Any time, anywhere.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
darn betrapt
I hate you.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Any time, anywhere.
Dat zou op zich wel ok zijn.. Twee keer op en neer naar Groningen op 1 dag is een beetje veel van het goedequote:Op woensdag 12 mei 2004 19:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ken niemand in Utrecht nee.
Wel in de buurt opzich, dus ik kan het misschien wel combineren met een heel weekend weg.
Haat en liefde zijn dezelfde emotie, het eerste stelt de ander slechts in daglicht, het laatste word vooral s'nachts bedreven.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
I hate you.
De koelte van de donkere winternacht is inderdaad uitermate geschikt om plannen uit te broeden om iemand die je haat op z'n plek te zetten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Haat en liefde zijn dezelfde emotie, het eerste stelt de ander slechts in daglicht, het laatste word vooral s'nachts bedreven.
:')quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Maar wie komt er nou? Jij of je kloon?
Alsof je wel komt als het in je agenda staatquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
*kick*
Komt hier nog wat van of kan ik het definitief uit mijn agenda schappen?
Meestal wel. Bovendien had jij beloofd mensen in de slotgracht te gooien. Niet gedaan, dus jij bent ook iemand die zijn beloftes niet na komt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:43 schreef Dagonet het volgende:
Alsof je wel komt als het in je agenda staat
Mods, zo inconsequent als de netenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Meestal wel. Bovendien had jij beloofd mensen in de slotgracht te gooien. Niet gedaan, dus jij bent ook iemand die zijn beloftes niet na komt.
En waarom zou diegene dat verdienen? De blanke versie zijn van een arabier is volgens mij al erg genoeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:58 schreef Dagonet het volgende:
Daarbij, degene die ik in de gracht zou gooien lag op dat moment nog languit in z'n bed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |