Ok top dat zijn er al 2. Zo komen we ergensquote:Op donderdag 13 mei 2004 01:45 schreef psiii het volgende:
als ik kan ben ik ook wel v/d partijErgens in juni lijkt me best...

Alsa je goed naar de topictitle kijkt gaat dit specifiek over het Solse Gat,quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:01 schreef qu63 het volgende:
Kernhem: Het landgoed, de legenden, de energie. Een verslag of Het spook van kasteel Doorwerth zijn ook nog mogelijk iedeen toch??
solse gat is idd wel weer leuk, maar de groep moet niet te groot zijn en ook echt geinteresseerd zijn..

Iteejer begon zelf over spookkastelen enzo hoor. ik speelde daar alleen maar op in..quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:42 schreef yvonne het volgende:
Alsa je goed naar de topictitle kijkt gaat dit specifiek over het Solse Gat,

iddquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Solse gatcheck

Nou je hebt hele oude kastelen de muiderslot bijvoorbeeld, kijk op www.muiderslot.nlquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:36 schreef EggsTC het volgende:
Spookhuizen?
Over welke nederlandse spookhuizen hebben we het hier dan, iteejer?

quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:52 schreef Natalie het volgende:
Jeps, wij komen! Tenminste: wij willen graag komen.
* ToBe & Natalie houden wel van 'mogelijke' enge dingen

Ik houd ToBe's hand gewoon héél stevig vast.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:10 schreef Lynx666 het volgende:
Je bent gezwicht!

Tis nog niet eens zeker of ik wel kom. Vervoer enzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik houd ToBe's hand gewoon héél stevig vast.Stiekem ben ik namelijk best wel een mietje enzo.
En Lynx666, wee je gebeente als je me laat schrikken!

Vervoer is meestal wel te regelen. Maar, mag je niet zonder Ciaro op stap dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 10:12 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil wel mee, maar ligt eraan of Ciaro(me reismaatje inmiddels) mee wil(en dat hangt dus af van de datum), en ligt aan het vervoer

Meestal in het weekend. et is bij dergelijke meets niet de bedoeling om eens gezellig in het bos te gaan lallen, of om anderen ervan te overtuigen dat het allemaal fantasie is, of allemaal juist geen fantasie is. Oftewel, het impliceert wel enige betrokkenheid en affiniteit met het 'het paranormale'. Nou weet ik niet of dat voor Ciaro ook geldt, als hij alleen maar mee zou gaan omdat jij dat wil zonder dat hij het zelf zou willen denk ik niet dat er voor hem iets aan is..quote:Op zondag 16 mei 2004 11:20 schreef -Trinity- het volgende:
Jawel, maar ik wil niet zonder hem meestal
Gaan jullie in een weekend of midden in de week? Int weekend komt sowieso beter uit ivm school bij mij

ja, ikquote:Op zondag 16 mei 2004 11:56 schreef DarkElf het volgende:
zeg iteejer, wonen er mensen in de buurt van mij ?

wil je me ophalen dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
ja, ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |