nee een halve adelaar! En geef eens een tip ik hoor al 5 minuten knallen en getrippel en gefluitquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een vogel as in een lief klein musje of een adelaar of zoiets?
Een duif?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
nee een halve adelaar!
ja daaaag! ik ben een man, maar op dat gebied ben ik een mietje he. Mijn overloop is klein en het plafond is 3 meter hoger. Dat beest valt me dalijk aan als ik 1 stap buiten de deur zet of vliegt per ongeluk tegen me aan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:15 schreef Megumi het volgende:
Wat voor vogel is het? Gooi er anders een oude deken die je kan missen er over heen en probeer het beest zo te vangen. Of bel de dierenambulance even.
Hey! Geef me eens wat tijd om te typen! Kan niet heksen hehquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
nee een halve adelaar! En geef eens een tip ik hoor al 5 minuten knallen en getrippel en gefluit
wat deed je er mee? Jij zat zeker niet opgesloten in je kamer he terwijl die duif buiten de deur aan het trippen was!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een duif?
Serieus: dat beest is waarschijnlijk banger dan jij bent en wil alleen maar naar buiten. Trek iets met lange mouwen aan en probeer dat beest te vangen en laat het dan vrij.
Heb ook eens een duif op zolder gehad die helemaal in paniek was...
nee! dan vliegt ie dalijk scheel en vliegt ie eerst tegen mij aanquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef Xlarge het volgende:
wanneer er bij mij een vogel in huis zat dee ik alles blinderen behalve 1 open raam daar vloog die dan altijd uit , ik weet niet of dat voor jou opgaat aangezien ie op de overloop zit , maar misschien als je dan je deur open doet kan die het licht vandaar zien en vliegt hij het raam uit...
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja daaaag! ik ben een man, maar op dat gebied ben ik een mietje he. Mijn overloop is klein en het plafond is 3 meter hoger. Dat beest valt me dalijk aan als ik 1 stap buiten de deur zet of vliegt per ongeluk tegen me aan.
weet je trouwens hoe ik weet dat het een halve adelaar is? Gisteren lag er ook een op de overloop en pappa kwam mij toen redden.............waarom komen die kutbeesten nou terug ook? En hoe ! er is geen deur open, geen raam!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Daar ga je echt niet dood van hoor, als er een vogel tegen je aanvliegt.
Ik durfde het ook en toen was ik een 15-jarig meiske
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een fuifduif?
Nee, de duif zat op zolder en daar is een open trapgat. Ben gewoon naar boven gegaan heb toen geconcludeerd dat 'ie de boel al goed ondergescheten had en heb 'm gevangen en door het dakraampje vrijgelaten. Zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:17 schreef DePresident het volgende:
[..]
wat deed je er mee? Jij zat zeker niet opgesloten in je kamer he terwijl die duif buiten de deur aan het trippen was!![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:19 schreef marq het volgende:
[..]
Bel dan de dierenambulance. Suc6.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja daaaag! ik ben een man, maar op dat gebied ben ik een mietje he. Mijn overloop is klein en het plafond is 3 meter hoger. Dat beest valt me dalijk aan als ik 1 stap buiten de deur zet of vliegt per ongeluk tegen me aan.
ja doe maar stoer, zou ik ook doen als ik zo'n verhaaltje las. Maar wacht maar tot de dag dat zo'n kutbeest jou komt terroriseren!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:18 schreef Kierewiet1985 het volgende:
1986..... Doe niet zo moeilijk man, je bent 17. Je durft toch wel een vogeltje te vangen?
ik heb geen telefoon op mijn kamerquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bel dan de dierenambulance. Suc6.
Ik denk dat jij eens achter je pc uit moet komen en eens een frisse neus buiten moet gaan halen. Wat een ONZINquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:19 schreef DePresident het volgende:
[..]
weet je trouwens hoe ik weet dat het een halve adelaar is? Gisteren lag er ook een op de overloop en pappa kwam mij toen redden.............waarom komen die kutbeesten nou terug ook? En hoe ! er is geen deur open, geen raam!
Of The Raven van Poequote:Op woensdag 12 mei 2004 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verdenk de TS ervan de film The Birds van dhr. A. Hitchcock wat te vaak te hebben gezien
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verdenk de TS ervan de film The Birds van dhr. A. Hitchcock wat te vaak te hebben gezien
Die is giftig!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:25 schreef DePresident het volgende:
ik heb een foto gevonden op internet van een vogel die erop lijkt
[afbeelding]
Het is ongeveer 2x deze in het donkerbruin
Dan zitten er straks TWEE vogels binnen, met dat open raam!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:22 schreef Miwe het volgende:
Zet al je ramen op je kamer zo ver mogelijk open, doe snel de deur open, wacht achter de deur totdat de vogel op je kamer zit, door de deur, deur dicht -> en dan maar wachten tot ie door het raam is gevlogen.
Voor die moet je idd oppassen, khad een vriend en die had hetzelfde probleem... en.. jonge... hij was sindsdien nooit meer dezelfde, en hij kan nog steeds niet goed zien met zijn rechteroog ...quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:25 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
Ah.. das de zeldzame bruine-Afrikaanse-ogen-van-bange-jongetjes-opetende-roofgierquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:25 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:25 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
Heb je de deur toch open gedaan dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:25 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:27 schreef Jegorex het volgende:
Doe dikke kleren aan.
Hou je armen voor je gezicht ter bescherming.
Doe de deur open.
Ren in doodsangst naar de dichstbijzijnde atoomschuilkelder.
Daar ben je eerste weken wel veilig denk ik
Da's ook lekker, heel je overloop onder het bloedquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:28 schreef DePresident het volgende:
Update:
Het is stil...........................af en toe hoor je nog een ruftje dus het is er nog. Zou hij zich dood hebben gevlogen, in een shock zijn?
Ik heb trouwens 1 voordeel......mijn katten lopen vrij rond en de deur naar beneden is open...ik hoop dat mijn kat zo boven komt en de kop er van af bijt
nee hoor, ik heb een smerige kat die het bloed opzuigt tot de laatste druppel. Hij had ooit een rat gepakt en toen lag alleen het omhulsel in de kelder zonder bloed erinquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Da's ook lekker, heel je overloop onder het bloed![]()
Vergeet al die veren niet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:29 schreef Impry het volgende:
[..]
nee ik ken dat kutbeest nog van gister. Hij is er opnieuwquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:27 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Heb je de deur toch open gedaan dan?
stoffer en blikquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Vergeet al die veren niet.
En poep. Want als zo'n beest angstig is, schijt ie de hele boel onderquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Vergeet al die veren niet.
als ie dat toch heeft gedaan he! dan krijgt dat beest geeneens een waardige begrafenis meer! romp in de vuilnisbak en hoofd aan een spiesquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En poep. Want als zo'n beest angstig is, schijt ie de hele boel onder
Veel plezier met schoonmaken![]()
Ik las het, over het hoofd gezienquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
nee ik ken dat kutbeest nog van gister. Hij is er opnieuw
Hmz heb je inspiratie opgedaan door dat filmpje van die Amerikaanse soldaat ofzo?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
als ie dat toch heeft gedaan he! dan krijgt dat beest geeneens een waardige begrafenis meer! romp in de vuilnisbak en hoofd aan een spies
en dan precies op je kat stappen tijdens je wanhopige vlucht naar de vrijheid...quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:33 schreef DePresident het volgende:
MIJN KAT IS BOVEN! nu ga ik naar beneden rennen. ...
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:32 schreef godard_k het volgende:
of natuurlijk de combinatie![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:34 schreef The_stranger het volgende:
[..]
en dan precies op je kat stappen tijdens je wanhopige vlucht naar de vrijheid...
Wat nou als Killer Bird je kat te grazen neemt?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:33 schreef DePresident het volgende:
MIJN KAT IS BOVEN! nu ga ik naar beneden rennen. En dan update ik hem daarna als ik er levend uitkom, maar ik hoor nog geen slachting.........
Maar wel veilig bloed wat niet op je hoofd afvliegtquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:29 schreef Impry het volgende:
[..]
zal je idd zien, krijg je hem net eindelijk dood, door in een of andere pers te stoppen, krijg je daarna weer een nieuwe, die daar tegen kan ..quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:34 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Het is al wel lang geleden dat hij gereageerd heeft, zal de vogel hem opgegeten hebben?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:33 schreef DePresident het volgende:
MIJN KAT IS BOVEN! nu ga ik naar beneden rennen. En dan update ik hem daarna als ik er levend uitkom, maar ik hoor nog geen slachting.........
Onze kat is eens aangevallen door een stel kraaien, dus het kan wel degelijkquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:38 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het is al wel lang geleden dat hij gereageerd heeft, zal de vogel hem opgegeten hebben?
als ik m'n geld moest inzetten zou ik voor de vogel gaan...quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:40 schreef DePresident het volgende:
Update:
Het is gelukt! Ik zit nu in de woonkamer op de computer. Ik hoorde dat mijn katje er was (3 maanden oud) en deed de deur open omdat ik geen slachting hoorde en dat is toch normaal (katten <--> vogels) Mijn katje zat daar gewoon zonder aanvalshouding dus ik liep er langs en ging de trap af. Toen ik naar boven keek zag ik dat die vogel zich voor het dakraam verschanst heeft. Het is inderdaad dezelfde als gisteren. Ik heb nu de deur naar de zolder afgesloten en katje en de vogel alleen gelaten. En dan over een paar uur ga ik kijken wat er is gebeurd.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:40 schreef DePresident het volgende:
Update:
Het is gelukt! Ik zit nu in de woonkamer op de computer. Ik hoorde dat mijn katje er was (3 maanden oud) en deed de deur open omdat ik geen slachting hoorde en dat is toch normaal (katten <--> vogels) Mijn katje zat daar gewoon zonder aanvalshouding dus ik liep er langs en ging de trap af. Toen ik naar boven keek zag ik dat die vogel zich voor het dakraam verschanst heeft. Het is inderdaad dezelfde als gisteren. Ik heb nu de deur naar de zolder afgesloten en katje en de vogel alleen gelaten. En dan over een paar uur ga ik kijken wat er is gebeurd.
ik heb nog een hele dikke maar om die nou er op af te sturen! Dat is meer olifantje tegen luisquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:45 schreef godard_k het volgende:
JESUS.. je denkt echt dat je katje ff die vogel vangt?
doe het ff zelf, pak een theedoek, doek iets, mieter er overheen, zet de ramen open, jaag hem het raam uit, (kheb het al zovaak gedaan) Het valt echt heel erg mee hoor![]()
JA, want wat doet de oh zo dappere DePresident .. hij stuurt zijn minderjarige katje er op af, ipv dat hij zelf ff dat beest naar buiten leidt. (ik dacht tot een minuut geleden dat je een meisje was manquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:46 schreef DePresident het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er wint.........de kat of de vogel. Het katje heeft geen keus die kan niet weg en zit daar alleen. En ik ga niet mijn leven nog eens wagen om een raam open te zetten trouwens. Dat beest heeft triljoenen kilometers lucht waar ie doorheen kan vliegen. Als hij ervoor kiest in het huis van DePresident door te dringen moet ie de consequenties dragen.
meestal is de jager groter dan zijn prooi ....quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
ik heb nog een hele dikke maar om die nou er op af te sturen! Dat is meer olifantje tegen luis
Hehehe en ik was toen 2 jaar jonger dan de TS en zelfs ik durfde het toenquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:48 schreef godard_k het volgende:
[..]
JA, want wat doet de oh zo dappere DePresident .. hij stuurt zijn minderjarige katje er op af, ipv dat hij zelf ff dat beest naar buiten leidt. (ik dacht tot een minuut geleden dat je een meisje was man, dan kon ik je nog wel begrijpen.. maar.. GAST.. MIETJE!! )
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:46 schreef DePresident het volgende:
Als hij ervoor kiest in het huis van DePresident door te dringen moet ie de consequenties dragen.
maar niet vanwege het probleemquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:50 schreef SjaakdeBever het volgende:
en toch is dit het leukste topic van vandaag
nou.............uhm...........wedden dat jij geen spin durft dood te slaan he! en dat durf ik lekker welquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe en ik was toen 2 jaar jonger dan de TS en zelfs ik durfde het toen![]()
ja...........misschien durf ik het wel maar ben ik bang het beestje pijn te doen ofzo?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan wordt de KAT3 in gezet?
Kater Aanvals Terrier 3? Levensgevaarlijk, geavanceerd, op afstand bestuurbaar want het presidentje is te bang om zelf te gaan
Doodslaan durf ik welquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
nou.............uhm...........wedden dat jij geen spin durft dood te slaan he! en dat durf ik lekker wel
ja ik hoor net gekrijs boven........maar mijn grote kat is echt goor met afgerukte vleugels enzo (serieus) dus dat wil ik mijn ouders niet aandoen als die thuiskomen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:54 schreef Jegorex het volgende:
Een president moet toch wel een paar bediendes hebben, stuur die erheen
Ik zou trouwens je grote kat er ook nog heen sturen, dat kleintje weet nog niet een hoe hij een vlieg moet vangen.
nou ehm..............ik durf koeien te aaienquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doodslaan durf ik welOppakken is een ander verhaal
![]()
Trouwens: ik durf ook levende muizen op te pakken![]()
*kuch*quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja...........misschien durf ik het wel maar ben ik bang het beestje pijn te doen ofzo?![]()
snap je? daarom gooi ik er geen doek overheen!![]()
*kuch*quote:ja daaaag! ik ben een man, maar op dat gebied ben ik een mietje he. Mijn overloop is klein en het plafond is 3 meter hoger. Dat beest valt me dalijk aan als ik 1 stap buiten de deur zet of vliegt per ongeluk tegen me aan.
DAT IS JUIST DE DIERVRIENDELIJKE OPLOSSING!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja...........misschien durf ik het wel maar ben ik bang het beestje pijn te doen ofzo?![]()
snap je? daarom gooi ik er geen doek overheen!![]()
* mijn ogen uitpikkenquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:57 schreef ioko het volgende:
Wat wil hij doen om je te vermoorden, je in een hinderlaag lokken, en je daarin doodgooien met veertjes ?
It's te rule of the jungle, either you kill it, or IT will kill youquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*kuch*
[..]
*kuch*
* Doe een (zonne)bril opquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
* mijn ogen uitpikken
* in mijn bek schijten
* tegen me aan rijden
Issie met de auto dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
* tegen me aan rijden
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
* mijn ogen uitpikken zet een duikbril op, geen last van
* in mijn bek schijten mond dicht houden, geen last van
* tegen me aan rijdenvind je toch wel lekker, niet zeuren
zoals een hond dat wel eens doet ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
* mijn ogen uitpikken
* in mijn bek schijten
* tegen me aan rijden
Great minds think almost alikequote:Op woensdag 12 mei 2004 11:00 schreef Jegorex het volgende:
[..]
* Doe een (zonne)bril op
* Doe je bek dicht
* Vogels rijden niet![]()
En dat mag hij straks gaan opruimen dus hequote:Op woensdag 12 mei 2004 11:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat n schijterd ben jij
och give up, dat hebben er al zo een 1000 gezegdquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
doek pakken, de hal op, en over t beessie gooien
ws. 5 minuten werk, je laat hem netjes weer los buiten, iedereen blij
Das toch alleen maar mooi, vrouwen houden van littekens (vinden ze stoer) dus zie het als een kansquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
* mijn ogen uitpikken
* in mijn bek schijten
* tegen me aan rijden
Dat wil die niet, is zielig voor de vogelquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
doek pakken, de hal op, en over t beessie gooien
ws. 5 minuten werk, je laat hem netjes weer los buiten, iedereen blij
beter een passieve moord (huurmoord) dan actief (door mezelf)quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wil die niet, is zielig voor de vogel
hem vermoorden dmv de kat is niet zielig he, dat snap je natuurljik wel
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat de vogel in kwestie zo stil is omdat 'ie aan de studie is:
[afbeelding]
Uhuhquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:07 schreef godard_k het volgende:
Xcuz_Me vermaakt zich met google, en op afbeeldingen zoeken ?![]()
Hij speelt graag het brein achter moordzakenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:10 schreef godard_k het volgende:
nou 'president' wil het al vlotte?
ik denk dat je tog allaaaang klaar was geweest als je het zelf ff had gedaan![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uhuh
Stage heh, dan krijg je dat
Maar ik zal het niet meer doen![]()
Euhm. Mag het ook een funnygirl zijn?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:10 schreef godard_k het volgende:
[..]
, you was a funnyman!
![]()
was ik toch te laat met me toevoegingquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euhm. Mag het ook een funnygirl zijn?![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:12 schreef godard_k het volgende:
[..]
was ik toch te laat met me toevoeging![]()
Aha, hij is de president van zo'n corrupt cuba achtig landje?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij speelt graag het brein achter moordzaken
sorry, je imago is nu al zo ver gebroken dat heel fok je als een mietje zietquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:13 schreef DePresident het volgende:
En ook nog ff voor al die mensen die mij een mietje vinden............
Klopt ben ik ook qua vogels. Ik hou niet van vogels in mijn huis. Maar jullie zijn allemaal wel ergens bang voor.
* Bijna 30 procent van de Nederlanders is extreem bang voor de tandarts. (ik niet)
(tandartsplein.nl)
* Veel nederlanders zijn bang voor muizen (ik niet)
* en ik had ook nog een rat als huisdier ooit (WOW!)
* en ik heb eens een spin doodgeslagen
Stoer he!
Heel stoer!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:13 schreef DePresident het volgende:
Klopt ben ik ook qua vogels. Ik hou niet van vogels in mijn huis. Maar jullie zijn allemaal wel ergens bang voor.
* Bijna 30 procent van de Nederlanders is extreem bang voor de tandarts. (ik niet)
(tandartsplein.nl)
Stoer he!
Martin Gaus? Die zal zeggen dat je hem aan de halsband moet meeslepen en dat je niet al te voorzichtig moet zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ander stuur je deze er op af
[afbeelding]
nounounou, volgens mij kan iedereen hier hetzelfde zeggen, en de lijst aanvullenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:13 schreef DePresident het volgende:
(tandartsplein.nl)
Stoer he!
WOEHOE!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
t'Is je vergeven![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sorry, je imago is nu al zo ver gebroken dat heel fok je als een mietje ziet :')
maar dat geeft niet, want je bent niet bang voor spinnen
keep it up
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:17 schreef godard_k het volgende:
...
en kvind het juist leuk die maffe pics![]()
sourcyquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:17 schreef DePresident het volgende:
[..]
als ik bang was voor mijn imago hier op FOK, dan had ik mijn afgelopen 100 topics ofzo ook niet gepost
Dan sta ik nu bekend als watje, net zoals die ene (hoe heet ie ook alweer) bekend staat om ' iets dat op zijn lip zit'
beetje laat maar ....quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel stoer!
Behalve als het gaat om:
[afbeelding]
sorry godard_k, ik kon het níet laten
wat is er met de vrachtwagen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:20 schreef godard_k het volgende:
[..]
sourcy![]()
en de vrachtwagen dan ?![]()
Zou ik ook doen ja, maar mijn ouders zullen dan zeggen dat ik hem maar even vrij moet laten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:21 schreef DePresident het volgende:
Ik weet zeker dat iedereen hier tot 18 jaar zijn ouders erbij roept als er een vogeltje rondloopt op de overloop!
Ontken het maar niet, je bent juist stoer hoor als je het toegeeft dat je ook een watje bent!![]()
of dat is gewoon niet waarquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:21 schreef DePresident het volgende:
Ik weet zeker dat iedereen hier tot 18 jaar zijn ouders erbij roept als er een vogeltje rondloopt op de overloop!
Ontken het maar niet, je bent juist stoer hoor als je het toegeeft dat je ook een watje bent!![]()
ik zou het idd voor mijn moeder moeten doen ...quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:22 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Zou ik ook doen ja, maar mijn ouders zullen dan zeggen dat ik hem maar even vrij moet laten.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:23 schreef godard_k het volgende:
[..]
of dat is gewoon niet waar![]()
(vrachtwagen heeft ook te maken met een andre user, zelfde als je vraagt wie DE baggeruser is)
tenminste, ik denk dat de meeste dit wel begrijpen
ja boeien ik kijk straks wel ik zit hier goedquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:26 schreef splendor het volgende:
volgens mij is dat beest allang weer weggevlogen, op dezelfde manier als ie in eerste instantie binnenkwam![]()
omdat ik geen watje ben natuurlijk! duhhquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:22 schreef splendor het volgende:
is dat beest nou nog niet weg?
wrom bel je niemand?
hahaha nee al die anderen die zo'n grote bek hebben dat zijn pas mietjes! Die zou je eens moeten zien als er een vlooitje rond zou springen op hun kamer!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:34 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
heheh voor de TS:
Creepy beest op mn kamer....
ik ben ook een mietje
ik heb hier een hele grote enge vogelquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
hahaha nee al die anderen die zo'n grote bek hebben dat zijn pas mietjes! Die zou je eens moeten zien als er een vlooitje rond zou springen op hun kamer!![]()
wat jij wiltquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
hahaha nee al die anderen die zo'n grote bek hebben dat zijn pas mietjes! Die zou je eens moeten zien als er een vlooitje rond zou springen op hun kamer!![]()
wat dacht je van.. weer wachten tot hij uitgeput is, en dan een handoek eroverheen gooien en inwikkelen, OF!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:47 schreef DePresident het volgende:
Update: DePresident probeert, onder druk van de Fokkers, het vogeltje uit het raam te krijgen
Okee. Ik was de verschrikkelijke kritieken jegens mij meer dan zat!Ik ben naar boven gegaan. Ik deed voorzichtig de deur naar zolder open en gelijk voor de deur lag het katje met naast zich de uitgeputte vogel. Het katje had hem niks gedaan het leek wel of ze vriendjes waren geworden!
Ik pakte het katje en gooide hem in een andere kamer. Toen heb ik een handdoek gepakt en die over de vogel heen gegooid. Ik heb de handdoek opgepakt maar dat beest vloog (zoals ik al had voorspeld in mijn doemscenario's) mijn poten uit en vloog naar beneden. Daar kwamen mijn 3 honden aanrennenDus ik snel naar beneden die honden weghouden terwijl dat beest daar tegen de muren aan fladdert (grappig dat je op zo'n moment ff niet aan die vogel denkt) Dus die honden heb ik opgesloten. Nu is er een ander probleem. De vogel zit in de hal. Daar zit een deur tussen. En daarna komt de voordeur. Maar er is geen raam! Ik heb de voordeur opengezet maar het vliegt er niet uit.
met natuurlijk je rijbestendige broek aan, je zonnebril, of normale bril, en een sjaal voor je mond gewikkeldquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:49 schreef godard_k het volgende:
[..]
wat dacht je van.. weer wachten tot hij uitgeput is, en dan een handoek eroverheen gooien en inwikkelen, OF!
de deur open zetten, en hem door de deur naarbuiten jagen .....
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:47 schreef DePresident het volgende:
Update: DePresident probeert, onder druk van de Fokkers, het vogeltje uit het raam te krijgen
Okee. Ik was de verschrikkelijke kritieken jegens mij meer dan zat!Ik ben naar boven gegaan. Ik deed voorzichtig de deur naar zolder open en gelijk voor de deur lag het katje met naast zich de uitgeputte vogel. Het katje had hem niks gedaan het leek wel of ze vriendjes waren geworden!
Ik pakte het katje en gooide hem in een andere kamer. Toen heb ik een handdoek gepakt en die over de vogel heen gegooid. Ik heb de handdoek opgepakt maar dat beest vloog (zoals ik al had voorspeld in mijn doemscenario's) mijn poten uit en vloog naar beneden. Daar kwamen mijn 3 honden aanrennenDus ik snel naar beneden die honden weghouden terwijl dat beest daar tegen de muren aan fladdert (grappig dat je op zo'n moment ff niet aan die vogel denkt) Dus die honden heb ik opgesloten. Nu is er een ander probleem. De vogel zit in de hal. Daar zit een deur tussen. En daarna komt de voordeur. Maar er is geen raam! Ik heb de voordeur opengezet maar het vliegt er niet uit.
of nee toch maar niet, hij schijt zo liefquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:52 schreef DePresident het volgende:
Weet je, ik ben het ook zat ik pak nu mijn baseball-bat en ga het doodknuppelen
dan kom ik persoonlijk die base ball bat in een plek douwen waar de zon niet schijntquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:52 schreef DePresident het volgende:
Weet je, ik ben het ook zat ik pak nu mijn baseball-bat en ga het doodknuppelen
ja, jij hebt gelijk............ff kwartiertje wachten en dan de 2e poging. Maar operatie 'verjaag de kutvogel' is al 75 % geslaagdquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:49 schreef godard_k het volgende:
[..]
wat dacht je van.. weer wachten tot hij uitgeput is, en dan een handoek eroverheen gooien en inwikkelen, OF!
de deur open zetten, en hem door de deur naarbuiten jagen .....
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan kom ik persoonlijk die base ball bat in een plek douwen waar de zon niet schijnt
dat jij een heuse schijterd bent is geen vrijbrief om dat vogeltje de tieves in te slaan.
en geef nou toe, was het nou echt zo eng ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja, jij hebt gelijk............ff kwartiertje wachten en dan de 2e poging. Maar operatie 'verjaag de kutvogel' is al 75 % geslaagd
het pakken wel, het vasthouden niet. En ik was ook nog eens bezorgd erom! Toen mijn rottweiler hem wilde aanvallen stopte ik hem hoor je dat? missymirjam?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:55 schreef godard_k het volgende:
[..]
en geef nou toe, was het nou echt zo eng ? :')
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:58 schreef DePresident het volgende:
[..]
het pakken wel, het vasthouden niet. En ik was ook nog eens bezorgd erom! Toen mijn rottweiler hem wilde aanvallen stopte ik hem hoor je dat? missymirjam?
quote:maar dat beest vloog (zoals ik al had voorspeld in mijn doemscenario's) mijn poten uit en vloog naar beneden
gelukkig maar. Reputatie is heel belangrijk voor mij!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:59 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Je stijgt weer en heleboel in onze achting.
ja, we kunnen alsnog klagen over het feit dat je bush in je avatar hebt staanquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:00 schreef DePresident het volgende:
[..]
gelukkig maar. Reputatie is heel belangrijk voor mij!!![]()
Gelukkig zit er niets op mijn lip
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:03 schreef ioko het volgende:
bijna
ik haat bush hoor! Maar omdat hij op die foto zo achterlijk uitziet met die bewegende hoedjes heb ik hem gepakt maar ik wissel straks misschien weer naar mijn oude..........nee ik wil hem nu terug zie je hij is terugquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:02 schreef godard_k het volgende:
[..]
ja, we kunnen alsnog klagen over het feit dat je bush in je avatar hebt staan![]()
don't tempt us![]()
omdat het niet gewond is. En ooit was een kat van ons gewond en duurde het drie kwartier voordat ze kwamen. Dan kun je beter zelf het vogeltje weg proberen te krijgen dan de tijd van een 'in levensgevaar verkerend klein lief vogeltje' te verspelenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:03 schreef Megumi het volgende:
Waarom bel je de dierenambulance niet. Dagelijk werk voor deze mensen.
Voor een vogeltje in je huis ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:11 schreef DePresident het volgende:
112 bellen?
zie ik er zo uit?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:07 schreef jack4ya het volgende:
wat voor een vogel is het nou? ?)
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:09 schreef DePresident het volgende:
[..]
zie ik er zo uit?
[afbeelding]
ik ben geen vogel bioloog of hoe noem je die mensen die ook vlinders vangen
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:07 schreef jack4ya het volgende:
het was lief bedoeldquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:11 schreef jack4ya het volgende:
tssss... sorry hoor
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:07 schreef jack4ya het volgende:
lees eens de 2e of 1e of 3e of 4e pagina, daar ergens stond een foto waar hij op leek (een van mijn posts)quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:16 schreef CybErik het volgende:
beschrijf dan s hoe die eruit ziet?
okay.... al goedquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
het was lief bedoeld![]()
jah, we hadden 2 jaar geleden hetzelfde probleem. 9 vogels in een week. Steeds 2 dezelfde. Toen hadden we een gat onder een dakpan of zoeits. Misschien hebben ze dat weer opengebrokenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:16 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Misschien moet je ook even proberen uit te zoeken hoe het beest twee keer achter elkaar binnen is gekomen. Anders gebeurt het zo weer. Het zou kunnen dat er in de dakgoot of op de schoorsteen een nest zit. Dan zou zo'n vogel misschien onder de dakpannen door kunnen kruipen.
ohw ja ik weet echt niet wat het is voor een vogel. Misschien een alienvogelquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:17 schreef CybErik het volgende:
ja maar dat was n mus
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:20 schreef jack4ya het volgende:
vast niet zo een... http://www.janbesselink.nl/overige/grotefotos/buizerd2.jpg
dan snap ik je anders ben je een bangepoeperd!![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef jack4ya het volgende:
haha... ik plaag ook maar... Ik heb ooit bijna zo vogel IN de auto gehad... met 80km is dat best lastig!
ik schrok toen ik hem opende met mijn geluid vol aanquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:29 schreef jack4ya het volgende:
Misschien kan je hier eens graven http://members.chello.nl/bpbruijn/
Maarja... misschien heb je hier meer aan... http://forum.fok.nl/topic/514951
Ach ik zie net dat je mijn hulpje niet meer nodig hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
ik schrok toen ik hem opende met mijn geluid vol aan![]()
dat lieve vogeltje............. ja eigenlijk wel! weet je wat het lieve is? Het heeft geeneens gescheten van angst ofzo. Ook niet gepist.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:30 schreef ioko het volgende:
Het regent toch niet buiten he?Anders had je dat vogeltje nog best ff een kopje thee kunnen aanbieden voor de schrik
![]()
In tegenstelling tot jou.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
dat lieve vogeltje............. ja eigenlijk wel! weet je wat het lieve is? Het heeft geeneens gescheten van angst ofzo. Ook niet gepist.
* DePresident onthoud zich van enig commentaarquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou.
* DePresident geeft ook geen reactie op deze fokkerquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zeg topicstarter, ik hoop voor je dat je nu net zo hard achter de pc zit te lachen als ik omdat je iedereen voor de gek hebt gehouden met je onnatuurlijke angst voor mussen. Anders pis ik waarschijnlijk in mijn broek van het lachen als het niet zo is.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:38 schreef DePresident het volgende:
[..]
* AudreyHepburn geeft ook geen reactie op deze fokker [afbeelding]
Jij bent eigenlijk ook best wel kansloos . Je focus je op Yvonne en hebt rosbief tussen je benenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Topicstarter is bang voor mussen.
.
Oh trouwens, als je die vogel wat dan ook aangedaan had, dan was je echt te kansloos voor woorden geweest. Hoe KUN je in godsnaam bang zijn voor zo'n klein beestje ?
Ik hoop dat ie nou zijn grote vriendjes gaat halen. Dan komen een paar amerikaanse zee-arendsen dan hoop ik dat die voor jou ogen heel sadistisch jou 3 maanden oude katje lekker gaan opvreten en lekker gaan spelen met het kattenlijkje en leuke spelletjes ermee gaan doen zoals darmpje-trekken enzow en dat jij alleen kan toekijken en nix eraan kan doen en dat je lekker de laatste krijs van je katje hoort voordat ie krepeert van de uber arends beten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:28 schreef DePresident het volgende:
Update Operatie verjaag de kutvogel:
Het is gelukt! Ik heb hem eruit weten te werken! Ik heb de voordeur open gezet en de haldeur. Heb een kartonnen doos gepakt en er mee tegen de vogel gerend waardoor hij in de kartonnen doos werd meegesleept en toen heb ik de vogel + kartonnen doos op de stoep gemikt. (is open hoor die doos)
Zijn jullie trots?![]()
lees de afgelopen 2 pagina's de updates dan weet je alles weerquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb boodschappen gedaan, mag ik een korte samenvatting van wat ik gemist heb?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook best wel kansloos . Je focus je op Yvonne en hebt rosbief tussen je benen
Daar zit je dan ... Het Audrey Lijstje.![]()
dan ben ik echt naar de teringquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Stel je voor dat het er morgen twee tegelijk zijn !
Of vijf !quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:01 schreef DePresident het volgende:
[..]
dan ben ik echt naar de tering
Ik ga je nu even opbellen. Beware ! Er zit namelijk een adelaar op onze zolder, en ik denk dat ie me zo gaat verkrachten als ik niet oppas.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:08 schreef Vahlto het volgende:
[afbeelding]
dan komt ie dus ook op Yvonnes lijstje!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga je nu even opbellen. Beware ! Er zit namelijk een adelaar op onze zolder, en ik denk dat ie me zo gaat verkrachten als ik niet oppas.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
dan komt ie dus ook op Yvonnes lijstje!lees: Yvonne is te ver gegaan.
Je hebt duidelijk geen idee hoe ontzettend ver je achter loopt de feiten/meningen/whatever. Het lijkt wel alsof dat vogeltje je al een paar jaar op je kamer heeft weten te houden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
dan komt ie dus ook op Yvonnes lijstje!lees: Yvonne is te ver gegaan.
Ja, doe er maar luchtig over. Jij bent overduidelijk nog nooit bedreigd door een adelaar !quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:21 schreef Vahlto_II het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen idee hoe ontzettend ver je achter loopt de feiten/meningen/whatever. Het lijkt wel alsof dat vogeltje je al een paar jaar op je kamer heeft weten te houden.
leuk topicquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, doe er maar luchtig over. Jij bent overduidelijk nog nooit bedreigd door een adelaar !
Help! Ik kan mijn kamer niet uit !
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:29 schreef DePresident het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij een oogje op je!![]()
leuk topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |