Stalkertquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:37 schreef Timens het volgende:
Wie zei dat je dat hier posten moest??![]()
Anyway wel relax programma
IK?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Stalkert
tis gewoon een flash dingetjequote:Op woensdag 12 mei 2004 22:56 schreef Steve-O het volgende:
is het freeware
gebuik gewoon de online versie man.quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:38 schreef Steve-O het volgende:
Heb je dit soort programmas ook gewoon voor op je pc
Duurt zo lang online?
maar dat duurt zo lang...quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:11 schreef capibar het volgende:
[..]
gebuik gewoon de online versie man.
Al zijn het meer als 12 pagina's krijg ik van die ruk errorsquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:11 schreef capibar het volgende:
[..]
gebuik gewoon de online versie man.
Ja Maximaal een pagina of 12quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:46 schreef JeroenH het volgende:
8 pagina's: Server Error in '/' Application. Request timed out.
Het zou een leuke gimmick zijn... als het zou werken.![]()
- edit -
Ik d8 dat het misschien aan firefox zou liggen, maar ook in IE werkt het niet. Is er iemand bij wie het WEL werkt?!?
Gebruik je daarvoor een foto van het internet of van je HDD? Als het van het internet is, link daar eens heen AUB, ik wil het wel eens zien werken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:07 schreef Steve-O het volgende:
Ja Maximaal een pagina of 12.
Anderhalve cartridge?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:02 schreef Manweth het volgende:
Wow dit ding is zo vet!
Ik heb nu een een hoge resolutie foto van Tony Montana. Deze gaat zo hard gaaf worden!
Maar 25 pagina's aan inkt, hoeveel is dit ongeveer?
Nee meen je dat?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Anderhalve cartridge?
wahaquote:Op maandag 24 mei 2004 15:07 schreef JeroenH het volgende:
De website doet het weer. Ik heb de eigenaar gemaild en het was detijds erg druk op zijn site waardoor het script elke keer een geheugen-error gaf.
Ik heb er zojuist een paar foto's doorheen gehaald en nu werkt het vlekkeloos. Ben nu de laserprinter op mijn werk aan het mishandelenen mijn vriendin vind het vast niet grappig om zichzelf op 2x2 meter bij mij te zien hangen
![]()
![]()
Nou JA zeg.....quote:Op maandag 24 mei 2004 17:33 schreef SuperFruitig het volgende:
wahaen rukken dalijk
quote:maak wat fotos ok ?
gewoon randje van papier knippen ? of enkel aan de onderkant en linkderkant. heb je aan de rechterkant en bovenkant nog een plakrand voor het volgende/vorige papiertje ind e reeksquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:32 schreef JeroenH het volgende:
Zal ik de witte randen weghalen of niet?
persoonlijk denk ik dat ie zo, dus met die rechthoekjes, mooier is...ik vind het wel wat hebben in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:35 schreef JeroenH het volgende:
Ja, ik snap hoe het moet. Maar zal ik het doen of niet? Ik vind het wel wat hebben dat het allemaal rechthoekjes zijn, maar misschien is het mooier als ik alles laat aansluiten.....
Cool!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:54 schreef _onderhond_ het volgende:
Op mijn eigen inkjetprintertje kost dat veels te veel inkt. Is wel een mooie voor op een muur.
woeps, enkele woordjes verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:35 schreef JeroenH het volgende:
Ja, ik snap hoe het moet. Maar zal ik het doen of niet? Ik vind het wel wat hebben dat het allemaal rechthoekjes zijn, maar misschien is het mooier als ik alles laat aansluiten.....
zit wel erg weinig contrast in...weet niet of deze zo mooi blijft danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:54 schreef _onderhond_ het volgende:
[afbeelding]
Deze laat ik doen zodra ik hem ergens kan gaan printen. Op mijn eigen inkjetprintertje kost dat veels te veel inkt. Is wel een mooie voor op een muur.
Ik heb hier alleen een brake webcam-digicam dus de kwaliteit is niet echt goed. De blaadjes komen met witrand aan de zijkanten uit de printer, dus heb er bij alle blaadjes ongeveer een halve cm af moeten snijden. Van dichtbij zie je wel dat de blaadjes nog steeds niet superstrak aansluiten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:00 schreef Bright het volgende:
gfree, zou je eens een foto van dichterbij kunnen maken? Dus zodat we een deel van de foto zien? Bijv. de overgang van 2 blaadjes.
Het is trouwens wel een hele mooie foto! Is dat een eigen maaksel?
mwoh, het moet wel kunnen. Als je heel precies de randjes wegsnijdt en aan elkaar plakt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:15 schreef Bright het volgende:
ok, dank je wel! Ik wilde inderdaad zien of de aansluiting wel wat is, maar die valt helaas tegen, dus geen 'seal' mogelijk ...
op http://internix.be/koe/ vind je paar camshots.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:08 schreef SHERMAN het volgende:
Cool
Maar word het niet kei lelijk als ie zo groot word vergroot? Of valt het wel mee?
foto's zijn ook niet alles
* SHERMAN opzoek gaat naar foto van vriendin en laser printerquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:18 schreef Jump het volgende:
[..]
op http://internix.be/koe/ vind je paar camshots.
het blijft nog schoon op een rdelijke grootte
Al denk ik dat deze techniek met een foto ipv een plaatje mooier is.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:18 schreef Jump het volgende:
[..]
op http://internix.be/koe/ vind je paar camshots.
het blijft nog schoon op een rdelijke grootte
Ja, geweldig. Ik geloof dat alle Grafische Vormgevers hard op zoek mogen naar een andere baan.quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:21 schreef coz het volgende:
wat ik geniaal vind is onder andere de logo maker die erin zit
totaal aantal stappen (open logo tool .. verander tekst .. verander gradient ... export ... dump op web) en dan bijvoorbeeld zoiets
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:24 schreef koning_leeuw het volgende:
Maar het resultaat mag er zijn,
[afbeelding]
jawel een nieuw behang![]()
Mooi om te zien dat hiet nog meer Cake liefhebbers zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]Cake.
.
Als het niet zo'n takkewerk was had ik het zelf ook gedaan.
Lekkerquote:Op zondag 18 juli 2004 18:46 schreef cygnusx het volgende:
ik heb dr 1 gemaakt van zoon 32 pagina's aleen ik heb vakantie dus ff ergens een printer zien te vinden waarmee ik stiekem die zooi kan uitprinten
Laserprinter van de baasquote:Op maandag 19 juli 2004 19:35 schreef Nyluzzz het volgende:
Het enige jammere is dat ik nu met een halve poster zit omdat mijn cardridge leeg is!![]()
Mijn laserprinter werkt niet meer omdat de drivers spoorloos zijn en ook op internet niet te vinden. Iemand enig idee waar de drivers voor de Digital DEClaser 3500 te vinden zijn. Ik heb al veel sites geprobeerd maar ik kan ze niet vinden.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:02 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Laserprinter van de baas![]()
Hij zit iig al standaard in Windows XP ( http://support.microsoft.com/?kbid=293360 )quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:37 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Mijn laserprinter werkt niet meer omdat de drivers spoorloos zijn en ook op internet niet te vinden. Iemand enig idee waar de drivers voor de Digital DEClaser 3500 te vinden zijn. Ik heb al veel sites geprobeerd maar ik kan ze niet vinden.
http://www.download.com/M(...)432.html?tag=lst-0-1quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:42 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek nog steeds een zelfde soort programma, waarmee je 1 foto ziet die is opgebouwd uit honderden kleine foto'tjes.
Bij b.v. de Expo kan je zulke posters kopen, dit moet vast ook thuis te maken zijn!
Super!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:32 schreef gfree het volgende:
[..]
http://www.download.com/M(...)432.html?tag=lst-0-1![]()
werkt echt super.
waar heb je het origineel vandaan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:41 schreef superheist het volgende:
[afbeelding]
kheb besloten er ook een te doen, maar welke duidelijkheid is leuker? (denken jullie)
hmm, nu ik zie in preview zie ga ik duidelijk voor de tweede
Pixar - For the birds.aviquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:53 schreef superheist het volgende:
screenshot van het filmpje.
Willen jullie Google Earth voorzien van een stripjequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
Wij doen het beter: http://62.163.108.125/~robin/schoolstrip.jpg
(express geen image van gemaakt. LET OP! Erg groot)
Wel goed gevondenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:26 schreef Anthraxx het volgende:
Dirkjan.
Er staat ongeveer: We hebben nog geen naam voor de school.
2> Weet je wat, laten we de leerlingen vragen om de naam te verzinnen.
3> KUTSCHOOL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |