quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Slar heeft net zo veel geduld als jij
Ow ja joh?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:07 schreef Troel het volgende:
Slar, ik wil je er even op wijzen dat je weer eens te laat was![]()
Mooi zwart is niet lelijkquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
vind het trouwens niet eens een heel mooie foto...
Meestal houd ik die gesprekken een stuk korter dan het gemiddelde telefoongesprek met jouquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:11 schreef Troel het volgende:
krijg je misschien ooit wel een Troel aan de lijn die je vragen gaat stellen!
Mwah, die aanbiedingsdingen houd ik altijd wel kort, ik heb geen interesse in een krant en ik heb geen hypotheek nodig op mijn huurhuis en een creditcard lijkt me niet verstandig. Als het een beetje een fatsoenlijk onderzoek is van het Nipo, dan werk ik altijd wel mee. Je weet dan tenminste dat er een fatsoenlijk bureau achter zit enzo. En soms zitten er echt wel leuke mensen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:16 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Meestal houd ik die gesprekken een stuk korter dan het gemiddelde telefoongesprek met jou
Kranten doe ik online, hypotheek binnenkort en creditcard heb ik al. Nog erger is dat ze mij (20 jaar) bellen of mijn pensioen wel goed geregeld isquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, die aanbiedingsdingen houd ik altijd wel kort, ik heb geen interesse in een krant en ik heb geen hypotheek nodig op mijn huurhuis en een creditcard lijkt me niet verstandig.
Owja, pensioen doet het ook goed. En beveiliging van je huis is ook altijd erg leuk...quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:23 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Kranten doe ik online, hypotheek binnenkort en creditcard heb ik al. Nog erger is dat ze mij (20 jaar) bellen of mijn pensioen wel goed geregeld is
Het vervelende van nieuwe portemonnees kopen is dat je daarna nooit meer geld hebt om erin te stoppenquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:35 schreef SHERMAN het volgende:Ik heb net eindelijk een nieuwe portomonnee gekocht
En ik heb me boek uit gelezen
hahahhaquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Het vervelende van nieuwe portemonnees kopen is dat je daarna nooit meer geld hebt om erin te stoppen
KUT. Staat dat er in? Waar dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ik weet nu je IP! 192.168.0.5
Welkom terug!quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ben dr weer
Ik dank uquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Welkom terug!
Even mijn tooltjes pakken hoor!!!11quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
KUT. Staat dat er in? Waar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |