Hij wordt nog een keer overgespoten jaquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:07 schreef Tjabbo het volgende:
Sjonniebak
Ik denk dat het uiteindelijk wel gaaf wordt. Ik vind het best een leuk type auto.
Persoonlijk vind ik het jammer dat die grote booskijker erop zit. De normale voorkant vind ik iets mooier.
Hoe gaan jullie dat doen met de lak? wordt de auto nogmaals overgespoten dan?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:18 schreef BMWM3 het volgende:
Ik zie nu opeens dat er nog zo'n mooie parelmoerlak CRX staat
Ik vind de motorkap juist net zo leukquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die motorklep vind ik ECHT zonde... voor de rest best leuke auto.. alhoewel ik het uiterlijk van de auto zelf standaard zou laten en van dat geld (+ een beetje meer) er een 2JZ-GTE in zou hangen
sjonnie(anita) smaak hèquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de motorkap juist net zo leuk
Ach ja, als je er normaal in rijdt heb je niet zoveel kans op een ongelukquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:20 schreef Visie het volgende:
ongeveer de meest onveilige auto die je kan kopen zie www.crashtest.com
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sjonnie(anita) smaak hè
Laat ze maar lullen ..quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
foei.
Hij is meer van me vriend hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:24 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen ..![]()
Je CRX ziet er netjes uitWil wel is erin rijden
![]()
Ik weet eigenlijk helemaal niks van dat blok, ik zal me vriend eens vragen of ie zich wil aanmelden ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:23 schreef Delnooz het volgende:
Ik vond hem eigenlijk ook mooier voor de booskijkers. De booskijkers komen net niet helemaal lekker over, het pat niet echt bij de motorkap, komt een beetje er-op-geplakt over. Verder issie best netjes voor een crx, al zal zoiets nooit mijn favo auto kunnen worden.
dat andere blok? is dat sterker dan wat er nu in ligt? iets van specs? ben je nog meer met het kloppend hart van plan?
Overigens de velgen zijn erg netjes
Ik ken iemand die heeft dezelfde velgen als jullie... Maar dan Blackchroomquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk helemaal niks van dat blok, ik zal me vriend eens vragen of ie zich wil aanmelden ofzo
De velgen zijn trouwens helemaal niet netjesGaten en deuken in..
Maar me vader zal er wat aan gaan doen als de auto klaar is enzo
Zo erg is het bij deze niet hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:25 schreef Fugie het volgende:
toet toet wel leuk, bij ons rijdt geloof ik zon kauwgomballe crx rond ofzo (of andere autoding). Kvind het er echt niet uit zien (groen met paars en weet ik veel wat), maar bij dees is het wel mooi denk ik
USBquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:30 schreef Eek het volgende:
Trouwens, ff een vraagje:
HOE sluit je de laptop aan op je auto. Ik bedoel, zit er op de ecu een interface met com of usb kabeltje? Of gebruik je de standaardstekker van de Honda zelf, die monteurs ook gebruiken?
Mooiquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:31 schreef BMWM3 het volgende:
[afbeelding]
ik zal even een andere velg laten zien, waar je de blackchroom kan bekijkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooi
Die velgen die er nou op zitten worden ook overgespoten, dus we kunnen daar ook nog een kleurtje voor kiezen
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:33 schreef BMWM3 het volgende:
Hier dus. Netjes hè!
Jij woont bij/in Schijndel?quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:34 schreef Fugie het volgende:
he, op dat plaatje die achterste met die grote vleugel, volgens mij is dat die hier rondrijdt
neequote:Op donderdag 13 mei 2004 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij woont bij/in Schijndel?
Ik ken 2 CRXen die daar mee rondrijden (misschien zijn er nu wel nog meer)quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
neeKan zijn dat ze op vakantie waren hier ofzo. Iig lijkt dat ook op die kermiskleur die hier rijdt
moet je ook maar willen met zon lelijk dingquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken 2 CRXen die daar mee rondrijden (misschien zijn er nu wel nog meer)
Maar hij rijdt volgens mij heel Nederland rond met dat ding
Die test kom je in dit soort topics weer eens in de zoveel tijd tegen. In de legenda zie je dat de botsproefresultaten groen en geel zijn en dat de rode en zwarte vlakjes staan bij tests die de ongelukken die ermee gebeurd zijn bekijken. Omdat de tests per modelgeneratie zijn wordt (bijv) een golf 2 gti 16v op dezelfde hoop gegooid als een 1.3 4bak van m'n 60 jarige buurvrouw. En buuf zal waarschijnlijk minder snel met 5km te hard door een bocht gaan dan de gti courreur of de gemiddelde honda rijder.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:20 schreef Visie het volgende:
ongeveer de meest onveilige auto die je kan kopen zie www.crashtest.com
1 woord --> MONSTERLIJKquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:33 schreef BMWM3 het volgende:
[afbeelding]
Hier dus. Netjes hè!
Ik zie het welGa nu nar het CBR -> Theorie!
Helaas is dit geen VTECquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
1 woord --> MONSTERLIJK
Tsja zo'n CRX... tis niet mijn auto maar zo'n VTEC is wel stoer. Verder zien die velgen er niet uit... Zie je er veel teveel mee rijden
Right, en ik 'hang' een RB26DETT in een opel corsa van '85. Je hebt teveel NFSU gespeeld.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die motorklep vind ik ECHT zonde... voor de rest best leuke auto.. alhoewel ik het uiterlijk van de auto zelf standaard zou laten en van dat geld (+ een beetje meer) er een 2JZ-GTE in zou hangen
anders ga je het ff serieus nemen, iig bedoel ik dat ik persoonlijk de buitenkant lekker standaard zou laten en voor meer vermogen zou gaan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:44 schreef wick het volgende:
[..]
Right, en ik 'hang' een RB26DETT in een opel corsa van '85. Je hebt teveel NFSU gespeeld.
Aan meer vermogen heb je nou ook weer niet zo heel erg veelquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
anders ga je het ff serieus nemen, iig bedoel ik dat ik persoonlijk de buitenkant lekker standaard zou laten en voor meer vermogen zou gaan.
en ik heb nog nooit NFSU gespeeld
b.t.w. nog helemaal niet zo'n slecht plan van die RB26DETT in die Eupfel![]()
Ik welquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan meer vermogen heb je nou ook weer niet zo heel erg veel.
dat weet ik, ik vind dat alleen niet en geef mijn persoonlijke mening, waar niemand op zit te wachten uiteraard..quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
En wij vinden hem uitgebouwd mooier dan standaard
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
dat weet ik, ik vind dat alleen niet en geef mijn persoonlijke mening, waar niemand op zit te wachten uiteraard..![]()
![]()
deal... misschien hebben ze nog wel een Nismo R1 RB26DETT, dat zou natuurlijk helemaal top zijnquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:54 schreef wick het volgende:
Idd, het heeft me ook op ideeen gebracht.
Als jij even bij dreamcarcompany aanklopt of ze nog een rb26dett hebben liggen zoek ik de corsa op marktplaats![]()
Ik vind het in het écht heel erg mooi hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:58 schreef Grasmaaier. het volgende:
Wat is dat toch met die booskijkers dat ziet er toch niet uit
voor de rest is die wel ok
Ok, je lult dus geen bs. Excusez moi voor mijn aanvallende reactie. Tja, ongesteld hequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
deal... misschien hebben ze nog wel een Nismo R1 RB26DETT, dat zou natuurlijk helemaal top zijn![]()
![]()
maar we delen de kostenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:56 schreef wick het volgende:
Ok, jij klopt even bij dreamcarcompany aan of ze nog een rb26dett hebben liggen en ik zoek de corsa op marktplaats![]()
hehehehequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:59 schreef wick het volgende:
[..]
Ok, je lult dus geen bs. Excusez moi voor mijn aanvallende reactie. Tja, ongesteld he![]()
Het vult de aankomende bumper (Blitz) aan:quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:58 schreef Grasmaaier. het volgende:
Wat is dat toch met die booskijkers dat ziet er toch niet uit
voor de rest is die wel ok
Tis maar goed dat je zegt "de meeste CRX-rijders" want veel zijn er niet zo hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:21 schreef jackson het volgende:
En toch is het vaak bepaald volk wat in die bakken rond rijdt.... Jammer dat ik ze met mijn eigen auto niet bij kan houden. Anders knalde ik ze allemaal voorbij, wat nu trouwens ook al wel eens gebeurt. Ze denken vaak wel king of the road te zijn enzow. Da's wel jammer aan de meeste CRX-rijders.
Maar wat is er nou zo mooi aan zo'n ding ... leg het nou eens uit.O is het de performance die jullie zo aanspreekt. Dat zou ik nog kunnen begrijpen namelijk.
Vaak rijdt er inderdaad wel zo'n volk in een CRX. Maar lang niet altijd. Er bestaan heel veel liefhebbers. Deze liefhebbers zijn dus helemaal niet zo..quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:21 schreef jackson het volgende:
En toch is het vaak bepaald volk wat in die bakken rond rijdt.... Jammer dat ik ze met mijn eigen auto niet bij kan houden. Anders knalde ik ze allemaal voorbij, wat nu trouwens ook al wel eens gebeurt. Ze denken vaak wel king of the road te zijn enzow. Da's wel jammer aan de meeste CRX-rijders.
Maar wat is er nou zo mooi aan zo'n ding ... leg het nou eens uit.Of is het de performance die jullie zo aanspreekt. Dat zou ik nog kunnen begrijpen namelijk.
mits wij gaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:44 schreef Timmetjuh. het volgende:
@Wick: Hele vette CRX! Vooral met die Blitz voorbumper. Ben je toevallig aanstaande zondag ook in Assen? Dan wil ik hem wel ff bekijken![]()
hahaha timmetjuh onder de plakquote:mits wij gaan
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:50 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
hahaha timmetjuh onder de plak![]()
wel vette crx, ik vind het super gave auto's alleen erg jammer dat ze nog vrij aan de prijs zijn (vooral v-tec)! Snel weer foto;s posten als hij terug is!!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:39 schreef ondeugend het volgende:
Dit meisje heeft er ook eentje gehad en was destijds nog orgineel met haar Crx. Toen ze mode begonnen te worden heb ik hem heel goed kunnen verkopen
[afbeelding]
* toch een heel klein beetje weemoed voelt.
![]()
Neequote:Op donderdag 13 mei 2004 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben ik nou de enige die ze (bijna) stock mooier vind dan opgedirkt met teveel plastic?
Een originele CRX vind ik zelf eigenlijk best lelijk..quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben ik nou de enige die ze (bijna) stock mooier vind dan opgedirkt met teveel plastic?
Maar hij zegt bijnaquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:56 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Een originele CRX vind ik zelf eigenlijk best lelijk..![]()
type 2 ook?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:56 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Een originele CRX vind ik zelf eigenlijk best lelijk..![]()
Hij heeft een type 2 dus mij lijkt het dat ie die ook bedoeldquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:00 schreef Baklap het volgende:
[..]
type 2 ook?
Hm, ik zou er persoonlijk een paar velgen onder zetten (strakke geborsteld aluminium), iets verlagen en evt. die zwarte randen onderlangs in kleur spuiten. That's it.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
Maar hij zegt bijna![]()
[afbeelding]
[afbeelding].
maar dan is ie niet meer standaardquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, ik zou er persoonlijk een paar velgen onder zetten (strakke geborsteld aluminium), iets verlagen en evt. die zwarte randen onderlangs in kleur spuiten. That's it.
dacht dat t over die Ondeugend bak gingquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft een type 2 dus mij lijkt het dat ie die ook bedoeld
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:06 schreef Baklap het volgende:
[..]
dacht dat t over die Ondeugend bak ging
my bad
Hehehe, you got me there.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
maar dan is ie niet meer standaard
Geen idee hoeveel precies. In elk geval niet veel meer dan origineel. Tussen 125 en 130 ergens..quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:59 schreef jackson het volgende:
Hoeveel PK heb je in dat ding ?
Ik persoonlijk zou me toch lullig voelen om door een 18 jaar oude Saab zoekgereden te wordenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan meer vermogen heb je nou ook weer niet zo heel erg veel.
Maar je mag eigenlijk maar 120 in Nederland hè.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:54 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou me toch lullig voelen om door een 17 jaar ouder Saab zoekgereden te worden![]()
Maargoed, leuk project, dat üitleessysteem" van de ECU vind ik wel heel erg cool!![]()
![]()
met die kippekracht van je standaard CRX wordt je ook al door Redarrow's Saab van 18 jaar oud zoek gereden hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je mag eigenlijk maar 120 in Nederland hè.
Ik zei dus aan meer vermogen niet aan geen vermogen
Ja maar harder als 120 is wel leukquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je mag eigenlijk maar 120 in Nederland hè.
Ik zei dus aan meer vermogen niet aan geen vermogen
Dat kloptquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
met die kippekracht van je standaard CRX wordt je ook al door Redarrow's Saab van 18 jaar oud zoek gereden hoor![]()
![]()
Maar harder als 120 kan ie ook welquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:58 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Ja maar harder als 120 is wel leuk![]()
![]()
Maargoed snelheid is ook niet zo heel leuk, acceleratie is de kick![]()
Ik vind hard remmen eigenlijk net zo leuk als hard optrekkenHet gevoel dat je ballen door de voorruit willen
hehe
weinig van die sportauto'tjes houden jou redarrow bij... dat zijn behoorlijk snelle auto's... en zeker niet 58 in het dozijnquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Jongen op school hier heeft een CRX met >170pk (zei ie..)
Hij kon me niet bijhouden![]()
Maargoed, back ontopic!!!
170quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Jongen op school hier heeft een CRX met >170pk (zei ie..)
Hij kon me niet bijhoudenMaja zet je een turbo op een CRX dan gaat t helemaal hard
dan lukt het me niet meer
![]()
Maargoed, back ontopic!!!
TNXquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
Over die chip op de laptop aansluiten:
Op mijn ECU is een datakabeltje van een mobiele telefoon bevestigd. Ik dacht van een Siemens C25 ofzo.. Het connectortje voor de telefoon is er dus afgeknipt en de uiteinden van de kabel (3 stuks) zijn aan mijn ECU vastgesoldeerd. Het gaat eigenlijk niet via een USB poort maar een COM-poort. Omdat ik geen COM-poort op mijn laptop heb heb ik dus een soort externe COM-poort aangesloten via USB. Op deze manier loopt het dus wel via USB..
Het gaat volgens mij wel niet met een standaard chip.. Als ik het goed heb.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:19 schreef Eek het volgende:
[..]
TNXDat wilde ik dus weten. Dat het zo relatief simpel is, om je ecu uit te lezen. Had ik eigenlijk niet zo verwacht.
streep door wat niet van toepassing isquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij wel niet met een standaard chip.. Als ik het goed heb.
welquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
streep door wat niet van toepassing is![]()
We doen er voorzichtig meequote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:23 schreef Kolkie het volgende:
Sja, toch een beetje haat-liefde verhouding met die bakjes. Enerzijds zijn het coole auto's, anderzijds worden ze zooooo vaak zoooo lelijk gemaakt! En ik hou nou eenmaal van originele looks (op enkele details na). 'n Straat verder staat ook nog zo'n rooie met dus de originele achterlichten (jongen ken ik toevallig van 15 jaar terug
) en ik moet zeggen: ik kan me niet herinneren wanneer ik dat eerder voor het laatst gezien heb
. Maar dat vind ik dus wel mooi. Jammer alleen van die dubbele kachelpijp op dat exemplaar.
Tip nog: hou 'm heel! Pas geleden (2 maand terug) hing er hier nog 1 in de boom (foto is online te vinden op site brandweer ommen, en dan events, pics oid). Het ding was platter dan plat. Bestuurder ligt bij mijn weten nog steeds in coma. En hij was niet de eerste die dat overkwam. (
Beschrijving aanrijding: zijwaarts tegen boom, teller bleef hangen om 90 km/u in een linke (uitdagende zo u wilt) bocht. Boom raakt linkerzijkant en (lees dit goed) de RECHTER C-stijl was nog krom).
Maar leuk project (zijn projecten eigenlijk altijd wel). Niet mijn stijl maar wel leuk.
Wie, ik?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:21 schreef Nism0 het volgende:
kom jij ook uit schijndel?
Ja, kloptquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:38 schreef Nism0 het volgende:
zag die paarse achter de jouwe staan en die kerel komt uit schijndel toch?
Dinsdag te bewonderen op schoolquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:51 schreef Aeroxie het volgende:
HIJ IS GEIL![]()
![]()
![]()
het is geen vtecquote:Op zondag 16 mei 2004 00:06 schreef bietelboer het volgende:
Verdomde mooie wagen zeg!en dan vooral de power onder de kap van die V-TEC's
![]()
kom ik aan met me 90pk in me 5e gen hb
Er staat nog een auto op de inrit die nog sneller is als die van jouquote:Op zondag 16 mei 2004 00:32 schreef retep22 het volgende:
-knip-
SUPERBAK.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:32 schreef retep22 het volgende:
Hm, aardig, maar jullie hebben de sjonnie-look. Dat ziet iedereen al direct vanaf, betreurenswaardig.
Ikzelf heb een Volvo 850 T5R Estate, en hij is getund tot 330 pk's volgens de laatste dyno, met toevoegingen zoals hogere inspuitingdruk, variabele turbodruk, etcerta. Hij heeft wel een groot nadeel, hij weegt zowat dubbele van jullie Honda. (Iets in trant van 1600 kg).
Hier even een kiekje van hem vorig jaar: [afbeelding]
Het is echter een lol om steeds lui als jullie die ik aantref nachts na mijn werk (ik rij dan door 3 grote steden: Breda > Tilburg > Den Bosch bij stoplichtsprintjes te uitrekken als jullie denken deze ouwe lul in zijn ouwelullen bak te uitrekken, deze is dus zoals je kunt zeggen een wolf in schaapskleren.Enkele specs: 6,4 sec naar 100 km/h, topsnelheid 272 km/h.
Maar, goed, serieus nu, ik vind die bak van jullie wel mooi., alleen jammer van die sjonnielook.
njah... wat is snelquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:33 schreef yup het volgende:
CRX heeft toch standaard 1.6i 16v DOHC motor?
0-100 = 7.5 sec.
Top = 212 km/u.
Gewicht = 899 kg.
Die krengen zijn verdomde snel zeg
kan nietquote:Op zondag 16 mei 2004 01:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is voor nu wel even snel genoeg
I know... maar ik mocht niet zeggen dat het een sjonnie en anita bak is dus ja...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:16 schreef ijsmeis het volgende:
Het is een CRX topic..
Neen, ik geloof niet dat ik daar helemaal welkom ben bij bepaalde mensenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
I know... maar ik mocht niet zeggen dat het een sjonnie en anita bak is dus ja...
maar ga je in de volgende SC wel weer posten? want nu post er ongeveer 1 iemand per uur...
Zo'n auto houd je nietquote:Op zondag 16 mei 2004 01:20 schreef Youp het volgende:
[..]
kan nietsnel genoeg = <2,5 sec in een auto
hahaha.... heb ik ook gelezen ja... maja... trek je je daar wat van aan dan??quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik geloof niet dat ik daar helemaal welkom ben bij bepaalde mensen
hehehehhehehehehehehehehe.......quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n auto houd je niet![]()
.
Ach jaquote:Op zondag 16 mei 2004 01:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hahaha.... heb ik ook gelezen ja... maja... trek je je daar wat van aan dan??![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 07:36 schreef Aeroxie het volgende:
Wat doet die lelijke volvo hier in dit topic
Gelukkig! Een positieve reactiequote:Op zondag 16 mei 2004 10:29 schreef LWaS het volgende:
leuke bak hoor
Super auto! Ken iemand op dit forum die dat helemaal met me eens isquote:Op zondag 16 mei 2004 00:32 schreef retep22 het volgende:
Heel verhaal over snelle Volvo...
Mompelt iets van smaak en andersquote:Op zondag 16 mei 2004 10:50 schreef Infantus het volgende:
Die MOH sticker...![]()
Die booskijkers...![]()
Die TSW's...![]()
DIE "AUTO"...![]()
Och ja, ik noem het in ieder geval geen "Johnny-bak"
Maar even serieus: zo zie je ze toch in elke buurt/wijk waar je liever niet wilt komen ? Zeker met die TSW Venom's eronder... Dat is echt not-done. Ik snap wel dat je er veel tijd en moeite e.d. insteekt, maar je bent nog niet bepaald anders als al die andere CRX-jes die onze (snel) wegen vervuilen
Kooooooommaar kommaar kom maar!![]()
Ja, leuk, maar serieus: de uitdrukking "dertien in een dozijn" is verzonnen voor dit soort projectjes. Boeit dat je totaal niet (geeft niet hoor) ?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mompelt iets van smaak en anders
Sorry hoor, maar ik ken niemand met deze kleur, voorbumper en met deze sideskirtsquote:Op zondag 16 mei 2004 11:19 schreef Infantus het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar serieus: de uitdrukking "dertien in een dozijn" is verzonnen voor dit soort projectjes. Boeit dat je totaal niet (geeft niet hoor) ?
En daarbij: je zegt dat je aan meer vermogen niet zo zeer iets hebt. Klopt, want 90% van de berijders van dit soort auto's kan dat vermogen al niet voor de volle procent gebruiken (geld overigens voor 90% van de berijders van z.g.a. ALLE type auto's). Derhalve is het monteren van een set fatsoenlijke remmen (did I hear someone say Movit ?) en een fatsoenlijk onderstel (Intrax anyone ?) veel nuttiger. Maar dat zien de meesten helaas niet in.
Straightline performance is voor mietjes
quote:Op zondag 16 mei 2004 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
En fatsoenlijke remmen hebben we blijkbaar aangezien wij nog wél op tijd konden remmen en de Opel Astra achter ons niet
Ik voel me er anders veilig in hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
Het is niet mijn smaak, vooral de dubbele 100mm? dikke uitlaat is echt lelijk.
Maarja ieder zijn ding natuurlijk, doe mij maar achterwielaandrijving BMW dus
Ze zijn zo snel omdat ze niks wegen, en dat zie je terug in de veiligheid die al eerder naar voren kwam.
Die volvo bijvoorbeeld, weegt wel wat maar je voelt je wel veilig.
Dan moet ie maar normaal rijdenquote:Op zondag 16 mei 2004 11:54 schreef DeBastaard het volgende:
Volgens mij als die volvo er bij jou achter in knalt, zit ie bij jou op schoot
Maar we doen het omdat deze nogal wat olie verbruiktquote:Op zondag 16 mei 2004 12:47 schreef pAin het volgende:
Niet mijn smaak, om eerlijk te zijn vind ik hem echt lelijk. En inderdaad, over smaak valt niet te twisten.
Maar toch leuk dat er weer iemand bezig is met zn auto. Ik vind de swap plannen wel een beetje raar, je zou dan "maar" 12 pk meer krijgen voor echt een HOOP werk!!! Andere bak, andere ODB, het enige echt voordeel is dat je VTEC krijgt.
Wie zegt dat hij een VTEC wil hebben?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:04 schreef pAin het volgende:
Veel succes met schoonkrijgen, denk alleen niet dat je dat gaat lukken...... Als zeker al een Normal Aspirated Jap auto olie gaat "zuipen" (ligt eraan hoeveel kilometers je doet met de olie), dan is het kwaad al geschiet.....
Misschien is een Mini Me conversie niks voor jullie?? Wanneer je vriend echt VTEC wilt hebben op zn CRX kan hij er beter een VTEC kop op zijn oude blok zetten.... Origineel is een Mini Me conversie eigenlijk een D15 met een D16A9 (???) kop erop, maar een D16Z6 onderblok met een D16A9 kop zal ook wel passen denk ik, kan nu alleen niet bij mn reference charts
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:56 schreef DakDuuf het volgende:
leuk, leuk, leuk... crx leuk om mee te beginnen.. maarhu... wrom geen del sol gekocht? En een iets gewaagdiger uitlerlijk was opzich ook leuk geweest..succes dr mee
quote:Timmetjuh.
Een Del Sol is me (nog) te duur
je maquote:Op zondag 16 mei 2004 21:09 schreef je_ma het volgende:
ik zou het geen booskijkers noemen maar eerder syndroom van down kijkers ofzo :/
Zal wel weer lekker negatief zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 22:00 schreef Romek het volgende:
Mag ik mn mening geven.....?
Die raamband met die sticker erop is een tekenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:07 schreef Romek het volgende:
Heb zelf ook een CRX gehad, en had er ook véééél aan verbouwd.....
-Achterlichten...(niet mooi dat donkere)
-Spoiler(ik was voor een andere spoiler gegaan, deze is te simpel, en niet zo spectaculair, is deze trouwens van de Renault19?)
-Die zonnen band...... (is wel een leuke mogelijkheid om de voorraam te verfraaien, maar die witte tribals... lelijk en zonde![]()
)
Verders vind ik m wel strak, leuke voorbumper en side-skirts.....
Andere spiegels, en witte zij-knipperlichten (heb ik trouwens nog liggen) zal dit autootje ook wat leuker maken....
Nogmaals dit is mijn mening......
Klopt maar als je een topic opent waar je de auto van je vriend in profileert moet je ongezouten meningen en kritiek kunnen hebben. En vooral bij dit soort auto's kun je op je klompen aanvoelen dat mensen een totaal andere mening hebben. En daarvoor is toch een discussie forum. Het is maar een "voorwerp" wat bekritiseerd word.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:48 schreef LWaS het volgende:
mening of echt de boel afkraken is wel een verschll natuurlijk
Nee niet alleen het voorwerp in jou geval. In dit geval stop je alle eigenaren voor het gemak even in een hokje, geef je ze een lage opleiding en bekritiseert hun vriendinnen.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het is maar een "voorwerp" wat bekritiseerd word.
Maar Halfgedraaide heeft wel gelijk...quote:Op maandag 17 mei 2004 08:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee niet alleen het voorwerp in jou geval. In dit geval stop je alle eigenaren voor het gemak even in een hokje, geef je ze een lage opleiding en bekritiseert hun vriendinnen.
Wel een beetje ontopic blijven he
In zijn en jou visie wel misschien. En misschien is het wel zo. Hoor je mij niets over zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:15 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
Maar Halfgedraaide heeft wel gelijk...![]()
Ik zei dus dat ik hier geen zin in had in mijn eerste post.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
Smaken verschillen idd. Ik vind het geen sjonnie bak hoor.......
Ik vind het een spuuglelijke auto. Die LTS mannen die erin rond rijden met petjes en oorbelletjes met "hardcore never dies" muziek![]()
![]()
En idd die vriendinnen die er dan altijd langs zitten.... lachwekkend gewoon
Over smaak valt niet te twisten. Maar gezien het bijna altijd jongens uit de lagere millieus + dito opleidingen zijn die in dit soort bakken rondtuffen kunnen we ons er ook niet druk over maken......
Als je hem beetje standaard had gelaten had je stuk minder voor lul gereden.
Maar goed je vraagt hier om de mening en opmerkingen van anderen mensen anders ga je geen topic openen om die kampbak van je vriend te pimpen........
Grotere velgen gaat denk ik nietquote:Op zondag 16 mei 2004 23:51 schreef OrganicIron het volgende:
oioioi ik vind hem erg fraai zeg!!
ziet er sportief uit! ik vind alleen dat de velgen een beetje klein lijken door die mega bumper/side skirts... ( die trouwens super zijn!! )
heel okee!!
oi ijsmeisquote:Op maandag 17 mei 2004 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei dus dat ik hier geen zin in had in mijn eerste post.
Aangezien jij de liefhebbers van CRX'en niet kent
Ik kan ook wel over Golf, Alfa en Opel ofzo gaan beginnen hoor
Dat is precies hetzelfde dus hou aub je commentaart voor je over "LTS mannen" en "lachwekkende vriendinnen" aangezien jij mij én mijn vriend niet kent.Blijf voortaan maar gewoon uit dit topic.
Ik ken er genoeg hoor. Zelfs die bij CRX club holland zitten. Maar weer back on-topic.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei dus dat ik hier geen zin in had in mijn eerste post.
Aangezien jij de liefhebbers van CRX'en niet kent
Maar het gaat hier toevallig over 'onze' CRX dus ik voel me dan aangesproken ja, klinkt ook best logisch volgens mij.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg hoor. Zelfs die bij CRX club holland zitten. Maar weer back on-topic.
Zoals ook te lezen was stond in mijn eerste post "bijna alle". Dus niet allemaal. Hoeft dus helemaal niet voor jou vriend op te gaan. Voel je dus vooral niet aangesproken. Ik had het over CRX rijders in het algemeen. Dus helemaal niet over jullie aangezien ik jullie niet eens ken. Ik had beter kunnen zeggen de meeste CRX rijders die ik ken zijn: .........................
Sorry![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 10:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg hoor. Zelfs die bij CRX club holland zitten. Maar weer back on-topic.
Zoals ook te lezen was stond in mijn eerste post "bijna alle". Dus niet allemaal. Hoeft dus helemaal niet voor jou vriend op te gaan. Voel je dus vooral niet aangesproken. Ik had het over CRX rijders in het algemeen. Dus helemaal niet over jullie aangezien ik jullie niet eens ken. Ik had beter kunnen zeggen de meeste CRX rijders die ik ken zijn: .........................
Sorry![]()
Ok ik begrijp wat je bedoeld. Ik vind het wel erg leuk als mensen met hun auto als hobby bezig zijn. Sorry ieder geval ik trek me terug uit het topicquote:Op maandag 17 mei 2004 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het gaat hier toevallig over 'onze' CRX dus ik voel me dan aangesproken ja, klinkt ook best logisch volgens mij.
Als je het over CRX-rijders in het algemeen wilt hebben moet je er gewoon een ander topic over openen
Nike Air 180quote:Op maandag 17 mei 2004 00:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
-hoop stigmatiserende onzin-
Nee, deze CRX kan 7250 toeren maken, het is een 1.6i 16V DOHC (zie je oa aan de motorkap). Een vtec kan 8000 toeren maken...quote:Op maandag 17 mei 2004 11:17 schreef Joostve het volgende:
[afbeelding]
kan je dat ding echt 8000 tpm doortrekken?
das wel bruut![]()
mijn saxo 16v gaat tot 7000 namelijk
dat lijkt me een kwestie van smaakquote:Op maandag 17 mei 2004 11:34 schreef OrganicIron het volgende:
Over die velgen, ik heb echt geeeen idee wat wel en niet mag onder welk type auto....
dat mag toch niet ivm APK?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:12 schreef Kindred_Spirits het volgende:
een kennis van me heeft zijn auto overal laten blinderen
dus alle 5 de ramen. 4 op 75% en de voorruit op 30%
nee idd.. en met eventuele ongelukken kan je er ook problemen mee krijgen.. ik hou niet zo van dat soort risico's.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:13 schreef Kindred_Spirits het volgende:
nee inderdaad.. hij is ook momenteel bezig met een rechtzaak omdat ie al 3 bekeuringen heeft gekregen ervoor..
maarja, 't ziet wel echt strak uit...
ikzelf zou me ook gewoon aan APK en politie regels houden
ik heb geen zin om 1 week voor de apk je auto uit elkaar te slopen, orginele onderdelen erin en dan na de apk weer opbouwen
Kost maar een paar eurootjesquote:Op maandag 17 mei 2004 15:56 schreef DeBastaard het volgende:
Die sticker op de voorruit mag trouwens niet
Pas geleden met n vriend van me aangehouden in zijn Golf 3 (Ja i know) Hij had ook zo'n zonneband van ongeveer 15cm op de voorruit. Kon hem terplekke eraf halen, of 90 Euro dokken.
En dat is zo'n MOH Sticker toch niet waard ?
Zoals ik al eerder zei, voor jou ziet ie er misschien uit als alle andere.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:14 schreef Fool het volgende:
Best wel oké, ziet er leuk uit. Alleen niks speciaals, als je een wagen tuned probeer je iets te doen wat je nergens ziet, je wagen uniek te maken, dat mis ik een beetje in deze..
Aan de andere kant, als je eenmaal begint met tunen ben je nouit klaar, je kunt bezig blijven aan je wagen! Wie weet wat de toekomst nog brengt!
Jaquote:Op maandag 17 mei 2004 15:09 schreef Joostve het volgende:
zie je trouwens nog wat door dat achterraam?
ik bedoel als je aan het rijden bent en je achteruit kijkt
Er mogen geen 17" onderquote:Op maandag 17 mei 2004 10:57 schreef LWaS het volgende:
maaarreuh, waarom zouden deze velgen nie mogen
ijsmeisquote:Op maandag 17 mei 2004 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er mogen geen 17" onder
Vraag me niet precies waarom
Maar dat kan problemen veroorzaken met de APK.
Trouwens.. jullie hebben het over geblindeerde ramen
Die hebben wij dus niet hè
mag wel hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 22:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ijsmeis![]()
morgen weer in de SC??
over die 17 inch volgens mij heeft het meer te maken met het feit dat deze banden een stukje uitsteken en dat mag niet.
Ik denk het nietquote:Op maandag 17 mei 2004 22:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ijsmeis![]()
morgen weer in de SC??
over die 17 inch volgens mij heeft het meer te maken met het feit dat deze banden een stukje uitsteken en dat mag niet.
Nou, dan weet ik ook niet precies waarom.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:52 schreef LWaS het volgende:
[..]
mag wel hoor
max 4 cm geloof ik
ja, dat probleem ken ik welquote:Op maandag 17 mei 2004 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik ook niet precies waarom.
Maar ze kunnen ook niet groter anders raken de banden de wielkasten
Nou, ik wil je de pret niet bederven, maar op het SLH forum zitten wel degelijk wat lui met h-style/erebuni skirts/bumpers. Daarom komt er bij mij ook een Blitz onder en volgens mij ben ik dan wel heeeeel origineelquote:Op maandag 17 mei 2004 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, voor jou ziet ie er misschien uit als alle andere.
Maar ik ken echt bijna niemand met deze voorbumper..
Toevallig zag ik laatst dan dat een belg dezelfde skirts heeft gekocht![]()
Dus een klein beetje origineel zijn we wel(lak is trouwens ook wel origineel voor een CRX)
Heb verder geen commentaar hoor! Iedereen maakt z'n wagen zoals hij/zij die mooi vind...quote:Op maandag 17 mei 2004 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, voor jou ziet ie er misschien uit als alle andere.
Maar ik ken echt bijna niemand met deze voorbumper..
Toevallig zag ik laatst dan dat een belg dezelfde skirts heeft gekocht![]()
Dus een klein beetje origineel zijn we wel(lak is trouwens ook wel origineel voor een CRX)
Ik zit dan weer net niet op SLHquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:06 schreef wick het volgende:
[..]
Nou, ik wil je de pret niet bederven, maar op het SLH forum zitten wel degelijk wat lui met h-style/erebuni skirts/bumpers. Daarom komt er bij mij ook een Blitz onder en volgens mij ben ik dan wel heeeeel origineel, correct me if i'm wrong.
Er zullen ook vast wel dingen zijn die wel origineel zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:47 schreef Fool het volgende:
[..]
Heb verder geen commentaar hoor! Iedereen maakt z'n wagen zoals hij/zij die mooi vind...
Het zijn vaak echter de kleinen details die een wagen uniek maken. Bumpers skirts en velgen worden er zoveel verkocht, het feit dat jij ze nooit hebt gezien houdt niet in dat ze er niet meer dan genoeg zijn!
Maar eh, keep up the good work...
Wow... Amazing!quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zullen ook vast wel dingen zijn die wel origineel zijn
Het stuur bijvoorbeeld..
Er zit namelijk een honda-logo op.
Deze zijn nergens meer te verkrijgen.
Mensen zullen ze vast wel hebben (origineel stuur zal het logo ook wel hebben) maar die stappen vaak over naar een momo stuurtje ofzo
En die hebben het logo dus niet meer.
En wij hebben een sport stuurtje mét logo.
Tadaa
Het ging toch om kleine dingen die het ding origineel maken ofzoiets?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:42 schreef Infantus het volgende:
[..]
Wow... Amazing!![]()
Hehequote:Op zondag 16 mei 2004 00:32 schreef retep22 het volgende:
Hm, aardig, maar jullie hebben de sjonnie-look. Dat ziet iedereen al direct vanaf, betreurenswaardig.
Ikzelf heb een Volvo 850 T5R Estate, en hij is getund tot 330 pk's volgens de laatste dyno, met toevoegingen zoals hogere inspuitingdruk, variabele turbodruk, etcerta. Hij heeft wel een groot nadeel, hij weegt zowat dubbele van jullie Honda. (Iets in trant van 1600 kg).
Hier even een kiekje van hem vorig jaar: [afbeelding]
Het is echter een lol om steeds lui als jullie die ik aantref nachts na mijn werk (ik rij dan door 3 grote steden: Breda > Tilburg > Den Bosch bij stoplichtsprintjes te uitrekken als jullie denken deze ouwe lul in zijn ouwelullen bak te uitrekken, deze is dus zoals je kunt zeggen een wolf in schaapskleren.Enkele specs: 6,4 sec naar 100 km/h, topsnelheid 272 km/h.
Maar, goed, serieus nu, ik vind die bak van jullie wel mooi., alleen jammer van die sjonnielook.
orginele rocco's zijn gaafquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:06 schreef KatirZan het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik zie die volvootjes vaker rijden, meestal goed getuned omdat die dingen zo ontiegelijk lekker rijden als ze getuned zijn![]()
Owja, ik hou je bij tot de 140, daarna ben jij weg, komt omdat mijn top op de 235 zit
Enne, ik rij volkswagennee geen volg ehh golf, maar een rocco uit 86
Hier zal ik me vriend antwoord op laten geven mits ie wilquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:10 schreef UrbanMike het volgende:
Even een vraagje hoor
Hoeveel heb je voor de Rex betaald toen je m kocht?
en hoeveel heb je er ongeveer in gestoken om hem te krijgen zoals ie nu is?
(als je niet wil antwoorden snap ik ook wel hoor)
Aanschaf was 3500 euro en de rest weet ik niet..quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:10 schreef UrbanMike het volgende:
Even een vraagje hoor
Hoeveel heb je voor de Rex betaald toen je m kocht?
en hoeveel heb je er ongeveer in gestoken om hem te krijgen zoals ie nu is?
(als je niet wil antwoorden snap ik ook wel hoor)
2 fouten in 1 post.. Schaam je!quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind de velgen anders wel leuk
En in 18 " zie je ze niet zo heel erg veel..
Maar ja.. het geld is even op
En ik geloof dat Timmetjuh binnenkort wat met het blok gaat doen aangezien hij er 2 boeken over heeft verkocht..
Dus nu is het blok eerst aan de beurt
Oeps.. ik was niet helemaal wakker ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:33 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
2 fouten in 1 post.. Schaam je!![]()
- Ik heb geen 18" maar 17"
- Ik heb geen boeken VERkocht maar GEkocht
Inderdaad gaan er nu eerst wat dingetjes aan het blok gebeuren..
Over die raamband. Ik weet inderdaad dat het niet mag.. Ik ben al vrij vaak aangehouden door de politie (opvallende auto..) en ik heb er nog nooit een bekeuring voor gehad. Zelfs nog geen opmerking.. Ik maak me er dus niet zo druk om. Volgende maand moet ik naar de apk. Misschien dat hij er dan af moet. Dan zien we wel weer verder wat ik ermee ga doen
Maak je niet druk dude, het zijn vrouwen... die hebben moeite met dit soort dingen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:33 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
2 fouten in 1 post.. Schaam je!![]()
- Ik heb geen 18" maar 17"
- Ik heb geen boeken VERkocht maar GEkocht
Inderdaad gaan er nu eerst wat dingetjes aan het blok gebeuren..
Over die raamband. Ik weet inderdaad dat het niet mag.. Ik ben al vrij vaak aangehouden door de politie (opvallende auto..) en ik heb er nog nooit een bekeuring voor gehad. Zelfs nog geen opmerking.. Ik maak me er dus niet zo druk om. Volgende maand moet ik naar de apk. Misschien dat hij er dan af moet. Dan zien we wel weer verder wat ik ermee ga doen
alsof ze dat wat boeitquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Maak je niet druk dude, het zijn vrouwen... die hebben moeite met dit soort dingen.
Ik bedoel je kan ze voorschrijven wat het verschil tussen een d16 en een d15 is... maar duurt 4 jaar en dan zeggen ze nog... ja dat zijn de kleppendekselcarterpannenontluchtingskanalen...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Maak je niet druk dude, het zijn vrouwen... die hebben moeite met dit soort dingen.
Ik bedoel je kan ze voorschrijven wat het verschil tussen een d16 en een d15 is... maar duurt 4 jaar en dan zeggen ze nog... ja dat zijn de kleppendekselcarterpannenontluchtingskanalen...
JA JA JAAAAAAA!! Mij welquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alsof ze dat wat boeit
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA JA JAAAAAAA!! Mij wel![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Right.. bedankt.
Ik weet dat hij 17" velgen heeft.. maar ik zei dus 18" omdat ik toevallig iets op het CRX forum aan het lezen was wat over 18" ging..
Dus ik weet wel het verschil.
Pas maar op, dadelijk schop ik je in Cuijk![]()
Ik hoef geen enkele vorm van kritiek.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:56 schreef t0n het volgende:
[..]
Het is opbouwende kritiek
Geen idee.. misschien als we zin hebben in een hamburger ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef t0n het volgende:
Oké... Whatever..
Gaan jullie zondag nog?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:10 schreef t0n het volgende:
Ja saai!!
Timmetjuh, je moet zondag naar de mac komen met je auto, en laat die schreeuwert thuis
Wat moet ik optisch nog veranderen dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef Frunnikje het volgende:
Mooie auto hoorSideskirts/Bumpers zijn erg mooi, staan goed. Ook die MoH sticker staat goed
Nog van plan iets optisch te gaan veranderen?
Zal wel gaan over dat een traanplaat onder de pedalen is gekomen ofzoiets dergelijks?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:44 schreef t0n het volgende:
Hele vette foto's!
haal plz je traanplaten er uit... je moet maar eens kijken op slh-forum naar hatchmans auto...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:09 schreef IceFlame het volgende:
hehehe hele vette bak!!
zowel van binnen als van buiten zeer verzorgd!
Nee juist niet, de traanplaten waren door een crash zo omhoog gekomen dat (als er een bijrijder had gezeten) je nu geen voetjes meer hebt.... Die dingen zijn levensgevaarlijk!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal wel gaan over dat een traanplaat onder de pedalen is gekomen ofzoiets dergelijks?
Deze zijn nogal zwaar (5 mm dik)
En ze passen precies en kunnen dus niet gaan schuiven..
Voor de zekerheid worden ze binnenkort ook nog met klittenband vast gemaakt
Auw.. maar die van ons kunnen niet omhoog komen als het goed is omdat dan het handschoenenkastje in de weg zit..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:29 schreef t0n het volgende:
[..]
Nee juist niet, de traanplaten waren door een crash zo omhoog gekomen dat (als er een bijrijder had gezeten) je nu geen voetjes meer hebt.... Die dingen zijn levensgevaarlijk!
Beetje heel naief. Zo'n kastje of die stoel houdt dat echt niet tegen met die krachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Auw.. maar die van ons kunnen niet omhoog komen als het goed is omdat dan het handschoenenkastje in de weg zit..
En andersom kan ook niet omdat dan de stoel in de weg zit..
Ik denk dat er gerust meerdere ongevallen zijn geweest met auto's met traanplaten erin. En ik heb zulke verhalen dus nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Beetje heel naief. Zo'n kastje of die stoel houdt dat echt niet tegen met die krachten.
Volgens mij mag zo'n ding maar 10 cm zijn. In elk geval komt die van mij nog onder de zonnenkleppen uit..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:36 schreef EviltuneR het volgende:
Mooi bak, en volges mij mag raamband wel hoor, je mag dacht ik netzoveel ruimte van je raam bedekken als je zonnekleppen doen (maar kweet niet 100% skr)
Dit hele topic zit vol met naieve reactiesquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Beetje heel naief. Zo'n kastje of die stoel houdt dat echt niet tegen met die krachten.
die heeft wel een behoorlijke klap gemaaktquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:15 schreef t0n het volgende:
http://www.mybegin.nl/pho(...)username=crash_civic
hier nog even een foto van de traanplaat-killers.
ijsmeis: Maar ze worden dus ook nog met klittenband vastgemaakt zeiden we alquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Beetje heel naief. Zo'n kastje of die stoel houdt dat echt niet tegen met die krachten.
En jij denkt dat klitteband de traanplaat tijdens een grove impact op z'n plaats kan houden?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
ijsmeis: Maar ze worden dus ook nog met klittenband vastgemaakt zeiden we al
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
ijsmeis: Maar ze worden dus ook nog met klittenband vastgemaakt zeiden we al
Geen idee, misschien hadden jullie nog plannen ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat moet ik optisch nog veranderen dan?
waarom nou altijd weer zo beginnen? golf, ouwe bmw, sirocco, corroda, calibra, crx het is nooit goed! Altijd vooroordelen! Sjonnie hier, pooier daar en altijd petjes! Zolang iemand erg geen stratemaker ferarri van maakt en er echt werk van maakt, wat kan jou het model dan boeien?quote:Lekker in m'n Honda CRX en de politie doet me niks! Lalalalala!
Het klittenband, mijn voeten, het dashboardkastje en de stoel houden de klap volgens mij best wel tegen hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klitterband houdt het niet hoor met zo'n klap...
Amenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 03:05 schreef IceFlame het volgende:
waarom nou altijd weer zo beginnen? golf, ouwe bmw, sirocco, corroda, calibra, crx het is nooit goed! Altijd vooroordelen! Sjonnie hier, pooier daar en altijd petjes! Zolang iemand erg geen stratemaker ferarri van maakt en er echt werk van maakt, wat kan jou het model dan boeien?
De meeste mensen hebben ook nog te maken met iets als een budget, de meeste 'keurmeesters' schijnen allemaal een ezeltje strekje in de achtertuin te hebben staan ofzo!
Sorry, maar dit is wel heel erg naïef. Er komen bij een botsing zulke grote krachten kijken, dat hou jij écht niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
Het klittenband, mijn voeten, het dashboardkastje en de stoel houden de klap volgens mij best wel tegen hoor..
Niemand rijdt gepland tegen een boom natuurlijk. Ik heb medelijden met degene die jou geplet tussen twee traanplaten vandaan moet zagen als jullie ooit een ongeluk krijgen.quote:
En daarbij zijn deze traanplaten erg zwaar en ze passen precies waardoor ze al moeilijk kunnen bewegen.
En nog iets, we zijn niet van plan tegen een boom aan te rijden zoals de civic.
Nee nou maar van mij aan meissie... je voetjes e.d. houden tijdens een ongeluk niks tegen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
Het klittenband, mijn voeten, het dashboardkastje en de stoel houden de klap volgens mij best wel tegen hoor..
En daarbij zijn deze traanplaten erg zwaar en ze passen precies waardoor ze al moeilijk kunnen bewegen.
Ik bedoelde ook niet dat ik de traanplaten kan tegenhouden, maar wel al dat ze minder hard aankomen lijkt mijquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is wel heel erg naïef. Er komen bij een botsing zulke grote krachten kijken, dat hou jij écht niet.
[..]
Niemand rijdt gepland tegen een boom natuurlijk. Ik heb medelijden met degene die jou geplet tussen twee traanplaten vandaan moet zagen als jullie ooit een ongeluk krijgen.
Nee, daar zorg je dus niet voor. Bij een botsing komen veel te grote krachten vrij om een 5 mm dikke traanplaat tegen te houden of zelfs maar af te remmen. Klitteband, jouw benen, waaibomenhout, je hebt er allemaal niks aan.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat ik de traanplaten kan tegenhouden, maar wel al dat ze minder hard aankomen lijkt mij(in ieder geval dat er niks wordt afgehakt
)
Dat is waar, maar moedwillig de kans vergroten op extra letsel lijkt me niet echt gezond. Ik vraag me af wat de verzekering daarvan zou zeggen trouwens. Maar goed, het is jouw leven en het zijn jouw benen.quote:Maar ja.. ik snap heus wel dat je niet gepland tegen een boom rijdt maar ik bedoelde het meer als dat ik daar niet zo over nadenk dat het gebeurd. Anders kan ik beter niet meer in een auto gaan zitten als ik denk dat ik elk moment in een ongeluk betrokken kan zijn.. toch?
Ja, klopt..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:09 schreef Magnifiko het volgende:
Was de Astra die jullie een duwtje heeft gegeven toevallig een gele Astra 2.0 16v GSI?
wat had ie dan nog meer?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:16 schreef Magnifiko het volgende:
Hij had helaas wat meer schade dan alleen de nummerplaat, maar had verwacht dat jullie crx total loss verklaard zou worden..
Mooi, nu weet ik welke CRX ik moet hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:34 schreef ijsmeis het volgende:
Hier meer foto's zoals beloofd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hej t0n!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:44 schreef t0n het volgende:
Hele vette foto's!
haal plz je traanplaten er uit... je moet maar eens kijken op slh-forum naar hatchmans auto...
Het zijn net scheermesjes bij een ongeluk.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat ik de traanplaten kan tegenhouden, maar wel al dat ze minder hard aankomen lijkt mij(in ieder geval dat er niks wordt afgehakt
)
Maar ja.. ik snap heus wel dat je niet gepland tegen een boom rijdt maar ik bedoelde het meer als dat ik daar niet zo over nadenk dat het gebeurd. Anders kan ik beter niet meer in een auto gaan zitten als ik denk dat ik elk moment in een ongeluk betrokken kan zijn.. toch?
quote:traanplaten kunnen voeten eraf tjoppen ja.. ze kunnen ook je gas blokkeren.. (ja eigen ervaring helaas)
http://www.streetlegalhon(...)=ST;f=2;t=12174;st=0quote:en je denkt nu wel 2x na over die tranenplaten denk ik....
Dat zeggen alle gasten die een ongeluk hebben gehadquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nog iets, we zijn niet van plan tegen een boom aan te rijden zoals de civic.
Die opmerking snap ik nietquote:Op zondag 30 mei 2004 12:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zeggen alle gasten die een ongeluk hebben gehad
Niemand gaat expres tegen een boom rijden.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die opmerking snap ik niet.
Dan had ie mijn vorige opmerking moeten lezenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:12 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Niemand gaat expres tegen een boom rijden.![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ja.. ik snap heus wel dat je niet gepland tegen een boom rijdt maar ik bedoelde het meer als dat ik daar niet zo over nadenk dat het gebeurd. Anders kan ik beter niet meer in een auto gaan zitten als ik denk dat ik elk moment in een ongeluk betrokken kan zijn.. toch?
Je kan ze ook vastlijmen/popnagelen... ben je zeker dat ze blijven zitten!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het klittenband, mijn voeten, het dashboardkastje en de stoel houden de klap volgens mij best wel tegen hoor..
En daarbij zijn deze traanplaten erg zwaar en ze passen precies waardoor ze al moeilijk kunnen bewegen.
En nog iets, we zijn niet van plan tegen een boom aan te rijden zoals de civic.
Daar waren we ook over aan het denken ja..quote:Op maandag 31 mei 2004 12:33 schreef Illigit het volgende:
[..]
Je kan ze ook vastlijmen/popnagelen... ben je zeker dat ze blijven zitten!
Van de weg gedrukt nog welquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, nu weet ik welke CRX ik moet hebbenals je van de weg wordt gedrukt door iemand in een groene Opel Zafira
Who Iz U?quote:Op zondag 30 mei 2004 00:03 schreef Illigit het volgende:
[..]
Hej t0n!
Pvergeschakeld van Opel naar Honda? Was da nou
Iedereen zegt mijn overkomt niks, maar onder tussen heeft de één na de andere honda een ongeluk gehad, eigen schuld of nietquote:Op maandag 31 mei 2004 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die opmerking snap ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |