abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19075883
Paar weken geleden kwam ik er per toeval achter dat mijn vriendin foto's van haar ex-vriendjes heeft bewaard. De meesten zitten in (vakantie)mappen, maar sommige zitten ook los in dozen. Daar kwam ik dus weer later achter toen ze me wat foto's van haar zelf liet zien van jaren geleden en er opeens een foto uit het stapeltje tevoorschijn kwam "Oh, dat is Gerard" zei ze toen. Pas toen ik later zei dat Gerard een ex van haar was zei ze dat dat zo was.
Zij is zelf gescheiden en ik ook, dus ben ik wel wat gewend. Ook weet ik dat ze het trouwalbum heeft bewaard.

Ik heb haar gezegd dat IK het belachelijk vind dat je foto's van ex vriendjes bewaard (trouwalbum vind ik ook niet leuk, maar is geen issue voor mij), en dat was al reden genoeg voor haar om uit haar plaat te gaan. Het is toch MIJN mening ? IK heb geen enkele foto van een ex vriendinnetje, en heb daar geen behoefte aan. De reden dat zij ze heeft, is dat het haar verleden vertegenwoordigt, en dat zij door al die herinneringen gevormd is. Ja, en ? Wat doe je verder met die foto's ? Die liggen al jaren in een kist, en je kijkt er nooit meer naar.
Ik benader het dan heel simpel en vraag haar dan of ze af en toe op zolder naar die foto's gaat zitten kijken. Nee, zei ze. Dus vraag ik me nu nog steeds af wat ze met die foto's nog moet.

Ben ik nu echt aan het overdrijven, of zijn er meer die het toch wat raar vinden om zulke foto's nog te bewaren. Helemaal als je er per ongeluk eentje tegenkomt en angstvallig terugstopt.

Ik had het liever niet geweten, zeker omdat ze er toch nooit naar kijkt......

Begrijp me goed, ik ben niet bang voor ex-vriendjes (en ja, gerust wel wat jaloers ), maar wil wel eens weten wat een ander hiervan vindt.
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:45:36 #2
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19075983
quote:
Ik heb haar gezegd dat IK het belachelijk vind dat je foto's van ex vriendjes bewaard (trouwalbum vind ik ook niet leuk, maar is geen issue voor mij), en dat was al reden genoeg voor haar om uit haar plaat te gaan.
Wel duh!
Dat is voor haar hetzelfde als dat je zegt dat je haar belachelijk vind, rare jongens, dat vrouwvolk
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:46:11 #3
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19075996
Ik heb er overigens geen problemen mee
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:47:13 #4
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_19076030
Ik vind dat je overdrijft...
Ik bewaar ze ook, al was het maar omdat het gewoon ook vakantiefoto's zijn die je gewoon niet wegdoet enkel en alleen omdat het je ex is....
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:48:28 #5
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_19076070
Ik bewaar ook foto's hoor,

is mijn verleden dus waarom dat ontkennen ?
en ik vind niet dat iemand voor mij kan uitmaken of ik die weg moet gooien,
dus ik vind waar bemoei jij je mee ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:53:57 #6
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_19076191
Als ik het goed begrijp is zij getrouwd geweest en heb jij alleen ex-vriendinnetjes? Is misschien toch wel even een heel ander niveau ... Bovendien, als zij niet meer naar die foto's kijkt en jij ook niet, wat kan het dan voor kwaad dat ze ze bewaard? Of heb jij een compleet lege zolder of zo?

En ja, ik ken het gevoel, mijn vent is ook gescheiden en heeft ook nog bergen foto's. Heeft wel even geduurd voordat ik er zonder slikken naar kon kijken, maar nu vind ik het eigenlijk wel leuk. Is toch een deel van z'n leven geweest.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_19076194
Ik heb geen foto's van ex'en in mijn bezit, maar als ik ze zou hebben zou ik ze niet weggooien. Ze is toch in een (klein of groot) deel van mijn leven gezeten en dat hoef je niet te ontkennen.

Ik zou er bij de ander ook geen probleem van maken, maar dat wordt anders als zij blijkbaar nog veel voor hem voelt. Als dat niet zo is, hoeft ze die foto's niet van mij weg te gooien. Het betekent ook wel dat aan mij dit soort eisen ook niet gesteld moeten worden; dan zou ik ook boos worden, net als je huidige vriendin.

Dus ja, ik vind dat je overdrijft
pi_19076317
Je zeurt man, ik wil ook altijd overal graag foto's van hebben om later nog eens herinneringen op te halen als ik daar nog ooit zin in heb.

Bekijk het zo: zou het jullie relatie aantasten als zij in een ouwe doos op zolder foto's van haar ex bewaart? Ik hoop het toch van niet
A signature always reveals a man's character - and sometimes even his name.
pi_19076358
Ik vind dat je je een beetje aanstelt. Die foto's zijn onderdeel van haar verleden en daarom mag je die mi best bewaren. Je geeft zelf al aan dat deze in een doos zitten en niet aan de muur van de slaapkamer hangen ofzo. Je stelt je met je reactie behoorlijk jaloers op en dat zou je nog wel eens kunnen gaan opbreken dus "get over it"
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_19076374
Je zeurt man!!!!

Jij bent toch degene die haar nu neukt?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Sorry maaer ze was geen maagd accepteer gewoon ff dat er mensen voor je waren.

Als dat niet zo was geweest was ze waarschijnlijk niet zo ver in dit leven als ze nu is.
En dan had jij als gescheiden vent ws geen relatie met haar gehad.
i remember it well the first time that i saw
your head ‘round the door 'cause mine stopped working
i remember it well there was wet in your hair
you were stood in the stair and time stopped moving (Damien Rice)
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:03:38 #11
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_19076403
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 17:01 schreef Deetch het volgende:
Ik vind dat je je een beetje aanstelt. Die foto's zijn onderdeel van haar verleden en daarom mag je die mi best bewaren. Je geeft zelf al aan dat deze in een doos zitten en niet aan de muur van de slaapkamer hangen ofzo. Je stelt je met je reactie behoorlijk jaloers op en dat zou je nog wel eens kunnen gaan opbreken dus "get over it"
Juist. niets aan toe te voegen
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:06:56 #12
12208 SoNoS
Vaoclan 92
pi_19076485
Pfff zeg... dat je je daar druk om maakt zeg..
Het is toch gewoon een onderdeel van haar leven...

Stel dat het uitgaat met jou, en zij heeft fotos van jullie twee... Die zal ze ook wel gewoon blijven bewaren hoor.. toch heel normaal?

Beetje kinderachtig om haar te gaan verplichten om de fotos weg te doen..
I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:08:35 #13
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_19076521
Nouja, het lijkt me ondertussen wel duidelijk

Mening van TS zijn kant?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:08:41 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19076527
Vormen die foto's een bedreiging voor je relatie?
Lijkt mij niet, dus niet zo moeilijk doen.

Het zijn tasbare herinneringen aan vroegere (dus voorbije) tijden en die mag ze best koesteren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_19076542
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:42 schreef Agmejaan het volgende:
Ben ik nu echt aan het overdrijven, of zijn er meer die het toch wat raar vinden om zulke foto's nog te bewaren. Helemaal als je er per ongeluk eentje tegenkomt en angstvallig terugstopt.
ja je overdrijft. kennelijk heeft ze je goed ingeschat als ze hem angstvallig terugstopt. ik heb van al mijn exen nog wel foto's en die ga ik echt niet weggooien. ik zit ze ook niet dagelijks te kijken, maar af en toe toch wel.
pi_19076687
quote:
Ben ik nu echt aan het overdrijven, of zijn er meer die het toch wat raar vinden om zulke foto's nog te bewaren.
Euh ja je zit ernstig te overdrijven. Een ex is niet voor niets een ex. Jij bent nu haar vriend, klaar. Ik heb ook nog wel foto's van exen op mijn computer, zelfs 1 staat nog in een lijstje. Maar dat is niet omdat ik er zwijmelend aan terugdenk (helemaal niet zelfs) maar omdat ik nog gewoon er mee praat. Ik heb net zo goed foto's van andere mannelijke figuren waar ik mee praat op m'n pc, puur om een soort 'mensen die ik ken etc' fotomapje te hebben.
pi_19077105
Ik verbrandde die foto´s altijd
Lambo of Rekt
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:37:28 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19077191
Ik verscheurde je foto's, heb je bloemen verbrand
In mijn hart moet ik huilen, maar ik doe nonchalant.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:41:30 #19
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19077276
Zo nu en dan kom ik ook wel eens foto's tegen van mijn ex. Ik schrik dan altijd behoorlijk en stop ze diep terug in de doos waar ik ze vond... Ik weet niet waarom ik ze niet weg gooi.
Proud Powerpauper
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:03:26 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_19077759
Ik heb van exen nog foto's, en brieven en andere herinneringen. Ik hecht ontzettend aan dat soort dingen omdat ze een deel van mijn leven hebben uitgemaakt. Er is NO WAY dat ik die ooit weg zou doen! Soms heb ik behoefte om daar even naar te kijken, gewoon om je te herinneren hoe het was en hoe sommige dingen zijn veranderd (en andere niet). Eerlijk gezgd kan ik me héél moeilijk voorstellen dat je werkelijk foto's van iemand wegdoet als de relatie uitgaat!

Voorgaande relaties hebben jou vriendin (mede) gevormd tot de persoon die zij nu is. Die foto's maken daar ook deel vanuit. Take it or leave it...

Overigens kan ik me goed voorstellen dat zij boos wordt als jij haar bewaarlust "belachelijk" noemt. Doe je dat vaker, zaken die je niet begrijpt "belachelijk" noemen? Want dat lijkt me niet lekker praten eigenlijk...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:04:40 #21
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_19077784
Ik bewaar ook gewoon de foto's en de brieven en kaarten enzo. Niet dat ik ze ooit nog bekijk maar wat moet ik er anders mee? Ritueel verbranden ofzo?!
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:06:57 #22
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_19077839
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 17:01 schreef Deetch het volgende:
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:03 schreef Hik het volgende:
Ik heb van exen nog foto's, en brieven en andere herinneringen. Ik hecht ontzettend aan dat soort dingen omdat ze een deel van mijn leven hebben uitgemaakt. Er is NO WAY dat ik die ooit weg zou doen! Soms heb ik behoefte om daar even naar te kijken, gewoon om je te herinneren hoe het was en hoe sommige dingen zijn veranderd (en andere niet). Eerlijk gezgd kan ik me héél moeilijk voorstellen dat je werkelijk foto's van iemand wegdoet als de relatie uitgaat!

Voorgaande relaties hebben jou vriendin (mede) gevormd tot de persoon die zij nu is. Die foto's maken daar ook deel vanuit. Take it or leave it...

Overigens kan ik me goed voorstellen dat zij boos wordt als jij haar bewaarlust "belachelijk" noemt. Doe je dat vaker, zaken die je niet begrijpt "belachelijk" noemen? Want dat lijkt me niet lekker praten eigenlijk...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_19077977
Het lijkt wel of je jaloers bent TS en alsof je je vriendin haar herinneringen misgunt! Die foto's zijn wel een deel van haar verleden en die moet zij kunnen bekijken wanneer zij daar zin in en behoefte toe heeft. Vergeet niet dat ze niet voor niets met JOU een relatie heeft en niet meer met de anderen.
Laat haar in haar waarde en ga niet voor haar beslissen wat wel en niet mag/kan of goed voor haar is. Iedereen is anders en gaat anders om met dit soort dingen, heb daar respect voor. Het feit dat jij dit anders ziet wil nog niet zeggen dat zij het dan maar op jouw manier moet doen.
#geen
pi_19078118
Waarom zou je foto's weggooien Zonde...
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:58:59 #25
40066 linsjuh
linsjuh is lief !!!!
pi_19079070
Ik begrijp haar wel en ik snap niet waar jij er een punt van maakt als je aan de ene kant zegt, ik snap dat de exvriendjes tot het verleden behoren en ik maak er geen punt van, en aan de andere kant dat ze niet een doos met foto's mag bewaren.
Iedereen bewaart zijn of haar verleden op een eigen persoonlijke manier, en ik vind niet dat een ander daar iets mee te maken heeft. Dat is iets van jezelf, de een bewaart dagboeken, de ander foto's weer een ander alleen maar herinneringen. Die keuze is zo persoonlijk dat je daar alleen maar respect voor kan hebben.
uNf!~
  FOK!fossiel woensdag 12 mei 2004 @ 19:12:57 #26
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_19079494
quote:
Ben ik nu echt aan het overdrijven
Behoorlijk.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_19080699
Wie wat bewaard die heeft wat ofzo.
Iedereen moet het voor zichzelf weten denk ik.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_19081754
Ik vind het ook overdreven. Kweet niet of ik nog foto's heb van een ex-vriendje. ( normaal gezien wel maar ik weet ze nimeer liggen lol) Brieven heb ik ook nog wel. Het is ook een beetje jeugdsentiment. ;-) Mijn vriend zal zo ook nog wel herinneringen hebben aan vroeger. Tuurlijk, er is een verschil tussen gewoon die dingen bijhouden of ze elke dag gaan bekijken.

Hoelang zijn jullie al samen? En het is toch ook niet dat ze voor JOU opeens alles moet gaan weggooien.....?
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:38:50 #29
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_19081844
Ik heb eigenlijk amper foto's van exen, zou het juist best leuk vinden, gewoon als herinnering. Net als dat ik het leuk vind om dagboeken van vroeger door te lezen, of liedjes van vroeger te beluisteren (het gaat dan niet alleen om de herinneringen aan relaties, maar gewoon herinneringen in het algemeen).

Ik zou er ook zeker niet moeilijk over doen, ze hangt ze inderdaad niet op, ze zit er niet elke dag naar te kijken. Het is gewoon iets van vroeger. Ik vind het vrij normaal dat je zoiets niet weggooit.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:58:13 #30
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_19082435
quote:
Zij is zelf gescheiden en ik ook, dus ben ik wel wat gewend.

Je bent wat gewend dus wat zeur je dan

Ik heb haar gezegd dat IK het belachelijk vind dat je foto's van ex vriendjes bewaard (trouwalbum vind ik ook niet leuk, maar is geen issue voor mij), en dat was al reden genoeg voor haar om uit haar plaat te gaan. Het is toch MIJN mening ?

Wat is er belachelijk aan... omdat jij die weggegooid heb wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen

IK heb geen enkele foto van een ex vriendinnetje, en heb daar geen behoefte aan. De reden dat zij ze heeft, is dat het haar verleden vertegenwoordigt, en dat zij door al die herinneringen gevormd is. Ja, en ? Wat doe je verder met die foto's ? Die liggen al jaren in een kist, en je kijkt er nooit meer naar.

Wat was je dan aan het doen? zat je met je ogen dicht fotos te bekijken?

Ja, je overdrijft... en nog niet zoon beetje ook
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_19082830
Foto's zijn een deel van je herinneringen fijn of niet. NOOIT weggooien vind ik.
Ook al kijk je niet vaak. Als je een foto ziet, heb je toch weer herinneringen
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:41:46 #32
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_19084039
Denk dat het idd beetje overdreven is...ik snap dat je het niet echt leuk vind om zoiets te zien, maar als zij er nou eenmaal gelukkig mee is...je relatie zal er niet door bedreigd worden lijkt mij of wel? Beetje meer zelfvertrouwen lijkt me geen foute stap...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_19084695
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:54 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik heb geen foto's van ex'en in mijn bezit, maar als ik ze zou hebben zou ik ze niet weggooien. Ze is toch in een (klein of groot) deel van mijn leven gezeten en dat hoef je niet te ontkennen.

Ik zou er bij de ander ook geen probleem van maken, maar dat wordt anders als zij blijkbaar nog veel voor hem voelt. Als dat niet zo is, hoeft ze die foto's niet van mij weg te gooien. Het betekent ook wel dat aan mij dit soort eisen ook niet gesteld moeten worden; dan zou ik ook boos worden, net als je huidige vriendin.

Dus ja, ik vind dat je overdrijft
daar ben ik t ook wel mee eens .
Je overdrijft, ik heb foto's waar mn huidige vriendin met haar ex zoent, die gooi ik ook niet weg... boeit me echt niks. (was fotograaf op een feestje)
Het is haar verleden en waarschijnlijk heeft ze hele goede tijden gehad bij die ex(en) .
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_19085114
quote:
De reden dat zij ze heeft, is dat het haar verleden vertegenwoordigt, en dat zij door al die herinneringen gevormd is. Ja, en ? Wat doe je verder met die foto's ? Die liggen al jaren in een kist, en je kijkt er nooit meer naar.
Ik benader het dan heel simpel en vraag haar dan of ze af en toe op zolder naar die foto's gaat zitten kijken. Nee, zei ze. Dus vraag ik me nu nog steeds af wat ze met die foto's nog moet.
Kort en goed: je stelt je ontzettend aan.

Er is gewoon niets aan de hand. Zij heeft die foto's maar ze doet er helemaal niets mee. Nou, wat is het probleem dan? Neem je het alleen al kwalijk dat ze uberhaupt die foto's in bezit heeft? Wat maakt dat nou uit? Ga je dr uitdagen dat ze die foto's alsnog weg doet? Waarom zou ze dat moeten doen als het enkele bezit van die foto's geen enkele dreiging oplevert?

Daarnaast is het toch ook gewoon een legitieme reden als ze daarover zegt dat die foto's bij haar horen omdat ze haar verleden illustreren? Dan heeft ze daar toch gewoon gelijk in?

Ik heb ook geen foto's van mijn ex maar mijn huidige vriendin heeft nog wel vakantiefoto's waar haar ex op staat. Nou en? Het komt werkelijk niet eens bij me op om daar een probleem van te maken.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:16:51 #35
75779 cogito
ik kan jou wel zien
pi_19087654
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:03 schreef Hik het volgende:

woensdag 12 mei 2004 @ 23:39:50 #36
21157 sioux_
lost in space
pi_19088339
al was het een foto van een one night stand. bewaren die hap.

je gaat toch ook geen oude brieven die veel emotionele waarde hebben weggooien. of elke passage over je ex uit je dagboek knippen, alleen omdat je nu een relatie hebt met een andere malloot?
  donderdag 13 mei 2004 @ 01:14:28 #37
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_19090629
Leefde je voor je ze vond dan in de veronderstelling dat ze die dingen weggeknikkerd had? Dat doet vrijwel niemand.
Vampire Romance O+
pi_19090943
Ik zou ze ook bewaren waarom niet, je hebt goeie herinneringen met die persoon en onthoudt di graag, niks geks aan denk ik zo
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  donderdag 13 mei 2004 @ 01:45:15 #39
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19090956
Die ex-vriendjes zijn toch ook onderdeel van je leven geweest. Waarom moet je dat dan vergeten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')