neequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef Posdnous het volgende:
Is er uberhaupt iemand die het met mij eens is?
Ik eet nooit in een snackbar dus daar kan ik niet over oordelen, maar als ik in een shoarmatent zit komen ze de rotzooi gewoon bij mij ophalen hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:26 schreef ivetje het volgende:
nee, je bent gewoon associaal...als je in de snackbar eet ruim je het toch ook zelf op!! Nou, de mac is een grote snackbar. En zoveel moeite is het niet. Je bent gewoon onbeschoft.
Als jij er een bordje bij zet met de vraag of iedereen zijn bord en bestek enz daar even weg wil gooien zal niemand daar moeilijk over doen. Maar goed, als jij de mac vergelijkt met een van der valk restaurant ben je volgens mij toch al ver heenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:26 schreef Posdnous het volgende:
Dus als ik in mijn Van der Valk restaurantje overal prullebakken neerzet, flikkert iedereen daar zijn rotzooi wel in?
Dat is dan wel geaccepteerd?
En dat geloof jij?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als jij er een bordje bij zet met de vraag of iedereen zijn bord en bestek enz daar even weg wil gooien zal niemand daar moeilijk over doen.
waarschijnlijk omdat dat stenen borden zijn en je er bestek bij hebt. Dat kan je niet in de vuilnisbak gooien, en je mag als klant niet in de keuken komenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik eet nooit in een snackbar dus daar kan ik niet over oordelen, maar als ik in een shoarmatent zit komen ze de rotzooi gewoon bij mij ophalen hoor.
en op de rest van wat ik zei reageer je maar niet, omdat je nu zelf inziet dat er een verschil zit tussen de mac en een restaurant ??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En dat geloof jij?
In een restaurant breng je je borden toch ook niet naar de keuken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe zou jij het vinden als je aan een tafeltje moet zitten met andermans takke zooi en half gekauwde hamburgers erop
bah
je hebt gewoon even je zooi op te ruimen, kleine moeite.
Helmaal mee eens, maar het is niet aan mij, maar aan de uitbater van de Mac om te zorgen dat mensen daar fatsoenlijk kunnen zitten lijkt me.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe zou jij het vinden als je aan een tafeltje moet zitten met andermans takke zooi en half gekauwde hamburgers erop
bah
je hebt gewoon even je zooi op te ruimen, kleine moeite.
breng jij bij de mac je rotzooi dan wel naar de keuken ??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In een restaurant breng je je borden toch ook niet naar de keuken?
Toch wel. Hij heeft een punt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:25 schreef RobinhoX het volgende:
nee![]()
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
en op de rest van wat ik zei reageer je maar niet, omdat je nu zelf inziet dat er een verschil zit tussen de mac en een restaurant ??
Overigens doen ze het soms wel en soms niet dus daar is ook geen pijl op te trekken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
en in de mc donalds is er geen standaard personeel dat tafeltjes komt opruimen
Ze hebben toch personeel. Je betaalt er enoeg voor je eten. De nieuwe salade: E 4,50, das 10 gulden voor een beetje sla met wat kipreepjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
breng jij bij de mac je rotzooi dan wel naar de keuken ??
in de mac hoef je ook geen 25 minuten op je voer te wachtenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In een restaurant breng je je borden toch ook niet naar de keuken?
Eet je weleens in de V&D eigenlijk? of in de stationsrestauraties?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hebben toch personeel. Je betaalt er enoeg voor je eten. De nieuwe salade: E 4,50, das 10 gulden voor een beetje sla met wat kipreepjes.
Dat maak je imho niet goed door je zooi daar maar te laten liggen. Als je iets te duur vind, koop je het gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hebben toch personeel. Je betaalt er enoeg voor je eten. De nieuwe salade: E 4,50, das 10 gulden voor een beetje sla met wat kipreepjes.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:35 schreef kooba het volgende:
Fuck you, ik ruim niks op, daar betaal ik voor om het niet zelf te doen.
IMO zit zoiets bij de prijs in
Heb je die rijen wel eens gezien. 10 man achter de counter en je bent aps na 15 minuten aan de beurt. Komen ze 10 min later je bestelling brengen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:35 schreef Roönaän het volgende:
[..]
in de mac hoef je ook geen 25 minuten op je voer te wachten
by default? not.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je die rijen wel eens gezien. 10 man achter de counter en je bent aps na 15 minuten aan de beurt. Komen ze 10 min later je bestelling brengen.
En waar staat deze regel?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:35 schreef Rickman_ het volgende:
Je moet het zelf halen, dus je moet het zelf ook weer wegbrengen. Er is geen tafelbediening bij de Mac, dus zelf opruimen.
4,50 voor een (naar wat ik gezien heb vrij grote bak) salade vind ik niet duur als je het vergelijkt met een echt restaurant hoor. Daar betaal je zo 8 euro voor een salade. En als je het te duur vind ga je toch gewoon ergens anders eten. Ze vragen netjes of je het zelf op wil ruimen...wil je dat niet, kom er dan niet!! Jij vind het toch ook fijn als andere mensen zich aan de regels houden en als jij weer aan een schoon tafeltje kan zitten?? Houdt gewoon wat rekening met de medemens...is dat tegenwoordig al teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:26 schreef ivetje het volgende:
nee, je bent gewoon associaal...als je in de snackbar eet ruim je het toch ook zelf op!! Nou, de mac is een grote snackbar. En zoveel moeite is het niet. Je bent gewoon onbeschoft.
Nogmaals, het is geen regel. Ze hebben gewoon 'thank you' op vuilnisbakken gezet in de hoop dat mensen het dan allemaal zelf er in flikkeren. En dat schijnt te werken. Scheelt waarschijnlijk veel aan de tijd van het personeel, dus geld.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
4,50 voor een (naar wat ik gezien heb vrij grote bak) salade vind ik niet duur als je het vergelijkt met een echt restaurant hoor. Daar betaal je zo 8 euro voor een salade. En als je het te duur vind ga je toch gewoon ergens anders eten. Ze vragen netjes of je het zelf op wil ruimen...wil je dat niet, kom er dan niet!! Jij vind het toch ook fijn als andere mensen zich aan de regels houden en als jij weer aan een schoon tafeltje kan zitten?? Houdt gewoon wat rekening met de medemens...is dat tegenwoordig al teveel gevraagd?
Kijk eens naar het prijsverschil tussen een friettent en een Burger King.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:38 schreef yohan.nl het volgende:
Hallo hey, kijk es naar et prijsverschil tussen een 4-sterren resto en een Burger King.
Aso
meelopertquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:40 schreef Tijn het volgende:
Hmm... volgens mij zitten er toffere mensen in het niet-opruimen-standpunt. Ik denk dat ik ff switch.
Euhm..laat dat verschil eens zien dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kijk eens naar het prijsverschil tussen een friettent en een Burger King.
Ga je toch lekker daar heenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, en ik ruim altijd op, maar ik doe het niet meer. Tis niet eens fastfood daar, zolang of het duurt. En het is veel te duur, dus als ik er al eet ga ik niet zelf opruimen. Ook goed voor de werkgelegenheid dus ik gooi mijn principes omquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:35 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Eet je weleens in de V&D eigenlijk? of in de stationsrestauraties?
als je daar genoeg betaalt kauwen ze het volgens mij nog voor je voor ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:42 schreef heiden6 het volgende:
McDonalds is geen restaurant, je koopt er wat te eten. Er staan vuilnisbakken en iedereen haalt zelf zijn eten aan de balie. Het spreekt dus voor zich dat je je afval na afloop zelf wegmietert. Als je dat niet doet ben je dus asociaal bezig, je wilt gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ga maar naar de Van der Valk zou ik zeggen, daar komen ze alles netjes ophalen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:43 schreef schatje het volgende:
Wat een viespeuk is de T.S.![]()
![]()
.
Stel je niet aan en ruim gewoon je eigen zooi op.
Misschien in jouw optiek. Ik zal daar dan wat traditioneler in zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:41 schreef 2cv het volgende:
Zo werkt het. Basta.
Als jij der zou werken voor dat geld zou je ook niet gaan opruimen schijnlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik laat het spul ook regelmatig staan, vooral als ik zie dat de prullenbak (bijna) vol is of als het niet druk is, dan mag het personeel wmb best iets extra's doen.
Joh, neem dan gewoon iets uit de frituurpan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Laat me raden: 'het is zo'n kleine moeite?'quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:44 schreef ROG het volgende:
Ruim je troep gewoon op als je bij de Mac bent, je geeft er toch ook geen fooi? Mafkees..
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Joh, neem dan gewoon iets uit de frituurpan.
Krenterig gedoe![]()
![]()
.
mja blijkbaar niet dusquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Laat me raden: 'het is zo'n kleine moeite?'
Omdat er genoeg mensen zijn die het fatsoen hebben om het gewoon op te ruimen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen: volgens mij weten zij maar al te goed dat het nergens op slaat en durven ze het er daarom niet expliciet bij te zetten. Als het zo normaal is, waarom maken ze daar dan geen huisregel van?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:45 schreef Roscoo het volgende:
Je bent gewoon een asosiale hufter. Als je in mijn tent zo zitten drukte ik je met je harses in de zooi die je hebt achter gelaten.
Das ook iets om over na te denken: je vindt het (schijnbaar) prima om je eigen eten aan een balie af te halen, maar als je het op moet ruimen wil je dat niet omdat je dan plotseling principes hebt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:42 schreef heiden6 het volgende:
McDonalds is geen restaurant, je koopt er wat te eten. Er staan vuilnisbakken en iedereen haalt zelf zijn eten aan de balie. Het spreekt dus voor zich dat je je afval na afloop zelf wegmietert. Als je dat niet doet ben je dus asociaal bezig, je wilt gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ga maar naar de Van der Valk zou ik zeggen, daar komen ze alles netjes ophalen.
Doet niets af aan het feit dat je een ordinaire boer bentquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik begon niet met deze vergelijking.
mja.. ga dan ook gewoon daarheen.....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ruim 't zelf wel op (ik loop er toch langs) maar ik ben 't wel met de TS eens eigenlijk. Waarom zouden we het moeten doen? Voor een beetje eten ben je al zo 10 euro kwijt.. dan kan je net zo goed naar een pizzaria toe gaan, daar hoef je tenminste niets op te ruimen.
Als het zo'n probleem is dan GA je toch gewoon naar die pizzeriaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ruim 't zelf wel op (ik loop er toch langs) maar ik ben 't wel met de TS eens eigenlijk. Waarom zouden we het moeten doen? Voor een beetje eten ben je al zo 10 euro kwijt.. dan kan je net zo goed naar een pizzaria toe gaan, daar hoef je tenminste niets op te ruimen.
Tis gewoon een beetje triest dat opruimen iets is wat blijkbaar niet uit jezelf komt en waar je moeite mee hebt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:47 schreef Posdnous het volgende:
Het maakt wel een hoop los zie ik al![]()
Nou, niet miepen dan en in het vervolg naar een pizzaria gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
HEt is een principe-kwestie schatjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:43 schreef schatje het volgende:
Wat een viespeuk is de T.S.![]()
![]()
.
Stel je niet aan en ruim gewoon je eigen zooi op.
Precies.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:47 schreef Roönaän het volgende:
[..]
mja.. ga dan ook gewoon daarheen.....
Ja, je staat aardig voor lul.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:47 schreef Posdnous het volgende:
Het maakt wel een hoop los zie ik al![]()
Owja?? Helemaal niet, bij macdonalds niet...probleem opgelost. Macdonalds is dus een uitzondering op die blijkbaar zelfbedachte regel van je die volgens jou voor elke horeca-zaak op de wereld geldtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als ik in een horeca-gelegenheid kom betaal ik en krijg daarvoor een bepaalde service. Dat is in de hele wereld zo, in elke horeca-branche en elk restaurant, cafe, broodjeszaak, wat dan ook.
Ach hou toch op, de volgende keer staat knulleke boerke weer in de rij voor een Big Mac menu.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:48 schreef kooba het volgende:
[..]
HEt is een principe-kwestie schatje
was dat maar waarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef _-Xanti-_ het volgende:
tjonge, aso, onbeschoft, smeerlap en wat ik niet wat voor termen ik hier al niet tegen kom.
toch niks aan de hand als je het laat staan? even later komt er gewoon een 16 jarige "Mc Donalds Certified Employee", tegen hongerloon even het spul van je in de afval bak deponeren. probleem opgelost.
Ik maak het regelmatig mee dat je aan een tafeltje gaat zitten waar nog allemaal pleuriszooi op ligt en om eerlijk te zijn erger ik me daar helemaal dood aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef _-Xanti-_ het volgende:
toch niks aan de hand als je het laat staan? even later komt er gewoon een 16 jarige "Mc Donalds Certified Employee", tegen hongerloon even het spul van je in de afval bak deponeren. probleem opgelost.
Ik denk dat als je dwars door die deur naar buiten loopt dat je daar meer gezeik mee krijgt dan dat je je zooi laat liggenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef Marczilla het volgende:
Zit ook een deur in de Mac........................je kan hem ook gewoon niet open doen.
Hup meteen van het gezeik af.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:52 schreef okkie-man het volgende:
Laatst zat ik in de mac en toen lieten de mensen die schuin voor mij zaten ook hun rotzooi liggen. De mensen die er toen gingen zitten gooide de rotzooi zo op de grond en gingen daarna hun eten opeten
TopicStarter niet, die laat z'n zooi staan en is van mening dat iedereen dat zou moeten doenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik maak het regelmatig mee dat je aan een tafeltje gaat zitten waar nog allemaal pleuriszooi op ligt en om eerlijk te zijn erger ik me daar helemaal dood aan.
Mja.. daar schijnen ze dus als medewerkers blijkbaar genoegen mee te nemen... ieder zijn keuzes..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef _-Xanti-_ het volgende:
tegen hongerloon
Dat is de fout van het McDonaldspersoneel, de luie apen, die moeten sneller opruimen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik maak het regelmatig mee dat je aan een tafeltje gaat zitten waar nog allemaal pleuriszooi op ligt en om eerlijk te zijn erger ik me daar helemaal dood aan.
Zo gaat dat gewoon bij de Mac, hoort erbij...daarom is het de mac (of BK).quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:26 schreef Posdnous het volgende:
Dus als ik in mijn Van der Valk restaurantje overal prullebakken neerzet, flikkert iedereen daar zijn rotzooi wel in?
Nou V&D's La place bijvoorbeeld? En IKEA?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:49 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Geen enkel restaurant komt ermee weg je zelf je rommel op te laten ruimen zeg je, maar ken jij andere restaurants waar je aan een balie in de rij moet staan om je eten te bestellen en waar je het dan op een dienblaadje krijgt? Kortom, McDonalds is geen normaal restaurant en dus kunnen ze de regels zelf bepalen. Jij bent dus gewoon een onbeschofte gast.
Ik schik mij naar niemand, ik ben godverdomme toch geen eenheidsworstquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Je bent iig niet geintregeerd, anders zou je je schikken naar de meerderheid die WEL zijn zooi opruimd... *tjakkaaaa*
ja ik, maar ik ruim het wel altijd op.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef Posdnous het volgende:
Is er uberhaupt iemand die het met mij eens is?
nope...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef Roönaän het volgende:
wordt je in de KFC en de pizza hut eigenlijk wel bediend?
Je schaapt anders aardig achter TS aan....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:53 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik schik mij naar niemand, ik ben godverdomme toch geen eenheidsworst
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:26 schreef ivetje het volgende:
bij V&D moet je het op de band zetten naar de keukenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:53 schreef galadriel het volgende:
[..]
Nou V&D's La place bijvoorbeeld? En IKEA?
En daar is het trouwens wel zo'n beetje een regel, want vaak staat er dan boven die dienbladzetplaats (waar je echte bordjes en bestek op moet zetten, geen papieren en plastic rommel) "Zet hier uw dienblad alstublieft" of iets in die orde.
Nou nee, dat valt mee hoor. Ik probeer sowieso ten alle tijde de Mac te vermijden omdat het gewoon vrij ranzig is, maar soms ontkom ik er niet aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef heiden6 het volgende:
De enige principekwestie die hier volgens mij speelt is dat de TS wel bij een goedkoope tent wil snacken, maar de consequenties van bijbehorende service niet accepteert.
hueh?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat een flames meteen zeg.
En terecht, asociaal gedrag is al vervelend genoeg, maar een topic openen om ermee te pronken is vragen om afgekraakt te worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat een flames meteen zeg.
Of je hebt stront in je ogenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
was dat maar waar
ik zie ze bijna nooit zooi opruimen, het hele gebouw lijkt soms wel 1 grote afvalhoop
Ontkom je er niet aan? Word je soms naar binnen gezogen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou nee, dat valt mee hoor. Ik probeer sowieso ten alle tijde de Mac te vermijden omdat het gewoon vrij ranzig is, maar soms ontkom ik er niet aan.
yep, en dan laat TS het afval in z'n auto liggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:53 schreef okkie-man het volgende:
Lang leve de MacDrive®
Je krijgt een pistool tegen je slaap gericht ofzo??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou nee, dat valt mee hoor. Ik probeer sowieso ten alle tijde de Mac te vermijden omdat het gewoon vrij ranzig is, maar soms ontkom ik er niet aan.
Dat de meerderheid iets vind wil niet zeggen dat ik dat dan ook maar moet vinden. Ik vind wat ik vind, goeie jongen die me op andere gedachte kan brengen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Je schaapt anders aardig achter TS aan....
het macService menuquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:56 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
yep, en dan laat TS het afval in z'n auto liggen.
Want voor het vele geld wat ie voor zn QuarterPounder heeft betaald komt er natuurlijk een MacService wagentje achter em aan rijden die z'n auto aan huis netjes schoonmaakt.
Ofwel TS laat zooi gewoon in auto liggen............quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:53 schreef okkie-man het volgende:
Lang leve de MacDrive®
jij nooit hier in de mac geweest zekerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Of je hebt stront in je ogen![]()
.
.
Asociale mensen begrijpen dat nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:55 schreef the.big.ticket het volgende:
zoiets heet een zelfbedieningsrestaurant. Je haalt zelf je eten op, en zet je dienblad na afloop op de lopende band/ gooit het in de prullebak. Best moeilijk, een beetje opvoeding.
dat was al wel duidelijk, maar goed dat is zo'n beetje een algemene indruk die je tentoonspreidt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:57 schreef kooba het volgende:
dat zal me verder jeuken
Je kunt er ook niet gaan werken...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Als jij der zou werken voor dat geld zou je ook niet gaan opruimen schijnlijk
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:56 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
yep, en dan laat TS het afval in z'n auto liggen.
Want voor het vele geld wat ie voor zn QuarterPounder heeft betaald komt er natuurlijk een MacService wagentje achter em aan rijden die z'n auto aan huis netjes schoonmaakt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:57 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ofwel TS laat zooi gewoon in auto liggen............
TS: Ligt die zooi nou nogsteeds in mijn ooto........tis toch hun teringzooi
TS belt Mac: Hallo met TS.......wanneer komen jullie nou eens die zooi uit mijn ooto halen. Daar worden jullie toch voor betaald. Je denkt toch zeker niet dat ik het bij jullie in de vuilnis bak ga gooien.
De Mac in enschede ook...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Bij de KFC is dat leuk staat een drank machine.
dat is 1 keer betalen voor je beker en dan kan je net zo veel drinken halen als je wil.
bij de KFC in Rotterdam werkt dat goed .
Die KFC tegen over de grote gele M ergens op zuid.
Moet ieder voor zich weten. Maar als je er wel gaat eten houd je je maar aan de regels.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:57 schreef _-Xanti-_ het volgende:
in verhouding is mcdonalds duur: prijs / kwalliteit.
krijgt alleen een beetje goedkope troep, en moet je nog
afruimen ook. ja daag.![]()
Toevallig wel ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij nooit hier in de mac geweest zeker![]()
ook dat zal me jeuken roonaan, het interesseert me niet wat andere mensen van mij denken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:58 schreef Roönaän het volgende:
[..]
dat was al wel duidelijk, maar goed dat is zo'n beetje een algemene indruk die je tentoonspreidt.
Precies, en dat is het hele punt volgens mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Je bent iig niet geintregeerd, anders zou je je schikken naar de meerderheid die WEL zijn zooi opruimd... *tjakkaaaa*
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Bij de KFC is dat leuk staat een drank machine.
dat is 1 keer betalen voor je beker en dan kan je net zo veel drinken halen als je wil.
bij de KFC in Rotterdam werkt dat goed .
Die KFC tegen over de grote gele M ergens op zuid.
En hoeveel van die tentjes zijn gebasseerd op eenpitters met personeel?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ik krijg echt bij zowat elke tent (snackbar, eetcafé, shoarmatent) betere service als bij de Mac.
Kom je er vaak?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, en dat is het hele punt volgens mij.
Die concerns hebben mensen zo ver gekregen dat ze denken dat het normaal is je eigen rotzooi op te ruimen in een restaurant (restaurant ja, wat dat pretenderen zij te zijn. Grote snackbar zeg je? kom daar maar eens mee aan bij de McDonalds, daar worden ze niet blij van).
Ik heb helemaal geen zin om tegen de stroom in te gaan, alleen om het tegen in gaan, maar je kan ook te ver gaan. Ik zie mensen massaal zoveel achterlijke dingen doen, so what. Als dat tegen mijn logica ingaat doe ik daar echt niet aan mee.
Die McDonalds figuren die lachen jullie keihard uit omdat je hun rotzooi opruimt.
Schrijf het ook nog even op. Misschien dat je het dan wel gelooftquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:59 schreef kooba het volgende:
[..]
ook dat zal me jeuken roonaan, het interesseert me niet wat andere mensen van mij denken.
Hoho, dat is niet eerlijk. Ik loop absoluut niet te koop met hoe stoer ik wel niet ben in deze kwestie, maar ik vind het gewoon een erg opmerkelijk fenomeen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En terecht, asociaal gedrag is al vervelend genoeg, maar een topic openen om ermee te pronken is vragen om afgekraakt te worden.
En zij die er niet komen maken bij voorbaat spelfouten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:01 schreef Billengezicht het volgende:
Mensen die bij Mc Donalds eten zijn bij voorbaad al asociaal
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:01 schreef Billengezicht het volgende:
Mensen die bij Mc Donalds eten zijn bij voorbaad al asociaal
ga ff je icon fixen wil je?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:59 schreef kooba het volgende:
[..]
ook dat zal me jeuken roonaan, het interesseert me niet wat andere mensen van mij denken.
Nee, andere mensen in mijn omgeving vinden het schijnbaar wel lekker, dus kom je er wel eens. En dan wil ik nog wel s wat mee eten, maar mijn keuze zou het niet zijn. Niet heel erg vreemd hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Je krijgt een pistool tegen je slaap gericht ofzo??
Het boeit mij niet wáárom ik ergens betere service krijg dan ergens anders, het gaat mij erom dát ik betere service krijg.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:00 schreef Roönaän het volgende:
[..]
En hoeveel van die tentjes zijn gebasseerd op eenpitters met personeel?
De omgekeerde boycottechniek?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:02 schreef 2cv het volgende:
Ik hoop dat iedereen die bij de Mac werkt vanaf nu weigert om TS te helpen (dan heb ik het dus niet over het weigeren zijn zooi achter zijn luie reet op te ruimen, maar het weigeren een hamburger aan hem te leveren). Als je niet wilt dat een baby ergens een rotzooi van maakt, zorg je ervoor dat die baby niet in de buurt komt van iets waarmee hij/zij rotzooi kan maken. Schijnbaar is zo'n soort tactiek bij TS ook nodig.
mja.. jij komt er blijkbaar ook..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat willen ze eraan doen dan? Een entreeverbod? Dan lopen ze inkomsten mis, aangezien de klanten van McD voor 70 uit Tokkie-achtige mensen bestaat
Van die tentjes die je bij de Smaakpolitie ziet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:00 schreef Roönaän het volgende:
[..]
En hoeveel van die tentjes zijn gebasseerd op eenpitters met personeel?
daar is niks mis mee, die doet het gewoon. En als ie het niet doet dan ligt dat aan picserver, maargoed, dat maakt mij verder niet zoveel uit, hij doet het vanzelf wel weer een keerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:01 schreef Roönaän het volgende:
[..]
ga ff je icon fixen wil je?
je kan hem toch gewoon op fok uploaden?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:03 schreef kooba het volgende:
[..]
daar is niks mis mee, die doet het gewoon. En als ie het niet doet dan ligt dat aan picserver, maargoed, dat maakt mij verder niet zoveel uit, hij doet het vanzelf wel weer een keer
Jups. TS niet aan regeltjes houden doet, MacDonald's personeel TS niet bedienen doet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
De omgekeerde boycottechniek?
en je dienblad kauw je op?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:03 schreef _bigmac_ het volgende:
TS is gewoon een dik varken.
maar ik drink teminste wel altijd mijn rommel op.
Nou, dan moet je in het vervolg helemaal niet mee doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, andere mensen in mijn omgeving vinden het schijnbaar wel lekker, dus kom je er wel eens. En dan wil ik nog wel s wat mee eten, maar mijn keuze zou het niet zijn. Niet heel erg vreemd hoor.
Ik zou het niet weten, is dat weer mogelijk sinds de vorige update van replique dan ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:04 schreef Roönaän het volgende:
[..]
je kan hem toch gewoon op fok uploaden?
nee die stouwt hij ergens anders!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:05 schreef Roönaän het volgende:
[..]
en je dienblad kauw je op?
Mensen die overal hun troep laten liggen bedoel je?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat willen ze eraan doen dan? Een entreeverbod? Dan lopen ze inkomsten mis, aangezien de klanten van McD voor 70 uit Tokkie-achtige mensen bestaat
Tja, jammer. Ik had gehoopt dat een moderator meer ontopic zou kunnen blijven.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, dan moet je in het vervolg helemaal niet mee doen.
Stel je voor zeg, dat je je eigen rommel moet opruimen![]()
![]()
.
hehe oepsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:05 schreef Roönaän het volgende:
[..]
en je dienblad kauw je op?
Typisch.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:03 schreef _bigmac_ het volgende:
TS is gewoon een dik varken.
Oke ik haal gratis drinken bij de KFC door misbruik te maken van die zelfgebruik machine.
En ik laat de helft van mijn Cola vallen voor een gratis nieuwe maar ik ruim teminste wel altijd mijn rommel op.
Ik gooi geen borden weg in de vuilnisbak, of het moeten weggooiborden zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:26 schreef Posdnous het volgende:
Wat is daar offtopic aan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, jammer. Ik had gehoopt dat een moderator meer ontopic zou kunnen blijven.
100 tafeltjes ??? Naar welke Mc ga jij ???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:07 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Ik ruim het alleen op als het druk is. Als er 10 van de 100 tafeltjes bezet zijn, mogen ze het lekker zelf doen.
Ik ben volkomen ontopic. Ik reageer op jouw stelling dat je bij de Mac je eigen rotzooi moet opruimenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, jammer. Ik had gehoopt dat een moderator meer ontopic zou kunnen blijven.
Dan zien minder mensen hoe asociaal je bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:07 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Ik ruim het alleen op als het druk is. Als er 10 van de 100 tafeltjes bezet zijn, mogen ze het lekker zelf doen.
Mja, beetje vreemd in mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:07 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Nee, dat moest er nog eens bijkomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Doodnormaal dat je zelf je zooi opruimt in een derde-rangs fastfood bedrijf, waar er niet eens een fooi wordt verwacht van de klanten
Ja, dom beleid is dat van hen. Overigens zie ik af en toe best mensen lopen.quote:Waar ook geen obers of serveersters rondlopen om het voor je te doen.
Fats food is snel eten volgens mij. Wat heeft dat met mijn rotzooi opruimen te makenquote:Zie het als huisregel, het heet ook niet voor niets fast food.
Nee, je zit door te drammen waarom ik er uberhaupt kom.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben volkomen ontopic. Ik reageer op jouw stelling dat je bij de Mac je eigen rotzooi moet opruimen.
Het begrip zelfbedieningsrestaurant zegt jou helemaal niks he?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, dom beleid is dat van hen. Overigens zie ik af en toe best mensen lopen.
Dom beleid? Het is gewoon de keuzevrijheid die je hebt. Bij McDonalds kun je troep eten, met minimale service. Het is dan snel klaar en goedkoop.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, dat moest er nog eens bijkomen.
[..]
Ja, dom beleid is dat van hen. Overigens zie ik af en toe best mensen lopen.
[..]
Fats food is snel eten volgens mij. Wat heeft dat met mijn rotzooi opruimen te maken
Daar betaal je dus NIET voor aso. Enig idee wat Mac, BK en consorten verdienen aan jouw bezoek? een paar cent.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:35 schreef kooba het volgende:
Fuck you, ik ruim niks op, daar betaal ik voor om het niet zelf te doen.
IMO zit zoiets bij de prijs in
Wees gewoon consequent en laat de Mac voortaan links leggen ondanks het gezever waarom dat niet zou kunnen. Ze zijn jou liever kwijt dan rijkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, je zit door te drammen waarom ik er uberhaupt kom.
Soms gebeurt dat nou eenmaal, niets aan te doen.
hoezoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:45 schreef Roscoo het volgende:
Je bent gewoon een asosiale hufter. Als je in mijn tent zo zitten drukte ik je met je harses in de zooi die je hebt achter gelaten.
Oh, ik wil best mijn eten op gaan halen. Dat is niet ideaal, maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:13 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Het begrip zelfbedieningsrestaurant zegt jou helemaal niks he?
Ja, de ander gewoon opschepen met jouw zooiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:13 schreef Evie het volgende:
Ruim gewoon je troep achter je reet op..
makkelijk zat.. als jij er niet mee geconfronteerd wil worden doe het dan ook een ander niet aan.
50 dan, ook prima. Een beetje een flinke Mc heeft er wel zoveel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:08 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
100 tafeltjes ??? Naar welke Mc ga jij ???
En die in Amerika tellen niet mee.
Dat is mijn probleem nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Wees gewoon consequent en laat de Mac voortaan links leggen ondanks het gezever waarom dat niet zou kunnen. Ze zijn jou liever kwijt dan rijk.
Nog een reden om aan mijn "beleid" vast te houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:09 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Dan zien minder mensen hoe asociaal je bent.
Nee, want dan hebben ze daar tijd genoeg om het op te ruimen. En dat wordt dan ook altijd gedaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, beetje vreemd in mijn ogen.
Het zegt je inderdaad helemaal niksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Oh, ik wil best mijn eten op gaan halen. Dat is niet ideaal, maar het is niet anders.
Ik wil in een kroeg ook wel naar de bar lopen om een biertje te bestellen, geen probleem.
Opruimen (ik heb het nog niet eens gehad over het feit dat die dienbladen zo ranzig zijn geworden van alle rotzooi die er al lag van mensen die hebben zitten knoeien, dus dat je geheid smerige handen, kleren krijgt) vind ik echter heel wat anders.
Zullen we een keer samen naar de Mc gaan dan? En dan laten we lekker alle rotzooi staan. En dan bestellen we 2 menu's p.p., dat geeft lekker veel troep!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:19 schreef kooba het volgende:
Maar verder ben ik heel aardig IRL
Klopt, daar doe ik het niet om, hoewel dat inderdaad triest is.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:16 schreef Evie het volgende:
Als je je rotzooi niet opruimt doe dat dan om een ander principe zoals b.v. de slacht van miljoenen kuikentjes op brute wijze.
Of om het feit dat de mac zoveel grond en vee bezit, waar de hele wereld in feite van zou kunnen eten.
Of om het feit dat het voer er vaak niet te eten is!
Maar ook dit is niet de reden. Ik vind het gewoon belachelijk dat dit mijn taak zou moeten zijn als ik ergens ga zitten eten. Heeft niets met lui te maken.quote:Maar niet omdat je te lui bent om je troep achter je eigen reet op te ruimen!
is goedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:20 schreef Just.an.Illusion het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen naar de Mc gaan dan? En dan laten we lekker alle rotzooi staan. En dan bestellen we 2 menu's p.p., dat geeft lekker veel troep!
Je bestempelt jezelf alleen maar als een asociale boer. Wees er trots op zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem niet
Ik heb alle recht om daar te komen, dus zal dat ook ongetwijfeld nog doen. En ik zal die shit niet opruimen, zie het als een signaal van mij naar de managementteams toe dat ze een achterlijk beleid voeren.
Dat is pas echt asso.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:18 schreef kooba het volgende:
ps: de krantenjongen krijgt ook geen geld als ie me netjes nieuwjaar komt wensen
En dan pissen we ook nog over de tafel heen!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:20 schreef kooba het volgende:
[..]
is goed
Wat doe je dan in de mac??? Dat je moeder alles achter je reet opruimt kan ik niets aandoen maar dat is niet standaard voor de rest van de maatschappij.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem niet
Ik heb alle recht om daar te komen, dus zal dat ook ongetwijfeld nog doen. En ik zal die shit niet opruimen, zie het als een signaal van mij naar de managementteams toe dat ze een achterlijk beleid voeren.
Ik geef 5 euro mits het ook daadwerkelijk verdiend isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:18 schreef kooba het volgende:
ps: de krantenjongen krijgt ook geen geld als ie me netjes nieuwjaar komt wensen
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:19 schreef kooba het volgende:
Maar verder ben ik heel aardig IRL
Wat doe je daar dan??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:21 schreef manny het volgende:
fok no, natuurlijk niet zelf opruimen. Daar lopen van die gasten voor rond die dat doen.
Je betaalt 5 euri voor een beetje patat en een burgertje, en dan nog je zooi opruimen.. dacht het niet
TS heeft helemaal gelijk.
Dat je ind e horeca zelf je rotzoi moet opruimen is al helemaal niet standaard in de maatschappij.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de mac??? Dat je moeder alles achter je reet opruimt kan ik niets aandoen maar dat is niet standaard voor de rest van de maatschappij.
Dat moet er nog bijkomen zeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Maar ik lees dan weer dat jij iets tegen fooien hebt, daar ben ik het dan weer absoluut niet mee eens![]()
Klopt, dat vind ik ook belachelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:24 schreef the.big.ticket het volgende:
Als je bij de McDrive bent geweest zou ik ook vooral mn afval uit het raam kieperen.
Dat ruimt de gemeentereiniging wel op met hun wagentjes. Daar heb je immers ook belasting voor betaald. Gebrek aan fatsoen noemen ze dat
Dan vind je het zeker ook "not-done" om tegen die gasten van de security bij grote parties die na afloop met hun handje opstaan te wachten tot iedereen daar een eurootje ingooit te zeggen dat ze heel gauw naar de kloten kunnen lopenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat is pas echt asso.
Je weet dat het een sociale regel is en je doet het gewoon niet
. Ken je de tokkies???
ach zeik niet. Met nog een melkertbaantje erbij kunnen ze de hele mac schoonhouden, en het kost geen fuck.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:24 schreef Bowiefan het volgende:
Het feit dat de overgrote meerderheid wel zijn rotzooi op wil ruimen scheelt inderdaad in de schoonmaak kosten en dus personeelskosten. Voorzover ik weet is de McD een commercieel bedrijf en dus zullen alle kosten doorberekend worden in de prijs van de afgenomen producten, dus ook de personeelkosten.
Om kort te gaan: aangezien ik mijn rotzooi wel opruim bij de McD betaal ik dus voor het opruimen van de rotzooi van de niet-opruimers en JA, dat zijn dan dus stuk voor stuk associalen omdat die het blijkbaar wel normaal vinden dat IK moet betalen voor het opruimen van HUN troep.
Belachelijke gedachtengang. Je moet degenen die jou uberhaupt dwingen hun eigen kosten te drukken aanspreken, niet degenen die niet zo achterlijk zijn daar aan mee te doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:24 schreef Bowiefan het volgende:
Het feit dat de overgrote meerderheid wel zijn rotzooi op wil ruimen scheelt inderdaad in de schoonmaak kosten en dus personeelskosten. Voorzover ik weet is de McD een commercieel bedrijf en dus zullen alle kosten doorberekend worden in de prijs van de afgenomen producten, dus ook de personeelkosten.
Om kort te gaan: aangezien ik mijn rotzooi wel opruim bij de McD betaal ik dus voor het opruimen van de rotzooi van de niet-opruimers en JA, dat zijn dan dus stuk voor stuk associalen omdat die het blijkbaar wel normaal vinden dat IK moet betalen voor het opruimen van HUN troep.
Daar maak je weer een ernstige denkfout. De meeste mensen hebben gewoon het fatsoen om het op te ruimen. Jij behoort tot de aso's.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat je ind e horeca zelf je rotzoi moet opruimen is al helemaal niet standaard in de maatschappij.
hij heeft zn geld al verdiend, je betaald er abbonementsgeld voor om niet elke dag naar de winkel te hoeven gaan en als hij de krant niet op tijd op je deurmat heeft liggen bel je zn baas zodat ie op zn mieter krijgt en niet wachten tot 1 januari om hem niks te geven.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik geef 5 euro mits het ook daadwerkelijk verdiend is.
Je vindt fatsoen belachelijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik ook belachelijk.
Ja, dat snijdt wel hout.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:25 schreef kooba het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen
en die hufters worden dan nog kwaad ook als je niets geeftquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:25 schreef kooba het volgende:
[..]
Dan vind je het zeker ook "not-done" om tegen die gasten van de security bij grote parties die na afloop met hun handje opstaan te wachten tot iedereen daar een eurootje ingooit te zeggen dat ze heel gauw naar de kloten kunnen lopen
Althans dat denk ik dan, die krijgen ook gewoon loon en als ergens 40.000 man zijn geweest en bij de uitgang staan er na afloop zo een stuk of 20 met hun handje op en iedereen betaald 50 cent, tel eens uit voor de gein
Welke regels? Staat er ergens een bordje met 'Ruim uw eigen rotzooi op!!' of is er ooit iemand aangesproken omdat 'ie dat niet deed?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jups. TS niet aan regeltjes houden doet, MacDonald's personeel TS niet bedienen doet.
Waarom? Daar hebben we toch, net als bij de MacDonalds, mannetjes voor die dat opruimen en waar we voor betaald hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik ook belachelijk.
Ik vind dat je iemand best mag belonen voor zijn werk ondanks dat ie daar voor betaald wordt. Ik kijk niet zo nauw.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:26 schreef kooba het volgende:
[..]
hij heeft zn geld al verdiend, je betaald er abbonementsgeld voor om niet elke dag naar de winkel te hoeven gaan en als hij de krant niet op tijd op je deurmat heeft liggen bel je zn baas zodat ie op zn mieter krijgt en niet wachten tot 1 januari om hem niks te geven.
Nee hoor, de meeste mensen 'voelen' het als normaal dat ze dat moeten opruimen, terwijl dat helemaal niet normaal is, maar omdat 'iedereen het doet'.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar maak je weer een ernstige denkfout. De meeste mensen hebben gewoon het fatsoen om het op te ruimen. Jij behoort tot de aso's.
dat is de openbare weg, mac donalds is een commercieel bedrijfquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:29 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Waarom? Daar hebben we toch, net als bij de MacDonalds, mannetjes voor die dat opruimen en waar we voor betaald hebben?
TJsa, ik kan er niet wakker om liggen, je hebt verdomme al tegen wil en dank 90 euro moeten betalen om binnen te komen, 6 euro per plastic bekertje bier, en dan durven ze je ook nog een euro te vragen voor naar de plee te gaan!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en die hufters worden dan nog kwaad ook als je niets geeft![]()
Ooh weet je zo kom je heel sarcastisch over op een onprettige manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:25 schreef kooba het volgende:
[..]
Asocial zou zijn als ik tegen de krantenjongen zeg: FLIKKER GODVERDOMME OP ACHTERLIJKE KUTMONGOOL!!! en hem de deur in zn gezicht dichtsmijt. Dat zou asociaal zijn, ik zeg gewoon netjes dankjewel en wens hem ook een gelukkig nieuwjaar, IMO niks maar dan ook niks asociaals aan, maargoed, zal wel aan mij liggen
Ik flikker mijn rotzooi toch niet op de grond of zo?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:29 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Waarom? Daar hebben we toch, net als bij de MacDonalds, mannetjes voor die dat opruimen en waar we voor betaald hebben?
ow als de collecte bus voor een of ander goed doel aan de deur sta dan geef ik ook altijd hoor, dat dan weer welquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind dat je iemand best mag belonen voor zijn werk ondanks dat ie daar voor betaald wordt. Ik kijk niet zo nauw.
Tjee, nog asocialer zegquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En als antwoord op je eerdere vraag: nee, warom zou ik de bedrijfsleider daar op aanspreken? Wat mij betreft is er geen probleem. Ik eet, en ga weg, niks aan de hand.
Ach, je kan het ook op het parkeerterrein van de MacDonalds mieteren. Komen ze het maar voor jou in de afvalbakken stoppen. Ik zou niet weten waarom je bij een zelfbedieningsrestaurant je rommel niet opruimt, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is de openbare weg, mac donalds is een commercieel bedrijf
Ik geloof er niets van. Dat zeg je enkel maar om je eigen geblaat goed te praten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef kooba het volgende:
[..]
ow als de collecte bus voor een of ander goed doel aan de deur sta dan geef ik ook altijd hoor, dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Tjee, nog asocialer zeg![]()
![]()
.
Djees, wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Tjee, nog asocialer zeg![]()
![]()
.
Your point being?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ooh weet je zo kom je heel sarcastisch over op een onprettige manier.
ze wilde een keer bijna op de vuist met me, omdat ik geen fooi gafquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef kooba het volgende:
[..]
TJsa, ik kan er niet wakker om liggen, je hebt verdomme al tegen wil en dank 90 euro moeten betalen om binnen te komen, 6 euro per plastic bekertje bier, en dan durven ze je ook nog een euro te vragen voor naar de plee te gaan!
quote:Schreer je weg mafkees, je mag al blij zijn dat ik iig netjes op de wc kom pissen![]()
Neehoor schatje, zo heb ik toevallig gister nog 5 euro aan het kankerfonds gegevenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Dat zeg je enkel maar om je eigen geblaat goed te praten.
Als je een klacht hebt meld je dat netjesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]![]()
Explain?
dat is bij ons een tranferiumquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:32 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ach, je kan het ook op het parkeerterrein van de MacDonalds mieteren.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hey, mod, kunnen die kotssmilies even wat minder?
Ja, heel toevaliig.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:34 schreef kooba het volgende:
[..]
Neehoor schatje, zo heb ik toevallig gister nog 5 euro aan het kankerfonds gegeven
De dienbladen horen niet in de vuilnisbak te eindigenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:31 schreef veldmuis het volgende:
Ja en als die dienbladen nou in de prullenbak zouden passen, maar zelfs dat past niet.
Dus dan ben ik gedwongen om mijn spul te laten staan.
Groetjes.
Ik doneer die verpakking altijd. Laat hem gewoon op de tafel staan. Ze hebben niet voor niks dat fonds van die gekke clown.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:33 schreef chibibo het volgende:
Je kunt het ook zo bekijken: je betaalt voor het eten inclusief verpakking. Die verpakking is dus van jou, en als je die (wanneer je bent uitgegeten) niet meer wilt, zul je er zelf op een nette manier afstand van moeten doen.
Ze is geen mod op dit forumonderdeel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey, mod, kunnen die kotssmilies even wat minder?
Ronald Gekke Donaldquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik doneer die verpakking altijd. Laat hem gewoon op de tafel staan. Ze hebben niet voor niks dat fonds van die gekke clown.
Trek je ter plekke ook dat carnaval makser van je kop??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik doneer die verpakking altijd. Laat hem gewoon op de tafel staan. Ze hebben niet voor niks dat fonds van die gekke clown.
Onwijs fideel van je!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:36 schreef veldmuis het volgende:
Dus dan moet ik dat dienblad leegflikkeren in de meestal propvolle afvalbakken, waardoor de helft eraf flikkert en op de grond terecht komt, omdat het absoluut niet handig is om die dingen in een afvalbak leeg te maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:36 schreef Evie het volgende:
[..]
De dienbladen horen niet in de vuilnisbak te eindigen
Dat is ook waar. Alsof mods geen users mogen zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ze is geen mod op dit forumonderdeel.
Die prullebakken mogen ze van mij ook wel eens vaker legen idd!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat dienblad leegflikkeren in de meestal propvolle afvalbakken, waardoor de helft eraf flikkert en op de grond terecht komt, omdat het absoluut niet handig is om die dingen in een afvalbak leeg te maken.
En als het op de grond valt moet er weer iemand het komen oprapen, dus het is in zekere zin zelfs voor de bestwil van de medewerkers!
Ik krijg nooit een masker bij de macquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Trek je ter plekke ook dat carnaval makser van je kop??
Dat zou het plaatje echt compleet maken.
.
Maar dat die dingen vol zijn daar uit blijkt toch wel dat het normaal is als je het er in gooit ??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat dienblad leegflikkeren in de meestal propvolle afvalbakken, waardoor de helft eraf flikkert en op de grond terecht komt, omdat het absoluut niet handig is om die dingen in een afvalbak leeg te maken.
En als het op de grond valt moet er weer iemand het komen oprapen, dus het is in zekere zin zelfs voor de bestwil van de medewerkers!
Daarom smijt ik die zooi ook altijd gewoon uit het raam als ik door de drive ben geweest in het stapvoets langsrijden, die bakken zitten toch altijd vol en dan ga ik echt niet uitstappen en die bak aanduwen zodat mijn troep er ook nog bij kanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Die prullebakken mogen ze van mij ook wel eens vaker legen idd!
Klopt, maar ik heb geen klacht.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Als je een klacht hebt meld je dat netjes.
.
De eerste 10 bezoekers van die dag misschien. Daarna past het niet meer. En da's niet zo vreemd, met die oversized verpakkingen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Maar dat die dingen vol zijn daar uit blijkt toch wel dat het normaal is als je het er in gooit ??
Als die dingen niet zo vol waren dan viel mijn troep er 9 van de 10 keer in in plaats van uit, want meestal gooi ik wel raak, maar tettert mn zooi op de grond omdat die bakken tot aan de nok toe gevuld zijn. Dan zou ik netjes uit kunnen stappen en het erbovenop stapelen, maar bij het minste zuchtje wind zou mn zooi toch op de grond terecht komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Maar dat die dingen vol zijn daar uit blijkt toch wel dat het normaal is als je het er in gooit ??
Gewoon uit het raam???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:41 schreef kooba het volgende:
[..]
Daarom smijt ik die zooi ook altijd gewoon uit het raam als ik door de drive ben geweest in het stapvoets langsrijden, die bakken zitten toch altijd vol en dan ga ik echt niet uitstappen en die bak aanduwen zodat mijn troep er ook nog bij kan
hopla!
Je bent vast vrijgezel?? Toch??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:41 schreef kooba het volgende:
[..]
Daarom smijt ik die zooi ook altijd gewoon uit het raam als ik door de drive ben geweest in het stapvoets langsrijden, die bakken zitten toch altijd vol en dan ga ik echt niet uitstappen en die bak aanduwen zodat mijn troep er ook nog bij kan
hopla!
Dat staat op zich dunkt me. Mensen die asociaal zijn zijn sowieso een attractie van milieuvervuiling.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:43 schreef Evie het volgende:
heb je wel eens gedacht aan de milieuvervuiling?
heb je wel eens gedacht aan een miljardenbedrijf dat gewoon vuilnisbakken moet neerzetten die groot genoeg zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:43 schreef Evie het volgende:
heb je wel eens gedacht aan de milieuvervuiling?
Precies, dan kunnen ze het hergebruiken!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:45 schreef veldmuis het volgende:
Dat raampje van dat McDrijfwijf kan spul uit, maar kan ook spul in. Dus flikker daar je afval dan heen. Dan is het iig niet slecht voor het milieu!
Hoi, ik betaal daar veel geld voor smerig eten en overvolle vuilbakken die niet geleegd worden en dan moet ik mn zooi mee naar huis nemen?!?!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam???
Dit meen je toch niet he neem het dan mee naar huis en gooi het thuis weg.
Gat in de markt!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je wel eens gedacht aan een miljardenbedrijf dat gewoon vuilnisbakken moet neerzetten die groot genoeg zijn?
Soort zoekt soort??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:48 schreef kooba het volgende:
[..]
Hoi, ik betaal daar veel geld voor smerig eten en overvolle vuilbakken die niet geleegd worden en dan moet ik mn zooi mee naar huis nemen?!?!![]()
![]()
waar?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:51 schreef schatje het volgende:
Je spreekt jezelf wel tegen.
Ja, ik vraag me trouwens af wat de mensen die hier zo hard "opruimen!" roepen doen als de bak overvol zit of als de klep van de vuilnisbak zo smerig is dat je hem niet open kan maken zonder jezelf onder te smeren (en zeg niet dat dat bij de Mac waar jullie komen nooit zo isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:48 schreef kooba het volgende:
[..]
Hoi, ik betaal daar veel geld voor smerig eten en overvolle vuilbakken die niet geleegd worden en dan moet ik mn zooi mee naar huis nemen?!?!![]()
![]()
Het moet niet gekker worden, ik smijt mn spul toch bij de afvalbak op de grond, erin past het niet.
Als die lambal die als taak heeft die bakken schoon te maken dat net ietsje vaker doet dan nu dan hoeft ie ook niet te bukken om mijn zooi op te rapen >>> iedereen blij
Thanks for proving my point.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:52 schreef kooba het volgende:
[..]
waar?
Die nemen dat allemaal mee naar huis en och, dat de grijze bak dan een keer extra in het jaar aan de straat gezet moet worden tegen extra kosten dat nemen ze dan maar voor liefquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me trouwens af wat de mensen die hier zo hard "opruimen!" roepen doen als de bak overvol zit of als de klep van de vuilnisbak zo smerig is dat je hem niet open kan maken zonder jezelf onder te smeren (en zeg niet dat dat bij de Mac waar jullie komen nooit zo is) ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:38 schreef kooba het volgende:
Maargoed, ik geloof dat ik samen met TS (en nog een enkeling her en der) dus asociaal gevonden worden door de meerderheid.
Nou, okay, daar kan ik best mee leven, ik hoop van harte julie ook
Het concern dringt ons toch niks op?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:53 schreef Posdnous het volgende:
Maar goed, doen jullie allemaal maar klakkeloos wat de concerns je opdringen.
Nee hoor, als iets mij niet bevalt ga ik er gewoon niet meer heen. Je wordt immers niet verplicht om naar de Mac te gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:53 schreef Posdnous het volgende:
Maar goed, doen jullie allemaal maar klakkeloos wat de concerns je opdringen.
ook niet om je troep op te ruimen of mee naar huis te nemenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:55 schreef schatje het volgende:
Je wordt immers niet verplicht om naar de Mac te gaan.
Ja, maar dat is gevolg van A.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:56 schreef kooba het volgende:
[..]
ook niet om je troep op te ruimen of mee naar huis te nemen
Niet iedereen is bereidt om ook B te zeggen schatjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gevolg van A.
Ja, ik heb het erg leuk gehad. Ik had alleen wat pittigers verwacht.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:57 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog wat overtuigende zinnige argumenten komen.
Ik ga nu iig (lekker) eten![]()
Dan nog is het jouw probleemquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:57 schreef kooba het volgende:
[..]
Niet iedereen is bereidt om ook B te zeggen schatje
Voor pittig zit je bij de mac sowieso verkeerdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het erg leuk gehad. Ik had alleen wat pittigers verwacht.
Erg typisch dat op wat ik hier zei dan weer niet gereageerd wordt....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me trouwens af wat de mensen die hier zo hard "opruimen!" roepen doen als de bak overvol zit of als de klep van de vuilnisbak zo smerig is dat je hem niet open kan maken zonder jezelf onder te smeren (en zeg niet dat dat bij de Mac waar jullie komen nooit zo is) ?
ik heb er geen probleem mee om mn troep te laten staan of op de grond langs een volle afvalbak buiten te kieperen. En ik heb er ook geen problemen mee als anderen dat asiocaal vinden, dus eik zie ik het hele probleem niet zoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan nog is het jouw probleem.
Joh, echt waar??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg typisch dat op wat ik hier zei dan weer niet gereageerd wordt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |