quote:Dual Screens: Two LCD screens offer one of the most groundbreaking game-play advances ever developed: experiencing a game from two perspectives at once. Imagine the possibilities. In a racing game, drivers might see their own vehicle's perspective on one screen and an overall track view on the other. In a role-playing game, the action could take place on the first screen while the second provides a reference for a player's tools inventory. Game play also could use both screens at once, offering a giant boss for heroes to defeat. In the future, games could be created allowing users to play games on one screen while text messaging other DS users on the other. Each 3-inch screen can reproduce a true 3-D view and is backlit to assure comfortable play in any lighting condition.
Touch Screen: The lower screen will offer something never before provided by any game device: PDA-like touch capabilities. Players no longer have to rely on just buttons to move characters or shift perspectives. They can navigate menus or access inventory items simply by touching the screen with stylus or fingertip. A software-based keyboard might even allow the screen to be used as an input center for games and messaging. The possibilities are limited only by developers' imaginations. The screen will have a tougher film cover for durability, and will come with a stylus.
Microphone: An available microphone port means that in the future, players might need only to tell their games what to do. DS software could identify everything from voice commands to hand-clapping. Players might be able to move their characters simply by telling them which way to go. The voice capabilities also could allow gamers to chat with one another over the Internet while playing.
Wireless: DS users will be able to connect with a local wireless network of up to 16 players. Nintendo's guaranteed range is 30 feet, but will extend far beyond that depending on circumstances. It assures high response rates required for real time game play, and will make use of both IEEE 802.11 and Nintendo's proprietary communication protocol, which provides low battery consumption. Players will be able to chat and play games without any connecting cords, completely untethered. The DS technology also provides for a wireless LAN connection, which could allow a theoretically infinite number of players to connect at a hot spot and compete at a central game hub on the Internet, even if they're thousands of miles apart.
Wireless Game Sharing: If software developers desire, multiple players can compete in wireless games, even if only one person has a game card inserted. Players could also test-play games for themselves as long as they stayed connected.
3-D: With the newly developed graphics engine, DS can reproduce impressive 3-D renderings that can surpass images displayed on the Nintendo® 64. Games will run at 60 frames per second, and allow details like fog effects and cel shading.
Sound: The 16-channel sound allows for greatly expanded use of voices and music, and a richer, more immersive game experience. A plug for headphones transmits stereo sound.
Battery & Power Management: The battery is rechargeable and the unit features a low-energy-consumption design. The DS also has Power Management functions of Sleep mode and Standby mode. In Sleep mode, players can stop and resume game play whenever they like. If the user receives a message from a friend or user nearby, DS activates itself from Standby mode.
Processing: The unit will run on two processors, one ARM9 one ARM7.
New Media: For its compact cards, the unit uses newly developed semiconductor memory, which allows for lower cost, shorter manufacturing time and memory capacity of more than one gigabit of information.
Dual Slots: Nintendo DS makes a vast library of Game Boy® Advance games readily available. Developers could find ways to make new connections between GBA games and DS games. The GBA port could be used for new hardware, enormously expanding the functional expandability of the DS.
goh, 3 letters daarvan zitten ook in FIPOquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
F L O P
L A A G . I Qquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
F L O P
anders word het importerenquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:50 schreef PurifieR het volgende:
Ik vraag me sterk af of ik de europese release kan afwachten, dit lijkt me echt super te gaan worden!
Is die persconferentie ergens in z'n geheel te bekijken/downloaden? ik weiger die aasgieren bij gamespot enzo te sponsoren namelijk
Dat denk ik ook..absoluut niks tegen sony of de playstation (heb zelf een ps2 en ik ga uiteindelijk ook wel een psp kopen) maar die DS trekt me zo veel meer aan dan alles wat er nou aan gaat komenquote:Op donderdag 13 mei 2004 02:44 schreef Hellrazor het volgende:
anders word het importeren
wat is je leven?quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
F L O P
Omdat dit de nep-DS is. IMHO had de DS er zo uit moeten zien.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Waarom heeft deze DS wel een analog stick?
Zo had ie er uit moeten zien, analoge stick en groot scherm.quote:
Tja, dat kan natuurlijk ook...quote:A Developer's View on DS
I always say the best way to see everything at E3 is staying home, reading articles and watching videos on the net. So while I was busy writing pages for the Dutch 'Official PlayStation Magazine' — yeah I do that too — a Nintendo Watch informant who's not attending the show sent me his opinion on the Dual-Screen handheld. This 'Dr. Suna' is actually a portable games developer himself, too busy with some interesting projects to fly over to LA but apparently not too busy to write in.
"At their E3 press conference yesterday Nintendo showed the Nintendo DS for the first time. Dual Screen? Developer System? Whatever you call it, all has been revealed and everyone has an opinion about it, myself included.
"Looking at the press conference via the webcast I noticed Nintendo seems truly excited about the device and has convinced a fair amount of developers and publishers as well. This actually surprised me, as with the DS I get the same feeling I got when 'connectivity' was all Nintendo talked about. And we all know how that turned out. Maybe I'm wrong this time, maybe I'm not.
"Don't get me wrong, I actually love the ideas behind the machine. The touch-screen for example has got me really excited — I lost lots of valuable sleep last night thinking of all the possibilities. Even though this type of interface has been around for ages on PDAs it has never been used for a pure bred gaming machine. A good analogy is EyeToy. Webcams have been around for over a decade but it took a bright mind at SCEE's Team London to turn it into the most accessible videogame experience yet. Expect good things from the touch-screen interface.
"The wireless capabilities are great as well. While the obvious star is the Wi-Fi compatibility, I think one little sentence from the speech Reggie gave during the press conference points to a very important factor in the success of the unit in Japan: "DS will even connect for you, springing to life from sleep mode once you're in range of someone else." Who remembers the Lovegety from the late nineties? I think we're going to see a lot of similar applications for DS.
"As for the two screens, I basically see it as a necessity to prevent you from obscuring the playing area while using the touch-screen — I don't think there is a real need for having two screens at all. I also think that this will be one of the problems Nintendo will be facing when courting developers and publishers. I imagine they'll require developers to use the two screens, while a lot of developers will just want to make a port of or sequel to an existing game. This will result in half-assed attempts like a lot of the connectivity features on GameCube, and possibly in developers flocking to the PSP.
"Another problem for Nintendo could be the 3D performance of the DS. Based off of the movies released on the internet so far I'd say that the 3D performance is comparable to that of the original PlayStation. While I think Nintendo, referring to the successor of the GameCube, is right in stating that people are not interested in just graphical enhancements, I also think it's completely different in the handheld market. There the 3D revolution has not happened yet, and the DS will be compared to the PSP because of that. Maybe they should have put the money for the second screen in a dedicated 3D processor instead.
"Ultimately I don't expect the DS to be around as long as the Game Boy has. I give it a couple of years, producing at least ten must-have titles and ending up as the Dreamcast of the portables — a misunderstood machine loved by hardcore game players and ignored by the mass market consumer."
Vooral de SP, je wilt niet weten hoeveel mensen je daarmee in de trein tegenkwam.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik noem de GBA geen handheld voor de Hardcore gamer hoorJuist niet.
Weeee! gelukkig heb ik een router met Wi-Fi supportquote:stion: With the DS' chat and instant message capabilities, are you competing with mobile phones? What direction are you going with this?
Miyamoto: I think there are two ways of looking at it. Our target user is everyone: people age 5 to 95. And if you look at that wide user base, you have children who see their parents with PDAs and such. So there's a lot of appeal for kids to use the DS and the stylus for its chat and IMing. And it's possible for someone with a wireless router in their home to potentially link up the Nintendo DS to that router, the computer and the internet and then to potentially link up to other instant messenging programs. I don't know how Microsoft will see this or if anyone will put anything out for this, or we may put something out independent as well. But maybe since Microsoft isn't making any cellphones maybe we'll be fine. (laughs).
1, tot nu toe. Mezelf niet meegerekendquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:40 schreef mvt het volgende:
[..]
Vooral de SP, je wilt niet weten hoeveel mensen je daarmee in de trein tegenkwam.
ah, ik al een stuk of 100quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
1, tot nu toe. Mezelf niet meegerekend.
Hier in het Zuiden zijn ze blijkbaar nog niet zo verquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:26 schreef mvt het volgende:
[..]
ah, ik al een stuk of 100
Behalve mezelf heb ik hier in t zuiden ook pas 1 keer iemand anders met een GBA gezien idd...quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:28 schreef Lexie het volgende:
Hier in het Zuiden zijn ze blijkbaar nog niet zo ver.
Door die plaatjes krijg je wel het idee dat je de DS aan kan sluiten op je tv, zo ziet het er tenminste uit.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geruchten...quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interessante kijk op de DS RetepV, maar ik verwacht geen nieuw model over een X aantal jaar, simpelweg omdat dan de GB Evolution eraan komt
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:05 schreef Biggs het volgende:
http://www.totalvideogames.com/pages/articles/media.php?video=328
Filmpje nieuwe mario bros
eeeh, neequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef RetepV het volgende:
Zelfde met de GBA en de GBA SP. De GBA is vele malen meer verkocht dan de GBA SP.
ik denk dat het nogal verdacht overkomt, als je met 15 mensen tegelijkertijd naar je kruis zit te kijkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:00 schreef BMH het volgende:
Nintendo DS heeft een LWN (local wireless netwerk) berijk van 30 meter. DS heeft een chat functie.. Klaslokaal.... School examen.... OMG! megaton!!
Hehehe lolquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:16 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk dat het nogal verdacht overkomt, als je met 15 mensen tegelijkertijd naar je kruis zit te kijken![]()
tof, als ik eens een keer niet probeer een grap te maken gaan mensen toch lachenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:17 schreef Slomy het volgende:
[..]
Hehehe lol![]()
hehehequote:Op donderdag 13 mei 2004 17:19 schreef capibar het volgende:
[..]
tof, als ik eens een keer niet probeer een grap te maken gaan mensen toch lachen![]()
niet dat ik weet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:36 schreef Roi het volgende:
Zijn er al screens van Bomberman DS ?
dat zit er idd standaart bij, ik dacht dat iemand dat in dit topic gisteren had gepost.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:12 schreef Roi het volgende:
Het touch screens werkt met behulp van een soort pennetje zag ik bij een filmpje van Wario Ware, zit er vast standaard bij ?
zo'n stylus idd, zal er net al bij een PDA gewoon bijzitten!quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:12 schreef Roi het volgende:
Het touch screens werkt met behulp van een soort pennetje zag ik bij een filmpje van Wario Ware, zit er vast standaard bij ?
Animal crossing is een spel dat zich zeer goed leent voorudal screen en ook touch screen. Aangezien er veel menus in het spel zitten.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:25 schreef _Supreme het volgende:
SUPER VET DAT ANIMAL CROSSING!
gewoon online met je DS lekker naar andere mensen
en dan praten enzo
nee, daar ben ik het echt helemaal niet mee eensquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef RetepV het volgende:
Wat ik denk is dat Nintendo simpelweg hetzelfde pad gaat voeren als met de GB en de GBA. Eerst een versie maken die alleen kids aanspreekt, waardoor ze hem goedkoper kunnen produceren en redelijk snel een return-on-investment kunnen krijgen. Kijk naar de eerste GB en de eerste GBA. Beide kinderspeelgoed die het op zich natuurlijk ook wel goed deed bij het grotere publiek. Later zijn ze gekomen met de GB Pocket en de GB Color. Maar de oude GB bleef beter verkopen dan de Pocket en zeker beter dan de Color.
Zelfde met de GBA en de GBA SP. De GBA is vele malen meer verkocht dan de GBA SP.
Als dit ding goed loopt verwacht ik binnen niet al te lange tijd (1 - 2 jaar) een nieuwe versie die de ouderen wat meer aanspreekt. Misschien inderdaad met een breder schermpje en een movieplayer erin.
Wat zul je dan zien? In het begin concurreert de DS dus helemaal niet met de Sony PSP. Maar omdat hij wel veel verkocht wordt zullen er veel spelen voor gemaakt worden, net als bij de GB en GBA. Als er dan veel spellen zijn zal Nintendo met een DS een versie komen die wel kan concurreren met de PSP. In ieder geval wat betreft software library.
Persoonlijk vind ik het een prima plan. Nintendo is op dit moment duidelijk niet van plan om te concurreren met de Sony PSP. Dat kan later altijd nog.
Reken er ook op dat Sony HEEL wat meer geld heeft moeten investeren in hun PSP, terwijl Nintendo de ontwikkelkosten bewust lager heeft gehouden. Nintendo heeft zijn investering veel sneller terug en ik durf wel te zeggen dat de prijs van de DS voor kerstmis omlaag gaat, terwijl de PSP volgend jaar zomer nog steeds 200 euro ofzo zal kosten.
Eén ding kun je zeker van zijn: de Nintendo DS zal prima verkopen en er zullen veel games voor uitkomen. Het KAN gewoon geen flop worden.
De Sony PSP zal ook wel geen flop worden, maar de PSP wordt duidelijk als een soort gadget in de markt gezet.
Nee, ik denk toch dat de meeste PS-2 bezitters(dus de grote groep casual gamers)quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:37 schreef _Supreme het volgende:
[..]
ik denk serieus dat de DS de psp zal verslaan in verkoop aantallen.
bekijk het van de andere kant sony had ook duidelijk een grotere markt met de PS dan N met hun N64 maar in mijn ogen was de N64 ook beter.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:51 schreef TAG-Speedy het volgende:
Mwah, de handheld markt is nu ook volledig in handen van Nintendo, veel PS2 bezitters hebben ook een GBA en zullen dan ook zeker uit kijken naar de DS denk ik (en natuurlijk naar de PSP), het is toch een stuk afwisseling als je je PS2 zat bent.
Dat ziet er opzich wel grappig uit, lijkt me wel leuk om te spelen. Lijkt wle beetje mix van 3d mario en oude 2d mario. Grappig dat ie groot wordt en gewoon die beestjes wegtraptquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:05 schreef Biggs het volgende:
http://www.totalvideogames.com/pages/articles/media.php?video=328
Filmpje nieuwe mario bros
Zijn alle spellen op de PS2 3d, zijn alle spellen op de SNES 2d?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat ziet er opzich wel grappig uit, lijkt me wel leuk om te spelen. Lijkt wle beetje mix van 3d mario en oude 2d mario. Grappig dat ie groot wordt en gewoon die beestjes wegtrapt
Alleen zijn alle spellen zo semi-3d?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Leuk hoe iedereen hier zo fijn reageerd op mijn 'FLOP' bericht
Hebben zeker nooit everan gehoord dat je met 1 woord veel kan zeggen.
Achja de onderbouwing dan maar:
- Een stoer uitziende 'gadget' is het al niet. Ik vind het design zeer slecht. Lijkt wel een SP met een grijs omhulser er omheen
Het is ook niet bedoeld als stoere gadget. design van de GC is ook niet echt stoer te noemen, hij is overigens niet veel groter dan de SP
- Dat 2de schermpje lijkt in beign misschien leuk, maar waarschijnlijk zal je er amper naar kijken
dit ligt eraan hoe de developers het scherm intergreren, ze zijn namelijk allebei 3d compatible, en als het scherm er al is, is het heel simpel om er even een blik op te werpen. Vind dit een beetje een slap excuus
- Het beeld is te klein, http://www.rareops.net/images/photoshopfun.jpg < zo had het moeten wezen inderdaad
Scherm is geloof ik net zo groot als een SP, en hier had ik niet echt een gevoel dat ie te klein is, en ook al is ie iets kleiner, hierdoor flopt ie toch niet
- zon kleine touchscreen gaat niet werken met je vingers, om er dan een stylus bij te pakken is veel lastiger dan gewoon ff snel met wat knopjes door het menu heen gaan. vooral met games heeft het geen nut
misschien zit er bij sommige spellen ook wel de functie op dat je kunt kiezen tussen stylus of knoppen. stylus zal vooral gebruikt worden bij toetsenbord. denk niet dat er veel spellen komen zoals metroid, waarbij je met de stylus moet spelen
Nee ik denk dat dit in begin wel leuk verkoopt, vooral doordat nintendo toch nog een goede reputatie heeft maar dat de verkopen wel enorm gaan tegenvallen, en na een tijd er geconcludeerd kan worden dat een flop is.
en nog bedankt voor alle verwijten aan mijn adres
en oja, m'n IQ is 130 voor als je het wou weten
Bekijk het filmpje op Inside gamer maar. Het is ff wennen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:24 schreef HomerJ het volgende:
Schieten met de touchscreendat is vet irritant
Heb je een linkje? kan 't zo niet vindenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje op Inside gamer maar. Het is ff wennen.
Heb je een bron, voordat ik door de kamer spring?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:09 schreef krasje het volgende:
Nintendo heeft aangekondigd dat je met de DS GRATIS(!!!) online kan gamen via WiFi! Gratis multiplayergamen via Nintendo's eigen netwerk!! Naast de geniale Bluetooth functie is dit echt super goed nieuws, multiplayer MarioKart op elk moment van de dag! Ik kan echt niet wachten op de DS!!
Dat kwam omdat er wel wat rammelde aan de N64 en Saturn (N64 met z'n dure carts, Saturn met gebrekkige Sega marketing en lastiger programmeren als de PS), dat is bij de Gameboy wel anders, dat is al sinds de jaren 80 een ijzersterk product.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:49 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
bekijk het van de andere kant sony had ook duidelijk een grotere markt met de PS dan N met hun N64 maar in mijn ogen was de N64 ook beter.![]()
bron: http://gameboy.insidegamer.nl/content.php?id=1893quote:Nintendo's Perrin Kaplan heeft in een interview met CubeIGN een aantal interssante uitspraken gedaan.
Zo zal de uiteindelijke versie van de DS verschillen van de versie die op de E3 getoond werd. Wat er precies anders zal zijn wil Kaplan nog niet kwijt.
De draadloze internetfunctie van de DS zal gratis zijn. De speler zal dus geen kosten hoeven te betalen voor het spelen via Nintendo's netwerk. Nintendo is principieel tegen het vragen van geld voor online services.
De levensduur van de DS batterij zal volgens Kaplan totaal verschillend zijn dan die van de PSP en vergelijkbaar met die van de Game Boy Advance SP. Kaplan snapt ook niet waarom Sony zegt dat de speelduur van de PSP tussen de twee en tien uur ligt. Dit zou volgens hem betekenen dat het apparaat er in sommige gevallen al na twee uur mee stopt.
*vreugdedansje doet*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:48 schreef krasje het volgende:
[..]
bron: http://gameboy.insidegamer.nl/content.php?id=1893
Als dit allemaal blijkt te kloppen dan koop ik er 2 bij de launch! Een voor mij en een voor m'n vriendin!
Volgens mij zijn ze blij dat ze veel meer zijn dan nintendoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is Sony jaloers op Nintendo en de Gameboy
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is Sony jaloers op Nintendo en de Gameboy
Kijk, zo hoort het: als je geen respect krijgt moet je het eisen! En het werkt!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:! Ok, ik zal luisteren o grote RetepV
![]()
Dan heb je het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:37 schreef _Supreme het volgende:
nee, daar ben ik het echt helemaal niet mee eens
je doet een beetje alsof de DS maar wat kleins is naast de PSP. ik denk serieus dat de DS de psp zal verslaan in verkoop aantallen.
Ze noemen het in-home entertainment.quote:announced today plans to expand its in-home entertainment to outside the home with a new, all-in-one portable entertainment platform, "PSP™"
Maar jij hebt zeker nooit gehoord dat je je positie uiteen moet zetten als je iets beweert? Ik bedoel, als jij zegt dat het een flop wordt, terwijl jij vuilnisman ofzo bent, dan vragen wij om uitleg. Als jij topman bij Nintendo was geweest, dan had niemand hier meer een Nintendo DS gekochtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Leuk hoe iedereen hier zo fijn reageerd op mijn 'FLOP' bericht
Hebben zeker nooit everan gehoord dat je met 1 woord veel kan zeggen.
Ha, dan win ik! Mijn IQ ligt tussen de 150 en de 160 (afhankelijk van de test)quote:en oja, m'n IQ is 130 voor als je het wou weten
Vergeet er niet bij te zeggen dat de PS zo focking veel verkocht is omdat het zo makkelijk was de spelletjes te kopieeren. Een chippie erin met 6 draadjes en je kan met je eigen huis-tuin-en-keuken brander spellen kopieeren zoveel je wil.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Dat kwam omdat er wel wat rammelde aan de N64 en Saturn (N64 met z'n dure carts, Saturn met gebrekkige Sega marketing en lastiger programmeren als de PS), dat is bij de Gameboy wel anders, dat is al sinds de jaren 80 een ijzersterk product.
Wat is "HUD" ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:13 schreef BMH het volgende:
Metroid Hunters speel je nogal raar:
D pad: Gebruik je niet
A,B,X,Y: Lopen & strafen
L: locken
R: gebruik je niet?
Touch screen: Hiermee schiet je en mik je. Als je in je HUD op de morphball drukt, verander je in je morphball.
Super Mario 64x4quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
whoei
dit wordt mn handheld![]()
die sonic game zag er nice uit en mario 64 X ? ook wel
Tis geen remake.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die SMB remake is Coooool
Mee eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:')
![]()
Werkelijk hilarisch...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en het lolige is mn initialen zijn : DS ( Dirk Sietse)
Nooit meer blauwe schermen!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
als bill dood gaat
is er geen windows meer![]()
neej dan crashed het gewoon zonder infoschermquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Nooit meer blauwe schermen!!!![]()
Bill != microsoft ... maar als er geen windows meer is dan begint eindelijk wereld te ontwaken...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
als bill dood gaat
is er geen windows meer![]()
Nee dat kan nu toch ook nog niet. Het word geen vervanger voor de GBA.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:17 schreef Lexie het volgende:
Zou je je oude GBAgames ook online kunnen spelen? kan ik eindelijk dingetjes ruilen in FF:TA.
Nee, maar hij wordt wel backwardscompatible. Als de DS geen aparte modus heeft voor adhoc netwerk en via internet, dan zou het zomaar kunnen dat je wel online kunt met je oude games. Je DS zou dan voor de verbinding zorgen, of die nou 5 meter is, of de helft van de wereld, en het spel zou dan kunnen communiceren via die verbinding. Als de software voor het maken van de verbinding voor een deel op de cartridge staat, dan kan het waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee dat kan nu toch ook nog niet. Het word geen vervanger voor de GBA.
het kan wel zijn dat ze nieuwe versies van een GBA spel uitbrengenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee dat kan nu toch ook nog niet. Het word geen vervanger voor de GBA.
Ik zou het eerder omschrijven als een lelijk tshirtquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, dat is een ds ja![]()
DS... nu ook verkrijgbaar als behang? (* Krijgt flashbacks naar Dit was het Nieuws))quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omschrijven als een lelijk tshirt.
Wat een dom gelul.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:25 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Bill != microsoft ... maar als er geen windows meer is dan begint eindelijk wereld te ontwaken...
Welcome to the real world
als windows en/of microsoft failliet gaat dan is het FEEEEEEESSSSTTTTT!
maar dat zal voorlopig niet gebeuren....![]()
dat lijkt me niet he, die spellen zijn helemaal niet voorbereid op dat draadloze gedoe.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:57 schreef _Supreme het volgende:
oh dat zit er niet standaard op als je gba spellen erin doet?
dat je dan draadloos b.v. mario kart super circuit kan doen?
dat hoopte ik wel
oh, zo bedoel je dat.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:19 schreef _Supreme het volgende:
maar misschien dat de DS iets heeft ingebouwd waardoor het GBA spel denkt dat er een kabel is connected
Radiografisch. Anders krijg je de zelfde taverelen als met de GBCquote:Op zondag 16 mei 2004 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat weten we dus nietMisschien wel, zie de Pokemon Firered en Leafgreen edities waarvoor een infrarood GBA Link komt...
ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 16 mei 2004 07:39 schreef nlboy het volgende:
Ik ben bang dat Ninendo DS de meeste games gewoon gaat rippen van de N64 (bijv. Mario 64).
Wat ze ook bij de GBA hebben gedaan. (Alle Mario's geript van de Super Nintendo)
En die spellen dan gaat verkopen voor ¤ 49,95
ja, er is maar 1 game die op de E3 werd getoond die op de N64 is uitgekomenquote:Op zondag 16 mei 2004 10:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens
![]()
heeel veel 3d party dev's maken er gamez voor
duz verwacht veel inovatiefe gamez
En ondertussen wel juigen voor de PSPquote:Op zondag 16 mei 2004 07:39 schreef nlboy het volgende:
Ik ben bang dat Ninendo DS de meeste games gewoon gaat rippen van de N64 (bijv. Mario 64).
Wat ze ook bij de GBA hebben gedaan. (Alle Mario's geript van de Super Nintendo)
En die spellen dan gaat verkopen voor ¤ 49,95
welke dan ? mario 64 x 4 is tog wel een ander spel denk ikquote:Op zondag 16 mei 2004 11:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja, er is maar 1 game die op de E3 werd getoond die op de N64 is uitgekomen
nee, je kon door levels lopen van mario 64quote:Op zondag 16 mei 2004 12:33 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
welke dan ? mario 64 x 4 is tog wel een ander spel denk ik![]()
Dat bedoel ik want in het filmpje moest je hele andere dingen doen als M64quote:Op zondag 16 mei 2004 14:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
mischien een ander/veranderd verhaal/mischien meer levels ?
ik denk het wel, ze hebben het ook gedaan bij de GBAquote:Op zondag 16 mei 2004 15:27 schreef krasje het volgende:
Laat ons bidden voor een regiovrije DS zodat we nog dit jaar kunnen genieten van dit wonderschone product
Ik denk dat het probleem meer in de adapter ligtquote:Op zondag 16 mei 2004 15:27 schreef krasje het volgende:
Laat ons bidden voor een regiovrije DS zodat we nog dit jaar kunnen genieten van dit wonderschone product
er bestaal tog speciale converters?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem meer in de adapter ligt.
* King_of_cubes is het met HomerJ eensquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, ik denk toch dat de meeste PS-2 bezitters(dus de grote groep casual gamers)
overstappen naar de PSP.
DS word beter denk ik, maar verkoopt niet beter(zelfde mening die ik nu heb met Gamecube----PS-2)
Mijnes ook T|T ? , maar ik denk niet dat ze bij de DS zo'n verwijderbaar stekkerding leverenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:16 schreef gieling het volgende:
Mijn palm adapter kan ook in 3 andere regio's idd
>> doormiddel van verwijderbare stekkers.
dan vraag je tog een nieuw plastickje aan bij nintyquote:Op zondag 16 mei 2004 20:34 schreef DaMSWer het volgende:
Waar ik wel weer bang voor ben is dat touchscreen. Jij bent voorzichtig op de speeltje, komt er iemand anders, en die ramt zo met die pen je scherm naar z'n moer. Die waanbeelden heb ik alweer iig. Of dat der zo'n dikke laag smut op het scherm ziet, dat je amper nog wat kan zien.
Ben dus benieuwd hoe lang huet zal duren tot de eerste screen protectors komen.
Ik heb een Palmpje, en ik gebruik em nogal ruw. Toch is die niet zichtbaar beschadigd tijdens gebruik. Als je em uit hebt, kun je wel allemaal horizontale & vertikale lijnen zien dankzij bejeweldquote:Op zondag 16 mei 2004 20:45 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dan vraag je tog een nieuw plastickje aan bij ninty![]()
Ben het totaal met DaMSWer eens.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:34 schreef DaMSWer het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het zeker wel weer een kick dingetje. Maar de tijd zal het leren welke ik aan zal schaffen. De DS of de PSP. Allemaal hebben ze zo hun voor en nadelen natuurlijk.
Wat ik wel erg leuk vond, was het tero gevoel wat ik kreeg bij de DS. Kijk weer glimlachend naar me oude donkey kong, en vele andere handhelds die op de plank liggen. Tis niets nieuws, maar men heeft er tot dusver gewoon nog niet aan gedacht om het weer nieuw leven in te blazen.
[....]
Verder kwa grafische toestand zeker niet verkeerd. Alleen om nou weer n64 games te poorten hoeft voor mij niet. Ik ben iig er benieuwd. Let the games begin
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb een Palmpje, en ik gebruik em nogal ruw. Toch is die niet zichtbaar beschadigd tijdens gebruik. Als je em uit hebt, kun je wel allemaal horizontale & vertikale lijnen zien dankzij bejeweld![]()
je kon toch met mensen over de hele wereld spelenquote:Op maandag 17 mei 2004 16:15 schreef gamecube_master het volgende:
als de DS regio vrij wordt importeer ik hem met een aantal games, heb ik hem mooi snel alleen zal ik hem nog niet met Wi-Fi spelen omdat niemand hem zowat heeft
Klopt. De DS gaat WiFi (802.11b als ik het goed begrepen heb) ondersteunen, als je dus in je achtertuintje zit van de zon te genieten met je DSje in de hand, kun je via je eigen WiFi netwerk contact maken met het internet om zo met wie dan ook op de wereld te multiplayen.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:29 schreef capibar het volgende:
[..]
je kon toch met mensen over de hele wereld spelen![]()
via je wifi modem ofzo.
en wat houdt dat in?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:32 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Klopt. De DS gaat WiFi (802.11b als ik het goed begrepen heb) ondersteunen, als je dus in je achtertuintje zit van de zon te genieten met je DSje in de hand, kun je via je eigen WiFi netwerk contact maken met het internet om zo met wie dan ook op de wereld te multiplayen.
Je moet dus wel al een WiFi netwerkje hebben, of toegang tot zo'n netwerk hebben.
Ik ga zelf een WiFi netwerkje opzetten speciaal voro de Nintendo DS
binnenkort heeft iedereen toch WiFi (en een DSquote:Op maandag 17 mei 2004 16:32 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Klopt. De DS gaat WiFi (802.11b als ik het goed begrepen heb) ondersteunen, als je dus in je achtertuintje zit van de zon te genieten met je DSje in de hand, kun je via je eigen WiFi netwerk contact maken met het internet om zo met wie dan ook op de wereld te multiplayen.
Je moet dus wel al een WiFi netwerkje hebben, of toegang tot zo'n netwerk hebben.
Ik ga zelf een WiFi netwerkje opzetten speciaal voro de Nintendo DS
ik bedoel daar mee mensen die ik ken, dat ik daar nog niet mee kan multiplayerenquote:Op maandag 17 mei 2004 16:29 schreef capibar het volgende:
[..]
je kon toch met mensen over de hele wereld spelen![]()
via je wifi modem ofzo.
Goh, wist niet dat de NS ook al WiFi acces points aan boord van de treinen hadquote:Op maandag 17 mei 2004 18:08 schreef Oksel het volgende:
Ik speel nu ook al een tijdje Animal Crossing..en dat online.. GENIAAL!
In de trein even bij je buurman in zijn dorp koekeloeren..
Sinds wanneer heb je "acces points" nodig om van een draadloze verbinding gebruikt te maken? Beetje onlogischquote:Op maandag 17 mei 2004 18:17 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Goh, wist niet dat de NS ook al WiFi acces points aan boord van de treinen had
Nee hoor, tenzij zijn buurman in een straal van 100 m van hem zit en hij Bluetooth kan gebruiken, moet hij toch echt wel een WiFi acces point gebruikenquote:Op maandag 17 mei 2004 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je "acces points" nodig om van een draadloze verbinding gebruikt te maken? Beetje onlogisch![]()
Sorry, ik d8 dat je aan een andere acces point d8.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:50 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij zijn buurman in een straal van 100 m van hem zit en hij Bluetooth kan gebruiken, moet hij toch echt wel een WiFi acces point gebruiken
De DS ondersteunt een ad-hoc verbinding in een straal van 30 meter geloof ik. Daar moet de gemiddelde coupe wel inpassenquote:Op maandag 17 mei 2004 19:50 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij zijn buurman in een straal van 100 m van hem zit en hij Bluetooth kan gebruiken, moet hij toch echt wel een WiFi acces point gebruiken
Dat is dus die bluetooth verbindingquote:Op maandag 17 mei 2004 20:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
De DS ondersteunt een ad-hoc verbinding in een straal van 30 meter geloof ik. Daar moet de gemiddelde coupe wel inpassen.
100 feet is 30 meter.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:57 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Dat is dus die bluetooth verbindingMet een max range van 100 meter
Alles buiten dat, heb je WiFi nodig
Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/32479quote:'Nintendo DS eind november beschikbaar voor $200'
Door Robin Vreuls - maandag 17 mei 2004 - 23:16 - Bron: EBGames.com - Views: 658
De online winkel EBgames laat via zijn site weten dat de Nintendo Dual Screen mogelijk vanaf 29 november in de winkel ligt voor een prijs van ongeveer 200 dollar. Op de site van de shop staat wel dat de releasedatum en richtprijs aan verandering onderhevig zijn, wat doet vermoeden dat Nintendo 29 november als eerste mogelijke release heeft geprikt. De adviesprijs werd in februari van dit jaar al geschat op bijna 200 dollar en tijdens de Electronic Entertainment Expo werd een prijs van 150 dollar aangegeven. De bijbehorende games van de Nintendo DS (onder meer Bomberman DS, Mario Kart DS, Sonic DS en Super Mario DS) worden voor nog geen 50 dollar verkocht. IGN heeft alvast enkele filmpjes van games klaargezet.
Nintendo heeft op zijn site meer details van de specificaties van de nog uit te komen handheld gepubliceerd. In maart lekte een document uit met de specs en het lijkt erop dat het document vrij accuraat is. Het onderste scherm van de DS is een touchscreen dat bediend kan worden met de vingers of een pen. Daarnaast heeft Nintendo een microfoon ingebouwd die in de toekomst gebruikt kan worden voor spraakherkenning. In tegenstelling tot de Game Boy en Game Boy Advance heeft de nieuwe handheld een ingebouwde wireless LAN-controller volgens de 802.11-standaard, waarmee maximaal zestien spelers met elkaar kunnen gamen. Via een demonstratie laat het bedrijf de mogelijkheden zien van de Dual Screen. Daarnaast zijn er nog een tweetal fragmenten beschikbaar die het uiterlijk en de software van de handheld tonen.
Maar misschien werkt het wel peer-2-peer .... dat elke DS een eigen node is zodat je via een DS naar een volgende kan hoppenquote:Op maandag 17 mei 2004 21:13 schreef BMH het volgende:
[..]
100 feet is 30 meter.
dream on dream onquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:16 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Maar misschien werkt het wel peer-2-peer .... dat elke DS een eigen node is zodat je via een DS naar een volgende kan hoppeninstant netwerk (nu hopen dat half nederland een DS heeft en we hebben 90% dekking
Het is al gebruikt in Irak. Maar ja, in een rugzak van 25 kilo past natuurlijk meer dan in een handheldquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dream on dream on
zelfs het amerikaanse leger is op dit moment nog aan het experimenteren met deze technologie.
daar schiet je dus niks mee op, in dat topic stemmen ze natuurlijk allemaal op de psp, en hier op de dsquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Poll: Welke handle console gaat winnen?Sony Playstation PSP Nintendo Dual Screen (DS) N-Gage/Via/etc. Geen idee/Geen Mening
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Om z'n eerlijke uitslag te hebben staat de poll ook in de [centraal] Playstation PSP deel 2 topic.
daar stemmen ze ook op de DSquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:32 schreef capibar het volgende:
[..]
daar schiet je dus niks mee op, in dat topic stemmen ze natuurlijk allemaal op de psp, en hier op de ds![]()
ik heb het idee dat de ds dit gaat doen bij de psp:quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik ookDS
![]()
inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:10 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de ds dit gaat doen bij de psp: [afbeelding]
Excuse me?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef ddZ het volgende:
Nu nog hopen dat Nintendo niet dezelfde fout maakt als met de GameCube door te weinig topgames te lanceren en dan zal ik de DS graag aan mijn verzameling toevoegen..
Ja als je niet van Nintendo's eigen standaard franchises houdt dan blijft er gewoon niet zoveel meer over. Andere developpers vinden het niet zo aantrekkelijk omdat alle Nintendo bezitters alleen maar Mario,-kart-tennis-party en zelda en pokemon e.d. kopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:21 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Excuse me?![]()
Als je er niet van houdt, dan wil dat nog niet zeggen dat het geen toptitel isquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja als je niet van Nintendo's eigen standaard franchises houdt dan blijft er gewoon niet zoveel meer over. Andere developpers vinden het niet zo aantrekkelijk omdat alle Nintendo bezitters alleen maar Mario,-kart-tennis-party en zelda en pokemon e.d. kopen.
eigen schuld, moeten ze maar games maken die in kwaliteit gelijk staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja als je niet van Nintendo's eigen standaard franchises houdt dan blijft er gewoon niet zoveel meer over. Andere developpers vinden het niet zo aantrekkelijk omdat alle Nintendo bezitters alleen maar Mario,-kart-tennis-party en zelda en pokemon e.d. kopen.
En daarom maken ze die niet, althans niet voor de cube, het wordt toch niet gekocht door die koppige Nintendo fans.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
eigen schuld, moeten ze maar games maken die in kwaliteit gelijk staan.
Ik ben ook een koppige nintendo fan maar heb bij de launche bijvoorbeeld super monkey ball gekocht die toch echt niet van nintendo is.... maar goed hier verder over de dsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En daarom maken ze die niet, althans niet voor de cube, het wordt toch niet gekocht door die koppige Nintendo fans.
Precies, Timesplitters staat hier ook, en Ikaruga bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ben ook een koppige nintendo fan maar heb bij de launche bijvoorbeeld super monkey ball gekocht die toch echt niet van nintendo is.... maar goed hier verder over de ds
* Kabuto_Raiger kickt Naruto (Senen Goroshi!!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Kick!![]()
omgquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
* rockstah kickt Naruto (Senen Goroshi!!!)
Anywayz ben zelf erg benieuwd naar de Gundam SEED game die hierop gaat uitkomen en naar de eerst Naruto Game mocht deze op de DS verschijnen
heb(ben) we/ik iets verkeerds gezegd of zo????quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef rockstah het volgende:
[..]
omg![]()
jullie zijn echt te erg. ga in japan wonen ofzo
Nintendo heeft de afgelopen tijd ook echt toptitels neergezet he? WW, grappig maar niet goed. Gewoon middelmatig. Het spel werd goed ontvangen door de CS graphics maar je hoort nergens, maar dan ook echt negrens iets over de simpele gameplay. Of over die anti climax, 8 triforce stukjes zoeken. Verzilveren voor ontiegelijk veel geld etc. Ja, zo kan ik de gameplay ook wel rekken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
eigen schuld, moeten ze maar games maken die in kwaliteit gelijk staan.
ik vind ook wel dat Nintendo is achteruit gegaan maar niet zo erg als jij zegt, Nintendo is weer helemaal terug met de aankomende titels.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:42 schreef Eitjes het volgende:
De DS. Een leuke gadget. Kopen.
De PSP. Een enorm toffe handheld. Kopen.
Ik zie ze als 2 verschillende "dingen". 90% van de "mensen" moeten dat ook maar eens "zo" zien.
Oh en even heel flauw doen :
[..]
Nintendo heeft de afgelopen tijd ook echt toptitels neergezet he? WW, grappig maar niet goed. Gewoon middelmatig. Het spel werd goed ontvangen door de CS graphics maar je hoort nergens, maar dan ook echt negrens iets over de simpele gameplay. Of over die anti climax, 8 triforce stukjes zoeken. Verzilveren voor ontiegelijk veel geld etc. Ja, zo kan ik de gameplay ook wel rekken.
Of over Sunshine. etc etc... Dat is geen kwaliteit. Dat is vermaak. EA games zijn ook vermaak. Maarja, goh, die zijn slecht he?
Nintendo is achteruit gegaan.
Flauw mode uit.
Je opmerking slaat nergens op.
Dat is misschien een goed argument voor mensen die dat één van de belangrijkste voorwaarden vinden. Aan de andere kan had ik ook gelezen had dat het uiteindelijke model een ontkoppelbaar scherm had. Dat zal het dan misschien wat makkelijker maken. Dat gezegd is het verschil in specificaties dermate groot dat ik een dergelijk argument compleet wegzwaai. Ik ga geen veels te duur geprijsde apparatuur kopen omdat het zo goed in mijn broekzak past.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:04 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
heb(ben) we/ik iets verkeerds gezegd of zo????
oh ja @Najra: als je dit ding bedoelt
[afbeelding]
dan zijn de specs misschien ok maar hoe wilde je dit ding in hemelsnaam in je broezak stoppen
http://www.tweakers.net/nieuws/32560quote:Op maandag 17 mei 2004 18:17 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Goh, wist niet dat de NS ook al WiFi acces points aan boord van de treinen had
Wat heb je in godsnaam aan die wishlist? Kun je alles twee keer in gaan voerenquote:Op maandag 24 mei 2004 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet onnodig kickenGa maar wat nieuws zoeken dan ofzo
Anyway,
Even de eerste lading NDS titels in mijn IGN Wishlist gezet. Veel titels die er tussen staan om toe gevoegd te worden zijn techdemo's, dat schiet verder niet echt op natuurlijk.
Hoezo? Je kan, als je de game eenmaal hebt, een vakje aanvinken dat ie naar je collectie kanquote:Op maandag 24 mei 2004 10:44 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam aan die wishlist? Kun je alles twee keer in gaan voeren.
"Is that a VIA in your pocket or are you just glad to see me?"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:16 schreef Najra het volgende:
[VIA handheld]
De DS heeft WiFi ingebouwdquote:Op maandag 24 mei 2004 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de Computer Totaal staan deze maand USB Sticks met WiFi. Zijn die dingen wat voor de Nintendo DS strax? Zodat ik tegen jullie allemaal kan gamen terwijl ik nog in bed lig? Of moet het ingewikkelder?
Uhm, je kan alle PC games spelen die je wil.. Mits de specs het toelaten natuurlijk..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:02 schreef Najra het volgende:
Ik vind het qua technologische vooruitgang maar een enorm klote ding.
Nou heeft VIA een handheld aangekondigd dat qua specs de DS en PSP volledig tot POS degradeert. Maar dan zal je weer zien dat er geen interessante games voor dat platform komen.
Dat wilde ik nog ff wetenquote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef E_Motion het volgende:
[..]
De DS heeft WiFi ingebouwd
Maar als je beodelt voor op je PC, dan is dat niet genoeg. Je moet ook nog een WiFi access point kopen.
overal, als je maar die acces point bij je hebtquote:Op maandag 24 mei 2004 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog ff weten![]()
Wat heb ik dan strax nodig om met de DS online te gaan? Waar kan ik WiFi spelen? (Buiten de vd Valk hotels)
bron insidegamerquote:Een dochterbedrijf van Microsoft is bezig spellen te ontwikkelen voor de Nintendo Dual Screen. Volgens een Japanse bron is dit een aanval van Microsoft tegen concurrent Sony. Vooralsnog heeft Microsoft alles ontkent.
Microsoft heeft al eerder verteld dat zij geen handheld zullen maken. Hierdoor kunnen de dochterbedrijven zich bezig houden met het ontwikkelen van spellen voor de Nintendo DS. Over de spellen zelf is nog niks bekend.
IGN gaf FFX2 een 9.5 en MKDD nog geen 8. Maw, IGN en ik verschillen nogal eens van meningquote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bij IGN zijn ze wat minder enthousiast..
De E3 award met gemak gewonnen door de PSP..
* gamecube_master sluit zich aan bij royquote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGN gaf FFX2 een 9.5 en MKDD nog geen 8. Maw, IGN en ik verschillen nogal eens van mening
Voorderest is IGN ook helemaal niet toonaangevend hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGN gaf FFX2 een 9.5 en MKDD nog geen 8. Maw, IGN en ik verschillen nogal eens van mening
Dat zeg ik verder ook nietquote:Op maandag 24 mei 2004 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voorderest is IGN ook helemaal niet toonaangevend hoor..
Wanneer komen die?quote:Ik ben benieuwd naar de E3 game critic awards...
Dat zijn de awards..
Super Josti Sunshine gaven ze ook een hoog cijfer.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zeg ik verder ook nietIk kijk elke dag op IGN. Maar ik ga niet blind op hun meningen af
Duurt meestal wel een week of 2 geloof ik.quote:Wanneer komen die?
Niet meer dan terechtquote:Op maandag 24 mei 2004 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Super Josti Sunshine gaven ze ook een hoog cijfer..
Kun je een linkje geven van die van vorig jaar?quote:Duurt meestal wel een week of 2 geloof ik.
Vorig jaar pakte MS een HOOP prijzen.. Ik gok dat Ninty dit jaar wel een award in de wacht sleept voor Zelda.. En wellicht ook met de DS.
Hoewel ik denk dat de PSP gaat winnen (dat zal ook wel komen omdat de prijs nnb is,. )
Dat zegt genoeg over jouw smaak voor games,quote:Op maandag 24 mei 2004 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht
Ik ga op zoek....quote:Kun je een linkje geven van die van vorig jaar?
he! wat is er mis met mario sunshine!! roy dat je sunshine leuk vind is niet erg hoor... ik vind m namelijk ook leuk!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over jouw smaak voor games,.
[..]
Ik ga op zoek.... :').
Beetje suffe awards als ik dat zo zie. Heel veel games die een award hebben gehad zijn nog niet uit, HALO2, Halflife2, FSW, Fable, GT4.... Dan kiezen ze Zelda dit jaar zeker als beste adventurequote:Op maandag 24 mei 2004 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.gamecriticsawards.com
Morgen worden de nominaties voor 2004 bekend gemaakt op deze site..
De winnaars worden 8 Juni bekend gemaakt.
stelt dus niet heel erg veel voorquote:Op maandag 24 mei 2004 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje suffe awards als ik dat zo zie. Heel veel games die een award hebben gehad zijn nog niet uit, HALO2, Halflife2, FSW, Fable, GT4.... Dan kiezen ze Zelda dit jaar zeker als beste adventure
Nou, de gehele internationale gamepers kiest de beste uit.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:08 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
stelt dus niet heel erg veel voor![]()
Waarom is het nou suf omdat de games er nog niet zijn?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje suffe awards als ik dat zo zie. Heel veel games die een award hebben gehad zijn nog niet uit, HALO2, Halflife2, FSW, Fable, GT4.... Dan kiezen ze Zelda dit jaar zeker als beste adventure
Impressies, presentaties, beetje speelbaar..quote:Op maandag 24 mei 2004 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat was er vorig jaar nou te zien van HL2 bijvoorbeeld? Alleen een filmpje? Hoe kun je aan de hand daarvan nou bepalen dat het de game van de show is
* kuchquote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef P8R het volgende:
In de categorie "Hier kunnen we dus niets mee, maar het is nieuws..."
[..]
bron insidegamer
Ik vind het niet zo'n opmerkelijke actie. Was RARE niet door MS opgekocht?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef HomerJ het volgende:
De reden voor deze opmerkelijke actie is volgens een Japanse bron dat Microsoft dit doet om Sony tegen te werken. Vooralsnog ontkent Microsoft dit.
Get your facts straight buddy.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:10 schreef RetepV het volgende:
Overigens is het nog nooit zo slecht gegaan met RARE volgens mij, ik geloof niet dat hun nieuwe games succesvol waren.
Toch wel jammer, als ze ook maar een beetje van de vergane glorie hadden kunnen overbrengen...quote:Microsoft heeft tegenover een Amerikaanse krant het gerucht ontkend, dat haar studio Rare zou werken aan twee Nintendo DS titels. Wel werkt Rare momenteel aan een aantal spellen voor de Game Boy Advance.
GCAdvanced hielp vorige week het gerucht de wereld in, dat Rare zou werken aan onder andere It's Mr. Pants voor de Nintendo DS. Volgens de officiele site van Rare, gaat dat spel verschijnen op de Game Boy Advance.
Paar uur bedoel je,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:54 schreef gamecube_master het volgende:
over een paar minuutjes hebben we de genomineerden
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Paar uur bedoel je,.
5 PM PT worden de genomineerde bekend gemaakt
PT = Pacific Time.
Dat is -8 of -9 GMT. Wij zitten +1 GMT
Ergo over 9 of 10 uur is het pas bekend,.
Om 2 uur vannacht dus,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:06 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van Halflife2 waren er vorig jaar alleen een filmpje hoor, van Halo2 ook btw. Dus weinig presentatie en speelbaarheid.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Impressies, presentaties, beetje speelbaar..
Zo gaat het al jaren hoor..
shit hé, ik wou er nog wel ff een artikeltje op M-gaming.nl erover schrijven, maar als de genomineerden zo laat bekend worden gemaakt moet iemand anders het daar het maar ff doen, moet morgen ochtend vroeg beginnen en ik heb geen zin om er nog vroeger voor op te staanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om 2 uur vannacht dus,.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:14 schreef gieling het volgende:
[..]
Van Halflife2 waren er vorig jaar alleen een filmpje hoor, van Halo2 ook btw. Dus weinig presentatie en speelbaarheid.
apris nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:55 schreef _Supreme het volgende:
nou dan kun je lang wachten
in apris komtie volgend jaar
of je importeert hem gewoon zoals ik ga doenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
apris nog nooit van gehoord![]()
ontopic:
ik kan ook niet meer wachten....![]()
Ik kan hem toch [as in 2005 betalen, dus moet maar wachten. Ik reserver ¤300,- voor de DS+wat spellenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:48 schreef taart het volgende:
Ik kan wel wachten, ik heb nog zat te doen
Idd. Als ie regiovrij is ga ik em importeren, anders wacht ik gewoon.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:17 schreef BroesWillems het volgende:
is er iets bekend over regiovrij of niet?
quote:Brownie Brown planning Nintendo DS titles
by Glen Bayer
Nintendo funded studio Brownie Brown is planning several projects for the Nintendo DS, according to PolygonMag.com.
Brownie Brown has been responsible for such Game Boy Advance titles including Magical Vacation and Sword of Mana.
URL URL URL URL URLquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
NDS te pre-orderen bij DVD Boxoffice voor een bedrag van 180 euro
ze kunnen nog van prijs veranderen héquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://dvdboxoffice.com/d(...)700++++&pid=90061512
Ik wacht overigens nog even op officiele data
quote:Super Mario 64x4
Wario Ware Inc.
Metroid Prime: Hunters
PictoChat
Mario Kart DS
Animal Crossing DS
Super Mario Brothers
Nintendogs
Forum Opties | |
---|---|