuurlijk wel, ze hebben het toch gedaan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:19 schreef jochemg het volgende:
McDonalds heeft onlangs het vegetarisch menu (Groenteburger menu) van de kaart gehaald. Dit kan natuurlijk niet.
Ik vind het wel raar, want met al die nieuwe fruitbekers, yoghurt, salades en dergelijke proberen ze juist de gezondere doelgroep aan te spreken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk wel, ze hebben het toch gedaan?
De Mac Staat nou niet bepaald bekend om zijn diervriendelijkheid, alle mileucampagnes ten spijt. Verder is het domweg een fastfood restaurant, nauwlijks het predikaat "restaurant" waardig, maargoed; ze zijn er op gericht zoveel mogelijk mensen op een zo efficient mogelijke wijze van voedsel dan wel rubber burgers te voorzien. Als er van de tig mensen 2 zijn die iets vegetarisch willen (want zeg nou zelf, welke echte vegetarier gaat nou naar de Mac?) dan kan ik me voorstellen dat het niet echt kosten efficient is om deze in het aanbod te houden.
Precies! Heb dit ook aan mijn vriendin, die vegetarisch is, uitgelegd, maar dat wil er maar niet in.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als er van de tig mensen 2 zijn die iets vegetarisch willen (want zeg nou zelf, welke echte vegetarier gaat nou naar de Mac?) dan kan ik me voorstellen dat het niet echt kosten efficient is om deze in het aanbod te houden.
Is niet waar... In de VS wel, hier niet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:29 schreef MikeyMo het volgende
wat vegetariers in een hamburgerzaak te zoeken hebben verbaast me nog steeds, de friet wordt volgens mij nog steeds gefrituurd in dierlijke olien o.a.
Vlees ook niet dusquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:21 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Precies! Heb dit ook aan mijn vriendin, die vegetarisch is, uitgelegd, maar dat wil er maar niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |