30,- gesaved, dan zijn drie Big Buy DVD'squote:Op woensdag 12 mei 2004 10:30 schreef Iesie het volgende:
Nope, maar ik vind het wel te veel worden 3,90 per dag....
Maar ik ben wel gestopt:
One week, 15 hours, 29 minutes and 54 seconds.
152 cigarettes not smoked,
saving ¤ 29,82.
Life saved: 12 hours, 40 minutes.
idem.... heb dat probleem dus niet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:57 schreef MartinusMagnus het volgende:
MM is er nooit aan begonnen
Dat heet nou verslaafdquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:01 schreef Eronymus het volgende:
ken ppl die zeuren dat het duur is, en zeggen dat ze geen geld over hebben maar dan moeten ze toch roken.... tja sukkels als je het mij vraagt![]()
ja of rook minder en drink meer bier.!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:14 schreef Zwansen het volgende:
Aanstellers! Drink dan gewoon 2 of 3 biertjes minder! Heb je weer een pakje peuken!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:14 schreef Zwansen het volgende:
Aanstellers! Drink dan gewoon 2 of 3 biertjes minder! Heb je weer een pakje peuken!
die poen wordt toch meestal na het bier drinken in de fruit automaat gegooidquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
bier is hoger in rang.
1 februari gestopt en kan het iedereen aanbevelen, hoewel je het in de kroeg wel lastig is.
Scheelt veel poen in elk geval.
vrouwen zijn veel leuker als ze niet rokenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:49 schreef Brennie het volgende:
Nee
Al denk ik er nog steeds seieus over na om te stoppen..
Niet omdat ik het niet meer lekker vindt of omdat het te duur is, maar vanwege mijn gezondheid die niet best is.
Zal zwaar worden, ben een verstokte roker
Was daar toevallig afgelopen weekend en ik vond de prijzen daar nog best hoog. Weet het niet eer zeker maar ik geloof dat een pakje marlboro rond de 3.10 kostte (een slof heeft er 8 nietwaar?) en van nelle shag 4.65. Goedkoper, maar niet meer spotgoedkoop.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:44 schreef doctor-le-quece het volgende:
IUque importeer ze geweaun vanuit Luxembourgue!
Gewoon doen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:49 schreef Brennie het volgende:
Nee
Al denk ik er nog steeds seieus over na om te stoppen..
Niet omdat ik het niet meer lekker vindt of omdat het te duur is, maar vanwege mijn gezondheid die niet best is.
Zal zwaar worden, ben een verstokte roker
eens!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:50 schreef Markster het volgende:
[..]
vrouwen zijn veel leuker als ze niet roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |