Verdiep je er maar in. Waar moet je anders terecht als Idols straks echt gesloten gaat worden?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef BVO het volgende:. Ben niet zo thuis in de FTR-wereld
.
Zal ik zeker doenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Verdiep je er maar in. Waar moet je anders terecht als Idols straks echt gesloten gaat worden?
Had voor mijn wiskunde A examen 9.4. Helaas stond ik ook een gemiddelde van 9.4quote:Op maandag 17 mei 2004 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb wiskunde b1, zit een examen van vorig jaar te oefenen. Echt verschrikkelijk
.
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had voor mijn wiskunde A examen 9.4. Helaas stond ik ook een gemiddelde van 9.4
Ik wou zo graag een 10 als eindcijfer!!!
Goniometrie? Met sin en cos? Dat vind ikquote:Op maandag 17 mei 2004 16:24 schreef Dizer het volgende:
Wiskunde A heb ik echt het hele jaar niks voor gedaan. Het is allemaal zoooooooooooooo makkelijk!! Wiskunde B was daartegenover wel moeilijk. Had het hele jaar door een 7 gestaan en heb als laatst een 7.5 gehaald en dus eindcijfer een 7. Ik vond geneometrie niet zo leuk....
Ik stond tegen Gorro.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ik stond tegenover FTR-vader Mike..
soapmeetquote:Op maandag 17 mei 2004 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het met de meet?
Als jij niet steeds op vakantie gaat had je dat gewetenquote:Op maandag 17 mei 2004 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het met de meet?
Lapzwans. Zeg het gewoon.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:29 schreef Svensational het volgende:
Als jij niet steeds op vakantie gaat had je dat geweten
nanananana nananananaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lapzwans. Zeg het gewoon.
Het gaat zeker niet door?
Mooi weer of niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
Minderquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben volgend jaar de pineut.
De leukste tekenfilmserie ooit: As Told By Ginger.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:49 schreef Dizer het volgende:
Tom_Tom- heeft zijn avatar veranderd.
Uhm...ik ben twee jaar geleden al met vlag en wimpel geslaagd! Wel heb ik volgende week woensdag auto-examen. Dus koop maar vast een hele grote taartquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:21 schreef Dizer het volgende:
Alle mensen die nu Examns hebben, Hoe gaat het daarmee??? (nee ik verveel me niet)
BVO, Sven, dunn0w, Tom_Tom- en iedreen waarvan ik het niet weet...?????
Ik ben gewoon benieuwd.
Omdat je altijd zo'n zinvolle dingen zegt.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:07 schreef Svensational het volgende:
Waarom loopt dit topic altijs dood als ik wat zeg?
Ga jij toch Zoop! kijken, misselijk ventje!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo'n zinvolle dingen zegt..
Echt niet, dat blijft nog altijd Dexter's Laboratory!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De leukste tekenfilmserie ooit: As Told By Ginger..
Hee tom, alles goed?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uhuh..
Ahh dus hier zitten jullie...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:21 schreef Dizer het volgende:
Alle mensen die nu Examns hebben, Hoe gaat het daarmee??? (nee ik verveel me niet)
BVO, Sven, dunn0w, Tom_Tom- en iedreen waarvan ik het niet weet...?????
Ik ben gewoon benieuwd.
Met mij is alles goed. Ik heb vandaag heel veel leuke dingen gedaan. Ik ben met mama naar de winkel geweest en toen gaf de meneer mij een snoepje. Daar was ik heel blij mee. Nu weet ik niks meer te schrijven. Dag lieve Tomquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heee Svurno.
Ja, alles goed.
Met jou?.
Mijn vrienden willen naar Troy, maar hij lijkt mij niks aan...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Troy had ik al gezien.
Vandaag heb ik Lost in Translation gekeken. Erg okay.
Steeds beter! Nog 5.5 uur rijden en ik heb examenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe gaan de rijlessen?
6 uur 's ochtends?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Steeds beter! Nog 5.5 uur rijden en ik heb examen
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
6 uur 's ochtends?!
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |