Grand Theft Auto: San Andreas!quote:
quote:GameSpot.com
Rockstar Games announces that it will release Grand Theft Auto: San Andreas exclusively for the PlayStation 2 in October.
After registering a number of potential Grand Theft Auto titles earlier this year, Rockstar Games has today confirmed that the next game in the series will be Grand Theft Auto: San Andreas. A PlayStation 2 exclusive, the game is currently scheduled for release in North America on October 19, and in Europe on October 22.
"In the past couple of years, we have put an enormous amount of pressure on ourselves to ensure we do everything possible to exceed people's expectations with Grand Theft Auto: San Andreas," said Sam Houser, president of Rockstar Games. "Even though we still have eight months to go, we are starting to become very proud of what we have achieved and we can't wait to get the game into players' hands."
"We are extremely humbled by the success of the Grand Theft Auto series and it has made us push ourselves further than ever to create a title in Grand Theft Auto: San Andreas that will hopefully redefine the Grand Theft Auto series and revolutionize open-ended gameplay and video game production values," added Leslie Benzies, president of Rockstar North.
We'll bring you more information on Grand Theft Auto: San Andreas as soon as it becomes available.
Ik lees net dit in de FAQ op http://www.gta-sanandreas.com:quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:17 schreef yup het volgende:
Deze game komt vast wel op pc, en dan MOET ik hem hebben, hopelijk is ie verslavender dan Vice City!
ik hoop dat ze het niet TE heuvelachtig maken zoals bij Driver en Midtown Madness 2 (die zich dus ook in SF afspelen)... moet je vluchten voor de cops en dan vlieg je steeds tegen een lantaarnpaal omdat je over een heuvel springt... schiet ook niet op natuurlijk...quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:27 schreef SillyWalks het volgende:
Volgens Yahoo Maps ligt San Andreas weliswaar in de buurt van San Francisco, maar is het toch echt niet hetzelfde hoor. Maarja, Yahoo Maps kan zich vergissen...
Als je je gewoon netjes aan de regels houdt hoef je ook niet te vluchten voor de cops.quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:44 schreef caponi het volgende:
... moet je vluchten voor de cops en dan vlieg je steeds tegen een lantaarnpaal omdat je over een heuvel springt... schiet ook niet op natuurlijk...
Denk dat San Andreas gewoon van de gelijknamige breuklijn (waarop San Francisco gebouwd is) afkomstig is hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:27 schreef SillyWalks het volgende:
Volgens Yahoo Maps ligt San Andreas weliswaar in de buurt van San Francisco, maar is het toch echt niet hetzelfde hoor. Maarja, Yahoo Maps kan zich vergissen...
quote:CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas
Ja maar toch zijn er mensen die een ps2 om dit kopen omdat de meeste het spel zo snel mogelijk willen spelen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Exclusief op de PS2, een maand later ook op de PC en dan weer wat later ook op de Xbox
Een maandquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Exclusief op de PS2, een maand later ook op de PC en dan weer wat later ook op de Xbox
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:34 schreef StickUpKid het volgende:
"CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas"
Maar met die snelwegen die erin voorkomen zouden er ook meerdere steden in 4 kunnen zitten!
[..]
offtpc:Yep, ik was er één van bij GTA3... Maar ik was er opeens heel blij mee toen VC uit kwam: de heli's in VC zijn met zo'n analog controller veel beter bestuurbaar! en dat meen ik echt serieus!!quote:Ja maar toch zijn er mensen die een ps2 om dit kopen omdat de meeste het spel zo snel mogelijk willen spelen.
Nou als dat eens waar zou zijn!quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:34 schreef StickUpKid het volgende:
Maar met die snelwegen die erin voorkomen zouden er ook meerdere steden in 4 kunnen zitten!
[..]
Op de PC zijn die heli's ook goed te besturen. Als je de toetsen een beetje aanpast. Alleen die RC Heli's niet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:46 schreef menesis het volgende:
offtpc:Yep, ik was er één van bij GTA3... Maar ik was er opeens heel blij mee toen VC uit kwam: de heli's in VC zijn met zo'n analog controller veel beter bestuurbaar! en dat meen ik echt serieus!!
en dan zonder te betalen wegrijdenquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:25 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Nou als dat eens waar zou zijn!4 steden die elk zo groot zijn als Liberty of Vice city en verbonden zijn door lange snelwegen (met tankstations erlangs)!
![]()
![]()
Bedankt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:54 schreef Seal_force het volgende:
De OP! is mooi
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:33 schreef bugeye het volgende:
O MY GOD
ik zie voor het eerst die graphics, wat mooi
quote:So. Now we know. San Andreas is NOT Los Angeles, it's a whole state. Los Santos, on the other hand is, to all intents and purposes, LA. The game's two other cities, San Fierro and Las Venturra are based on San Francisco and Las Vegas respectively. There'll be countryside between the three main areas, each of which is roughly the same size as the whole of Vice City. Big, in other words.
Dit klopt dus niet, San Andreas speelt zich af in de staat San Andreas, met 3 verschillende steden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:44 schreef BMWM3 het volgende:Waar speelt GTA: SA zich af?
Grand Theft Auto: San Andreas speelt zich af in San Andreas. Oftewel San Fransisco.
Dief spelenquote:The most significant gameplay changes are a new stamina meter, meaning you need to eat, and massively improved building interiors. You'll be able to commit burglary now, or run a casino in Las Venturra. If you're feeling less ambitious you can just gamble away your ill-gotten gains on the tables in LV.
Kan hem niet meer aanpassen, u know!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dit klopt dus niet, San Andreas speelt zich af in de staat San Andreas, met 3 verschillende steden.
namelijk:
Los Santos - LA
San Fierra - San Francisco
Las Venturra - Las Vegas
Dan is het eigenlijk dus gewoon je energiemeter, die je dan oplaad met eten ipv hartjes. Wel realistischer iig. Dan mogen ze ook de shield-bar wel vervangen door een bulletproof-vest-damage-meter. Naja, we zien het wel.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:48 schreef Retuobak het volgende:
Mwoh zal wel meevallen, hooguit zal ie denk ik minder presteren. Of je gaat ipv alleen health/armor voor een missie op te halen ook ff wat eten
Hij komt heus in Okober 2004 uitquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:53 schreef Georges het volgende:
Als ie idd in oktober uitkomt dan wordt het de game van het jaar.
Auto in de woestijnquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:55 schreef StickUpKid het volgende:
Loop je midden in de desert tussen Las Vegas en Los Angeles heeft je mannetje opeens honger, das klote dan!
Snel een auto jatten dan en naar de volgende stad rijden
Ja op ps2 met die ruk besturingquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:09 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hij komt heus in Okober 2004 uit
ik ookquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:14 schreef HomerJ het volgende:
Idd. die PS-2 versie vind ik echt ruk
Ik wacht op de PC versie
Misschien ben ik gewoon te gewend geraakt aan de ps2 versies van GTA, maar toen ik de PC versie uit probeerde vond ik dát juist ruk. Vooral het besturen van de voertuigen met een toetsenbord is een ramp. Geef mij maar fijn de ps2 versie, ondanks de wat mindere gfx.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:14 schreef HomerJ het volgende:
Idd. die PS-2 versie vind ik echt ruk
Ik wacht op de PC versie
Ik weet het, Nog 365 dagenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:11 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Ja op ps2 met die ruk besturing
Pcversie komt in mei pas
pompstation overvallenquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:55 schreef StickUpKid het volgende:
Loop je midden in de desert tussen Las Vegas en Los Angeles heeft je mannetje opeens honger, das klote dan!
Snel een auto jatten dan en naar de volgende stad rijden
Duw dat maar in het Vice city Topic...quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:40 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[afbeelding]
Here's a pretty cool boat mod. It turns the Squalo into an airboat, meaning it moves by pushing the air. It's a pretty good model, and a cool concept.
Je bent te gewend geraakt, ik vond er niks aan ontbreken. Won alle races met gemak, en ik speel nooit racegames. En iedereen die ik ken die GTA3/VC hebben gespeeld wonnen ook altijd dik.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:28 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te gewend geraakt aan de ps2 versies van GTA, maar toen ik de PC versie uit probeerde vond ik dát juist ruk. Vooral het besturen van de voertuigen met een toetsenbord is een ramp. Geef mij maar fijn de ps2 versie, ondanks de wat mindere gfx.
Als je je aanmeldt en aangenomen wordt als betatester misschien. Maar tegenwoordig is dat een stuk moelijker dan in de tijd van GTA 2quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:52 schreef StickUpKid het volgende:
Echt, als ik nog terugdenk aan GTA1. Echt geweldig, zelf je autotjes ontwerpen. Gewoon maar roekeloos dwars door de stad rijden, heerlijk!
Een vriend van mijn heeft nog meegeholpen met de ontwikkeling van GTA2, wat voor extra functies erbij moesten en wat eraf moest. Zouden ze dat nu weer doen?
Ondanks dat het de best verkopende game(reeks) is die ooit heeft bestaan, durven ze het kennelijk nog wel aan om ermee door te gaan...quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:53 schreef Karrakas het volgende:
Is dat hersenloze GTA nou nog te koop :/
M.a.w. er lopen TEveel hersenloze mensen rond.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ondanks dat het de best verkopende game(reeks) is die ooit heeft bestaan, durven ze het kennelijk nog wel aan om ermee door te gaan...
wtf doe je hier danquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:53 schreef Karrakas het volgende:
Is dat hersenloze GTA nou nog te koop :/
je kan gta1 nu gratis downloaden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:52 schreef StickUpKid het volgende:
Echt, als ik nog terugdenk aan GTA1. Echt geweldig, zelf je autotjes ontwerpen. Gewoon maar roekeloos dwars door de stad rijden, heerlijk!
Een vriend van mijn heeft nog meegeholpen met de ontwikkeling van GTA2, wat voor extra functies erbij moesten en wat eraf moest. Zouden ze dat nu weer doen?
Wat vind jij er hersenloos aan? Heb jij ooit de tijd genomen om de subtiele humor in dit spel te waarderen. En je te verwonderen over de diepgaande uitgebreide gameplay? Dit spel is zeker niet hersenloos, integendeel.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:31 schreef Karrakas het volgende:
[..]
M.a.w. er lopen TEveel hersenloze mensen rond.
Diepgaande gameplay?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat vind jij er hersenloos aan? Heb jij ooit de tijd genomen om de subtiele humor in dit spel te waarderen. En je te verwonderen over de diepgaande uitgebreide gameplay? Dit spel is zeker niet hersenloos, integendeel.
We kunnen eerst nog even met Need For SPeed Underground II enjoyen. Dan komt pas het echtequote:Op donderdag 13 mei 2004 21:48 schreef Guerra het volgende:
Nog dik een jaar wachten voor dat hij eindelijk misschien op de Xbox komt.![]()
Maar straks koopt MS Rockstar over, en dan, en dan en dan![]()
![]()
Idd, Vice en de rest roeleert. Opzouten als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 19:57 schreef capibar het volgende:
[..]
wtf doe je hier dan![]()
Niet te koop! Rockstar hoeft niet meer van GTA1 te leven en het is daarom op één van hun sites GRATIS te downloaden! (half jaar geleden tenminste..) GTA1 is trouwens niet hersenloos. Dat zijn de mensen die dat zeggen!quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:53 schreef Karrakas het volgende:
Is dat hersenloze GTA nou nog te koop :/
Noem één spel waar zoveel verschillende subgames en subdoelen inzitten?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:06 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Diepgaande gameplay?![]()
![]()
dat heb ik al verteldquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:01 schreef menesis het volgende:
Niet te koop! Rockstar hoeft niet meer van GTA1 te leven en het is daarom op één van hun sites GRATIS te downloaden! (half jaar geleden tenminste..) GTA1 is trouwens niet hersenloos. Dat zijn de mensen die dat zeggen!
Wat moet ik me hiervan voorstellen? Dat zomaar een Ken Rosenberg kan opduiken?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:12 schreef Georges het volgende:
Meer nieuws van gtagaming:http://www.gtagaming.com/
Story
- Characters from the past will return.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, idd. Wat was ik blij dat ik die irritante Lance eindelijk mocht afschieten!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:58 schreef Retuobak het volgende:Lance Vance
Irritant personage.
Tommy Vercetti was veel grappiger
dat hebben ze hem gewoon verkeerd gelinkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:18 schreef menesis het volgende:
Heee; r klopt een screen niet meer! Ik weet zeker dat ik ook een shot van heuvels erbij had staan, maar nu staat dat screenshot met die twee makkers er twee keer bij! (op gtagaming krijg je ook die, als je op de thumb van de heuvels klikt!)
En waarom niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:35 schreef Georges het volgende:
Ik hoop wel dat Tommy terugkomt, maar dat zal zeer waarschijnlijk niet.
Just what is Ragdoll Physics? Well, previously videogames had to have "canned" death animations. When you killed bad guys, they would go through their animation and fall to the floor. Often their head would be sticking out through the wall, or they would be half-floating over a stairway -- not at all realistic. That's where Ragdoll Physics come in. Unreal Tournament 2003 and Rainbow Six 3 both use this technique, where the actual physics of a falling body are simulated so that they fall correctly to the ground.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:41 schreef menesis het volgende:
"Ragdoll physics, aka "Impact Animation" similar to that seen in recent PC titles like Far Cry, Half Life 2 and Max Payne 2."
>> Wat bedoelen ze daarmee?![]()
ik vond de ragdoll in maxpayne 2 niet erg goedquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:44 schreef Georges het volgende:
[..]
Just what is Ragdoll Physics? Well, previously videogames had to have "canned" death animations. When you killed bad guys, they would go through their animation and fall to the floor. Often their head would be sticking out through the wall, or they would be half-floating over a stairway -- not at all realistic. That's where Ragdoll Physics come in. Unreal Tournament 2003 and Rainbow Six 3 both use this technique, where the actual physics of a falling body are simulated so that they fall correctly to the ground.
Ik!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:09 schreef HomerJ het volgende:
Wie gaat er mee naar Sony's hoofdkantoor, om de directeur te slaan?
Lijkt me idd onwaarschijnlijk, Ray liotta heeft al gezegd dat ie vice city alleen voor het geld had gedaan. Hij lijkt me niet echt zin te hebben in nog en ronde.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:35 schreef Georges het volgende:
Ik hoop wel dat Tommy terugkomt, maar dat zal zeer waarschijnlijk niet.
Ik vreesde dat al tezien ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:59 schreef StickUpKid het volgende:
Zo te zien op de screenshots niet echt nieuwe auto's. Misschien wel een paar nieuwe modellen maar wel min of meer hetzelfde als in Vice
Die mediabaas (Love Media) in GTA IIIquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:05 schreef Dacide het volgende:
who the fuck is donals love?![]()
Dan zou ik het plot nog maar eens nalezen als je dat denkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:12 schreef BMWM3 het volgende:
Volgens mij kwam Vercetti wel terug hoor. Je krijgt namelijk dan van hem ook missies
Het plot van Vice City gaat ook voornamelijk om de Mafia, toch krijg je missies van Cubanen en Haitianen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan zou ik het plot nog maar eens nalezen als je dat denkt.
Dat spel is nog geeneens helemaal afquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vreesde dat al tezien ja.
Ik word die bakken een beetje zat om eerlijk te zijn en om nou weer al die auto's te gaan vervangen
![]()
Kijk is naar die picsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat spel is nog geeneens helemaal af
hoe ken je dan al gaan oordelen over die modellen
Ik zeg toch dat ik het hoopquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:35 schreef Retuobak het volgende:
Wie zegt dat dat niet alsnog gaat gebeuren?
Het spel komt pas eind dit jaar uit hoor, niet over een week :/
Screenshots zijn dus nog pre-alpha.
Ut2004 was ook 6 cd's. Daarnaast moet het ook nog te happen zijn voor de consoles dus mss valt de grote mee. DVD's is sowieso niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Georges het volgende:
Gezien de grootte van het spel vraag ik me af of het, als het op de pc wordt uitgebracht, wel op cd-roms wordt gedaan of misschien eerder op dvd.
Vice was al 2 cd's, zou deze dan 4 of 5 worden of 2 dvd's?
25 euro neerleggen en dat probleem is ook weer verholpenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef Georges het volgende:
Op zich niks mis mee als het op dvd gedaan zou worden, alleen heb ik nog geen dvd speler.
Zoals ik al zei betwijfel ik of ray liotta nog wel wil terugkomen, zeker niet voor een kleinere rol. Maar het zou zeker wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het plot van Vice City gaat ook voornamelijk om de Mafia, toch krijg je missies van Cubanen en Haitianen.
Ik zie niet in waarom je niet in bijv. Las Vegas missies zou kunnen krijgen van Vercetti.
Nou, de release is al over 5 maanden en dat betekent dat ze over ongeveer 4.5 maand goud gaan. Lijkt mij dat ze dan toch al bijna zoniet helemaal klaar zijn met de alpha fase, ook omdat de engine al bestond en ze al meer dan 2 jaar aan deze titel bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:35 schreef Retuobak het volgende:
Wie zegt dat dat niet alsnog gaat gebeuren?
Het spel komt pas eind dit jaar uit hoor, niet over een week :/
Screenshots zijn dus nog pre-alpha.
UT2004 bevatte ook 6CD's. Ik de de special uitvoering.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Georges het volgende:
Gezien de grootte van het spel vraag ik me af of het, als het op de pc wordt uitgebracht, wel op cd-roms wordt gedaan of misschien eerder op dvd.
Vice was al 2 cd's, zou deze dan 4 of 5 worden of 2 dvd's?
Ik heb er nog 1tje gratis hiero liggenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef Georges het volgende:
Op zich niks mis mee als het op dvd gedaan zou worden, alleen heb ik nog geen dvd speler.
Zo moeilijk zijn models niet te maken, en daar valt ook niet al teveel aan te bugfixen. Is snel genoeg gebeurd.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nou, de release is al over 5 maanden en dat betekent dat ze over ongeveer 4.5 maand goud gaan. Lijkt mij dat ze dan toch al bijna zoniet helemaal klaar zijn met de alpha fase, ook omdat de engine al bestond en ze al meer dan 2 jaar aan deze titel bezig zijn.
Risico is dan wel dat je vaker van die laadschermen krijgt zoals bij VC (als je over een brug rijdt naar het andere eiland).quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:30 schreef Miss_mini het volgende:
als je kijk hoe geweldig veel er nu al te doen is in VICE CITY (de stad dan)
en dit spel 3 x zogroot wordt... geweldig...
ik ken de hele stad uit mn kop (vice city)
hopelijk lukt dat ook met san andreas...
Lees mijn reactie is knurft spel is toch niet afquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kijk is naar die pics
Ik vind GTA 3 en VC echt helemaal geweldig hoor
Hulde voor de GTA reeks![]()
![]()
![]()
Ik hoop alleen dat ze die auo's gaan vervangen want ik ben deze zo zat![]()
Luister is knurft, ik bedoel toch ook dat er nog oude op die screens staan, en dat ik hoopquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Lees mijn reactie is knurft spel is toch niet af
dat zijn waarschijnlijk screens van 1 of andere alpha versie
Is dat niet expres gedaan? Dat dacht ik altijdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:27 schreef Miss_mini het volgende:
een foutje in GTA VICE CITY was als je op het vliegveld wacht.. kom er om de zoveel tijd een 747 landen ... ga je er met je auto voor staan... rijd ie gewoon door je heen zeg maar.. gewoon een soort ghost is dat vliegtuig...
Bij de meeste winkels is ie ook nog boxed te koop voor 5euriesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:01 schreef menesis het volgende:
Niet te koop! Rockstar hoeft niet meer van GTA1 te leven en het is daarom op één van hun sites GRATIS te downloaden! (half jaar geleden tenminste..) GTA1 is trouwens niet hersenloos. Dat zijn de mensen die dat zeggen!
Dat was wel een nadeel ja. kom je aanscheuren met 250 KM/H en dan denk je, oh, vliegtuigje daar ga ik toch doorheen. BAM. weer terug voor nieuwe motor (takke eind lopen) en health.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:34 schreef Miss_mini het volgende:
waarom. ik vindt dat een waarde afbrekende eigenschap... dat want de kleine "geparkeerde" vliegtuigen kun je wel tegenaan botsen.. dus zou je stellen dat de vliegende ook " massief" zijn... niet dus
Met een auto de metrotunnel in rijden, is best lachen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:51 schreef speedfreakssj het volgende:
botsingen met de metro? hoe doe je dat dan?
Jetset? Tante jet?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:54 schreef menesis het volgende:
Ik verwacht wel wat verandering mbt dingen in de lucht/water.... Paar echte 'jetliners' zou echt cool zijn! of een jetski! (ze moeten gewoon alles met 'jet' erin in het spel stoppen)
Dat was soms wel klote ja, zeker nadat je erg vaak over de brug was gereden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:00 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Risico is dan wel dat je vaker van die laadschermen krijgt zoals bij VC (als je over een brug rijdt naar het andere eiland).
ik vind het wel tof dat de radio gewoon door blijft spelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:15 schreef StickUpKid het volgende:
Dat was soms wel klote ja, zeker nadat je erg vaak over de brug was gereden.
dat zouden ze toch in san andreas stoppenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:50 schreef BMWM3 het volgende:
Wat ze ook moeten doen, is dat je kan zwemmen. En niet dat als je in het water val, dat je opeens wasted bent.
Sorry jongen, maar dit is allemaal al gepost. Echter omdat die links nu dood zijn is dit wel handig.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:21 schreef Keromane69 het volgende:
knip
Het moet idd wel een soort van tellsell-ab-pro-plus training van maximaal 5min per week ofzo zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:33 schreef DaFan het volgende:
Het lijkt me juist wel gaaf. Maar zodra het erg lineair wordt (je loopt erin, en dan 2 uur gametijd later kom je er uit) is er natuurlijk geen zak meer aan. Maar het feit dat je kan trainen om sneller te kunnen rennen of iets dergelijks maakt het wel de moeite waard om te trainen.
Die 4-person driveby's zien er trouwens erg cool uit
Ik zat eerder te denken aan verschillende toestellen ofzoquote:Op zondag 16 mei 2004 15:37 schreef Miwe het volgende:
[..]
Het moet idd wel een soort van tellsell-ab-pro-plus training van maximaal 5min per week ofzo zijn.![]()
En die kan je dan ook telefonisch bestellen. En dan moet je een halve dag thuisblijven als ze em komen bezorgen.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan verschillende toestellen ofzoDe een duurt langer maar traint je beter....ofzoiets
Nu word je gewoon belachelijkquote:Op zondag 16 mei 2004 15:46 schreef Miwe het volgende:
[..]
En die kan je dan ook telefonisch bestellen. En dan moet je een halve dag thuisblijven als ze em komen bezorgen.
Sorry. Mijn fantasie sloeg even op holquote:Op zondag 16 mei 2004 15:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nu word je gewoon belachelijk
Er staat toch dat je naar de 'gym' toe kan.
(ja dat is 'buiten').
Het zat al gedeeltelijk in VC, hoe meer je te voet aflegde, des te verder kon je sprinten zonder moe te worden en rustig aan te hoeven lopen.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:33 schreef DaFan het volgende:
Het lijkt me juist wel gaaf. Maar zodra het erg lineair wordt (je loopt erin, en dan 2 uur gametijd later kom je er uit) is er natuurlijk geen zak meer aan. Maar het feit dat je kan trainen om sneller te kunnen rennen of iets dergelijks maakt het wel de moeite waard om te trainen.
Die 4-person driveby's zien er trouwens erg cool uit
Klopt maar ik had altijd het idee dat die stats weer werden gereset als je het spel opnieuw opstartquote:Op zondag 16 mei 2004 16:59 schreef Pun het volgende:
[..]
Het zat al gedeeltelijk in VC, hoe meer je te voet aflegde, des te verder kon je sprinten zonder moe te worden en rustig aan te hoeven lopen.
Bij mij niet, bij mij werd het steeds beter hoe meer ik speelde, natuurlijk toen ik 100% completion of een of andere goal had gehaald kon je oneindig lang sprinten, wat ook wel handig wasquote:Op zondag 16 mei 2004 18:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Klopt maar ik had altijd het idee dat die stats weer werden gereset als je het spel opnieuw opstart
Dan heb je het over de PC versie, daar is verder niets over bekend. Ik denk trouwens nietdat de PS2 versie online gaat.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:19 schreef Seal_force het volgende:
Kan je eigenlijk via internet nu wel tegen elkaar? Of moet het weer via een ander programma>?
ik ben alleen benieuwd wat rockstar gaat doen na SA. Want de reeks is dan eigenlijk afgelopen. Wat jij/of iemand anders al eerder zei, ze kunnen nog een MP addon uitbrengen maar dan houdt het wel een beetje op. En hun 'uitmelkgehalte' is gewoon laag en ik verwacht dat ook niet dat ze dat in de toekomst gaan doen.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:44 schreef Keromane69 het volgende:
[verhaal]
ik denk dat je SA wel op dvd kan kopen hoor...quote:Op maandag 17 mei 2004 12:45 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Dat worden een hoop CD's ben ik bang
quote:Als we die hidden packages nog maar kunnen vinden.
Anders zouden ze niet hidden zijnquote:Op maandag 17 mei 2004 12:41 schreef livEliveD het volgende:
Als we die hidden packages nog maar kunnen vinden.
lolquote:Op maandag 17 mei 2004 12:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Anders zouden ze niet hidden zijn
rockstar maakt ook nog andere spellen hoor.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:50 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik ben alleen benieuwd wat rockstar gaat doen na SA. Want de reeks is dan eigenlijk afgelopen. Wat jij/of iemand anders al eerder zei, ze kunnen nog een MP addon uitbrengen maar dan houdt het wel een beetje op. En hun 'uitmelkgehalte' is gewoon laag en ik verwacht dat ook niet dat ze dat in de toekomst gaan doen.
BTW, the sims, dat is pas uitmelken.... En toch blijven al die kindjes weer dat spel kopen omdat je nu weer een hondje kan uitlaten, en de volgende keer kan je op vakantie![]()
i know, maar het lijkt me opzich wel raar als ze niet iets verder doen met GTA...quote:Op maandag 17 mei 2004 13:20 schreef capibar het volgende:
[..]
rockstar maakt ook nog andere spellen hoor.
Doen ze welquote:Op maandag 17 mei 2004 13:44 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
i know, maar het lijkt me opzich wel raar als ze niet iets verder doen met GTA...
Die noemen ze oa Scarfacequote:Op maandag 17 mei 2004 14:15 schreef menesis het volgende:
Een jaar geleden zou er ook sprake zijn geweest van een GTA-film ofzo.... iemand enig idee? GTA: San Andreas: the movie?
Wat ik ook probeer..... "FORBIDDEN"...quote:
Rechtermuisknop -> Opslaan als?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:30 schreef menesis het volgende:
[..]
Wat ik ook probeer..... "FORBIDDEN"...En ik ben nog wel zo'n Lego fan!!!!!!!! So; what do I do now?
Hee maare; had ik toch gelijk he; dat er een film zou komen
Idd kom niet bij de linkquote:
Hij is offline nuquote:Op maandag 17 mei 2004 17:39 schreef SpleeffY het volgende:
Ik ben nu ook lid, maar kan het filmpje nog steeds niet downloaden.
Misschien heb je hem nog in je cache staan? of eenofandere temp map? zoek iig even op je computer naar "gta_lego_city.avi" hopelijk krijgen we m nog een keer te zien!quote:Op maandag 17 mei 2004 17:52 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hij is offline nu
Werkt niet bij mij.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:19 schreef Keromane69 het volgende:
G00GLE
ftp://ftp.ngi.it/Fun_Stuff/Movie/GTALego/gta_lego_city.avi
Kewl
ftp://ftp.iinet.net.au/games/movies/gta_lego_city.zipquote:Op maandag 17 mei 2004 18:23 schreef Georges het volgende:
[..]
Werkt niet bij mij.
Je had al een andere link gekregen, maar werkte ie ook niet bij 'save as'? Hier geen problemen. Multimedia bestanden openen door erop te klikken gaat bij mij ook niet altijd lekker. Dan start met een hoop geratel Mediaplayer op, gaat ie heel lang 'zoeken' en komt dan tot de conclusie dat er wel iets heel ernstigs aan de hand moet wezen.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:23 schreef Georges het volgende:
[..]
Werkt niet bij mij.
Die werkte wel idd, geinig filmpje.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:37 schreef PieuX het volgende:
[..]
ftp://ftp.iinet.net.au/games/movies/gta_lego_city.zip
misschien dat je bij deze meer geluk hebt
febster mijn avatarquote:Op maandag 17 mei 2004 14:58 schreef febster het volgende:
[..]
Die noemen ze oa Scarface
Dat van die rumours is wel oud nieuws hoor. Klopt ook niet veel van.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:36 schreef Keromane69 het volgende:
ssst...
http://www.gtasa.org/scans.php
(Scans van printed artikelen)
---
Iets over de storyline:
Most rumours resolve around the setting: LA-esque San Andreas during a massive riot. Tommy Vercetti isn't set to reappear as the main character in the game, but instead plays as the fat mob boss who tells you what to do. Your character (unnamed) has to work out a way to get rid of the power-mad Vercetti and take control of the San Andreas underworld.
---
Nog meer article scans:
http://www.gtaarea.com/index.php?page=507
---
En wie nu alvast iets 'nieuws' wil: er is een prachtige mod: GTA:LC . Een versmelting van GTA3 en Vice City.
Misschien al bekend, anders hier even kijken: http://www.gtaarea.com/index.php?page=579
[afbeelding]
Dit gerucht is dus al onderuit gehaald.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:36 schreef Keromane69 het volgende:
ssst...
http://www.gtasa.org/scans.php
(Scans van printed artikelen)
---
Iets over de storyline:
Most rumours resolve around the setting: LA-esque San Andreas during a massive riot. Tommy Vercetti isn't set to reappear as the main character in the game, but instead plays as the fat mob boss who tells you what to do. Your character (unnamed) has to work out a way to get rid of the power-mad Vercetti and take control of the San Andreas underworld.
Nog niet maar dat zal niet lang meer duren, voor gta 3 was het de liberty treequote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:51 schreef menesis het volgende:
Een tijd voordat GTA Vice City uitkwam verscheen er opeens een site: www.kentpaul.com
Is er toevallig nu ook zo' n site dat iemand weet?![]()
Het is wel een beetje een dooie mus, maar wel ok dat je de moeite neemt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef Keromane69 het volgende:
Dooie mus, maar hier wat sfeerfoto's.
[afbeelding]
Harbor Freeway, Compton CA. Onmiskenbaar hoort dit bij een ride naar LA.
[afbeelding]
Richting Longbeach
[afbeelding]
Compton, vlakbij LA
[afbeelding]
Straatje in Las Vegas
[afbeelding]
Joo-Joo, look at da fonts!
[afbeelding]
de man waarvan beweerd wordt dat ie z'n stem heeft geleend aan de main character
(plaatje plakken lukt niet, zie link onder)
Lowriders kunnen niet ontbreken natuurlijk...
[afbeelding]
..en vette gangsta rap klinkt uit de speakers.
Dus wie weet gaat GTA:SA op die Delta Lloyd reclame lijken...
Paar bronnen:
http://www.layitlow.com
http://hiphop.blog.excite.it
http://www.google.com
(PS Compton CA werd in Gamespot genoemd als karakteristiek voor een van de screenshots)
Tip: Probeer Timesplitters 2 isquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:46 schreef Keromane69 het volgende:
Intussen wacht ik met spanning op nieuwe screenshots. Ik weet nog hoe ik de eerste GTA:VC screenshots onder ogen kreeg. Prachtig waren ze. Maar het was niets vergeleken bij het uiteindelijke spel. Afwachten dus... Ik zou het heerlijk vinden als 'modding' actief onderdeel gaat uitmaken van de gameplay. Je hebt dan een spel in handen wat echt eke keer anders is qua omgeving en missies. Iets wat echt nooit meer gaat vervelen. Nieuwe thema releases doen er dan nog een schepje bovenop: totale conversies zodat je je naar wens ook kunt wanen in het Chicago van de jaren 20, Moskou van eind jaren 90, Wyoming 1860, Berlijn 1942, Mars 2541, etc. Uitgebalanceerd en wel, met muziek, dialogen, een verhaallijn, muziek... Omgevingen waar je op je beurt ook kunt 'modden', omgeving naar je hand zetten, multiplay missies 'creeeren' door je keuzes ten opzichte van opponenten...
Is overdreven.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:52 schreef SHERMAN het volgende:
die glans![]()
Een grote autodealer in een stad, met enkele auto's met wat glans, en dan ook wat goedkopere auto's. En als je dan langs het strand rijdt met glansbak dat ie dan helemaal onder het zand komtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is overdreven.
Het ziet er allemaal zo nieuw uit, zou overigens wel vet zijn als auto's na verloop van tijd wat minder glanzend zouden worden en bij respray weer wel
Dat lijkt me wel geinig detail.
Voor de PS2; oktoberquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:59 schreef bugeye het volgende:
Wanneer komt dat spel uit eigenlijk? Niet dat ik ongeduldig ben,
Ik wacht wel tot ik Vice City heb uitgespeeld, ben er nog niet helemaal aan toe.
zelfde met GTA3 , maar die vond ik veel moeilijker
Klinkt extreem goedquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:46 schreef Keromane69 het volgende:
Wat denk je, gaan we ook typische Tarantino elementen terugzien in de gameplay (Reservoir dogs, Pulp fiction)? GTA heeft immers elke keer weer een flinke knipoog gegeven richting de filmwereld. Ook steeds duidelijker (Ocean Beach is bijv. letterlijk overgenomen uit Scarface).
Verder, ik ben echt benieuwd of multiplay in het spel zit. Als Rockstar zegt dat ze hebben geprobeerd de stoutste verwachtingen omtrent SA te overtreffen, en dat ze intussen al heel trots zijn op het resultaat, dan kan ik niets anders concluderen dat je een gameplay gaat zien zoals ik al eens eerder aanstipte. Dus met gangs, met hierarchie, met mogelijkheid vrienden en vijanden te maken, woningen/bedrijven op te kopen cq te bouwen -in de verte beetje in de geest van C&C waarbij gebouwen een functie hebben en (in)direct geld kunnen genereren, maar ook architectuur a la The Sims misschien?-. Een situatie waarbij je snel in elkaars vaarwater terecht kan komen. Elkaars winkels overvallen, gangmembers elimineren, transporten/drugdeals overvallen, je bemoeien met vetes tussen andere gangs, bommen plaatsen, politie omkopen, gebouwen opblazen...
Verder uit de dikke duim: je hebt gedeeltelijk personen online maar je hebt ook AI figuren. Na gelang je reputatie en banksaldo duiken er meer op, die op eigen houtje de boel bewaken. Tenzij je hen opdracht geeft zich kalm te houden danwel door aan te geven met wie je een truce (wapenstilstand) hebt. Naar mate je meer geld hebt ben je ook meer geld kwijt, je mensen moeten immers ook eten. En zo kom je in een vicueus cirkeltje. Een spiraal van geweld omdat je meer geld nodig hebt.
Misschien legt Rockstar dus de basis voor een totale engine waarop thema's gebouwd kunnen worden. Official realeases die gebaseerd zijn op cinema/historische thema's, totale conversies incl. missie gameplay, waarbij telkens een indrukwekkende cast mensen de voices inspreken en met uitgekiende gelicenseerde muziek, maar ook een engine waar de modding community mee uit de voeten kan (of) door ingame missies te 'bedenken', gewoon op de straat zeg maar. Maar daar heb ik het al over gehad.
Een hele mond vol, maar ik kan me niets anders voorstellen. Rockstar is telkens vernieuwend gebleken in overtreffende trap. Het feit dat er eigenlijk geen volwaardige GTA klonen zijn spreekt boekdelen. GTA staat sinds de eerste versie garant voor games in games. Het gaat alleen steeds verder. Vrijheid. Met de juiste engine -en die is in feite al aanwezig sinds GTA-III- is bovenstaande prima te realiseren.
Sigh...
Intussen wacht ik met spanning op nieuwe screenshots. Ik weet nog hoe ik de eerste GTA:VC screenshots onder ogen kreeg. Prachtig waren ze. Maar het was niets vergeleken bij het uiteindelijke spel. Afwachten dus... Ik zou het heerlijk vinden als 'modding' actief onderdeel gaat uitmaken van de gameplay. Je hebt dan een spel in handen wat echt eke keer anders is qua omgeving en missies. Iets wat echt nooit meer gaat vervelen. Nieuwe thema releases doen er dan nog een schepje bovenop: totale conversies zodat je je naar wens ook kunt wanen in het Chicago van de jaren 20, Moskou van eind jaren 90, Wyoming 1860, Berlijn 1942, Mars 2541, etc. Uitgebalanceerd en wel, met muziek, dialogen, een verhaallijn, muziek... Omgevingen waar je op je beurt ook kunt 'modden', omgeving naar je hand zetten, multiplay missies 'creeeren' door je keuzes ten opzichte van opponenten...
Ja ok, ik hou erover op.
Inderdaad, heb de demo ook ff gespeeld. Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:02 schreef Keromane69 het volgende:
Midnightclub II
Ik heb de demo even gespeeld. Topper, als je van GTA houdt.
De stad waarin je rondrijdt is veel groter dan vice city, de verhoudingen kloppen ook beter dan in GTA. Het is geen 1 op 1 copy van LA, maar groot genoeg om een tijdje zoet te zijn. Het overige verkeer rijdt stukken realistischer dan in GTA-VC.
Herkenbare punten, typische neighbourhoods, van alles kun je platrijden. Je kunt racen, je kunt cruisen. Geen politie, behalve een heli die je volgt met zoeklichten als je het te bont maakt. In de demo zijn twee auto's en een motor waaruit je kunt kiezen. Verder kun je kiezen voor dusk of midnight. Online gamen zou ook een optie zijn, maar ik krijg geen connectie met de gamespy server, zegt ie.
GTA liefhebbers die dit spel niet kennen: lekker even downloaden. Gewoon voor het idee. Waan je een héél klein beetje in SA, alvast. Het spel heeft absoluut dé GTA-feeling. Als we qua stadsomvang en weggedrag hetzelfde gaan zien in GTA-SA, naast al dat andere lekkers dat is beloofd, dan wordt het een topper.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:02 schreef Keromane69 het volgende:
Midnightclub II
Ik heb de demo even gespeeld. Topper, als je van GTA houdt.
De stad waarin je rondrijdt is veel groter dan vice city, de verhoudingen kloppen ook beter dan in GTA. Het is geen 1 op 1 copy van LA, maar groot genoeg om een tijdje zoet te zijn. Het overige verkeer rijdt stukken realistischer dan in GTA-VC.
Herkenbare punten, typische neighbourhoods, van alles kun je platrijden. Je kunt racen, je kunt cruisen. Geen politie, behalve een heli die je volgt met zoeklichten als je het te bont maakt. In de demo zijn twee auto's en een motor waaruit je kunt kiezen. Verder kun je kiezen voor dusk of midnight. Online gamen zou ook een optie zijn, maar ik krijg geen connectie met de gamespy server, zegt ie.
Dus het spel GTAVC is dus gebaseerd op een filmquote:Op zondag 23 mei 2004 00:11 schreef Retuobak het volgende:
Ik had vlak voor VC te gaan spelen Scarface gezien. De overeenkomsten zijn idd talrijk. Van het interieur van de nachtclub tot je mansion tot de laatste missie.
amenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:46 schreef Keromane69 het volgende:
Wat denk je, gaan we ook typische Tarantino elementen terugzien in de gameplay (Reservoir dogs, Pulp fiction)? GTA heeft immers elke keer weer een flinke knipoog gegeven richting de filmwereld. Ook steeds duidelijker (Ocean Beach is bijv. letterlijk overgenomen uit Scarface).
Verder, ik ben echt benieuwd of multiplay in het spel zit. Als Rockstar zegt dat ze hebben geprobeerd de stoutste verwachtingen omtrent SA te overtreffen, en dat ze intussen al heel trots zijn op het resultaat, dan kan ik niets anders concluderen dat je een gameplay gaat zien zoals ik al eens eerder aanstipte. Dus met gangs, met hierarchie, met mogelijkheid vrienden en vijanden te maken, woningen/bedrijven op te kopen cq te bouwen -in de verte beetje in de geest van C&C waarbij gebouwen een functie hebben en (in)direct geld kunnen genereren, maar ook architectuur a la The Sims misschien?-. Een situatie waarbij je snel in elkaars vaarwater terecht kan komen. Elkaars winkels overvallen, gangmembers elimineren, transporten/drugdeals overvallen, je bemoeien met vetes tussen andere gangs, bommen plaatsen, politie omkopen, gebouwen opblazen...
Verder uit de dikke duim: je hebt gedeeltelijk personen online maar je hebt ook AI figuren. Na gelang je reputatie en banksaldo duiken er meer op, die op eigen houtje de boel bewaken. Tenzij je hen opdracht geeft zich kalm te houden danwel door aan te geven met wie je een truce (wapenstilstand) hebt. Naar mate je meer geld hebt ben je ook meer geld kwijt, je mensen moeten immers ook eten. En zo kom je in een vicueus cirkeltje. Een spiraal van geweld omdat je meer geld nodig hebt.
Misschien legt Rockstar dus de basis voor een totale engine waarop thema's gebouwd kunnen worden. Official realeases die gebaseerd zijn op cinema/historische thema's, totale conversies incl. missie gameplay, waarbij telkens een indrukwekkende cast mensen de voices inspreken en met uitgekiende gelicenseerde muziek, maar ook een engine waar de modding community mee uit de voeten kan (of) door ingame missies te 'bedenken', gewoon op de straat zeg maar. Maar daar heb ik het al over gehad.
Een hele mond vol, maar ik kan me niets anders voorstellen. Rockstar is telkens vernieuwend gebleken in overtreffende trap. Het feit dat er eigenlijk geen volwaardige GTA klonen zijn spreekt boekdelen. GTA staat sinds de eerste versie garant voor games in games. Het gaat alleen steeds verder. Vrijheid. Met de juiste engine -en die is in feite al aanwezig sinds GTA-III- is bovenstaande prima te realiseren.
Sigh...
Intussen wacht ik met spanning op nieuwe screenshots. Ik weet nog hoe ik de eerste GTA:VC screenshots onder ogen kreeg. Prachtig waren ze. Maar het was niets vergeleken bij het uiteindelijke spel. Afwachten dus... Ik zou het heerlijk vinden als 'modding' actief onderdeel gaat uitmaken van de gameplay. Je hebt dan een spel in handen wat echt eke keer anders is qua omgeving en missies. Iets wat echt nooit meer gaat vervelen. Nieuwe thema releases doen er dan nog een schepje bovenop: totale conversies zodat je je naar wens ook kunt wanen in het Chicago van de jaren 20, Moskou van eind jaren 90, Wyoming 1860, Berlijn 1942, Mars 2541, etc. Uitgebalanceerd en wel, met muziek, dialogen, een verhaallijn, muziek... Omgevingen waar je op je beurt ook kunt 'modden', omgeving naar je hand zetten, multiplay missies 'creeeren' door je keuzes ten opzichte van opponenten...
Ja ok, ik hou erover op.
duh, waarom heet het dan Vice City?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:24 schreef Retuobak het volgende:
Schijnt overigens dat er ook behoorlijk wat van Miami Vice in zit.
Ik weet niet of het al in dit topic vermeld is, maar in Washington Beach is een appartement te vinden waar je in kunt gaan (appartment 3c). Daar tref je aan: een kamer, een badkamer met chainsaw en de muren besmeurd met bloed. Dit is dus iig een referentie naar de scene in scarface waarbij een vriend van tony vermoord wordt bij een misgelopen drugstransactie. (ps2 versie)quote:Op zondag 23 mei 2004 00:24 schreef Retuobak het volgende:
De referenties zijn talrijk.
Maar er is natuurlijk toch wel een behoorlijk zelfbedacht deel hoor, het grootste deel.
Schijnt overigens dat er ook behoorlijk wat van Miami Vice in zit.
Welk gebouw bedoel je... Heb je een screenshot?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:39 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het al in dit topic vermeld is, maar in Washington Beach is een appartement te vinden waar je in kunt gaan (appartment 3c). Daar tref je aan: een kamer, een badkamer met chainsaw en de muren besmeurd met bloed. Dit is dus iig een referentie naar de scene in scarface waarbij een vriend van tony vermoord wordt bij een misgelopen drugstransactie. (ps2 versie)
Vlakbij de Pole Position Club is een gebouw waar een helicopter op staat. Dat gebouw is het.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Welk gebouw bedoel je... Heb je een screenshot?
Morgen maar is even naar kijken. Nog nooit over gehoord.!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:00 schreef Georges het volgende:
[..]
Vlakbij de Pole Position Club is een gebouw waar een helicopter op staat. Dat gebouw is het.
Laag gebouw.
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:03 schreef Keromane69 het volgende:
OT, maar wel op de site van Rockstar en erg leuk:
http://www.rockstargames.com/upload/
en klik in het flash scherm op 'short subject film' rechts.
Quicktime. De moeite waard.
Ik heb gewoon HOLLYWOOD zien staan in de bergen.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:36 schreef Keromane69 het volgende:
Ik heb ook even op GTAforums.com gespammed, neem gerust 2 uur de tijd:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=134458
Anyway, op GTAforums zijn veel mensen actief. Dus voor rumours etc. moet je daar af en toe kijken.
Iets wat ik vandaag oppikte: De enorme letters in de bergen 'Hollywood' zou 'Lovewood' kunnen wezen in het spel.
Start bij het Ocean View Hospital. Rijd dan richting de Pay 'n Spray die daar in de buurt zit en neem de eerst afslag na die Pay 'n Spray links. Het appartement zit dan in die straat aan je linkerhand, bij de zwarte deur.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Welk gebouw bedoel je... Heb je een screenshot?
Ow. Wil je een screenshot maken van het gebouw? iemand zei dat hij dicht bij de Malibu zatquote:Op zondag 23 mei 2004 16:12 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Start bij het Ocean View Hospital. Rijd dan richting de Pay 'n Spray die daar in de buurt zit en neem de eerst afslag na die Pay 'n Spray links. Het appartement zit dan in die straat aan je linkerhand, bij de zwarte deur.
Ik kan hem echt niet vindenquote:Op zondag 23 mei 2004 16:35 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Zit'ie niet
Ja ok, dat snap ik. En welk gebouw is het dan?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:56 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Volg die routebeschrijving dan eens...Ocean View Hospital zit bij die lange brug en dat kleine winkelcentrum. Aan de andere kant van de stad dan waar de Malibu zit dus.
Een roze geloof ik en je kan er bovenop komen met de snelle motor.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik. En welk gebouw is het dan?![]()
Het is dat gebouw waarop een sparrow staat, waarmee je de ocean beach chopper checkpoint-missie kunt doen.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik. En welk gebouw is het dan?![]()
Op de art zie je ....EWOOD staan, dus het zal best lovewood kunnen zijn maar hollywood niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 06:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb gewoon HOLLYWOOD zien staan in de bergen.
Alles over de GTA series
Op een helipad naast de brug van downtown naar prawn island ( het is een helipad van een nieuwszender) kun je in een ander gebouw springen. Je springt dus 'door' de muur van het gebouw in een kamer. In deze kamer zit een paaseiquote:Op zondag 23 mei 2004 18:15 schreef BMWM3 het volgende:
Ahh tnx. Gevonden
Best wel lachen. Ik ga rondneuzen of er nog meer gebouwen zijn waar je naar binnen kan
Ik ga weer even neuzenquote:Op zondag 23 mei 2004 18:39 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
Op een helipad naast de brug van downtown naar prawn island ( het is een helipad van een nieuwszender) kun je in een ander gebouw springen. Je springt dus 'door' de muur van het gebouw in een kamer. In deze kamer zit een paasei![]()
![]()
In het zuiden van ocean beach in de straat waar de pole position club is (de straat die van het noorden naar zuiden loopt) kun je afbeeldingen zien van karakters van gta III als je naar een muur kijkt van een gebouw in die straat. (je ziet o.a kenji van kenji's casino (yakuza) )
Sta ik voor een stoplicht te wachten ...quote:Op zondag 23 mei 2004 16:02 schreef Keromane69 het volgende:
Weer een gescanned artikel, een analyse. Geen nieuws of nieuwe screenshots helaas:
http://www.gtascraper.com(...)an%20Andreas%20Media
Ja. Lees de topics maar s door.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:45 schreef E-male het volgende:
-gerucht-
komen er echt in san andreas 3 eilanden alledrie de grootte van vice city!?
geen eilanden toch?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja. Lees de topics maar s door.
Het spel wordt 4-6 keer zo groot als VC.
Ja je weet het niet...maarja:quote:Op maandag 24 mei 2004 17:12 schreef capibar het volgende:
[..]
geen eilanden toch?
het was toch in een soort woestijn![]()
niet zeiken gewoon doen, is toch lekker, beetje aandachtsgeilheidquote:Op maandag 24 mei 2004 17:48 schreef BMWM3 het volgende:
Even iets anders. Wie opent het volgende deelStaat lullig als ik weer een topic opent
Een mooie scheur (san andreas breuk) of iets dergelijks zou ook een goede manier zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja je weet het niet...maarja:
Stad-platteland-stad-woestijn-stad.
Het moet op een of andere manier toch afgesloten worden. En er zal zeker weten water zijn (SF).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |