ja daaaag! ik ben een man, maar op dat gebied ben ik een mietje he. Mijn overloop is klein en het plafond is 3 meter hoger. Dat beest valt me dalijk aan als ik 1 stap buiten de deur zet of vliegt per ongeluk tegen me aan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
kleedje eroverheen gooien!
watjequote:Op woensdag 12 mei 2004 13:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
ja daaaag! ik ben een man, maar op dat gebied ben ik een mietje he. Mijn overloop is klein en het plafond is 3 meter hoger. Dat beest valt me dalijk aan als ik 1 stap buiten de deur zet of vliegt per ongeluk tegen me aan.
nee het is een halve adelaar! En geef eens een tip ik hoor al 5 minuten knallen en getrippel en gefluitquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
watje
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien kan je een pot roze verf over hem gooien
dan verdwijnt ie vanzelf wel als je weer nuchter bent
ja doe maar stoer, zou ik ook doen als ik zo'n verhaaltje las. Maar wacht maar tot de dag dat zo'n kutbeest jou komt terroriseren!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien kan je een pot roze verf over hem gooien
dan verdwijnt ie vanzelf wel als je weer nuchter bent
nee! dan vliegt ie dalijk scheel en vliegt ie eerst tegen mij aanquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:26 schreef Biancavia het volgende:
wanneer er bij mij een olifantl in huis zat dee ik alles blinderen behalve 1 open raam daar vloog die dan altijd uit , ik weet niet of dat voor jou opgaat aangezien ie op de overloop zit , maar misschien als je dan je deur open doet kan die het licht vandaar zien en vliegt hij het raam uit...
'k Mag 't misskien niet zegguh... Maar 't zain AL-TIJD DUH SEL-LUF-DUH!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:23 schreef RichardQuest het volgende:
Kutolifantuh moetuh het land uit!
nou.............uhm...........wedden dat jij geen spin durft dood te slaan he! en dat durf ik lekker wel !quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:36 schreef Vahlto het volgende:
[afbeelding]
Ik pencak (pentjak) toe-val-lig WEL een willekeurige bovenmaatse langpootmug ZO de kamer uit!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
nou.............uhm...........wedden dat jij geen spin durft dood te slaan he! en dat durf ik lekker wel !
nou ehm..............ik durf koeien te aaienquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:42 schreef MissyMirjaM het volgende:mietje
tssquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
nou ehm..............ik durf koeien te aaien
En ook nog ff voor al die mensen die mij een mietje vinden............quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:42 schreef MissyMirjaM het volgende:mietje
Ik weet zeker dat iedereen hier tot 18 jaar zijn ouders erbij roept als er een olifantje rondloopt op de overloop!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
tss
ik heb hier een hele grote olifant in dr kooitje zitten
die trut doet niks
ik knuffel dat beessie dagelijksquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen hier tot 18 jaar zijn ouders erbij roept als er een olifantje rondloopt op de overloop!
Ontken het maar niet, je bent juist stoer hoor als je het toegeeft dat je ook een watje bent!
Update: DePresident probeert, onder druk van de Fokkers, het olifantje uit het raam te krijgenquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik knuffel dat beessie dagelijks
watjes zijn daar bang voor
watje
als ie dat toch heeft gedaan he! dan krijgt dat beest geeneens een waardige begrafenis meer! romp in de vuilnisbak en hoofd aan een spiesquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:05 schreef mazaru het volgende:
Heb je een doekje bij de hand?
[afbeelding]
owkeej, ik moest hier wel om gniffelenquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
als ie dat toch heeft gedaan he! dan krijgt dat beest geeneens een waardige begrafenis meer! romp in de vuilnisbak en hoofd aan een spies
Welke ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:11 schreef godard_k het volgende:
jammer van die ene post die niet meer klopte![]()
Het is toch geen amerikaanse olifant??quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
als ie dat toch heeft gedaan he! dan krijgt dat beest geeneens een waardige begrafenis meer! romp in de vuilnisbak en hoofd aan een spies
dat shotgun ruimtepak iets.. of heb ik die gemist ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Welke ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |