USBquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:30 schreef Eek het volgende:
Trouwens, ff een vraagje:
HOE sluit je de laptop aan op je auto. Ik bedoel, zit er op de ecu een interface met com of usb kabeltje? Of gebruik je de standaardstekker van de Honda zelf, die monteurs ook gebruiken?
Mooiquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:31 schreef BMWM3 het volgende:
[afbeelding]
ik zal even een andere velg laten zien, waar je de blackchroom kan bekijkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooi
Die velgen die er nou op zitten worden ook overgespoten, dus we kunnen daar ook nog een kleurtje voor kiezen
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:33 schreef BMWM3 het volgende:
Hier dus. Netjes hè!
Jij woont bij/in Schijndel?quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:34 schreef Fugie het volgende:
he, op dat plaatje die achterste met die grote vleugel, volgens mij is dat die hier rondrijdt
neequote:Op donderdag 13 mei 2004 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij woont bij/in Schijndel?
Ik ken 2 CRXen die daar mee rondrijden (misschien zijn er nu wel nog meer)quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
neeKan zijn dat ze op vakantie waren hier ofzo. Iig lijkt dat ook op die kermiskleur die hier rijdt
moet je ook maar willen met zon lelijk dingquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken 2 CRXen die daar mee rondrijden (misschien zijn er nu wel nog meer)
Maar hij rijdt volgens mij heel Nederland rond met dat ding
Die test kom je in dit soort topics weer eens in de zoveel tijd tegen. In de legenda zie je dat de botsproefresultaten groen en geel zijn en dat de rode en zwarte vlakjes staan bij tests die de ongelukken die ermee gebeurd zijn bekijken. Omdat de tests per modelgeneratie zijn wordt (bijv) een golf 2 gti 16v op dezelfde hoop gegooid als een 1.3 4bak van m'n 60 jarige buurvrouw. En buuf zal waarschijnlijk minder snel met 5km te hard door een bocht gaan dan de gti courreur of de gemiddelde honda rijder.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:20 schreef Visie het volgende:
ongeveer de meest onveilige auto die je kan kopen zie www.crashtest.com
1 woord --> MONSTERLIJKquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:33 schreef BMWM3 het volgende:
[afbeelding]
Hier dus. Netjes hè!
Ik zie het welGa nu nar het CBR -> Theorie!
Helaas is dit geen VTECquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
1 woord --> MONSTERLIJK
Tsja zo'n CRX... tis niet mijn auto maar zo'n VTEC is wel stoer. Verder zien die velgen er niet uit... Zie je er veel teveel mee rijden
Right, en ik 'hang' een RB26DETT in een opel corsa van '85. Je hebt teveel NFSU gespeeld.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die motorklep vind ik ECHT zonde... voor de rest best leuke auto.. alhoewel ik het uiterlijk van de auto zelf standaard zou laten en van dat geld (+ een beetje meer) er een 2JZ-GTE in zou hangen
anders ga je het ff serieus nemen, iig bedoel ik dat ik persoonlijk de buitenkant lekker standaard zou laten en voor meer vermogen zou gaan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:44 schreef wick het volgende:
[..]
Right, en ik 'hang' een RB26DETT in een opel corsa van '85. Je hebt teveel NFSU gespeeld.
Aan meer vermogen heb je nou ook weer niet zo heel erg veelquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
anders ga je het ff serieus nemen, iig bedoel ik dat ik persoonlijk de buitenkant lekker standaard zou laten en voor meer vermogen zou gaan.
en ik heb nog nooit NFSU gespeeld
b.t.w. nog helemaal niet zo'n slecht plan van die RB26DETT in die Eupfel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |