Chris heeft niks te willen. Hij moet van de schrijvers lekker ruzie gaan maken met Tara en Kyra.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:49 schreef Wup het volgende:
en waarom wil Chris tussen die pubers in de Engel gaan wonen?
haha, oke als jij het zegt, laten we hopen dat hij de acteerprestaties van Anouck Klomp wat positiever beinvloedt dan zijn voorgangerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Chris heeft niks te willen. Hij moet van de schrijvers lekker ruzie gaan maken met Tara en Kyra.
Chris en Tara zouden wel eens een nieuw koppel kunnen worden als Carlo definitief K.O. is
Dat verhaallijntje met Duuk heeft haar geen goed gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:03 schreef Wup het volgende:
haha, oke als jij het zegt, laten we hopen dat hij de acteerprestaties van Anouck Klomp wat positiever beinvloedt dan zijn voorganger
haha nee dat was nog triester, maar toen begon ze net dus toen was ik nog miild in mijn oordeel.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat verhaallijntje met Duuk heeft haar geen goed gedaan.
Anders moet hij elke avond weg met de treinquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:49 schreef Wup het volgende:
Om Tara of Lizzy ooit te palen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:49 schreef Wup het volgende:
Dat was inderdaad wel heel erg mild.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:19 schreef Wup het volgende:
haha nee dat was nog triester, maar toen begon ze net dus toen was ik nog miild in mijn oordeel.
ow dat zou wel leuk zijn, als hij er met Lizzy vandoor gaatquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Om Tara of Lizzy ooit te palen.
Als ze dat dan maar niet in beeld brengen zoals laatst tussen Lizzy en Joost, die op de vloer lagen te bollerollen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:19 schreef Wup het volgende:
maar.... ik denk nog steeds dat Chris homo blijkt....
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Om Tara of Lizzy ooit te palen.
quote:Amsterdam, die grote stad
die is gebouwd op palen.
Als die stad eens ommeviel
wie zou dat betalen?
Biquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:19 schreef Wup het volgende:
maar.... ik denk nog steeds dat Chris homo blijkt....
het Tara janklijntje van 21 november tot 05 december 2003quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat verhaallijntje met Duuk heeft haar geen goed gedaan.
in dat geval kan hij altijd nog dienst voor Hugo zijn fantasietjes......quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Bi
Je laat je dus inpakken door Wup?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:56 schreef Svensational het volgende:
Weet je dat ik Tara best OK vond totdat Wup erover begon dat ze zo slecht was. Daarna vond ik haar ook steeds slechter worden
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Je laat je dus inpakken door Wup?
Ik heb horen zeggen dat ze er niet verkeerd uitziet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef dunn0w het volgende:
Je laat je dus inpakken door Wup?
Goede actrice als je zoveel kan huilenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:38 schreef Wup het volgende:
[..]
het Tara janklijntje van 21 november tot 05 december 2003
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|