LOL!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:38 schreef nightfall het volgende:
sms't ze onder de naam "tinkerbel"?,. dan weet ik wel wie het is..
Neem de touwtjes in handen ze is met je aan het spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:27 schreef trance40 het volgende:
eerst jou nummer uit der telefoon halen en dan van bil
Yep, dat lijkt mij ook het beste.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:16 schreef chelloboy het volgende:
Moet ik het haar zeggen hoe ik erover denk of niet en gewoon ff zo zijn gang laten gaan en kijken wat er gebeurt.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:19 schreef zovty het volgende:
[twee door TS aangedragen opties]
Yep, dat lijkt mij ook het beste.
Of d'r man..!quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:58 schreef sanger het volgende:
gewoon vragen of er een keer een vriendin van der mee mag doen, dan haakt ze vanzelf wel af
;-)
Nee, jij moet zeggen dat je niet wil... dat ze aan haar huwlijk moet werken en hopen dat ze gelukkig wordtquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:50 schreef chelloboy het volgende:
dan moet ze maar zeggen wat ze wil.
Moet hij een volwassen, getrouwde vrouw gaan opvoeden m.b.t. dat ze aan een huwelijk moet werken waar ze in de eerste plaats niet in gelooft? Naaaah... dacht 't niet. Dat is haar eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:08 schreef Schuimbekkie het volgende:
[..]
Nee, jij moet zeggen dat je niet wil... dat ze aan haar huwlijk moet werken en hopen dat ze gelukkig wordt.
Hij is toch ook volwassen???.. En als het echt al 3 maanden aan de gang is, dan lijkt het me dat zij in ieder geval voorlopig niet een stap gaat zetten, dus als hij daar een handje bij kan helpen dan is dat toch goed?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:49 schreef Bombie het volgende:
[..]
Moet hij een volwassen, getrouwde vrouw gaan opvoeden m.b.t. dat ze aan een huwelijk moet werken waar ze in de eerste plaats niet in gelooft? Naaaah... dacht 't niet. Dat is haar eigen verantwoordelijkheid.
Maar wel eerlijk zijn over dat je alleen maar seks wilt, inderdaad. Wel zo netjes...
Hij is ook volwassen, maar het is niet zijn huwelijk. Inderdaad... het is heel mooi als hij weigert het aan te pappen met een getrouwde vrouw die hij niet écht leuk vindt. Dat zegt veel over zijn karakter. Hij zou ook simpelweg voor makkelijk verkrijgbare seks, met iemand die toch al niet lekker in haar vel zit, kunnen gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:54 schreef Schuimbekkie het volgende:
[..]
Hij is toch ook volwassen???.. En als het echt al 3 maanden aan de gang is, dan lijkt het me dat zij in ieder geval voorlopig niet een stap gaat zetten, dus als hij daar een handje bij kan helpen dan is dat toch goed?
Al is het alleen maar haar te laten inzien dat wellicht scheiden een goed plan is...
Bedoel je niet zij?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
je maakt huwelijk kapot
Geloof dat de vrouw in kwestie daar toch vooral een flinke steen aan bijdraagt...quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
je maakt huwelijk kapot
Zij is gewoon ronduit DOM en hij heeft niet nagedacht... Kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof dat de vrouw in kwestie daar toch vooral een flinke steen aan bijdraagt...
Helemaal waar, ik durfde het niet te zeggenquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:46 schreef Copycat het volgende:
Dus... in feite is ook hij ronduit DOM. Gelijke monniken, gelijke kappen...
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:37 schreef Schuimbekkie het volgende:
Loslaten die hap... niet fucken in een goed huwlijk.
We hebben voor morgenavond afgesproken in Breda,dus jah ff afwachten nog maar, ik laat het weten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:02 schreef rubbereend het volgende:
hoe is t afgelopen???
Oei oei oei wat een spanning... hoe zou het aflopen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:42 schreef chelloboy het volgende:
[..]
We hebben voor morgenavond afgesproken in Breda,dus jah ff afwachten nog maar, ik laat het weten.
Yup.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:39 schreef Kaalhei het volgende:
onbetrouwbare hoer, niets mee beginnen. Paar keer flink neuken en dan op de neus tikken en dumpen.
Spannend .... !!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:42 schreef chelloboy het volgende:
[..]
We hebben voor morgenavond afgesproken in Breda,dus jah ff afwachten nog maar, ik laat het weten.
Haha, ja heb verteld over hoe nu verder, en ze zei ja me huwelijk is niet meer wat het geweest is enzo maar ze is niet van plan om te scheiden ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:51 schreef Postman_Pat het volgende:
Nou....kom maar op met je verhaal....ben benieuwd wat er gebeurt is....![]()
Jah zo zit het wel in elkaar,nu maar hopen dat haar man er niet achter komt,maar zei zegt steeds ik doe waar ik zin in hebt en als ik weg wil om uit tegaan ofzo dan ga ik gewoon.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:17 schreef Postman_Pat het volgende:
....maar onder afleiding verstaat ze ook de sex? In dat geval heb je het goed voor elkaar...als vrijgezel zijnde....geen vrouw met kinderen voor de deur, maar zin in sex heeft ze wel....
Wanneer het heet dat de oorzaak van een schietpartij "in de relationele sfeer" ligt, bedoelen ze dit dus....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:11 schreef chelloboy het volgende:
[..]
nu maar hopen dat haar man er niet achter komt
In een goed huwelijk kan je daar gewoon open over praten. Het gaat heir niet om een goed huwelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:37 schreef Schuimbekkie het volgende:
Loslaten die hap... niet fucken in een goed huwlijk.
Ouwe! Je hebt toch niets met die vrouw??? Je hebt alleen sex met er, dat betekent dat jij nog steeds vrijgezel bent en ook met andere vrouwen kan daten en whatever. Als je dan een vaste relatie krijgt dump je die getrouwde. Erg makkelijk en leuk! je hebt sex totdat je een leuke vrouw tegen komt dan dump je r. En over die kerel moet je niet inzitten, zij is degene die de foute dingen doet. Al pakt die gast je een keer, zal daar wel bij blijven...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:22 schreef chelloboy het volgende:
Liepen trouwens wel erg veel mooie vrouwen rond gisteravond in Breda dus ja eigenlijk wel leuk om weer vrijgezel te zijn.
goh in 1 post al zo "goed" overkomenquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:59 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Ouwe! Je hebt toch niets met die vrouw??? Je hebt alleen sex met er, dat betekent dat jij nog steeds vrijgezel bent en ook met andere vrouwen kan daten en whatever. Als je dan een vaste relatie krijgt dump je die getrouwde. Erg makkelijk en leuk! je hebt sex totdat je een leuke vrouw tegen komt dan dump je r. En over die kerel moet je niet inzitten, zij is degene die de foute dingen doet. Al pakt die gast je een keer, zal daar wel bij blijven...
Goh, wat een respect voor vrouwen... Geweldig! Ze doet er zelf aan mee, maar ik vind persoonlijk dat ze allebei niet helemaal netjes bezig zijn, zij niet omdat ze vreemd gaat, hij niet omdat hij degene is met wie ze vreemd gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:59 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Ouwe! Je hebt toch niets met die vrouw??? Je hebt alleen sex met er, dat betekent dat jij nog steeds vrijgezel bent en ook met andere vrouwen kan daten en whatever. Als je dan een vaste relatie krijgt dump je die getrouwde. Erg makkelijk en leuk! je hebt sex totdat je een leuke vrouw tegen komt dan dump je r. En over die kerel moet je niet inzitten, zij is degene die de foute dingen doet. Al pakt die gast je een keer, zal daar wel bij blijven...
Dat een ander zo handelt, wil nog niet zeggen dat je zelf ook maar meteen de grootste zak mag zijn die er rond loopt. Dat die vrouw haar man bedriegt, klopt ook niet. Dit ging meer om wat degene die ik quote beweerde, namelijk gebruiken en dumpen als je een betere vindt, standaard in een seksrelatie. Ik vind het in de eerste plaats al niet goed dat de TS een relatie met een getrouwde vrouw heeft, maar dan kun je haar nog wel een beetje netjes behandelen, in de zin dat hij haar verteld dat het voor hem alleen maar voor de seks is, en gewoon eerlijk zijn erin dat je het niet ziet zitten om er meer van te maken. Niet lekker wippen, nog vaker wippen, en vervolgens "he, de groeten" en er vandoor gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:27 schreef erodome het volgende:
Vind het nonses om jezelf exclusief te houden als de rouw waarmee je date getrouwd is, grote kans dat die ook nog gewoon met haar man zo nu en dan het bed deelt en dan moet jij net doen alsof je een relatie hebt????
Nonses, wat heeft dat nu met respect te maken, het is een sexrelatie hoor, geen monogame serieuse relatie...
Hoe denkt die vrouw dan over mannen, zij hoeft zeker geen respect te tonen en kan gewoon doen wat ze wil, als ze een exclusieve relatie had willen hebben dan had ze niet met een ander het bed in moeten duiken...
Rekening houden met haar gevoelens, zij is ook echt een type dat rekening houdt met de gevoelens van andere....
Ik ben het sowieso niet eens met het hele begrip seksrelatie, maar dan vooral omdat ik seks en liefde niet kan scheiden. Seks is voor mij iets waarmee je genegenheid kunt tonen, en iets wat wel degelijk zeer veel met respect te maken heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:14 schreef erodome het volgende:
Ik vind dat als iemand een exclusieve relatie verwacht hij/zij niet aan een sexrelatie moet beginnen, wel de lusten, niet de lasten, maar wel dikke verwachtingen van iemand hebben werkt niet....
Dus of je begint een normale relatie, of je beseft je dat je niet de enige bent voor iemand, anders is het een gewone relatie en geen sexrelatie...
Een sexrelatie is gewoon lekker wippen, lol maken en als je wat anders tegenkomt waarmee je wel wat wil echt dan is het over, of als je het beu wordt is het over.
Dat dacht ik dus ook toen ik het las...quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:18 schreef erodome het volgende:
Tja, beetje egen schuld dikke bult...
het ging me voornamelijk om hoe je het zei lees de post maar eens terug... en ja hij mag doen wat hij wil want hij is singlequote:Op donderdag 27 mei 2004 13:02 schreef StickUpKid het volgende:
Ik wou alleen maar zeggen dat zij een relatie heeft en ook zo kan zeggen dat ze weer voor haar man en kids kan gaan. Dan staat hij weer alleen (zonder sex). Dus waarom zou hij niet mogen rondsnuffelen? Heeft niets met respect voor vrouwen te maken. Is gewoon hoe ze elkaar nu behandelen.
Kijk dit bedoel ik nu, dan krijg je dit soort geetter, je denkt een sexrelatie te hebben en je wordt gewoon dik geclaimd, zo werkt het dus niet en daarom moet je gewoon heel duidelijk zijn.quote:Alleen ze wil wel weten wat ik ga doen in het weekend en waar ik zit,dat soort dingen,krijg dan zo'n gevoel of je al onder de plak zit,terwijl ik niks met haar hebt,en daar zit ik niet op te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |