Wat is er aan de hand? Wat kan er niet? Help
quote:Weet iemand welke skin dit is?
Op zaterdag 24 januari 2004 20:10 schreef henkalex het volgende:
Zit nu met atletico madrid in 2e seizoen. Speel een aanvallend ingestelde 5-3-2.In dit seizoen tot nu toe alle wedstrijden gewonnen (5 voorbereiding, 5 competitie en 1 CL (vorig jaar 2e in competitie geworden))
Enkele opmerkelijke uitslagen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]zojuist 2e wedstrijd cl tegen Sparta Praag met 1-0 gewonnen met een goal in de 6e minuut vban de blessuretijd van de tweede helft
quote:Volgens mij klopt dit wel. Alleen is de regel erg krom. Alleen jij moet daar aan voldoen, clubs die geleid worden door de computer hebben hier geen last van. Die kunnen spelers 3 jaar niet opstellen en nog krijgen ze een werk vergunning
Op woensdag 28 januari 2004 08:36 schreef ChAoZ het volgende:
om nog antwoord te geven op een vraag uit deel 11
in engeland moet je 75% van de wedstrijden hebben gespeeld. Het kan iets lager zijn als de betreffende speler alle wedstrijden van het nationale elftal speelt
Ik speel met Arsenal en de spelers die daar last van hebben zijn:
Henry, Vieira, De Rossi en Aghahowa
Wel de CL gewonnen overigens
Sean Davis: 22,5 Miljoen
Oskitz Estefania: 22,5 Miljoen
Dona N'Kunku: 17 Miljoen
Mike Zonneveld: 9,75 Miljoen (miskoop)
John Heitinga: 8,25 Miljoen
Ferne Snoyl: 8 Miljoen
En ondanks dit smijten met geld heeft de club vorig jaar afgesloten met een winst van 55 Miljoen Euro. De balans staat nu op ruim 120 Miljoen Eurotjes positief
Ik ben dan ook voor het eerst (voor mij dan) alleen favoriet voor de titel met een 7-4 kans.
Had in totaal 115 doelpunten in de competitie gemaakt, waarvan 43 van Henry, 34 van Cavenaghi en 19 van Todorov. Jammer dat de rest nauwelijks doelpunten maakt...
De assists moesten komen van Vieira, De Rossi en Henry. De rest van mijn middenveld prutst er maar op los lijkt het wel, die komen met moeite op een seizoenstotaal van 10 assists...
quote:Hmmm, ik had een negatieve balans...... maar kon wel Reyes kopen voor 12 mil!!!! Zijn contract was unprotected!
Op woensdag 28 januari 2004 12:02 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik draai met Lazio fantastisch, heb dan ook de treble gewonnen. Ik heb dan ook in anderhalf seizoen voor meer als 100 miljoen Euro uitgegeven aan transfers, hier de duurste:Sean Davis: 22,5 Miljoen
Oskitz Estefania: 22,5 Miljoen
Dona N'Kunku: 17 Miljoen
Mike Zonneveld: 9,75 Miljoen (miskoop)
John Heitinga: 8,25 Miljoen
Ferne Snoyl: 8 MiljoenEn ondanks dit smijten met geld heeft de club vorig jaar afgesloten met een winst van 55 Miljoen Euro. De balans staat nu op ruim 120 Miljoen Eurotjes positief
Ik ben dan ook voor het eerst (voor mij dan) alleen favoriet voor de titel met een 7-4 kans.
quote:dat ken ik alleen mn spitsen scoren veel en de rest totaal niet. maar nu bij heerenveen is dat gelukkig anders want knopper scoort ook wel aardig vanaf het middenveld
Op woensdag 28 januari 2004 12:05 schreef Asap het volgende:...
Had in totaal 115 doelpunten in de competitie gemaakt, waarvan 43 van Henry, 34 van Cavenaghi en 19 van Todorov. Jammer dat de rest nauwelijks doelpunten maakt...
...
Seizoen ervoor al nipt in de halve finale van de Champions League verloren van Man utd....
PS: als iemand nog ergens een digitale handleiding weet te vinden voor 01/02, hoor ik het graag, ben de mijne ineens kwijt
Nog een voorbeeld: Ibrahimovic (kocht ik altijd van Malmo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |