tsja het zou kunnen maar het lijkt me dan op de valreep verzonnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk dat er wel meer aan de hand is dan het experiment alleen. Toen Arthur net in de serie kwam had hij duidelijk een hekels aan de Couwenbergjes. Renee werd meteen uit het ziekenhuis gewerkt en we weten ook hoe het met Victor is afgelopen... Alleen zijn liefde voor Joyce blijft verwarrend.
Kan ik Lizzy eindelijk mijn adres geven.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:16 schreef dunn0w het volgende:
Lizzie en Joost uit elkaar..... eindelijk.
Misschien is hij een zoon van Oscar? Leuk als blijkt dat Niels en hij volle broers zijn. Nog leuker zou het zijn als blijkt dat Hugo een Simons is en dat hij jarenlang een incestverhouding met Claire heeft gehad, hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Hugo een zoon van Ed Couwenberg?
... of overdrijft VM weer eens?
maak jij er even helemaal iets engs van .....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien is hij een zoon van Oscar? Leuk als blijkt dat Niels en hij volle broers zijn. Nog leuker zou het zijn als blijkt dat Hugo een Simons is en dat hij jarenlang een incestverhouding met Claire heeft gehad, hahahahahahaha.
mooi dan kan Joost de serie uit.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:16 schreef dunn0w het volgende:
Lizzie en Joost uit elkaar..... eindelijk.
Hugo is een lul en Niels begint 't te worden. Die twee gaan zich straks goed verdragen. Geen vete meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:45 schreef Wup het volgende:
maar als Ed er nou weer bij gehaald zou worden vind ik een beetje irritant, Niels & Hugo broers zou op zich nog wel leuk verzonnen zijn, maar volgens mij wilden ze toch juist af van dat familievete gedoe bij ONM?
En dat kan Lizzy weer lekker pittig worden, net als voorheen, toen ze nog met Jannes rammelde.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:47 schreef Wup het volgende:
mooi dan kan Joost de serie uit.
nee Niels moet gewoon weer leuker gemaakt worden. Hij is inderdaad ernstig aan het vertrutten en da's onleuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hugo is een lul en Niels begint 't te worden. Die twee gaan zich straks goed verdragen. Geen vete meer.
Jannes of Mischa terug voor Lizzy en dat komt dan ook wel vanzelf weer goed.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dat kan Lizzy weer lekker pittig worden, net als voorheen, toen ze nog met Jannes rammelde.
Van mij mogen ze alletwee blijven hoor, maar wel mat wat meer pit!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:50 schreef Wup het volgende:
Hugo mag met Joost mee de serie uit.
dat was al opzij gelegd voor Lizzy, dus jammer voor Hugo en Joost maar weg ermee.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:55 schreef soapie het volgende:
Van mij mogen ze alletwee blijven hoor, maar wel mat wat meer pit!!!!
Als Joost heeft humor al komt het er de laatste tijd niet uit!! Jammer!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:58 schreef Wup het volgende:
dat was al opzij gelegd voor Lizzy, dus jammer voor Hugo en Joost maar weg ermee.
Joost had humor, heel lang geleden... maar de geintjes zijn gewoon op, hij is al zo lang niet leuk meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:03 schreef soapie het volgende:
Als Joost heeft humor al komt het er de laatste tijd niet uit!! Jammer!!!
ach die twee hoeven niet perse meer samen in een verhaallijn van mij, die leerstoel daar had ik me helemaal op verheugd en dat heeft ook niks opgeleverd dus ik zie dat niet meer zo zitten.quote:En Hugo en Niels mogen wel wat meer rivaliteit tonen, zoals toen op dat dak. Laat ze maar weer voor wat spanning zorgen zo op het eind van het seizoen.
quote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef babette21 het volgende:
Chris: "dag Tara"
Tara: "dag dinges"
quote:Vind jij Duuk en Joyce een leuk koppel samen?
Ja : 87%
Nee : 13%
Aantal stemmen: 4243
mja dat zijn dezelfde types die Bram geweldig vonden in de vorige poll.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
poll op onm-site:
je moet toch wat vaker op de aftiteling letten hoor.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:05 schreef pberends het volgende:
LOL @ actrice Rene Couwenberg; die heet in het echt Bettina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |