oh.. was het...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Ze was geen kannibaal.
Nee, het was rijst in zoetzure saus.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
oh.. was het...ze
Niet eens tjsa-sjoe ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:44 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, het was rijst in zoetzure saus.
Psychologie.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:44 schreef Tuana het volgende:
Ik ga maar weer eens achter de pschychologie boeken duiken... eens kijken of ik meer van politieke leiders en hun manier van handelen zal snappen.
Tot later
Gelukkig maar, anders was het natuurlijk nooit (meer) goed gekomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:44 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, het was rijst in zoetzure saus.
Succesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:44 schreef Tuana het volgende:
Ik ga maar weer eens achter de pschychologie boeken duiken... eens kijken of ik meer van politieke leiders en hun manier van handelen zal snappen.
Tot later
Geen idee wat het is, maar er was wel vegetarische shoarma.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet eens tjsa-sjoe ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was het natuurlijk nooit (meer) goed gekomen.
Een flink van de Amerikanen ook niet. Ik had het dus over de regeringen. Niet ieder bevriend land dus is automatisch meegegaan en ook de bevolking was doorgaans niet te spreken, maar toch deden ze het. Als de bevolking anti-bush is zouden de overheden van die landen dus ook anti-bush zijn? Saddam heeft resolutie 1441 niet kunnen beantwoorden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders en Britten zijn doorgaans erg positief over Bush
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar komt de naam Uncle Sam eigenlijk vandaan? Zeker van Samuel. Zio-industrie.
http://xroads.virginia.edu/~CAP/SAM/sam.htmquote:Uncle Sam is the culmination of a tradition of representative male icons in America which can be traced well back into colonial times. The actual figure of Uncle Sam, however, dates from the War of 1812. The setting was ripe for a figure such as Sam at that point. Previous icons had been geographically specific, centering most often on the New England area. The War of 1812 sparked a renewed interest in national identity which had faded since the revolutionary war.
Daarom is het ook een klowjowquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Ikkevinnejounieliev.
Het is heerlijk rood Chinees vlees. Ik gebruikte hier de phonetische spelling.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar er was wel vegetarische shoarma.
Maar de NAAM ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
http://xroads.virginia.edu/~CAP/SAM/sam.htm
ik gaf je toch die linkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar de NAAM ?
Ben jij D66er? Ik had het ook kunnen weten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
damn ik ben ook ALTIJD de lul!
Ja probeer je maar gelijk een slachtofferrol aan te meten hoor! Twijfelende boomknuffelaar!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
damn ik ben ook ALTIJD de lul!
Ja echt wel. Als hier een misstand is wordt er tenminste alleen maar geschreeuwd dat er maar hoofden afgehakt moeten worden enzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
Video toont onthoofding van Amerikaan
Tja,
Toont maar weer eens aan dat de westerse manier van leven en oorlogvoeren superieur is aan de van die varkens in het M-O.
Ik twijvel ook altijd, zal ik nou een berk of een plantaan knuffelen, ik kom er nooit echt uit. Pas na een biertje of 5 beslis ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja probeer je maar gelijk een slachtofferrol aan te meten hoor! Twijfelende boomknuffelaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |