Download 4.1.4quote:Match
# Fixed network game bug where client scorelines differed to server due to clash of post and pre 4.1.3 tactics
# Fixed 4-4-1-1 and 4-2-3-1-dk
# Full match mode now skips "dead time" again
# Fixed problem where user couldnt make a sub immediately after certain incidents
# Fixed obscure crash that occured when human's goalkeeper red carded
# Improved storage lifetime of match stats for background leagues and ED1/ISB level matches in foreground
Match AI v224
# Cut down on hurried and pointless hopeful passes from decent players
# Improved shooting AI...more range of different shots
# Improved computer team AI when utilising free role wide players eg Pires
# Made fiery and temperamental players more likely to dissent or lose temper
# Tweaked player clean through detection AI
# Slight tweaks to goalkeeper saves
# Improvement in short and medium range pass accuracy
# Less short goal kicks from keepers unless asked to in tactics
# Slightly better player turning on ball AI when near own goal
# Less backpasses drifting out for corners
# Fixed certain incidents of central defenders going for unwise attempts to intercept the ball on the wing
# Made condition have a small effect on injury proneness in match
# Toned down long throws
Game
# Pre-game injuries now are set up again.
# Swiss players no longer need work permits to play in the UK.
# Fixed russian players getting transferred far too cheaply.
Screens
# Fixed display of custom stadium pictures on match day
# Load list options on player search screen now hidden instead of being disabled for certain sections.
Download 4.1.5quote:We are pleased to announce that we have now made available a further patch for CM 03/04 v4.1.5. In order to install this YOU SHOULD ENSURE YOU HAVE ALREADY INSTALLED 4.1.4
This patch does NOT include all the fixes of the previous patches in an effort to give you a smaller download size. The following is fixed:
# Fixed editor problems with staff and regenerated player names
# Tuned player regeneration
# Fixed bug which meant human players were unlikely to obtain jobs by application
# Fixed bug where the International managers would count virtual players when checking the squad size
# English monthly awards now don't get cleared down at the end of the Russian season.
De oefenwedstrijden in het begin van het seizoen kan je goed kijken wie er goed zijn. Zoek je een DL ga je alle DL's af en compare je hun stats emzquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gisteren dit spel geinstalleerd maar damn wat is dat onoverzichtelijk zeg...
Heb er wel een uur over gedaan om te kijken wie nu eigenlijk de beste spelers zijn die ik dus moet opstellen. Veel te veel eigenschappen per speler. Heb ze uiteindelijk maar geselecteerd op hun geldwaarde.
Hoe doen jullie dat?
En die wachttijd steeds is helemaal irritant, maar dat blijkt erbij te horen...
Oke dus het kan niet voorkomen dat ze zeggen bedankt voor de prijsen maar de magie is over je kunt wegquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:43 schreef Chepke het volgende:
Je contract wordt vanzelf verlengd, voordat het afloopt en zonder dat je er over kan onderjandelen
Alleen als je slecht presteert dacht ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Oke dus het kan niet voorkomen dat ze zeggen bedankt voor de prijsen maar de magie is over je kunt weg???
Championship Manager is nu niet bepaald het meest toegankelijke spel dat er bestaat, maar toch is er geen game die ooit zoveel exemplaren heeft verkocht en die zo'n gigantische internationale scene kent. Je moet je er voor openstellen, en dat is de kans wel heel groot dat je dit spel erg leuk gaat vinden, ookal is het lastig om spelers op waarde te stellen in het begin. Na een paar keer spelen word het makkelijker en makkelijker en is alles overzichtelijker en weet je alles makkelijk te vinden en wil je geen andere indelig meer! CM 0304 is idd heel traag en dat is ook éen van de redenen waarom ik het niet meer speel en ben teruggegaan tot cm0102.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:57 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
De oefenwedstrijden in het begin van het seizoen kan je goed kijken wie er goed zijn. Zoek je een DL ga je alle DL's af en compare je hun stats emz
Sytchev ja bij cm4 .quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:01 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben met PSG dramatisch begonnen na de winterstop. Ik had voor de winterstop een voorsprong van 12 punten. Enkele wedstrijden na de winterstop zijn dat er nog maar 5dus tja das niet zo heel erg lekker.
In de winterstop heb ik wel even een nieuwe spits aangetrokken. Zodat ik er nu 3 heb die het goed doenBraathen, Pauleta en Verpakovskis. Tevens bestaat de mogelijkheid om Sytchev te halen, die is nogal unhappy bij Marseille. Iemand enige ervaringen met hem?
(op cmfo gingen de helft van de reacties op dit topic over die stropdasquote:"de Volkskrant, 20-07-2003"
Boeschoten tekent contract bij Sevilla
Onze landgenoot Thomas Boeschoten heeft een overeenkomst bereikt met Sevilla C.F. als de nieuwe hoofdcoach. De manager zal drie jaar aan de club verbonden zijn. De aanstelling van Boeschoten kwam als een complete verrassing voor vriend en vijand. De supporters zagen dan ook liever een meer ervaren manager, die meer zekerheid zou bieden voor een goede toekomst. Boeschoten heeft echter grote ambitie bij zijn nieuwe club: ‘Ik wil prijzen naar Sevilla gaan brengen, we worden méér dan een simpele middenmoter. De intentie van het bestuur is om te werken aan een goede selectie, en langzaamaan zal ik dan ook aan hun wensen voldoen. Ook willen ze in de middenmoot eindigen, en ik zal er voor strijden hoger te eindigen. Ik wil dan ook direct resultaat zien van mijn spelers, we hebben namelijk een heel redelijke selectie. Ik hoop ook de technische staf flink te vernieuwen.’ José Antonio Reyes kan zich daar in vinden: ‘Ik ken Boeschoten niet echt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij een goede manager voor ons zal zijn. Hij is niet voor niets aangetrokken door het bestuur. Met onze huidige selectie kunnen we zeker een respectabele positie in de competitie verwachten, maar het belangrijkste blijft nog altijd winst over Betis. Dat is mijn ultieme doel: winnen van B*tis en boven hen eindigen in het algemeen competitieklassement. Dan is het seizoen haast al geslaagd.’ Op de officiële persconferentie noemde voorzitter Del Nino Boeschoten 'De juiste kapitein aan het roer van het juiste schip' en sprak hij nog enkele veelbelovende woorden: 'Met Boeschoten hebben we een frisse wervelwind binnengehaald waarmee ik het succes tegemoet zie.' aldus de ietwat voorbarige voorzitter.
Boeschoten verscheen uiteraard keurig in pak op de persconferentie van zijn aanstelling.
quote:"Utrechts Nieuwsblad, 21-07-2003"
Sevilla versterkt op technisch vlak
Boeschoten heeft een grove wijziging aangebracht in de technische staff van Sevilla C.F. In overleg met Monchi en Blanco, de beide algemeen managers, heeft de nieuwe manager van Sevilla enkele grove wijzigen doorgevoerd. De 44-jarige Ignacio Oria en de 52-jarige Jesús Calderón werden te licht bevonden en mochten per direct vertrekken. Verder heeft Boeschoten José Sambade, de 36-jarige topcoach van voorheen Deportivo en de ervaren, 56-jarige Cruz van Barcelona aangetrokken als zijn nieuwe assistenten. De Braziliaan Bebeto de Oliveira (46) van Vasco da Gama en de Fransmannen Jean Gallice (54) en Jacques Crevoisier (46) zullen als trainers aan de slag gaan.
Buiten deze berichten, heb ik intern in de club uiteraard flink zitten rommelen. De amateurs die mij voorwaren, dumpten bijv. alle spelers die niét in het eerste elftal zaten, domweg bij het tweede elftal. Ik bracht een scheiding aan, zodat er nu twee elftallen zijn ontstaan: het 2e en de beloften. Verder mogen er enkele spelers vertrekken, maar tot dusverre is er betrekkelijk weinig intresse voor de koopjes. Wel werden er een paar spelers uitgeleend.quote:"Utrechts Nieuwsblad, 07-08-2003"
Jérôme Rothen nieuwe ster Sevilla
Sevilla C.F., de club van de Nederlandse manager Thomas Boeschoten, heeft zich versterkt met Rothen. De éénvoudig Frans international kan uit de voeten op de linker flank in een aanvallender rol. Hij word vooral geroemd om zijn schitterende traptechniek en blinkt al tijden uit bij zijn vorige werkgever AS Monaco. De 25-jarige kon voor het bedrag van 6 miljoen euro naar Sevilla verhuizen en tekende een contract tot 2008. Buiten Sevilla bleek er ook interesse te zijn van enkele andere clubs. Sevilla wil zich ook met de Spanjaard Santi Domínguez versterken. Het mogelijke aantrekken van deze relatief onbekende, 23-jarige spits, is het resultaat van scoutwerk dat Boeschoten in lagere Spaanse divisies deed. Domínguez kan voor een bedrag van 850.000 ¤ van Mérida overkomen, dankzij een clausule in zijn contract. 'Wat wij gezien hebben van Domínguez is prima. Ik begrijp dan ook niet hoe het kan dat hij nog bij Mérida speelt. Deze speler heeft meer dan genoeg klasse voor de Spaanse Primera Division. Ik ben erg blij met de komst van Jérôme. Hij kan veel toevoegen aan de selectie, bovendien heb ik nu de mogelijkheid het systeem te spelen dat ik wens.' aldus Boeschoten. Boeschoten lijkt ook nog steeds op zoek naar een centrale verdediger. Naar verluid hebben Danny Shittu (Q.P.R) en Komi Thangai (Benevento) de grootste kans om in Sevilla met José een koppel in de verdediging te vormen. Sevilla contracteerde onlangs al het jonge, 17-jarige talent Bernd Nehrig van VfB Stuttgart. Hij is uiteraard een investering in de toekomst. Met dezelfde intentie lijkt de club Hedwiges Maduro van AFC Ajax aan te gaan trekken.
Rothen speelde tot dusverre één interland voor Frankrijk
Ik heb weer een flink aantal matches gespeeld. Ik zal er een paar uitpikken om ff op in te zoomen.quote:"L'Equipe, 11-10-2003"
José Antonio Reyes maakt indruk op internationaal toneel
José Antonio Reyes, het 20-jarige supertalent van Sevilla, gooit hoge ogen met zijn prestaties voor zijn geboorteland Spanje. In de met 3-2 verloren wedstrijd tegen Oekraïne scoorde hij de enige Spaanse treffer. De andere treffer in het goal van Oekraïne was een eigen doelpunt van de voet van Milan-aanvaller Andrey Shevchenko. In het duel met het nietige Armenië was Spanje duidelijk de betere ploeg. Desondanks genoot Armenië van zijn underdogpositie en bleek de ploeg extreem sterk in de afronding. Ondanks een treffer van de wederom uitblinkende Reyes, verloor Spanje met maarliefst 2-1.
Tot slot nog de stand en een link naar een onwaarschijnlijke goal, die bijgedragen zal hebben aan het artikel dat u zo juist las.quote:Notario definitief gepasseerd
Het tijdperk Antonio Notario bij Sevilla lijkt verleden tijd. De doelman is gepasseerd door Esteban. Tot noch toe was Notario vaste keus onder de lat, maar na een indrukwekkende reeks van 6 wedstrijden, zijn eerste 6 in de basis van Sevilla C.F. met slechts éen tegendoelpunt van zijn concurrent Esteban lijkt het allemaal anders. De 27-jarige Esteban kwam begin dit seizoen over van Oviedo en kreeg nu pas zijn echte kans in het eerste elftal van Sevilla en pakte die met open armen aan. De assistent-manager van Sevilla C.F., José Sambade, keert terug naar zijn vorige werkgever, Deportivo La Coruna. Hij kwam een half jaar geleden over van Depor om aan de slag te gaan als assistent van Boeschoten. De 37-jarige keert nu echter terug als hoofdcoach na het ontslag van zijn voorganger. Sevilla C.F. zal op zoek gaan naar een geschikte opvolger.
Er gebeurden echter ook nog intressante dingen in Sevilla:quote:Meulensteen en Francisco opvolgers Sambadé
Volgens algemeen directeur Blanco van Sevilla C.F. heeft de club de onderhandelingen met twee nieuwe assistent managers afgerond. 'René Meulensteen, voorheen coach bij Manchester United zal Boeschoten gaan ondersteunen in zijn taak. De oefenmeester komt samen met Francisco. Deze landgenoot is mogelijk iets minder bekend, maar heeft geweldige kwaliteiten die hij mag bewijzen bij deze club als assistent manager.' Sevilla C.F. beschikt nu over een kwartet aan assistent managers rondom Boeschoten. 'Zeker met de komst van Meulensteen ben ik erg blij, omdat ik eindelijk weer eens in het Nederlands met iemand over voetbal kan lullen.' De komst van de beide assistent managers heeft een direct gevolg in betrekking tot Antonio Alvarez. De huidige assistent manager zal geen contractverlenging krijgen en daarmee aan het einde van het seizoen vertrekken. Ook enkele scouts zullen moeten uitkijken naar een andere club. Sevilla is nog in onderhandeling met enkele coaches over een contractverlenging. Het is vrij zeker dat er ook enkele coaches gaan vertrekken. De komst van een nieuwe komst staat vast: De Italiaan Venturelli komt over van Verona.
En dat betekent niet dat ik mijn taken bij Sevilla neerlegquote:Boeschoten opvolger Advocaat
Dick Advocaat, die een week geleden op straat gezet werd als bondscoach van Nederland, wordt opgevolgd door Thomas Boeschoten. Boeschoten kwam een jaar geleden naar Sevilla en gooide daar hoge ogen door het elftal van Sevilla C.F. tot Spaans landskampioen te maken. Boeschoten wacht een schone taak het Nederlands elftal naar het komende wereldkampioenschap te leiden.
Wie heb je nog van de oude ploeg?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:44 schreef Knoekie het volgende:
Leuk verslag
Ik ga nu weer verder met Hull City waar ik nu mee in de Premier League zit, mijn doel zal zijn: Europees voetbal halen. En we spelen UEFA Cup omdat we vorig seizoen de FA Cup gewonnen hebben.
Stuart Elloittquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Wie heb je nog van de oude ploeg?
quote:Ernstig hersenletsel na auto-ongeluk Rijkaard
Drie weken geleden leek het allemaal zo mooi: Henk ten Cate en Frank Rijkaard gaan aan de slag bij het grote FC Barcelona. Na drie weken is het sprookje echter al ten einde. Rijkaard heeft bij een auto-ongeluk ernstig hersenletsel opgelopen. De kersverse coach reed in zijn Aston Martin over een Spaanse landweg, toen een grote tractor zijn auto plette. Rijkaard zat alleen in de auto. Er zijn geen verdere slachtoffers gevallen. Onderzocht word of er opzet in het spel was: Achter de ruit van de tractor hingen enkele Espanyol vlaggetjes...
Frank Rijkaard bij de persconferentie over zijn aanstelling
In Barcelona is momenteel een zoveelste crisisberaad. Frank Rijkaard zal, volgens de verwachting van de Spaanse artsen, nooit meer in staat zijn een club te trainen. Als interim-trainer heeft Barcelona voorlopig het (aangetrouwde) neefje van Rijkaard aangenomen: de jonge Thomas Boeschoten. ‘Het zal ontzettend lastig worden om met de schaduw van het ongeluk van mijn oom te werken. Ik ga mijn best doen FC Barcelona zo goed mogelijk te trainen en te coachen, bovendien wil ik de lijn en beleid van mijn oom enigszins doorzetten. Aan de hand van Henk (Ten Cate, assistent manager van Rijkaard, red.) moet dat lukken.’ Aldus de hoopvolle maar teleurgestelde Boeschoten.
Het ongeluk van Rijkaard is als een klap voor Barça. Zowel financieel, sportief en emotioneel. De club …
quote:Moeizame voorbereiding FC Barcelona.
De voorbereiding op het nieuwe seizoen van Barça verloopt allesbehalve soepel. Na het ongeluk van Frank Rijkaard is nu sterspeler Ronaldinho de gehele voorbereiding uitgeschakeld. Ook Xavi heeft een blessure opgelopen, hij zal evenals Ronaldinho een maand niet beschikbaar zijn. In de eerste oefenwedstrijden, tegen stuk voor stuk ‘kleine’ opponenten won Barça nooit echt overtuigend. Lichtpuntje is de nieuwe jongeling Ricardo Quaresma. De Portugees blinkt iedere wedstrijd uit als rechtervleugelaanvaller. Hij lijkt de Barça’s topscorer van de oefenwedstrijdenreeks te worden.
Quaresma, de man in vorm bij Barça
quote:Marc Overmars en Juan Roman Riquelme overbodig.
Marc Overmars hoeft niet meer op een basisplaats te rekenen bij de club van Thomas Boeschoten. De linksbuiten verdient veel salaris en de jonge Thiago Motta krijgt de voorkeur boven de 30-jarige Nederlandse dribbelaar. Overmars kwam jaar geleden over van Arsenal voor een recordbedrag maar kwakkelde met prestaties en blessures. Hij vertrekt voor een bedrag van 7,5 miljoen euro uit Camp Nou en mag zijn kunstjes gaan verrichten in Engeland, bij het Newcastle van manager Bobson. In de tussenliggende tijd voetbalde Marc mee met het tweede elftal. De Argentijnse ‘Maradona II’ Juan Roman Riquelme, momenteel uitgeleend aan Villareal, mag de club verlaten. Hij kon zich niet snel genoeg aanpassen aan de Spaanse speelstijl en kon niet omgaan met de negatieve pers en socios. Naast Riquelme staan ook Babangida, Enke (verhuurt aan Las Palmas), Bonano, Arnau, en het gehele tweede elftal op het punt de Spaanse grootmacht te verlaten.
Juan Roman Riquelme, ovebodig bij Barça
quote:Soap rond komst Lúcio
De enige beoogde transfer onder de kersverse trainer Thomas Boeschoten, de Braziliaan Lúcio, loopt anders dan verwacht. Ookal zijn Barça, Lúcio en zijn werkgever Leverkusen het eens over de transfer van de verdediger, komt de transfer niet van de grond door een maximum aan niet-EU-spelers in de Spaanse Primera Division. Barça heeft momenteel het maximum aan non-EU spelers van vier non-EU’s bereikt. Om de komst van Lúcio na weken van strubbelingen toch mogelijk te maken, wil Barça zich ontdoen van Haruna Babangida. Er is echter geen enkele interesse voor de rechtsbuiten. Omdat de speler te waardevol is voor een contractontbinding hebben Leverkusen en Barcelona afgesproken om de transfer pas aan het einde van de Spaanse Primera Division plaats te laten vinden. Boeschoten baalt: ‘Ik had erg gehoopt op een directe versterking in de verdediging. Lúcio is een topverdediger en dankzij zijn ontsnappingsclausule een hele voordelige speler.’
Malaga 3 – 4 Barcelonaquote:Barcelona bevestigd komst Terry
Barcelona heeft bevestigd dat John Terry heeft getekend voor de club. De 22-jarige centrale verdediger van Chelsea zal in December naar Barcelona overkomen. De club betaald naar verluid ongeveer 30 miljoen ¤ voor de bikkelharde verdediger. ‘Terry is een ontzettend goede verdediger en bovendien een echte leider. Ik ben erg trots dat ik deze versterking heb kunnen aantrekken. Bovendien geeft het een fijn gevoel Terry te krijgen vanwege de onzekerheid rondom de komst van Lúcio.’ Aldus Thomas Boeschoten.
John Terry in dienst van zijn huidige werkgever Chelsea
Bedankt. En zonder dat cheat gedoe. CTRL+ALT+del.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:57 schreef TB_Wizard het volgende:
Met alle respect, daar moet wel wat verbeteren, ik zou eens een nieuwe tactiek proberen. Ajax is een topteam dat in de Eredivisie gewoon kampioen moet worden. De Champions League heb je wèl netjes gedaan, mijn complimenten.
Mensen die dat doen nemen zichzelf niet serieus of zijn nog onder de 12 jaar oud. Waarmee ik niet wil zeggen dat alle mensen jonger dan 12 dat wèl doenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:59 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bedankt. En zonder dat cheat gedoe. CTRL+ALT+del.
Man wat haat ik zoiets
quote:Real Madrid wil Kluivert
Naar verluid heeft Real Madrid navraag gedaan bij Barcelona over de eventuele overname van Patrick Kluivert. Barça heeft geweigerd een prijs te noemen en zegt de spits niet te willen verkopen. ‘Patrick is momenteel eén van de belangrijkste spelers in het elftal, natuurlijk verkoop ik hem voor geen goud. Er is geen waardige opvolger voor binnen de club en wij zijn van plan op zijn vroegst over twee jaar een spits voor de basis te halen. Ik begrijp dat het noodlijdende Madrid ièts moet doen om uit hn grote dip te komen, maar daar werken wij niet aan mee.’ Aldus Barça-coach Boeschoten.
Kluivert, in vorm bij Barça
quote:Boeschoten krijgt nieuw contract na wedstrijd Espanyol
Barcelona heeft het contract van Boeschoten, verlengt, verbeterd en verandert. De interim-coach is vanaf nu af aan dankzij de goede prestaties van zijn team de permanente hoofdcoach van het elftal geworden. ‘Ik ben heel blij dat ik nu ècht de trainer ben van Barça. Het geeft absoluut voldoening. Ik mag na een kwakkelend begin terugkijken op een goede periode.’
quote:Javier Saviola ‘World Footballer of the Year’
Javier Saviola van Barcelona is benoemt tot ‘s beste voetballer van het afgelopen jaar. Hij wist Vincent Candela (AS Roma) en Mikael Silvestre (Manchester United) achter zicht te houden. ‘Ik ben erg blij met deze prijs, ik voel me trots dat ik dit heb bereikt op mijn leeftijd!’ aldus de enthousiaste Argentijn.
Zaragoza 2 – 0 Barcelonaquote:Barcelona versterkt achterhoede wederom
Nadat eerder bekend werd dat Lúcio binnenkort de verdediging van Barça mag gaan leiden, heeft Barcelona vandaag bevestigd dat ook Fabricio Collocini (Villareal) en Gareth Barry (Aston Villa) aan het einde van het seizoen voor Barça spelen. Beide verdedigers hadden een aflopend contract bij hun huidige werkgevers. Barry kan op zowel het middenveld als in de verdediging uit de voeten, links en centraal. Collocini speelt in het centrum van de verdediging. Manager Boeschoten: ‘Ik ben erg blij met deze spelers. Ik heb straks de mogelijkheid een optimale verdediging samen te stellen. Bovendien zijn de onderhandelingen met Boumsong (Auxerre) en Matías Lequi (Atletico Madrid) nog in volle gang. Ze zullen echter niet beiden kunnen komen, dan ontstaat er een overvloed aan verdedigers.’
Gareth Barry
Coloccini gooit zijn haar los
Racing Santander 1 – 3 Barcelonaquote:Cocu tekent voor Chelsea
Philip Cocu, momenteel onder contract bij Barcelona, heeft zijn handtekening gezet onder een contract bij Cheslea. De 33-jarige Nederlander die een verdedigende rol op het middenveld op zich neemt, kon niet meer rekenen op een basisplaats. Zodoende werd ook zijn contract niet door de club verlengt en kon hij vrij naar een andere club verhuizen.
Philip Cocu, binnenkort speler van Chelsea
quote:Clubs trekken aan Carles Puyol
Er zijn meerdere boden uitgebracht op Barça’s sterverdediger Puyol. Barcelona heeft echter duidelijk gemaakt zijn topper niet voor dergelijke bedragen te willen verkopen. ‘Chelsea bood ons zelfs vier spelers bij het bod. Wij willen onze publieklieveling niet laten gaan.’ aldus Boeschoten. Het schijnt dat Cheslea en Milan de grootste intresse toonde.
Carles Puyol
Barcelona 3 – 0 Valenciaquote:Ivan Alonso en Matías Lequi definitief naar Barça
Ivan Alonso heeft zijn aflopende contract niet verlengt en zal zodra zijn contract afloopt zich bij Barça melden. Hetzelfde geldt voor de Argentijn Lequi. Er was al eerder sprake van een overgang van de jongeling naar Barcelona. De Uruguayaan en de Argentijn beschikken beiden tevens over een paspoort van een Europees land, wat de overgang naar Barça mogelijk maakt.
Ivan Alonso gooit zijn haar los
UEFA CUP derde ronde, wedstrijd 1.quote:Rijkaard ontslagen uit ziekenhuis
Frank Rijkaard is na een lange behandeling ontslagen uit het ziekenhuis. De man die voorheen nog trainer en topvoetballer was moet de rest van zijn leven slijten in een rolstoel, omdat zijn benen voor een groot deel verlamd zijn. Frank Rijkaard heeft een hersenbeschadiging opgelopen waardoor hij delen zijn de dag helder is en andere delen van de dag alleen maar onzin uit weet te kramen. Rijkaard zal door zijn neefje Boeschoten opgehaald worden vanaf Schiphol, om vervolgens bij zijn neefje in Barcelona in te trekken. Boeschoten heeft de taken van Rijkaard bij Barcelona, zoals bekend, overgenomen. Vanaf nu af aan kan Frank iedere training en wedstrijd aanwezig zijn en soort mascottefunctie in het team hebben.![]()
Frank Rijkaard, destijds in dienst van Oranje
Als je er genoeg tijd in steekt kan jij het ook... vast en zeker.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:25 schreef BMWM3 het volgende:
Hoe doe je dat zeg. Schitterend
* jaloers is,
Hoe lang ben je daar mee bezigquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:40 schreef TB_Wizard het volgende:
[..]
Als je er genoeg tijd in steekt kan jij het ook... vast en zeker.
Meestal schrijf ik deze verhalen terwijl ik het spel speel, dus dat is niet echt te zeggen... maar je moet er wel wat inzet en doorzettingsvermogen voor hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:44 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar mee bezig
Twente is toch niet gedegradeerd hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:13 schreef BMWM3 het volgende:
Eindstand Holland Casino Eredivisie 2003-2004
[afbeelding]
Inderdaad, dat doe ik dus ook. Mijn Nederlands elftal bestaat meestal; uit zo'n 5 a 6 spelers van mijn Feyenoord. Daarnaast roep ik vooral spelers uit de eigen competitie op. Op deze manier al het EK 2008 en WK 2010 gewonnen. Wat ik ook doe is spelers oproepen die ik mogelijk zou kunnen kopen voor Feyenoord. Zo kan ik vast zien of ze in mijn systeem passenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:50 schreef Martin_Jager het volgende:
Nee, die hoef je niet te verlaten. Je baan als manager van Engeland kun je er naast doen.
Ik vind het managen van een Nationaal elftel altijd wel leuk, alleen moet je wel in de gaten houden dat een seizoen nu wel heel erg lang duurt. Maar het is ook wel handig voor jezelf, je kunt nu een paar eigen spelers als international laten opdraven en zo hun waarde (in eurotjes) verhogen.
Helaas welquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Twente is toch niet gedegradeerd hè?
Zo, ben zojuist kampioen geworden van de Serie A en de eurotjes stromen nu ook lekker binnen, wat wel nodig was. Ik ben inderdaad uit de CL gegooid door Feyenoord, maar goed, volgend jaar beter. Ik heb helaas ook de bekerfinale verloren, van Juve, maar het kampioenschap maakt veel goedquote:Verslag...
Ik ook niet. Voor de Eredivisie ben ik al jaren de favoriet, op gepaste afstand gevolgd door PSV, Ajax, Heerenveen en NEC.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Bij de Champions League weet ik niet dat is nu mijn eerste siezoen.
Maar bij de rest van de leagues en cups heb ik dat niet.
Klopt!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:24 schreef Knoekie het volgende:
Die schotse competitie is raar zeg moet ik 2 keer uit tegen Rangers en 1 keer thuis
Maar das toch niet eerlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:41 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Klopt!
Want de schotse competitie heeft 12 clubs. je speelde vroeger 11x4 wedstrijden (4x tegen 1 club) nu is het 38
Ik sta nu weer 1ste, alleen wat saai zegquote:Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef BMWM3 het volgende:
Kan ik helaas ook niets aan doen
Ach, de competitie is in ieder geval nog lang
Kampioentje van ons
Dat geloof ik bestquote:Op zondag 16 mei 2004 00:51 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik sta nu weer 1ste, alleen wat saai zegdie Schotse competitie
Straks niet meerquote:Op zondag 16 mei 2004 00:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat geloof ik bestAlleen Rangers kan je bijhoiden
Weet ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 16 mei 2004 01:10 schreef BMWM3 het volgende:
Waarom heb je eigenlijk de competiestand gecombineerd?
Ga nu slapen,Lees het morgen wel
Je kan het ook normaal laten zettenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk ook niet
Heb ik normaal ook altijd zo maar ik vond het zo wel een stuk interesanter staanquote:Op zondag 16 mei 2004 16:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Je kan het ook normaal laten zetten
Ik kan het daarmee echt moeilijk aflezenquote:Op zondag 16 mei 2004 23:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Heb ik normaal ook altijd zo maar ik vond het zo wel een stuk interesanter staan![]()
Dat verschilt denk ik per spel. Ik heb hem ook eens gekocht voor veel geld, hij scoorde nooit echt geweldige cijfers, assists ook weinig en doelpunten helemaal niet. Nee, deze speler hoef ik niet meer...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik speel ook nog hoor, sta met 14 wins uit 15 wedstrijden bovenaan in de Premier League in 2006/07 met Aston Villa, versloeg gisteren Real Madrid met 5-1 in de CL, ben door naar ronde 2 !
Oskitz Estefania is trouwens een TOPPER !
Mijn spel met Ajax speel ik ook af en toe nog. Zit in seizoen 2020/2021quote:Op maandag 17 mei 2004 12:47 schreef BMWM3 het volgende:
Mijn 2e seizoen bij Ajax gaat beginnen
1 prijs heb ik tot nu toe gepakt en dat is de JCS in 2003-2004
Hoop nu dat ik meer kan bereiken!CL was ik erg tevreden. Uitgeschakeld in de 1/2 Finale tegen Arsenal
De la Cuesta is een goedequote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:47 schreef DaMart het volgende:
Seizoen 2010/2011 was weer een erg succesvol jaar voor Feyenoord. Naast de titel (29 punten voorsprong op #2 Ajax na 34 wedstrijden), het winnen van de beker, ook op glorieuze wijze de Champions League veroverd....![]()
[afbeelding]
Ik ga nu de selectie voor volgend siezoen op sterkte brengen op een aantal posities. Heb daarvoor nu 2 linkerverdedigers op stage.
Maak giorgio Beerkleef (ajax 2 of onder 18) een linker verdediger (is eigenlijk een links-buiten) heb ik ook gedaan en speelt nog steeds top (is inmiddels 32 of 33) en het kost je geen geldquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:47 schreef DaMart het volgende:
Seizoen 2010/2011 was weer een erg succesvol jaar voor Feyenoord. Naast de titel (29 punten voorsprong op #2 Ajax na 34 wedstrijden), het winnen van de beker, ook op glorieuze wijze de Champions League veroverd....![]()
[afbeelding]
Ik ga nu de selectie voor volgend siezoen op sterkte brengen op een aantal posities. Heb daarvoor nu 2 linkerverdedigers op stage.
Volgens mij geld dat ook voor cm. Ik weet wel dat ik vaak meegemaakt heb dat er een jeugdspeler om die reden geen vergunning meer krijgt, terwijl vergunningen bij clubs die door de computer geleid worden nergens last van hebben....quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:38 schreef ChAoZ het volgende:
in het echt is dat 75%
ik neem aan dat dat in CM dan ook zo is
Die hebben mijn scouts geloof ik ook al eens gespot, en hij staat op mijn shortlist. Hij is alleen geloof ik regelmatig voor meerdere maanden uitgeschakeld door blessures in mijn spelquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:25 schreef Knoekie het volgende:
[..]
De la Cuesta is een goede
Bij mij nooit. Vaste waarde in mijn team, inmiddels aanvoerderquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hebben mijn scouts geloof ik ook al eens gespot, en hij staat op mijn shortlist. Hij is alleen geloof ik regelmatig voor meerdere maanden uitgeschakeld door blessures in mijn spel
Bij mij op zijn 37ste nog steedsquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:06 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Bij mij nooit. Vaste waarde in mijn team, inmiddels aanvoerder.
Yupquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:41 schreef Ajaxno1 het volgende:
CM blijft gewoon leuk (tijd niet gepost hiero)
Vooral als je fans helemaal gek worden
[afbeelding]
Ik had toen ik met Hull speelde interesse getoont in de job bij Leedsquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Yup
Ik ben in het 2de seizoen van ajax coach en toen wilde ik interesse laten tonen in Feyenoorder Buffel. Toen ze het lazen bekritiseerden ze me, omdat ze nooit een Feyenoorder in de club-kleuren van Ajax willen zien
Lol ik heb trouwens gewoon Buffel en van Persie naar Ajax gehaald maar die waren dan ook niet echt blij met de situatie bij Feyenoord en van Persie was verhuurd aan NEC.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Yup
Ik ben in het 2de seizoen van ajax coach en toen wilde ik interesse laten tonen in Feyenoorder Buffel. Toen ze het lazen bekritiseerden ze me, omdat ze nooit een Feyenoorder in de club-kleuren van Ajax willen zien
heeft dat niet te maken met hoe vaak je een speler de hemel in prijst ? Bij mij staat namelijk Todorov als favoured personnel, en ik geloof dat ik Todorov het vaakst geprezen heb.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Hoe zet je een speler bij je favo personel ?
Het is niet zo erg als vroeger, maar er zitten nog wel wat vaag commentaar tussen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:24 schreef _bigmac_ het volgende:
hehe ik ken het nog uit cm2.
Nederbelgisch vond ik het altijd.
Volgens CM board:quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:46 schreef _bigmac_ het volgende:
Iemand enige idee hoe ik een speler bij favo personel krijg ??
Is waar ja Hyajasi of hoe die ook heet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens CM board:
1. Veel laten spelen
2. Veel prijzen
Het schijnt trouwens dat wanneer je een speler bekritiseert vanwege slechte prestaties, deze speler jou wel eens als favo personeel kan gebruiken
Hahaha kut zijn zulke dingen altijd. Vooral als je 2 spitsen die WEL scoren kapot gaan voor een wedstrijd tegen PSV (won wel met 0-1quote:
Ik had Lamey ook met Ajax van PSV overgenomen maar bij mij was hij gewoon een miskoopquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:03 schreef BMWM3 het volgende:
Die Lamey van PSV is ook superHeb hem transfervrij overgenomen van PSV naar Ajax. Omdat Trabelsi is overgenomen door ManUtd
Ow,quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:32 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik had Lamey ook met Ajax van PSV overgenomen maar bij mij was hij gewoon een miskoop![]()
CM op de X-box? Dat zal niet meer gebeuren aangezien CM voortaan Football Manager gaat hetenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:40 schreef yvette1982 het volgende:
ik wil verdomme cm op de x-box spelen. wanneer komt er eens een recente versie uit, dit is toch om gek van te worden.
je kan zelf ook achtergronden invoerenquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Haha wel grappig ja.
weet je trouwens waar ik een andere skin kan downloaden ??.
Die kerel met dat reclame bord achter hem gaat een beetje saai worden.
Moet je denk echt grote prijzen op internationaal gebied gaan winnenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat ik niet snap heb al paar keer gehad dat ik zeker 7 spelers bij team of the week heb staan.
en 3 bij best of the month maar mijn spelers zijn nog nooit beste van Europa/Wereld geworden.
Wel stond Baros een keer bij het beste team van het siezoen.
al heel 4 keer achter elkaar uefa cup gepakt en 1 keer de europese super cup :dquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:12 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Moet je denk echt grote prijzen op internationaal gebied gaan winnen
Welke skin is dat?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:04 schreef rotskibo het volgende:
Einde seizoen 2007/2008 in mijn game met Vitesse, Feyenoord degradeert rechtstreeks uit de Eredivisie. Na Ruud Gullit, Marco van Basten, Huub Stevens en Theo Bos is het Ronald Koeman gelukt, ze voeren echt een dramatisch beleid:
[afbeelding]
Ziet er niet uit hèquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:35 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Welke skin is dat?
Vind hem er wel apart uitzien.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit hè![]()
Dat is inderdaad jammer. Zelf draai ik meestal max 5 competities in 2/3 landenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je aan het begin van elk spel moet kiezen dat je meer leagues kan spelen (Waar door het spel langer duurt ) omdat je anders nooit naar het buitenland kan ik zelf wil wel wat anders dan Man city maar elke andere club op Newcastele en Man U na zijn een stap terug.
Jawelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zag trouwens ook dat ik wel kan aanmelden als bondscoach in Spanje en andere landen maar dan word je zeker nooit aagenomen ???
Nigeria?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Jawel
Ik ben nu bondscoach van Nigeria
Alleen niet echt veel aan, ze hebben echt weinig spelersquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:55 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Nigeria?![]()
Wat is jouw team uit je 1e jaar?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:29 schreef -Ivo- het volgende:
-knip-
Ik bedoel dus je opstelling met namen enzoquote:Op zondag 23 mei 2004 15:33 schreef -Ivo- het volgende:
Ik ben bij Man City begonnen en daar zit ik nu nog steeds, wil minimaal de CL winnen voordat ik weg ga
Die zat ik ook al te zoeken.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:35 schreef Martin_Jager het volgende:
En verder, waar is Wright-Phillips gebleven? Dat is de beste speler van Man City (tenminste, voordat er aankopen gedaan worden dan...)
rechtshalf doet ie ook uitstekend. Hij had bij mij de meeste assists en op 2 na topscorer dus tja ook op et middenveld doet ie et uitstekend.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:35 schreef Martin_Jager het volgende:
Dat is een prima team Ivo, kun je niets van zeggen.
Alleen is mij wel opgevallen dat Oskarssson als spits een stuk beter presteert dan als middenvelder. En verder, waar is Wright-Phillips gebleven? Dat is de beste speler van Man City (tenminste, voordat er aankopen gedaan worden dan...)
Le Tallec van Liverpool.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:04 schreef MrMoon het volgende:
net even kampioen geworden met PSG en ik heb nog uitzicht op de Franse Beker. De finale moet ik spelen tegen Nantes dus ik ben benieuwd. De enige ploeg waar ik dit seizoen niet van heb kunnen winnen is Lyon. Verder heb ik van iedereen wel 1 keer gewonnen. Dus mijn doelstelling voor volgend seizoen is sowieso 1 keer van Lyon winnen
Weet iemand trouwens nog een speler die het supergoed doet achter de spitsen? Ik heb Boskovic daar nu lopen maar die is me wat te wisselvallig
Le Tallec wil en mag nietquote:Op maandag 24 mei 2004 20:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Le Tallec van Liverpool.
Echt een goeie en anders Absalonsen
ik heb mijn team om Titov heen gebouwd. Dat was mn eerste aankoop en die heb ik gewoon heel belangrijk gemaakt. Aanvoerder en nu is het de publiekslieveling en de speler die de lijnen uitzet bij mij.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:12 schreef -Ivo- het volgende:
Hmmm die zit wel bij mijn selectie, maar ik moet bekennen dat ik zijn talent niet geheel opgemerkt heb, hij kan wel goed voetballen, maar een middenveld met Morgan, Ossi en MacManaman is toch sterker denk ik en Farnerud en Paim zijn favorieten spelers van mij
Hmm ik vind Oskarsson erg goed als mc die doorloopt naar de spits, hij heeft er vanaf die positie 39 gescoord en staat nu al weer op 17 na 12 wedstrijden. Wordt lastig voor hem om dit als spits beter te doen, mijn MC is me belangrijkste man die het spel moet verdelen samen met de DMC, de assisist moet geven en ook doelpunten moet maken.
In het Nederlands elftal heb ik daar trouwens Roy Makaay neergezet en die heeft in 3 potjes 7 keer gescoord
Uitgeschakeld UEFA Cupquote:Op maandag 24 mei 2004 20:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lol ik net moest 3x in ongv 4 weken met Vitesse tegen Heerenveen.
1e wedstrijd HCE Vitesse - Heerenveen 6-0
2e wedstrijd Uefa Cup Vitesse - Heerenveen 0-2
3e wedstrijd Uefa Cup Heerenveen - Vitesse 2-4
Hmmz die laatste moet 0-4 zijnquote:Op maandag 24 mei 2004 21:03 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Uitgeschakeld UEFA Cup![]()
Na 5 jaar word je voetbalnederlander, en als je dan niet voor een van de representatieve interlandgroepen hebt gespeeld, kun je er ook voor kiezen voor het 'nieuwe' land te spelenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Maxwell en Leo voor het Nederlands elftal hoe kan dat dan ??
Je krijgt dan zeg maar een Nederlands paspoortquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Na 5 jaar word je voetbalnederlander, en als je dan niet voor een van de representatieve interlandgroepen hebt gespeeld, kun je er ook voor kiezen voor het 'nieuwe' land te spelen
Stuur ik altijd naar wereld delen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:50 schreef Merson het volgende:
Wat doen jullie met je scouts of scouten jullie nooit ergens? Ik kan namelijk nooit echt goeie spelers vinden lijkt wel...
Ja, maar dat is niet leuk en niet handig. Want dan is meestal pas duidelijk als ze goed (en duur) zijn. Ik wil mijn eigen talenten scouten, zodat ik ze voor weinig kan aantrekken en voor veel kan doorverkopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:59 schreef rotskibo het volgende:
Als je een speler nodig hebt kun je ook gewoon filteren in de spelersdatabase, en dan kun je instellen waar die speler aan moet voldoen.
hoe doe jij dat dan dat je scouts automatisch een deel v/d wereld gaan scouten?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Stuur ik altijd naar wereld delen.
En als ik een speler nodig heb ga ik eerst naar mijn scouting list.
huh nee dat gaat niet automatisch je moet ze er wel eerst heen sturen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
hoe doe jij dat dan dat je scouts automatisch een deel v/d wereld gaan scouten?
oke; hoe stuur je ze dan naar een bepaald land om daar de spelers te gaan scouten?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
huh nee dat gaat niet automatisch je moet ze er wel eerst heen sturen.
En als ze klaar zijn wissel je ze weer om.
instellen dat de transfer 'next season' ingaat.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:18 schreef _bigmac_ het volgende:
help!!
Ik weet niet wat ik moet doen!!
Arsenal had een slecht siezoen en heeft mij nu een baan aangeboden als manager en na 4 siezoen ben ik wel toe aan wat anders dan Man city maar!! het is net voor de finale van de champions league!! en die wil ik nog spelen !! hoe vertel ik Arsenal dat ik pas na het siezoen de trainer van Arsenal wil worden ?
Weet je hoe je schouts ergens heen kan sturen ??quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:47 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
oke; hoe stuur je ze dan naar een bepaald land om daar de spelers te gaan scouten?
Nee dat werkt niet,quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:49 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
instellen dat de transfer 'next season' ingaat.
Je weet wel..in dat schermpje waar je het loon kan bepalen enzo...
ik ben net begonnen met champ.man. dus ik heb zoiets nog nooit gehad, dus ik denk dat het met coaches hetzelfde gaat als met spelers
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:06 schreef rotskibo het volgende:
Dat kan niet, in de volgende Football Manager zal het wel mogelijk zijn. Ik snap het eigenlijk niet, als je naar een nieuwe club wil start je toch een nieuwe game op. Nu ben je eerst een jaar aan het puinruimen voordat je selectie naar jouw hand is gezet.
[afbeelding]
Zo hoort het![]()
Dit is trouwens de lijst van alle spelers met -2 potential:
-lijst-
ik zou het fijn vinden als je een screen maakt, ik begrijp het nog nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Weet je hoe je schouts ergens heen kan sturen ??
Nou waar je normaal je scouts naar een land/club stuurt heb je ook de optie ze naar een land te sturen. Als je het nu nog niet snapt maak ik zo wel even een screenshot voor je.
Nee dat is daar ook niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:15 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik zou het fijn vinden als je een screen maakt, ik begrijp het nog niet![]()
Als ik bij het profiel van een scout kijk en ik klik rechts onder op 'action' dan staan er maar 4 mogelijkheden ofzo...staat nergens dat ik hem naar een land kan sturen
oooo...moet ik bij player/staff search kijken? ..straks eventjes proberenquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee dat is daar ook niet.
Dat is waar je ook zelf spelers kan zoeken.
bij player search .
Nee hoezo ??quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:27 schreef rotskibo het volgende:
Hey _bigmac_ speel je trouwens met 2 clubs tegelijk ofzo???
scherp. het was mij nog niet opgevallen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:30 schreef rotskibo het volgende:
Op je screenshot staat 'Change Player'....
Ik ik 2014 geloof ik, dus ook al niet veel nut meer komen veel nieuwe namen bij en dat vind ik toch leuker dat een team maken met spelers waarvan je weet dat ze goed worden ofzo. Zelf speler zoeken en opleiden maakt het toch wat leuker.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:03 schreef Knoekie het volgende:
Mijn opstelling heeft geen nut aangezien ik in 2021 zit
Het is wel leuk ja. Alleen bij mij zijn bijna alle spelers die er vanaf het begin inzitten al gestopt of ergens coach.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:16 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik ik 2014 geloof ik, dus ook al niet veel nut meer komen veel nieuwe namen bij en dat vind ik toch leuker dat een team maken met spelers waarvan je weet dat ze goed worden ofzo. Zelf speler zoeken en opleiden maakt het toch wat leuker.
Ik kijk dus ook nooit op die beste spelers lijstjes enzo.
Hangt er van af.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:40 schreef Marla_Singer het volgende:
Kan je een speler vervroegd terughalen van een loan ??
Ja inderdaad. Is echt een klote instelling.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:52 schreef MrMoon het volgende:
ik vind et wel klote dat dat niet in et begin van de game kan. Met PSG hadden ze die Cissé uitgeleend net een speler op een positie waar ik em wel kon gebruiken
En terecht, had Ajax ook niet. Dus in het spel ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is echt een klote instelling.
Ik wilde bij Ajax meteen Knopper gebruiken. EN ja wel. Uitgeleend aan H'veen en ik kon hem niet meer terughalen![]()
Hoe gaat het met de research?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Reddiablo het volgende:
gisteravond een seizoen opgestart met ADO, Legia, Club Brugge en Juventus - 'Vrienden van Den Haag'
vraag me af of ik het lang volhoud
ik draai em hier onder XP pro en doet het perfect.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:35 schreef snijder het volgende:
Misschien ene beetje offtopic voor de diehards, maar ik heb dit spel dus afgelopen weekend gekocht en geinstalleerd, maar wordt het programma klapt er elke keer bij een wedstrijd uit. kan ik het weer opstarten.
Iemand enig idee war dat aan kan liggen? Ik draai het onder XP.
Neequote:Op donderdag 27 mei 2004 22:29 schreef Famas het volgende:
Weer een vraagje van mij
.is er geen andere manier om ze bij de club te houden?
IN principe goed, maar een hoop gedoequote:Op donderdag 27 mei 2004 19:47 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de research?
Wat moet je allemaal doen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
IN principe goed, maar een hoop gedoe
Ja dat heb ik ook wel eens gehad met trainers , gewoon laten gaan en zodra ze weg zijn een contract aanbiedenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:29 schreef Famas het volgende:
Weer een vraagje van mij
Ik heb ingesteld dat mijn assistent de contracten behandeld....maar ik zit nu in feb.maart (dacht ik). en ik krijg bericht dat de contracten van de scouts/coaches/e.d. aflopen.
Iedereen accepteerd het nieuwe contract behalve 2 coaches niet (Hielen/Rutten van PSV), wat ik ook doe (300.000 geven als ze het contract tekenen e.d.)...ze blijven weigeren
Dat is toch lomp?..is er geen andere manier om ze bij de club te houden?
ALLES wat met Nederland te maken heeftquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:16 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen?
Dan hoop ik dat je het beter doet dan bij CM 03/04quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:56 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ALLES wat met Nederland te maken heeft
Zolang je maar niet weer die bekerwinst van mijn cluppie vergeetquote:ALLES wat met Nederland te maken heeft
Ah....ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:45 schreef JeroenV het volgende:
Het spel is wel weer erg verslavend voor me. Ik hoor al op bed te liggen, morgen er vroeg uit.
Zal je niet is updaten, want Adu speelt niet meer in de laatste patchquote:Op zondag 30 mei 2004 12:16 schreef rotskibo het volgende:
Met Feyenoord heb ik in het 3e seizoen de Eredivisie, Amstel Cup, Champions League, NL-Supercup en EUR-Supercup gewonnen, ben ook bondscoach van Engeland geworden. Ik kon Freddy Adu transfervrij oppikken, supertalentje.
Ga nu spelen met América (MG), challenge op ons forum.
idd een goede spelerquote:Op maandag 31 mei 2004 12:23 schreef G0009 het volgende:
Bij mij is Tomas Hubschman (Tsj, Sparta Praag) altijd weer een toppertje. Ik trek 'm vanaf CM4 al standaard aan om de verdediging van Ajax wat te versterken. Groeit steevast binnen 3 seizoenen uit tot m'n beste verdediger.
DC en (helaas) rechtsbenig.
Wees trouwens wel bereid om je portemonnee te trekken, meestal krijg je 'm niet voor minder dan 10 miljoen euro. Toch is ie het geld waard, vind ik dan.
Die heb je goed genaaid zegquote:Op maandag 31 mei 2004 12:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Net Le Tallec voor 43mil verkocht.
Kwam ooit transfervrij over van Liverpool B.
Ach kijk zelf maar
Gewoon allemaal verkopen. Zeker als het je eerste siezoen is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:53 schreef Famas het volgende:
ik ben nu met psv bezig..bijna klaar met seizoen (gaat vrij aardig moet ik zeggen)...maarehh...veel spelers zijn wanted. (bommel,bouma,robben,kezman,vennegoor,vogel).
Dat zijn toch wel erg belangrijke spelers; dus wat zouden jullie hiermee doen?..Verkopen en nieuwe spelers aantrekken?...of allemaal behouden...of een paar verkopen en een paar houden??
Allemaal verkopenquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:53 schreef Famas het volgende:
ik ben nu met psv bezig..bijna klaar met seizoen (gaat vrij aardig moet ik zeggen)...maarehh...veel spelers zijn wanted. (bommel,bouma,robben,kezman,vennegoor,vogel).
Dat zijn toch wel erg belangrijke spelers; dus wat zouden jullie hiermee doen?..Verkopen en nieuwe spelers aantrekken?...of allemaal behouden...of een paar verkopen en een paar houden??
Die laaste zeker doen!! voor wat ik met La Tallec heb gedaan zie pagina 3 of 4.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:22 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Allemaal verkopen
Bommel => Farnerud/Oskarsson
Bouma => De La Cuesta/ Diope
Robben => Braathen/Cerci/Todorov
Kezman => Zie robben
Vennegoor => Zie robben
Vogel => Thomson
Probeer ook le tallec te strikken.
Die naam zocht ik nog jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:24 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En Voor van Bommel zou je ook Rasmussen moeten kopen ja moeten eigelijk .
Die vent is echt top![]()
Weet jij trouwens nog een goeie vierde deen ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:27 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Die naam zocht ik nog ja.
E. De Jong van RBCquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:00 schreef tha_dark het volgende:
Heeft iemand nog een goede tip voor mij.
Ben nu Hull en heb nog een goede centrale verdediger nodig.
Mijn budget is ¤1.1 miljoen. De la cuesta heb ik al geprobeerd die wil niet. Ze vragen 2.4Ik zit overigens in mijn 2e seizoen. 1e seizoen kampioen geworden en de Vans Trophy gewonnen
Dankjequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
E. De Jong van RBC
Nopquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Weet jij trouwens nog een goeie vierde deen ?
Ik heb tot nu toe gehad:
Rasmussen
Absalonsen
Scmeichel
alle 3 top spelers.
Torry heb ik ook nog maar die moet zich nog bewijzen.
Svard is trouwens een deense verdediger maar die is bij mij mislukt.
In welk jaar zit je?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:30 schreef Knoekie het volgende:
Nu van Heerenveen naar Leeds gegaan, hebben ze een transferbudget van 172 miljoen
New Gamequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik zit nu in het 2e seizoen van Cm, maar heb problemen met het strikken van goede talenten zoals Freddy Adu, want ik kan mijn database niet veranderen (staat nu op small) en daardoor kan ik sommige jonge talenten niet vinde in de "quick search". Iemand weet hoe dit op te lossen is?
http://members.lycos.nl/knows/FM0304.zipquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:50 schreef MrMoon het volgende:
weet iemand ook waar ik die Footbal Manager skin kan downloaden?
ik heb al even op internet gezocht maar kon em niet vinden
dank u very mutsquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/knows/FM0304.zip
![]()
Hehe..........Dat duurt bij mij nog wel evenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:58 schreef Knoekie het volgende:
[..]
2022![]()
Ik heb er ook een hele tijd over gedaan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hehe..........Dat duurt bij mij nog wel even![]()
Je zal maar vervelenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:58 schreef Knoekie het volgende:
[..]
2022![]()
Toen in het spel kreeg ben ik begonnen en dat is bijna al een jaar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:10 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Je zal maar vervelen
Dat was bij mij ook zo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:13 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Toen in het spel kreeg ben ik begonnen en dat is bijna al een jaar.
Ik heb hem eigenlijk niet uit de winkelquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:23 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook zo.Toen hij de eerste dag in de winkel lag, heb ik hem gelijk gehaald
Goed zo, dan ontvang ik weer royalties, en uiteindelijk komt dat weer verder ten gunste voor het spelquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:51 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk niet uit de winkel![]()
Maar het volgend deel ga ik wel gewoon kopen
volgend deel? vind ik knap dit was namelijk de laatste uit de CM seriequote:Op donderdag 3 juni 2004 10:51 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:51 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Snappen jullie hem niet?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:40 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hehe.
Wanneer komt Championship Manager 2004-2005 uit dan?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Snappen jullie hem niet? [afbeelding]
Dat bedoel ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:02 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik weet dat hij anders gaat heten omdat Eidos geen rechten had ofzoiets. Football Manager dacht ik...
Of bedoel je dat niet
Mike Zonneveld?quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Weet iemand nog een goeie Defender uit ned ??
Hij moet de strijd aangaan met Mexes en kunnen spellen met kompay
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
E. De Jong van RBC
Ramon Zomer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:23 schreef _bigmac_ het volgende:
Het liefs trouwens iemand onder de 23 en mag niet meer kosten dan 10 mil
Ik kan meer als 60mil uitgeven maar dat is nooit mijn werkwijze geweest
en roncatto is ook een goedequote:Op woensdag 2 juni 2004 18:22 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Allemaal verkopen
Bommel => Farnerud/Oskarsson
Bouma => De La Cuesta/ Diope
Robben => Braathen/Cerci/Todorov
Kezman => Zie robben
Vennegoor => Zie robben
Vogel => Thomson
Probeer ook le tallec te strikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |