Ik snap sowieso niet wat iemand bij mcdonalds heeft te zoekenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:20 schreef Lexie het volgende:
Ik snap sowieso niet wat een vegetarier bij de macDonalds te zoeken heeft.
gezond eten natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:21 schreef Biggs het volgende:
[..]
Ik snap sowieso zo niet wat iemand bij mcdonalds heeft te zoeken
Haha ja zo'n heerlijke fruitsaladequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:22 schreef bugeye het volgende:
[..]
gezond eten natuurlijk
Preciesquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:22 schreef Castor het volgende:
Milieu bewust imago? Als ik vegetariėr zou zijn, zou ik uit principe al niet bij de Mac eten.
mc donalds is verre van milieu bewust.quote:komt dit het milieu bewuste imago van
Jaah! Big Tastyquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:26 schreef Lexie het volgende:
[..]
Precies. Als vegetarier streef je toch volgens mij naar een betere wereld voor dieren. MacDonalds staat nou niet echt bekend om zijn dierenliefde, een reden om er uit principe niet heen te gaan.
Maar het zal me allemaal aan mijn reet roesten, als ik maar een big tasty kan kopen.
rrrright...quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:23 schreef HeatWave het volgende:
---> CUL
Hij is gewoon erg betrokken bij het lot van de vegetarische Mac-ganger.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:33 schreef Tikorev het volgende:
VEGETARIERS opgelet! McDonalds niet meer vegetarisch!
VEGETARIERS opgelet: McDonalds niet meer vegetatisch!
MCDonalds haalt vegetarisch menu van kaart!!
Alle drie van dezelfde hand en alle drie spam![]()
Misschien werkt hij wel bij de levaracier van die groenteburgersquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:59 schreef Castor het volgende:
[..]
Hij is gewoon erg betrokken bij het lot van de vegetarische Mac-ganger.![]()
SPAMMER!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:17 schreef jochemg het volgende:
Over vegetariers gesproken: onlangs heeft McDonalds het vegetarische menu van de kaart gehaald. op www.mcdonaldsvegetarisch.tk kunnen petities achtergelaten worden die aan mcdonalds worden overhandigd. Teken allen!
Nee, liever niet, maar ze hadden dat ding vroeger wel, dus als je met vrienden naar de Mac gaat, is het toch een onaangename verrassing als ze hem nu ineens niet meer hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:06 schreef ChrisJX het volgende:
Als je vegetarisch wil eten, ga je toch niet naar de Mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |