Ik heb 't niet zien bewegen, maar kom op he, ik heb MP op de cube gezien en het ziet er in actie al scherper, mooier, met veel meer kleuren, veel minder jags en veel meer polygonen uit dan de stille pre-gefabriceerde screens hier. En dan begin je te zeiken over bumpmapping en tearing, en weet ik waar je normaal wel op let als het geen labeltje heeft waar Nintendo op staat. Het ziet er allemaal echt goed uit, ik ben onder de indruk van de graphics, maar wat jij hier tentoonspreidt is bijna lachwekkend. Maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je het in beweging gezien? Je kunt het niet onderschijten! En 60fps! als je dat een keer haalt op een Xbox eet ik me Gamecube op![]()
Denk het welquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:16 schreef RaymanNL het volgende:
Ubisoft: Rayman
word die ook nog op deze E3 laten zien?
Mooi geformuleerdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb 't niet zien bewegen, maar kom op he, ik heb MP op de cube gezien en het ziet er in actie al scherper, mooier, met veel meer kleuren, veel minder jags en veel meer polygonen uit dan de stille pre-gefabriceerde screens hier. En dan begin je te zeiken over bumpmapping en tearing, en weet ik waar je normaal wel op let als het geen labeltje heeft waar Nintendo op staat. Het ziet er allemaal echt goed uit, ik ben onder de indruk van de graphics, maar wat jij hier tentoonspreidt is bijna lachwekkend. Maar dat wisten we al.
Voor een handheld baanbrekend, voor een console outdated. Niks meer, niks minder.
Onderschijtenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je het in beweging gezien? Je kunt het niet onderschijten! En 60fps! als je dat een keer haalt op een Xbox eet ik me Gamecube op![]()
Dat dacht ik ook, de NDS is tot VEEL meer instaat dan ik OOIT had durven dromenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:19 schreef Lexie het volgende:
[..]
Onderschijten.
Maar ook ik dacht even dat ze gewoon een gamecubefilmpje lieten zien.
alleen een beetje pessimistisch, maar ja, dat is twiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mooi geformuleerd.
ja, waar blijft ie?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:26 schreef TC03 het volgende:
GameCube topic 88, anyone?.
Mario Kartquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Here is the full list of first party Nintendo DS titles on hand at E3:
Animal Crossing DS
Mario Kart DS
Metroid Prime: Hunters
NEW Super Mario Bros.
PictoChat
Super Mario 64X4
WarioWare Inc. DS
Herhaal het daar dadelijk dan maar effe, volgens mij willen meer mensen dat wel horenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:28 schreef twi het volgende:
Geen idee, ik had 'r willen zeggen: Legend of Zelda will buy me a GameCube, maarja...dan maar hier
Dit zijn nou eenmaal de games die we willen spelen, daarom houden we van NIntendo. En elke keer wordt er weer genoeg veranderd dat het leuk houdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:33 schreef twi het volgende:
Overigens, wil ik hier de BMH wel spelen door tegen de mensen met een NGC en/of N64 te zeggen: kunnen jullie al die first party games voor de DS niet onderhand gewoon dromen? Nu de technische details en screens bekend zijn, en allemaal heel mooi zijn, valt mij in het lijstje op dat al die games al gewoon op de markt zijn voor andere consoles. Wat mij betreft hadden ze er best wat echt nieuwe games tussen mogen stoppen.
Zal 'm trouwens in 2005 wel halen voor m'n moeder, die is tegen die tijd wel weer toe aan een nieuwe handheld.
Weet nie hoe je met WiFi in de trein wil gamen, maar dat gaat niet lukken. Het is geen GSM die overal bereikbaar is, je moet wel in de straal van een accesspoint zitten. Maar wel tof als je in de tuin zit dat je gewoon over het internet kan spelen tegen een random japannerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:59 schreef Tain het volgende:
alleen jammer dat als je onderweg in de trein wil Wi-Fi'en dat het je dan geld kost...
maar voor de rest puik ding
2-player ad-hoc?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef TAG-Speedy het volgende:
[..]
Weet nie hoe je met WiFi in de trein wil gamen, maar dat gaat niet lukken. Het is geen GSM die overal bereikbaar is, je moet wel in de straal van een accesspoint zitten. Maar wel tof als je in de tuin zit dat je gewoon over het internet kan spelen tegen een random japanner
Laat ik het zo zeggen: Als ik Viewtiful Joe, Mario Kart, Metroid Prime, Mario 64 e.d. in de kast had staan, zou ik voorlopig even de kat uit de boom kijken wat de third party ontwikkelaars zullen gaan doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zijn nou eenmaal de games die we willen spelen, daarom houden we van NIntendo. En elke keer wordt er weer genoeg veranderd dat het leuk houd
Anders dan met alle shooters en racers op de Xbox
Rechts pictochat tochquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Slomy het volgende:
[afbeelding]
Links Mario Kart en rechts een agenda functie
Maar het valt allemaal wel mee, ook met de GBA. Ik heb maar één remake op de GBA: Zelda LTTP, omdat ik die nog niet gespeeld had. De rest is allemaal gewoon nieuwquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Als ik Viewtiful Joe, Mario Kart, Metroid Prime, Mario 64 e.d. in de kast had staan, zou ik voorlopig even de kat uit de boom kijken wat de third party ontwikkelaars zullen gaan doen.
Maargoed, dat argument had ik eigenlijk ook bij de GBA als je je dat kunt herinneren
kortom Nintendoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:29 schreef taart het volgende:
[..]
Mario Kart![]()
Metoid Prime![]()
Super Mario Bros.![]()
Niet iedereen is bliebliequote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef blieblie het volgende:
Wat moet je met een agendafunctie in je Gameboy.
Ik heb al 4 digitale agenda's bij me. (Die ik toch niet gebruik).
Die heeft Sony nog niet gepresenteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef P8R het volgende:
En als ik het net goed zag meldt nu.nl alleen over de DS (nou ja... volgens hun de nieuwe gameboy, maar dat doet er nu even niet toe...) en ik zie niets over de PSP!
Geen idee nogquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef twi het volgende:
Trouwens, om nog door te gaan in die BMH mode. De map op het tweede scherm in MP kan ik begrijpen, maar die in Mario 64 is vrij nutteloos, of ligt dat aan mij?
Dat moeten we nog zienquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef twi het volgende:
Trouwens, om nog door te gaan in die BMH mode. De map op het tweede scherm in MP kan ik begrijpen, maar die in Mario 64 is vrij nutteloos, of ligt dat aan mij?
wat maakt het uit...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef twi het volgende:
quote:While the units we tried were obviously playable, Nintendo reps noted that the design wasn't quite final as yet and would likely still undergo a few cosmetic tweaks--perhaps even a name change--before the device ships this fall.
Lijkt mij niet. Het zijn natuurlijk kleine schermpjes dus kun je op het bovenste scherm de race (en positie/wapens )laten zien en op het onderste scherm de kaart, tijd en eventueel wapens. Komt de speelbaarheid een stuk ten goede denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef twi het volgende:
Gamespot ook! maar dan op normale snelheid!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:30 schreef kipknots het volgende:
IGN heeft al een hands-on van de DS online!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:30 schreef kipknots het volgende:
dat ziet er supertjeprima uitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:30 schreef kipknots het volgende:
ohnee, supertjeprimaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:40 schreef capibar het volgende:
[..]
dat ziet er supertjeprima uit![]()
het wás maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ohnee, supertjeprima![]()
begin niet hé
bouw er gelijk een tv en een bubbelbad in, hoef ik dat ook niet meer mee te slepen...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom bouwen ze dr geen telefoon in? dan hoef ik die ook niet meer apart mee te slepen!
jij dus ook die KLB topic gelezenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:42 schreef capibar het volgende:
[..]
het wás maar een grapje hoor![]()
Dan koop je toch een NGagequote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom bouwen ze dr geen telefoon in? dan hoef ik die ook niet meer apart mee te slepen!
En Pda functiesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |