Geen interesse om naar een andere club te gaan coachen?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:22 schreef tukkeronline het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan met PSV. In mijn 5e seizoen begon ik met een 4-1-2-1-2 tactiek (dus VCM en ACM). Na een goede voorbereiding aan de Turkse Riviera stond de supercup op het programma. AZ was de tegenstander. Pas na verlengingen werden ze opzij geschoven, dankzij een golden goal van Todorov. Onze vriend is echter minder op dreef dan de afgelopen 1,5 jaar. Mijn hele team speelt trouwens minder. Ik heb nog niet verloren na 10 wedstrijden (ben nu al 60 wedstrijden in de Nederlandse competitie ongeslagen), maar sta slechts 2e. Zwolle staat aan kop, met een puntje meer dan ik. Volgende wedstrijd is Zwolle thuis. In de CL heb ik mijn hoop weer opgegeven. Na nederlagen tegen Dinamo Zagreb en Lazio en een gelijkspel tegen Man. Utd zit ook dit jaar er geen CL-overwinning in. Ik denk dat ik maar eens naar een ander team moet gaan, of mijn selectie moet omgooien, want de kern speelt al 5 jaar samen.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:18 schreef Butra het volgende:
Zo, ik heb CM ook weer eens uit de kast getrokken. Ik ben nu een paar maanden manager bij FK Elan Srbobran in de Tweede Divisie Noord in Servie-Montenegro. We zijn nu nog semi-professioneel, maar over 10 jaar winnen we de CL.
En dan nog dit: Bizarre shootout.
gelijk heb jequote:Op donderdag 1 april 2004 16:06 schreef jpg97 het volgende:
Ik speel nog CM 01/02
* mschol krijgt hartaanval en valt dood neer..quote:Op donderdag 1 april 2004 14:30 schreef robbedoes het volgende:
sterker nog: Championship Manager 03/04!
goede verdediger is Fritz Emeranquote:Op maandag 5 april 2004 10:07 schreef MrMoon het volgende:
ik ben gister ff gestart met Paris SG. Voor het systeem dat ik altijd speel best wel een hopeloos team, maar gelukkig kan ik ongeveer 10miljn uitgeven aan spelers. Kheb meteen maar even Titov (2 miljn) aangetrokken, want de rest van het team is vrij jong dus ik koop alleen maar wat 'oudere' spelers. Nu naarstig op zoek naar een geschikte aanvallende rechtshalf want die hebben ze niet en op zoek naar een goede centrumverdediger.
qua prestaties heb je dus best wel een kutseizoen gedraaid (vooral in het begin), maar qua transfers wel een goed seizoen?quote:Op maandag 5 april 2004 12:23 schreef Butra het volgende:
Met FK Elan Srbobran ben ik in het eerste seizoen 6e geworden. Dat lijkt heel wat, maar de Tweede Divisie Noord kent maar 10 teams.
De eerste 5 wedstrijden verloor ik alles, maar toen wilden er eindelijk wat free transfers komen; Jean Dika, Nenad Bjekovic (international geweest!) en Miroslav Djukic (nog een international). Het bestuur en de supporters vinden het allemaal geweldig.
Er lopen trouwens ook spelers rond die voor elke assist 5 euro bonus krijgen. Nou, nou, kunnen ze er weer een brood van kopen.
quote:Op maandag 5 april 2004 12:23 schreef Butra het volgende:
....
Er lopen trouwens ook spelers rond die voor elke assist 5 euro bonus krijgen. Nou, nou, kunnen ze er weer een brood van kopen.
Na die 5 verloren wedstrijden ging het wel aardig. Ik kwam uit op 8 gewonnen, 9 gelijk en 10 verloren. Het is een club die net uit de Derde Divisie kwam, dus ik was allang blij dat ik niet meteen weer degradeerde.quote:Op maandag 5 april 2004 13:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
qua prestaties heb je dus best wel een kutseizoen gedraaid (vooral in het begin), maar qua transfers wel een goed seizoen?
Hallo???quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:05 schreef BZ het volgende:
Talenten worden beter doordat ze regelmatig spelen toch? Wat nu als je talenten heb in competities die je niet geinstaleerd heb, worden deze talenten dan wel beter aangezien ze weinig tot geen wedstrijden spelen?
Die talenten spelen wel, alleen kan je de stats niet zien van de gespeelde wedstrijden.quote:Hallo???
khad met FC Eindhoven dat mn board wel uitbreiden wilde maar de Local Councel (ofzo) hield het tegen. Dus ik speelde met een stadioncapaciteit van 5000 dus daar maakte ik totaal geen winst mee qua seizoenskaarten enzo ik leed daardoor juist verliesquote:Op maandag 5 april 2004 13:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nog steeds met Barnet bezig , zit nu in seizoen 2015-2016 , sta 3e in de Premier League , ik heb ineens wel een boel geblesseerde spelers , dan maar de eigen jeugd een kans geven.
In het stadion kunnen nu ook al ruim 12000 mensen, dus misschien wordt het nog wat met Barnet.
Heb wel trouwens verloren van Boca juniors voor de wereldbeker![]()
Thanxquote:Op maandag 5 april 2004 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die talenten spelen wel, alleen kan je de stats niet zien van de gespeelde wedstrijden.
Ja, ze worden dus zeker wel beter...
Hier.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gister CM 03/04 gekocht en nu heb ik die geinstalleerd maar ik kan het spel niet op Nederlands zetten? Weet iemand een oplossing?
De 4.1.4 patch downloaden en installeren. Even op sigames.com kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gister CM 03/04 gekocht en nu heb ik die geinstalleerd maar ik kan het spel niet op Nederlands zetten? Weet iemand een oplossing?
Hoezo? issie leuker?quote:Op zondag 4 april 2004 23:36 schreef Nkjez het volgende:
[..]
gelijk heb je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |