Hangt er vanaf wat je allemaal doet als je dronken bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:02 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind dat we ASAP weer een nieuwe POL-meet moeten houden.
Waarom, omdat ik het leuk vind dronken te worden bij onbekende mensen die geen rare verhalen kunnen vertellen aan degene bij wie ik een respectabele reputatie heb opgebouwd. En ik het leuk vind nieuwe users eens te zien zoals KlowJow![]()
Wanneer waar hoelaat etc
Ik heb de vorige gemist.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Daar hoef je niet zo kwaad bij te kijken hoor
De vorige keer was er maar 1. En dat was de TS.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef kLowJow het volgende:
Er komen vast veel vrouwen deze keer
Zo lang je achteraf maar niets weet te herinneren.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:47 schreef Silmarwen het volgende:
En wat ik doe als ik dronken ben... Geen id eigenlijk
Ow, maar dan kom ik zeker weten!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:47 schreef Silmarwen het volgende:
Tien tegelijk.. Been there.. done thatquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:47 schreef Silmarwen het volgende:
Ik tel voor 10 KlowJow
Zie je wel dat BSB een relkloon van jou isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:58 schreef kLowJow het volgende:
Tien tegelijk.. Been there.. done that
En jai benne woif?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
Ja uiteraad!
Ik weet alleen niks van politiek, maar kan wel pijpen
Ik weet niets van vrouwen, maar ik kan je wel voor je muil rossen tijdens het pijpen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
Ja uiteraard!
Jij niet he, ondanks je usernamequote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
En jai benne woif?
Vent, mijn username is zo mannelijk, alle vrouwen moeten een teiltje halen als ze mijn naam zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij niet he, ondanks je username
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
Ja uiteraard!
Dat heet al jaren Kopspijkers men!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:35 schreef Sidekick het volgende:
Er moet natuurlijk wel een politieke insteek zijn... Een excuus om te meeten zeg maar.
Volgens mij is er ook al gesproken over het bijwonen van Spijkers met koppen. Dat is tenminste in Utrecht, lekker centraal.
Enfin, dats dan geregeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:36 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik weet niets van vrouwen, maar ik kan je wel voor je muil rossen tijdens het pijpen.![]()
Schat, Monique vind ik zo vrouwelijk lijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vent, mijn username is zo mannelijk, alle vrouwen moeten een teiltje halen als ze mijn naam zien.
PP, dit zijn geen grappenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik kom niet!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat heet al jaren Kopspijkers men!
Kom jij dan ook niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Gezellig!
Tja, dat krijg je met de onz kliek in POLquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat heet al jaren Kopspijkers men!
Ik wil wel dat ze komt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kom jij dan ook niet.
Het zit er wel in ja dat ik niet kom! Gezellig he?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kom jij dan ook niet.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:03 schreef Maerycke het volgende:
Het zit er wel in ja dat ik niet kom! Gezellig he?
Dan ga ik niet. Ik ben trouw aan een meisje waar ik niets mee heb.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:04 schreef Silmarwen het volgende:
Geil neuken op een heuze meet!
Sidekick doe je eme?
Wat zeg nou allemaal weer? Op de meeters?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:04 schreef Silmarwen het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met de onz kliek in POL
Ok, voor deze ene keer.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:04 schreef Silmarwen het volgende:
Sidekick doe je eme?
Kom nou wel of niet? Echte BreEzaH's zijn zeldzaam tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:14 schreef Nouk het volgende:![]()
Het enthousiasme waarmee ik word onthaalt hier spreekt boekdelen
LuVYa ALL!
Eerst ff alle fotoboeken doorspitten, hierna zal de beslissing vallen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kom nou wel of niet? Echte BreEzaH's zijn zeldzaam tegenwoordig.
Klonen zijn niet welkom.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef Nouk het volgende:
Eerst ff alle fotoboeken doorspitten, hierna zal de beslissing vallen.
Wel komen FF, JK, NS, BS, SJ, JW en ST mee, maar dats wel okat he
Moet jij zeggen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Klonen zijn niet welkom.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
Ja leuk, maar volgens de bedenkster van deze meet is het de bedoeling te nueckenquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:18 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet of ik het al verteld had, maar van onze studievereniging ben ik voorzitter van een commisie die een debat gaat organiseren op de dag na prinsjesdag (woensdag 22 september). Waarschijnlijk komt er een bekende (oud) politicus een praatje houden en volgt er daarna een discussie tussen vier a vijf voorzitters van de jongerenpartijen. (JOVD, DWARS, Jonge Fortuynisten etc.) Daarna kan het publiek vragen stellen / in debat gaan met de sprekers. Duurt een middagje en is op de Vrije Universiteit Amsterdam.
Misschien leuk om dat te combineren met een etentje en een borrel?
(of een eerdere meet en dan die daarna)
Wil je zo graag ontmaagd worden kerel?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja leuk, maar volgens de bedenkster van deze meet is het de bedoeling te nuecken![]()
Jij moet wel komen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Godverredomme, moet ik nog haast gaan maken met die meet ook
Je bent een poedel van wereldformaat als je denkt dat BansheeBoy een kloon is.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zie je wel dat BSB een relkloon van jou is
Dan was ik wel terug in de tijd gegaan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:20 schreef Ype het volgende:
Wil je zo graag ontmaagd worden kerel?
Ik zou de komende meet regelen, dus dat komt wel in ordequote:Op woensdag 12 mei 2004 00:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Jij moet wel komen.
Drinken we een Guinness.
KLONEN? De aller allerkewlste users van die Forum man.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Klonen zijn niet welkom.
Om jezelf te pushen eens achter die pc weg te gaan en de wereld te verkennen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dan was ik wel terug in de tijd gegaan.
September is dan misschien iets voor POL meet 4 schoonheidquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:22 schreef Nouk het volgende:
Goed idee Speknek!
Ik zit al op de VU, dan kunnen we ons daarna meteen bezatten in t VU-cafe, dan join ik dan wel
Nee, daar hebben ze die teringmuziek keihard aanstaan. Bovendien is het er te warm.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:22 schreef Nouk het volgende:
Goed idee Speknek!
Ik zit al op de VU, dan kunnen we ons daarna meteen bezatten in t VU-cafe, dan join ik dan wel
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zou de komende meet regelen, dus dat komt wel in orde![]()
Sinds kort ben ik ook met die reis begonnen met verbluffende resultatenquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:23 schreef Ype het volgende:
[..]
Om jezelf te pushen eens achter die pc weg te gaan en de wereld te verkennen?
Die dikkerd draait gewoon Hazes als je erom vraagt, gelijk na het nummer wat dan draait! Het Vu-cafe is gewoon kewlquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze die teringmuziek keihard aanstaan. Bovendien is het er te warm.
Ik ben wel gezellig, maar schoonheid?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
September is dan misschien iets voor POL meet 4 schoonheid
Dat was ik dus.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:22 schreef Nouk het volgende:
Goed idee Speknek!
Heb je voor de eerste keer een meisje een breezah aangeboden?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sinds kort ben ik ook met die reis begonnen met verbluffende resultaten
tja, ik kan ook nooit geloven dat jij geen kloon bent.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:21 schreef Bela het volgende:
hahaahaha
Oww okayquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat was ik dus.
Teringcookies en kutmozilla enzo.
Wat doe je dan? En welk jaar?
HAZESquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die dikkerd draait gewoon Hazes als je erom vraagt, gelijk na het nummer wat dan draait! Het Vu-cafe is gewoon kewl
Zal ik maar weer een psychologieboek meenemen dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef sizzler het volgende:
eerste meet: 0 vrouwen
tweede meet: 1 vrouw
derde meet: 10 vrouwen ????![]()
Volgens het binaire stelsel is dat het logische volgende aantal.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef sizzler het volgende:
eerste meet: 0 vrouwen
tweede meet: 1 vrouw
derde meet: 10 vrouwen ????![]()
Bedrijfskunde, derde jaars.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oww okay
Uhm ik doe Communicatiewetenschap en Engels..
Eerste jaar allebei, niet echt boeiend eigenlijk. Volgend jaar ga ik misschien Informatiekunde doen
En jij?
Nee, dat was een paar minuten geleden hier op dit forum.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Heb je voor de eerste keer een meisje een breezah aangeboden?
Nee, de viva.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:28 schreef Ype het volgende:
[..]
Zal ik maar weer een psychologieboek meenemen dan?
In de kroeg met een wijntje is dat gewoon gezellig.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
HAZES![]()
![]()
Ga studeren of ga klonen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, de viva.
ow, wacht, geen denigerende opmerkingen maken sizzler
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:26 schreef sizzler het volgende:
Ow wat geinig! Dat je niet eens politicologie doet danquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bedrijfskunde, derde jaars.
Ik heb nu een hele hoogstaande van een Amerikaanse psycholoog over de werking van de hersentjes.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, de viva.
ow, wacht, geen denigerende opmerkingen maken sizzler
Gewone niet-nerds hebben zoiets niet nodigquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb nu een hele hoogstaande van een Amerikaanse psycholoog over de werking van de hersentjes.
Kan ik jullie leren hoe de vrouwenhersentjes te bespelen.
hoiquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Gewone niet-nerds hebben zoiets niet nodig
Jij bent er toch?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Gewone niet-nerds hebben zoiets niet nodig
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Nouk het volgende:
Hier posten staat echt boeiend in m'n postgeschiedenis
Dat is natuurlijk altijd leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:18 schreef speknek het volgende:
Sizzler:
Ik weet niet of ik het al verteld had, maar van onze studievereniging ben ik voorzitter van een commisie die een debat gaat organiseren op de dag na prinsjesdag (woensdag 22 september). Waarschijnlijk komt er een bekende (oud) politicus een praatje houden en volgt er daarna een discussie tussen vier a vijf voorzitters van de jongerenpartijen. (JOVD, DWARS, Jonge Fortuynisten etc.) Daarna kan het publiek vragen stellen / in debat gaan met de sprekers. Duurt een middagje en is op de Vrije Universiteit Amsterdam.
Misschien leuk om dat te combineren met een etentje en een borrel?
(of een eerdere meet en dan die daarna)
Oh god, oh god, dus ooit zal ik net zo worden als jij?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ooit was ik ook zo.
Ooit.....
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh god, oh god, dus ooit zal ik net zo worden als jij?
Je moet oppassen dat je niet vaker in POL post dan in ONZquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Nouk het volgende:
Ik kom niet in linkse steden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar kan de meet niet gewoon in Groningen eigenlijk?
Wij hebben vindicat en albertus.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik kom niet in linkse steden.
Ik ben voor Amsterdam, mocht dit niet mogelijk zijn, prefereer ik Utrecht.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Hmmmm, op een zaterdag is mijn ov niet geldig.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, ik probeer utrecht voor de eerst volgende, lekker centraal voor iedereen. En op een zaterdag.
Ja idd, dan is het echt gedaan met je.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je moet oppassen dat je niet vaker in POL post dan in ONZ![]()
Helemaal mee eens Ype.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Hmmmm, op een zaterdag is mijn ov niet geldig.
En zo'n ticket is behoorlijk duur.
Het word dus zaterdag in Utrecht.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Hmmmm, op een zaterdag is mijn ov niet geldig.
En zo'n ticket is behoorlijk duur.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het word dus zaterdag in Utrecht.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het word dus zaterdag in Utrecht.
Dan moet je wel komen...quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd leuk.
Als je dat geloof al niet gevonden wordt, wie zal er dan nog behouden blijven?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
tja, ik kan ook nooit geloven dat jij geen kloon bent.
Sptember is wel ver weg ja. Als je ergens in juni eentje weet te regelen, dan zou het top zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, ik probeer utrecht voor de eerst volgende, lekker centraal voor iedereen. En op een zaterdag.
Nâh, je zit hier in een SC-topicquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Nouk het volgende:
Sunchaser?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:47 schreef Bela het volgende:
[..]
Nâh, je zit hier in een SC-topic![]()
Utrecht ook ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:54 schreef Silmarwen het volgende:
zaterdag is een no go
Hoe verder van Amsterdam, hoe kariger de opkomst?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Voordat ik het geluk stukprik van enkele mensen die denken dat dit een SC topic is, maar we hebben een meet te organiseren hoor. ....
Ik doe mijn best bacoboy.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Voordat ik het geluk stukprik van enkele mensen die denken dat dit een SC topic is, maar we hebben een meet te organiseren hoor. ....
Try harder next time.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:57 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik doe mijn best bacoboy.
Sunny?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:47 schreef Bela het volgende:
[..]
Nâh, je zit hier in een SC-topic![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:15 schreef Silmarwen het volgende:
Zaterdag verzamel ik geld in voor de stichting villa joep tegen neuroblatoom kinderkanker dus ja het is een no go
Speculaties... ik ben die ik ben.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:59 schreef sjun het volgende:
[..]
Sunny?
Of zou Danny niks te doen hebben?![]()
We zullen aan je denkenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:43 schreef Bela het volgende:
[..]
Speculaties... ik ben die ik ben. [afbeelding]
Ik kom niet naar Utrecht. Gelukkig had ik hier toch nog nauwelijks kennissen. [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:39 schreef Nouk het volgende:
Ik ga slapen, truste nieuwe vrienden![]()
.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
We zullen aan je denken![]()
Kijk dan valt er over na te denkenquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Boeiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:35 schreef Sidekick het volgende:
Er moet natuurlijk wel een politieke insteek zijn... Een excuus om te meeten zeg maar.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Boeie
Een POL SC meet? En dan in de kroeg verder ouwehoeren?
*Meldt
Elke zaterdagquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:15 schreef Silmarwen het volgende:
Zaterdag verzamel ik geld in voor de stichting villa joep tegen neuroblatoom kinderkanker dus ja het is een no go
Als Utrecht te ver voor je is kom ik je wel ff halen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Tof, gaan we dan met de auto?quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als Utrecht te ver voor je is kom ik je wel ff halen hoor
Als het in het weekend is welquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Tof, gaan we dan met de auto?
Maar dan mag jij niet drinken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als het in het weekend is wel
hmm... zit wat in...quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar dan mag jij niet drinken.
Maar dan heb ik dat probleem met die ov dus weer.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
hmm... zit wat in...
We kunnen natuurlijk de auto ff dumpen en dan met de trein gaan
Hallo dit gaat over de meet ja kut modquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:27 schreef Dagonet het volgende:
Oi, voeg elkaar eens toe op MSN of ga eens in #pol rondhangen?
He, wees eens lief tegen die achterlijke mongool zeg.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hallo dit gaat over de meet ja kut mod
Ja, en wanneer is die meet dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hallo dit gaat over de meet ja kut mod
Binnen 2 maandenquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, en wanneer is die meet dan?
Dan moeten we een slaapplaats in Utrecht versieren..quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dat probleem met die ov dus weer.
Je mag warhoofden niet beledigen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:31 schreef Ype het volgende:
[..]
He, wees eens lief tegen die achterlijke mongool zeg.
Dat belooft een heel duur geintje te worden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dan moeten we een slaapplaats in Utrecht versieren..
Oh.. en je moet natuurlijk weer terug naar Groningen ook
Ken je geen leuke studentinnetjes in utrecht dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat belooft een heel duur geintje te worden.
zegt meneer die zich verslaapt op een meet dagquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je mag warhoofden niet beledigen.
Zei de mevrouw die pas dronken durfde te worden nadat ik was vertrokken op de POL meet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
zegt meneer die zich verslaapt op een meet dag
Ik ken niemand in Utrecht nee.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ken je geen leuke studentinnetjes in utrecht dan?
Misschien een vereniging met een dependance aldaar?
Ik was niet dronkenquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zei de mevrouw die pas dronken durfde te worden nadat ik was vertrokken op de POL meet.
Jaja, dat zeg je omdat ik dat toch niet heb kunnen controleren.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was niet dronken
enkel lichtelijk aangeschoten
darn betraptquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Jaja, dat zeg je omdat ik dat toch niet heb kunnen controleren.
Any time, anywhere.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
darn betrapt
I hate you.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Any time, anywhere.
Dat zou op zich wel ok zijn.. Twee keer op en neer naar Groningen op 1 dag is een beetje veel van het goedequote:Op woensdag 12 mei 2004 19:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ken niemand in Utrecht nee.
Wel in de buurt opzich, dus ik kan het misschien wel combineren met een heel weekend weg.
Haat en liefde zijn dezelfde emotie, het eerste stelt de ander slechts in daglicht, het laatste word vooral s'nachts bedreven.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
I hate you.
De koelte van de donkere winternacht is inderdaad uitermate geschikt om plannen uit te broeden om iemand die je haat op z'n plek te zetten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Haat en liefde zijn dezelfde emotie, het eerste stelt de ander slechts in daglicht, het laatste word vooral s'nachts bedreven.
:')quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Maar wie komt er nou? Jij of je kloon?
Alsof je wel komt als het in je agenda staatquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
*kick*
Komt hier nog wat van of kan ik het definitief uit mijn agenda schappen?
Meestal wel. Bovendien had jij beloofd mensen in de slotgracht te gooien. Niet gedaan, dus jij bent ook iemand die zijn beloftes niet na komt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:43 schreef Dagonet het volgende:
Alsof je wel komt als het in je agenda staat
Mods, zo inconsequent als de netenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Meestal wel. Bovendien had jij beloofd mensen in de slotgracht te gooien. Niet gedaan, dus jij bent ook iemand die zijn beloftes niet na komt.
En waarom zou diegene dat verdienen? De blanke versie zijn van een arabier is volgens mij al erg genoeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:58 schreef Dagonet het volgende:
Daarbij, degene die ik in de gracht zou gooien lag op dat moment nog languit in z'n bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |