Ik heb de Ikea catalogus door gespit en heb schaamteloos ideeën gepikt...
Ik heb een muur, die ga ik in een donkere kleur verven, ik heb d'r al een heleboel fotolijstjes hangen.
Om het ikea idee nog meer te jatten... De muur gaat waarschijnlijk bruin worden, er hangen nu witte en houtkleurige foto lijstjes en er komt midden op de muur een lamp te hangen, in spiraalvorm.
(wie o wie, weet welke pagina van Ikea dit is
![]()
)
Verder weet ik nog niet hoe ik de rest aan kleed...
Ik ben ook nog bezig met de badkamer, die ga ik met blauwe glasblokken aankleden en met tegelverf mooi verven
![]()
Ook de keuken gaat eraan geloven, donkergroene tegels kunnen echt niet!
De lamp pak ik hier ook aan, een hele tijd geleden was op L1 het programma "Mijn hemel" te zien, daarbij volgde ze bijzondere mensen en hun huizen. Daarop was iemand te zien die zijn keuken helemaal zelf gedaan had, hij had een lamp gemaakt van een vergiet!
Ik had bij Ikea een mooi vergiet gezien, maar deze was vrij groot en kostte 7,- bij Xenox zijn ze goedkoper en wat kleiner... Maar met het vergiet van Ikea kun je wel een hele mooie lamp maken, denk dat deze op gang komt of zo...
Als 't een beetje klaar is zal ik eens wat foto's posten!
Trouwens dat ronde plafond met die party flyers/kaarten zag er ook mooi uit! Vooral met die verlichting zo!
![]()
Mooi!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss