abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2004 @ 19:20:34 #126
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19177373
quote:
Op zondag 16 mei 2004 18:30 schreef Pleun het volgende:
Een vraag dan:
Moet je alles wat je doorkrijgt ook doorgeven?
Mss begrijp ik je vraag niet maar ik vat hem op als "Als je iets weet bijvoorbeeld na het zien van een aura moet je dit dan perse aan die persoon vertellen?"
Ik denk het niet. Het ligt puur aan wat je weet. Als je weet dat iemand een ongeluk gaat krijgen zou ik niks zeggen omdat je dan zijn laatste beetje leven angst inblaast. Als het iets moois is terwijl de persoon in kwestie arrogant is dan zou ik het denk ik ook niet zeggen.

Maar het meeste kun je wel communiceren als mensen erom vragen of als je weet dat ze er interesse in hebben.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_19177501
Och, als je het woord "genaaid" vervangt door iets anders mag je dat altijd zelf weten, alleen moet vast in WFL.......Trouwens dat is weer heel wat anders dan Truth slowchat uiteraard.
  zondag 16 mei 2004 @ 19:27:11 #128
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19177515
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:12 schreef displission het volgende:
Iteejer en MUUS als jullie kijken, mag ik een topic openen met als titel: God wordt genaaid door zijn eigen creatie???
Kun je de openingspost die je in gedachten had niet hier posten of mailen naar hun? Dan kunnen ze beter kijken of het gepast is en waar je anders terecht zou kunnen. Als je het puur om het rellen doet zou ik Onzin proberen.

Een GOEDE discussie vind ik altijd wel zeker als het onderwerp aanspreekt. Maar das nogal lastig af en toe om zoiets op Fok te bewerkstelligen omdat je altijd lui hebt die (soms onbedoeld) flamen.
quote:
Grt,
M.
We zien toch aan je avatar wie je bent Sorry fobie voor dit soort afsluitingen
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_19177578
O, 19%
Hi all, ut leeft weer een beetje, (da's echt wel de truth hoor)
pi_19177601
Een vriendin van mij heeft een nieuwe relatie. Ze liet mij een foto van haar nieuwe vriend zien en ik werd er helemaal 'griezelig' van. Geen idee hoe ik dat gevoel kan uitleggen. Ik wist alleen dat er iets fout zat aan hem. Ik heb dat niet gezegd.
Later vertelde zij dingen over hem en hoe hij in bepaalde situaties reageerde. Dat was gemeen en achterbaks.
Moet ik haar nu voor hem waarschuwen of haar zelf bij haar twijfels laten die zij regelmatig heeft over deze nieuwe relatie? Voor mijzelf denk ik dat zij zelf erachter moet komen hoe deze man is. Maar waarom "zie" ik dan deze dingen in die foto? Misschien is het een oefening voor mijzelf. Ik ben zelf aan het leren om niet TE betrokken te zijn bij mensen, om hun problemen bij hen te laten.
Out of my mind, back in five minutes
  zondag 16 mei 2004 @ 19:34:41 #131
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_19177674
ik voel eigenlijk ook wel een beetje aan wat voor persoon iemand is als ik een foto zie maar of dat nou altijd klopt of meer gewoon een psychologische reactie is weet ik eigenlijk ook niet, het heeft denk ik ook wel met de uitstraling v/d persoon te maken, en daarbij is een foto ook nog eens een momentopname
:) :D
pi_19177689
Ik zou gewoon mijn mening geven denk ik, met een soort van waarschuwing ofzow. Maar ik zou niet beginnen over dingen doorkrijgen met een foto..........
pi_19177887
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:34 schreef YoriZ het volgende:
ik voel eigenlijk ook wel een beetje aan wat voor persoon iemand is als ik een foto zie maar of dat nou altijd klopt of meer gewoon een psychologische reactie is weet ik eigenlijk ook niet, het heeft denk ik ook wel met de uitstraling v/d persoon te maken, en daarbij is een foto ook nog eens een momentopname
Het is nog nooit gebeurd dat het niet klopte, als ik naar een foto gekeken heb. Het maakt dan ook niet uit wanneer een foto gemaakt is. Als het gezicht er maar duidelijk opstaat. Het kan een pasfoto of een vakantiefoto zijn, dat heeft tot nu toe geen verschil gemaakt.
  zondag 16 mei 2004 @ 19:44:52 #134
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_19177930
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:27 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Kun je de openingspost die je in gedachten had niet hier posten of mailen naar hun? Dan kunnen ze beter kijken of het gepast is en waar je anders terecht zou kunnen. Als je het puur om het rellen doet zou ik Onzin proberen.

Een GOEDE discussie vind ik altijd wel [afbeelding] zeker als het onderwerp aanspreekt. Maar das nogal lastig af en toe om zoiets op Fok te bewerkstelligen omdat je altijd lui hebt die (soms onbedoeld) flamen.
[..]

We zien toch aan je avatar wie je bent Sorry fobie voor dit soort afsluitingen
Het is niet mijn bedoeling om rellen te schoppen..ik zit gewoon met bepaalde ervaringen die in het verleden hebben gespeeld en ik probeer daar nu in de toekomst vanaf een afstand naar toe te kijken. Sommige mensen zeggen dan ook wel dat ik het verleden achter me moet laten..dat doe ik ook wel alleen hier kan ik het wel mooi ter sprake stellen en er uitkomen misschien.

Sorry, was volgens mij de eerste keer in mijn fokhistorie dat ik dat deed.. dat van grt, M
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 16 mei 2004 @ 19:44:56 #135
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19177931
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:30 schreef Pleun het volgende:
Later vertelde zij dingen over hem en hoe hij in bepaalde situaties reageerde. Dat was gemeen en achterbaks.
Ik zou haar vragen stellen denk ik. Dan weet je ook waarom ze bij hem blijft. Zodra je dat doorhebt en de voordelen wegen op tegen de nadelen dan zou ik er het beste van maken en niks over je gevoelens zeggen. Als ze twijfelt zou ik gewoon zeggen hoe ik over hem dacht.

Mss moet je in R&P ff kijken daar is dit vast wel een keer besproken.
quote:
Maar waarom "zie" ik dan deze dingen in die foto? Misschien is het een oefening voor mijzelf. Ik ben zelf aan het leren om niet TE betrokken te zijn bij mensen, om hun problemen bij hen te laten.
Tja zo'n eigenschap hebben is handig en een vloek tegelijk. Soms komt het van pas en soms wil je het liever niet weten. Je kan het zeker als oefening gebruiken!

Succes in ieder geval
pi_19177988
Ah geweldig weer

U 96 - Club Bizzare

Maybe we can join the crowd
Life is poor without sound
Where the crazy people meet
On the street with no name
If you wish upon a star
Here's the place Club Bizarre
Come together in a dream

En de échte Truth is dit
  zondag 16 mei 2004 @ 19:49:09 #137
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19178040
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:44 schreef displission het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om rellen te schoppen..ik zit gewoon met bepaalde ervaringen die in het verleden hebben gespeeld en ik probeer daar nu in de toekomst vanaf een afstand naar toe te kijken. Sommige mensen zeggen dan ook wel dat ik het verleden achter me moet laten..dat doe ik ook wel alleen hier kan ik het wel mooi ter sprake stellen en er uitkomen misschien.
Mmm als ik het zo lees is dit opzich wel stof voor een topic. Als ze ook truth gerelateerd zijn dan zou ik het gewoon hier openen. Kun je niet je bedoelde openingspost posten hier in slowchat? (Niet dat ik je ergens toe wil dwingen) Dat lijkt me makkelijk oordelen namelijk.
pi_19178134
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef livEliveD het volgende:
Mmm als ik het zo lees is dit opzich wel stof voor een topic. Als ze ook truth gerelateerd zijn dan zou ik het gewoon hier openen. Kun je niet je bedoelde openingspost posten hier in slowchat? (Niet dat ik je ergens toe wil dwingen) Dat lijkt me makkelijk oordelen namelijk.
Oordelen is nergens voor nodig. Het wordt tijd dat we van de hiërarchiën afkomen, niemand kan oordelen, omdat we gewoonweg slechts onszelf kunnen begrijpen.
pi_19178177
wat moi gezegd weer
  zondag 16 mei 2004 @ 19:57:24 #140
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_19178257
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Was het maar zo makkelijk. MUUS en Iteejer willen juist niet meer dat ik van dit soort topics open. Ik gooi dan waarschijnlijk in een keer mijn hele verleden naar buiten die als zeer persoonlijk ervaren wordt(psychose en spiritualiteit). Het wordt dan waarschijnlijk als ontzettend vaag ervaren, ik kan dan mensen kwetsen met bepaalde stellingen over hoe ik er tegenaan kijk etc. Ze vonden het meer wat om one-on-one te bespreken bijv. in irc of via msn. Maar ik ga nu..misschien binnenkort meer..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 16 mei 2004 @ 20:05:30 #141
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19178458
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ah geweldig weer

U 96 - Club Bizzare

Maybe we can join the crowd
Life is poor without sound
Where the crazy people meet
On the street with no name
If you wish upon a star
Here's the place Club Bizarre
Come together in a dream

En de échte Truth is dit
komt me vaag bekend voor ditte..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_19178477
ander ga je toch gewoon op de irc?
  zondag 16 mei 2004 @ 20:06:49 #143
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_19178498
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:42 schreef Pleun het volgende:

[..]

Het is nog nooit gebeurd dat het niet klopte, als ik naar een foto gekeken heb. Het maakt dan ook niet uit wanneer een foto gemaakt is. Als het gezicht er maar duidelijk opstaat. Het kan een pasfoto of een vakantiefoto zijn, dat heeft tot nu toe geen verschil gemaakt.
kijk is naar mijn foto in mijn fotoboek dan
en vertel is wat je dan voelt?

als je wilt
pi_19178701
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:06 schreef YoriZ het volgende:

[..]

kijk is naar mijn foto in mijn fotoboek dan
en vertel is wat je dan voelt?

als je wilt
Liever niet. In het begin heb ik het bewust gedaan als test om te zien of het echt zo was dat ik dit kon. Nu weet ik het en doe ik het niet meer. Het gebeurt spontaan, als ik een foto tegenkom of als iemand mij een foto laat zien, zoals die vriendin dat deed. Verder doe ik er niets meer mee. Ik zoek het niet meer op.
pi_19178920
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:05 schreef qu63 het volgende:
komt me vaag bekend voor ditte..
Heh.

you bring light in...
to a dark place
walking in light
glowing walking in light
gold ring around you
the hues of you
the golden sunlight of you
you bring light in...
cool wind following
following after you
rising for you
your skin beautiful
everything comes natural
fantastic fan
rocking rocking floating

(Underworld - Two Months Off)

Leuke muziek heb je meegebracht Veel live nrs trouwens. * EleanorGoesCrazy is veriii happiii
  zondag 16 mei 2004 @ 20:24:21 #146
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19178979
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Leuke muziek heb je meegebracht Veel live nrs trouwens. * EleanorGoesCrazy is veriii happiii
als EleanorGoesCrazy happi is, is Q dat ook!
It's Time To Shine
  zondag 16 mei 2004 @ 20:24:56 #147
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_19178994
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:13 schreef Pleun het volgende:

[..]

Liever niet. In het begin heb ik het bewust gedaan als test om te zien of het echt zo was dat ik dit kon. Nu weet ik het en doe ik het niet meer. Het gebeurt spontaan, als ik een foto tegenkom of als iemand mij een foto laat zien, zoals die vriendin dat deed. Verder doe ik er niets meer mee. Ik zoek het niet meer op.
Ow ok... Dan heb ik er vrede mee
pi_19179316
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:13 schreef Pleun het volgende:

[..]

Heej, ik wil nie flauw doen hoor, of in herhaling van YZ vallen,...maarre ik doet ook op intenet staan hoor
http://www.xstorm.tk/
pi_19179773
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:24 schreef qu63 het volgende:
als EleanorGoesCrazy happi is, is Q dat ook!
Woeiiii

Weer zo'n mooie

Valensia - Gaia

I guess we all believe and pray in a different way
I know He has many names
I'm sure that - all in all - it stays the same
.. All comes out one day
We're all afraid that day might not be so far away
If we want to live here and stay
Better not let Gaia wash us away
She's got rules we must obey
A-ha-ha-ha-ha-ha-ha the world has always judged itself
When it comes to crimes - I know
A-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha who's going to judge the Earth
When a crime has been done by the world...
All by the world itselves, yeah...
I know you still dream of harmony
..And I guess I'll just dream on with you
We're nothing but a lonely crowd
Gaia, Gaia... Where do we go
Why do you go, and leave me alone
Gaia, Gaia... I want you to know
I couldn't save you all on my own
Gaia...(Gaia)
Bury us all under ice
World, calm down...take five, 'cause you lost the
Meaning of life
So many ways to survive
Millions of chances more than meets the eye
..Life could be so nice (Hear the bird of Greenpeace sing)
We're so far we even can't wage a war no more
Even the moon would be gone
Who would be left over to say "We won"
.. Back to where it all begun
A-ha-ha-ha-ha-ha-ha the world has always judged itself
When it comes to crimes - I know
A-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha who's going to judge the Earth
When a crime has been done by the world...
All by the world itselves, yeah...
Gaia...(Gaia)
Bury us all under ice
Bomb + Dumb = Going To Die (aah)
All living on a Lie (aah)
..The rub-a-dub into the night (aah)
Who's going to live, who's going to die (aah)

On my
On my own

Gaia... (Gaia)
Bury us all under ice
Our youth has a few words to say
Maybe they know we wiped their future away
Could be they've got nothing to say
Maybe they don't know whether they are going to stay, or not
I know they've got ONE thing to say
And we all want a better place, but Gaia let it go, let it go
Whatever we do, chances are few: every way leads to heaven
Whatever we do, chances are few: every way leads to heaven
And we all want a better place, but Gaia let it go
Whatever we do, chances are few
WE NEED A HAND FROM ABOVE
Oh, oh, Gaia...
Oh, oh, Gaia...What we're living for
She is going to die
Unless...
  zondag 16 mei 2004 @ 20:57:08 #150
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19179815
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Woeiiii
Valensia is trouwens ook een groot Queen-fan hij heeft een heel album met Queen covers opgenomen en was best aardig!!
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')