Wel duh!quote:Ik heb haar gezegd dat IK het belachelijk vind dat je foto's van ex vriendjes bewaard (trouwalbum vind ik ook niet leuk, maar is geen issue voor mij), en dat was al reden genoeg voor haar om uit haar plaat te gaan.
Juist. niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:01 schreef Deetch het volgende:
Ik vind dat je je een beetje aanstelt. Die foto's zijn onderdeel van haar verleden en daarom mag je die mi best bewaren. Je geeft zelf al aan dat deze in een doos zitten en niet aan de muur van de slaapkamer hangen ofzo. Je stelt je met je reactie behoorlijk jaloers op en dat zou je nog wel eens kunnen gaan opbreken dus "get over it"
ja je overdrijft. kennelijk heeft ze je goed ingeschat als ze hem angstvallig terugstopt. ik heb van al mijn exen nog wel foto's en die ga ik echt niet weggooien. ik zit ze ook niet dagelijks te kijken, maar af en toe toch wel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:42 schreef Agmejaan het volgende:
Ben ik nu echt aan het overdrijven, of zijn er meer die het toch wat raar vinden om zulke foto's nog te bewaren. Helemaal als je er per ongeluk eentje tegenkomt en angstvallig terugstopt.
Euh ja je zit ernstig te overdrijven. Een ex is niet voor niets een ex. Jij bent nu haar vriend, klaar. Ik heb ook nog wel foto's van exen op mijn computer, zelfs 1 staat nog in een lijstje. Maar dat is niet omdat ik er zwijmelend aan terugdenk (helemaal niet zelfs) maar omdat ik nog gewoon er mee praat. Ik heb net zo goed foto's van andere mannelijke figuren waar ik mee praat op m'n pc, puur om een soort 'mensen die ik ken etc' fotomapje te hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:42 schreef Agmejaan het volgende:
Ben ik nu echt aan het overdrijven, of zijn er meer die het toch wat raar vinden om zulke foto's nog te bewaren.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:01 schreef Deetch het volgende:
Ik vind dat je je een beetje aanstelt. Die foto's zijn onderdeel van haar verleden en daarom mag je die mi best bewaren. Je geeft zelf al aan dat deze in een doos zitten en niet aan de muur van de slaapkamer hangen ofzo. Je stelt je met je reactie behoorlijk jaloers op en dat zou je nog wel eens kunnen gaan opbreken dus "get over it"
quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:03 schreef Hik het volgende:
Ik heb van exen nog foto's, en brieven en andere herinneringen. Ik hecht ontzettend aan dat soort dingen omdat ze een deel van mijn leven hebben uitgemaakt. Er is NO WAY dat ik die ooit weg zou doen! Soms heb ik behoefte om daar even naar te kijken, gewoon om je te herinneren hoe het was en hoe sommige dingen zijn veranderd (en andere niet). Eerlijk gezgd kan ik me héél moeilijk voorstellen dat je werkelijk foto's van iemand wegdoet als de relatie uitgaat!
Voorgaande relaties hebben jou vriendin (mede) gevormd tot de persoon die zij nu is. Die foto's maken daar ook deel vanuit. Take it or leave it...
Overigens kan ik me goed voorstellen dat zij boos wordt als jij haar bewaarlust "belachelijk" noemt. Doe je dat vaker, zaken die je niet begrijpt "belachelijk" noemen? Want dat lijkt me niet lekker praten eigenlijk...![]()
Behoorlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:42 schreef Agmejaan het volgende:
Ben ik nu echt aan het overdrijven
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:42 schreef Agmejaan het volgende:
Zij is zelf gescheiden en ik ook, dus ben ik wel wat gewend.
Je bent wat gewend dus wat zeur je dan
Ik heb haar gezegd dat IK het belachelijk vind dat je foto's van ex vriendjes bewaard (trouwalbum vind ik ook niet leuk, maar is geen issue voor mij), en dat was al reden genoeg voor haar om uit haar plaat te gaan. Het is toch MIJN mening ?
Wat is er belachelijk aan... omdat jij die weggegooid heb wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen
IK heb geen enkele foto van een ex vriendinnetje, en heb daar geen behoefte aan. De reden dat zij ze heeft, is dat het haar verleden vertegenwoordigt, en dat zij door al die herinneringen gevormd is. Ja, en ? Wat doe je verder met die foto's ? Die liggen al jaren in een kist, en je kijkt er nooit meer naar.
Wat was je dan aan het doen? zat je met je ogen dicht fotos te bekijken?
Ben ik nu echt aan het overdrijven, of zijn er meer die het toch wat raar vinden om zulke foto's nog te bewaren. Helemaal als je er per ongeluk eentje tegenkomt en angstvallig terugstopt.
Ja, je overdrijft... en nog niet zoon beetje ook
daar ben ik t ook wel mee eensquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:54 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik heb geen foto's van ex'en in mijn bezit, maar als ik ze zou hebben zou ik ze niet weggooien. Ze is toch in een (klein of groot) deel van mijn leven gezeten en dat hoef je niet te ontkennen.
Ik zou er bij de ander ook geen probleem van maken, maar dat wordt anders als zij blijkbaar nog veel voor hem voelt. Als dat niet zo is, hoeft ze die foto's niet van mij weg te gooien. Het betekent ook wel dat aan mij dit soort eisen ook niet gesteld moeten worden; dan zou ik ook boos worden, net als je huidige vriendin.
Dus ja, ik vind dat je overdrijft
Kort en goed: je stelt je ontzettend aan.quote:De reden dat zij ze heeft, is dat het haar verleden vertegenwoordigt, en dat zij door al die herinneringen gevormd is. Ja, en ? Wat doe je verder met die foto's ? Die liggen al jaren in een kist, en je kijkt er nooit meer naar.
Ik benader het dan heel simpel en vraag haar dan of ze af en toe op zolder naar die foto's gaat zitten kijken. Nee, zei ze. Dus vraag ik me nu nog steeds af wat ze met die foto's nog moet.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:03 schreef Hik het volgende:
Ik heb van exen nog foto's, en brieven en andere herinneringen. Ik hecht ontzettend aan dat soort dingen omdat ze een deel van mijn leven hebben uitgemaakt. Er is NO WAY dat ik die ooit weg zou doen! Soms heb ik behoefte om daar even naar te kijken, gewoon om je te herinneren hoe het was en hoe sommige dingen zijn veranderd (en andere niet). Eerlijk gezgd kan ik me héél moeilijk voorstellen dat je werkelijk foto's van iemand wegdoet als de relatie uitgaat!
Voorgaande relaties hebben jou vriendin (mede) gevormd tot de persoon die zij nu is. Die foto's maken daar ook deel vanuit. Take it or leave it...
Overigens kan ik me goed voorstellen dat zij boos wordt als jij haar bewaarlust "belachelijk" noemt. Doe je dat vaker, zaken die je niet begrijpt "belachelijk" noemen? Want dat lijkt me niet lekker praten eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |