Een eitje op chris zijn hoofdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:59 schreef dunn0w het volgende:
Tara's actie??? ....* kheb het vandaag niet gezien.. ..
Ik spoel ff de tape terug, want ik was er zojuist ff niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:05 schreef Riann het volgende:
Een eitje op chris zijn hoofd
moet je zondag ff kijken![]()
Hidde Maas is vooral bekend geworden door zijn rol als Gerard Verlinden in de Veronica/RTL4 dramaserie 'Spijkerhoek'. Hij had een appartement dat uitkeek op het beroemde plein, dat in werkelijkheid in Amersfoort ligt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
Speelde Arthur soms mee in Scarface en the Godfather?
Wie is de acteur eigenlijk achter Arthur en welke rollen speelde hij daarvoor eigenlijk:'(
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hidde Maas is vooral bekend geworden door zijn rol als Gerard Verlinden in de Veronica/RTL4 dramaserie 'Spijkerhoek'. Hij had een appartement dat uitkeek op het beroemde plein, dat in werkelijkheid in Amersfoort ligt.
Jop de Vries (Victor Couwenberg) heeft daar trouwens ook nog een gastrol in gespeeld als de ontvoerder van de kleinzoon van Verlinden.
Sommigen kennen Hidde Maas misschien nog uit de film 'Amsterdamned' (1988).
Meer recentelijk heeft hij in 'Westenwind' gespeeld als Rudy Groeneveld. Hierin had hij ook al van die hilarische uitspraken:
-Rudy Groeneveld: "I fok horses." El Houssa: "Pardon?" Rudy Groeneveld: "Ja. Paarden."
-Rudy Groeneveld: "Ze vertelt hem heus wel hoe de pruim aan de steel steekt."
Én hij speelde al eerder in ONM als crimineel Benno en had een 'verhouding' met Ellen, zij alleen niet met hemquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hidde Maas is vooral bekend geworden door zijn rol als Gerard Verlinden in de Veronica/RTL4 dramaserie 'Spijkerhoek'. Hij had een appartement dat uitkeek op het beroemde plein, dat in werkelijkheid in Amersfoort ligt.
Jop de Vries (Victor Couwenberg) heeft daar trouwens ook nog een gastrol in gespeeld als de ontvoerder van de kleinzoon van Verlinden.
Sommigen kennen Hidde Maas misschien nog uit de film 'Amsterdamned' (1988).
En in Medisch Centrum West speelde hij in een paar afleveringen meneer Schapers, die steeds maar in huilen uitbarstte. Uiteindelijk bleek dat hij een goed behandelbare ziekte had. Zijn tweelingbroer die in coma lag, lag ook in MCW. Op een nacht trachtte hij zijn broer met een kussen te verstikken. Uiteindelijk deed zijn moeder dat voor 'm.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:45 schreef MirSus het volgende:
Én hij speelde al eerder in ONM als crimineel Benno en had een 'verhouding' met Ellen, zij alleen niet met hem![]()
quote:is ie zijn plukjes kwijt, lijkt ie nog op kabouter plop....
Ik denk dat hij na maandag geen zin meer in een geklutst ei heeft. Strakke actie van Tara. De eerste in maanden.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:39 schreef Wup het volgende:
En Chris, haha, het is gewoon lollig, hij wordt echt door iedereen afgezeken.
ik vond de scene Hugo-Claire-Chris nogal vermakelijk.
En ondertussen blijft hij maar met een grijns op zijn smoel vrolijk doorwandelen.
quote:"Onderweg naar morgen" (1993) TV Series .... Benno Zwart (1995)/Arthur van Walsum (2003-present)
... aka "ONM" (1993)
... aka "Onderweg" (1994) (Netherlands: abbreviated title)
je hoeft pas maandag te kijken voor dat Tara-ei. Of Chris-ei eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:04 schreef dunn0w het volgende:
Als ik het hier zo hoor.. ga ik zondag toch maar ff kijken..
en geitenpeterquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie zijn die andere hoottemettootten op die foto? Ik ken alleen maar Hidde Maas.
Ach, nu zie ik het. Dat is Frommelmans.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:26 schreef Wup het volgende:
en geitenpeter
Het ei van Chris Columbus?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:24 schreef Wup het volgende:
je hoeft pas maandag te kijken voor dat Tara-ei. Of Chris-ei eigenlijk.
Wat 'n ouwe grafkop heeft ze hier zeg... Best zielig als je op je 27ste al aan de Botox moet....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:38 schreef Wup het volgende:
Dat gebeurt toch wel vaker?! Laatst nog, zagen we Abel Hagen weer langskomen (back from the death)... En die Vanya van Bakel, die een paar jaar daarvoor nog zustertje was geweest... Clint Bronkhorst kwam vier jaar eerder ook al langs, in de gedaante van ene Dennis....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:49 schreef pberends het volgende:
Maar het slaat toch eigenlijk nergens op dat hij opeens 2 rollen speelt in een dezelfde soapserie.![]()
![]()
Wat dacht je van Bram? Die speelde een jaar of 7 geleden een gastrol als politieagent.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:49 schreef babette21 het volgende:
Dat gebeurt toch wel vaker?! Laatst nog, zagen we Abel Hagen weer langskomen (back from the death)... En die Vanya van Bakel, die een paar jaar daarvoor nog zustertje was geweest... Clint Bronkhorst kwam vier jaar eerder ook al langs, in de gedaante van ene Dennis....
En natuurlijk Lizzy #2 (Nikkie Plessen), speelde zes jaar terug ook al mee (als Marieke)...
quote:Op zondag 16 mei 2004 14:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
En de vent die nu voorzitter van het bestuur van 't Beatrix is, speelde vroeger Johan Huberts, de ene helft van het echtpaar aan wie Ellen Bobje moest afstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |