Dat was in tjechie zo dan kreeg je op je bonnetje een code voor de wc-deurquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:51 schreef danos het volgende:
dat is om de heroine spuiters buiten de deur te houden en te voorkomen dat zomaar iedereen naar de toilet gaat daar. wel zou ik het terecht vinden dat als je er iets gaat eten je dan wel gratisnaar het toilet mag dmv een bonnetje ofzo
Moet je dalijk weer extra betalen voor een bonnetjes systeem. Ik zei toch dat het tegen de aardappelinflatie was...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:53 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Dat was in tjechie zo dan kreeg je op je bonnetje een code voor de wc-deur
Volgens mij heb ik nog geen enkele post gezien van jou, waarin géén spelfout stondquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:52 schreef -sexy-sharon- het volgende:
hahahahaah mesnen MENSEN moet het zijn hahaha
Maar daar kom je toch sowieso voor?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geen enkele post gezien van jou, waarin géén spelfout stond
Ik begin je nu al irritant te vinden, maargoed, da's én off-topic, én persoonlijk...
Wat betreft het on-topic gedeelte:
Er werken natuurlijk ook schoonmakers in de McDonalds, en die vinden het ook leuk om eens een fooi te krijgen... Neemt niet weg dat ik het ook wel een beetje ongebruikelijk vind in een 'restaurant' als de Mac, waar de wc's doorgaans vol zitten met uitgescheten Cheeseburgers, McKroketten en ander vleesafval.
ik vind dat inclusief een coke van 400ml je in ieder geval even lekker GRATIS moet kunnen plassen. dat is de plicht van mcdo en burgerk. naar hun klanten toe. bonnetje laten zien ofzo. mensen die even willen plassen betalen dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geen enkele post gezien van jou, waarin géén spelfout stond
Ik begin je nu al irritant te vinden, maargoed, da's én off-topic, én persoonlijk...
Wat betreft het on-topic gedeelte:
Er werken natuurlijk ook schoonmakers in de McDonalds, en die vinden het ook leuk om eens een fooi te krijgen... Neemt niet weg dat ik het ook wel een beetje ongebruikelijk vind in een 'restaurant' als de Mac, waar de wc's doorgaans vol zitten met uitgescheten Cheeseburgers, McKroketten en ander vleesafval.
Ja dag, dan betaal ik dalijk voor jouw toiletbezoek.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat inclusief een coke van 400ml je in ieder geval even lekker GRATIS moet kunnen plassen. dat is de plicht van mcdo en burgerk. naar hun klanten toe. bonnetje laten zien ofzo. mensen die even willen plassen betalen dan.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:05 schreef Sm0keZ het volgende:
betalen voor een wc is meestal pure onzin... vooral in restaurants en uitgaansgelegenheden
je bestelt je helemaal kapot aan bier, en dan nog lopen zeiken om 50cent om ff te kunnen zeiken... dat gaat toch nergens over
volgens mij begrijp je iets niet...of lees je het slecht. ik had het erover dat klánten gratis mogen, maar dat mensen die alleen even komen zeiken moeten betalen, want die hebben nl géén bonnetje, zo duidelijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:02 schreef portier het volgende:
[..]
Ja dag, dan betaal ik dalijk voor jouw toiletbezoek.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sexy...
* yohan.nl bekijkt avataar en heeft nog een leuk baantje voor sharon op de wc bij de mac![]()
De Quick aan de Metropolis in Antwerpen, daar moet je alvast betalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:55 schreef rub1615 het volgende:
In België weet ik geen enkele McDonalds of Quick waar je moet betalen voor wc.
ik ga echt niet betalen voor een smerige wcquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:45 schreef -sexy-sharon- het volgende:
waarom moet je eigenlijk betalen voor een wc die stinkt en die niet word schoongemaakt?
Het gaat niet om het geld, het gaat om het principe. Tegenwoordig probeert werkelijk iedereen overal winst op te maken. Nog ff en je kan bij de McDonald een setje van een rietje en een servertje uit een automaat halen voor een euro...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat kleine beetje geld...
Waar mensen zich wel niet overal druk om maken![]()
Sstt, niet zo hard.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog ff en je kan bij de McDonald een setje van een rietje en een servertje uit een automaat halen voor een euro...
Daar zie ik ze idd wel voor aan....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sstt, niet zo hard.
Zometeen moeten we dat idd gaan betalen...
Kan ik het je nog leuker vertellen:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:53 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Dat was in tjechie zo dan kreeg je op je bonnetje een code voor de wc-deur
Ik zou niet weten waarom niet. Ik zou de mensen liever gratis op mn plee laten zeiken dan gratis tegen de voorgevel, maargoed, dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:25 schreef EggsTC het volgende:
Mensen die zomaar naar binnen lopen om alleen te pissen heb je natuurlijk ook, en dat is niet de bedoeling van zo´n plee.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:10 schreef kooba het volgende:
Beetje zelfde verhaal als je rommel-in-de-mac-opruimen-topic, jullie vinden mij asociaal, ik kan daar prima mee leven en verder ga ik het hier niet ong eens allemaal vertellen
Nee volgens mij ook niet. Tenminste, hier in Tilburg is het gratis. Maar de laatste keer dat ik daar kwam was de wc echt supersmerigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:32 schreef the.big.ticket het volgende:
Je hoeft bij de Mac helemaal niet voor de wc te betalen![]()
in zaanstad?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:22 schreef Steve-O het volgende:
Ik betaal nix bij een Mcplee hoor
ik weet niet waar jij met je gedachten zitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:54 schreef zoalshetis het volgende:
on-be-grij-pe-lijk! in disco ok, maar in (fastfood)restaurant helemaal niet ok en zul je vooral aantreffen op plaatsen waar veel toeristen komen, of uberhaupt mensen. die gaan nl altijd plassen zonder iets te eten. cappice?
correct.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in zaanstad?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
correct.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
nou zeg mallerd ben niet gek ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:53 schreef Anpagliwin het volgende:
Dan ben je toch wel super geflipt als je gaat eten bij McDonalds.
BLEEEEEEEEEEEEEEEEEGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ook als dr een plee juf van ong. 95 kilo voor je staat?quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:28 schreef petre86 het volgende:
bij de mcD gaat het wc-geld toch naar het ronald mcdonalds huis???? in zwolle-centrum iig wel...
en idd in een disco ga ik niet betalen.. hadden ze dat maar bij de entre moeten stoppen...
ga eerst plassen en als het schoon is krijgen ze wat...
als er staat wc's ¤0,50, loop ik ook eerst door... eerst plassen
JA!! ga toch pas betalen als ik geweest ben. bekijke het maar.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook als dr een plee juf van ong. 95 kilo voor je staat?![]()
dát is nou juist een beetje een probleem in the land of sugar and honey. de mensen daar krijgen zoweinig betaald ómdat er verwacht wordt van de klant dat ie 15% in het laadje schuift. cappice?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
JA!! ga toch pas betalen als ik geweest ben. bekijke het maar.
is al net zo absurd dat het in amerika zowat verplicht is om je kapper fooi te geven (minimaal 15% he) die lui worden gewoon betaald hoor!
en we hebben hier in nl het minimum loon, dus geld krijgen ze toch wel.
achterlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dát is nou juist een beetje een probleem in the land of sugar and honey. de mensen daar krijgen zoweinig betaald ómdat er verwacht wordt van de klant dat ie 15% in het laadje schuift. cappice?
klopt. 'zwart' is the turbo for the economy.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
achterlijk.
ik ben niet verplicht fooi te geven, hadden ze dat maar bij de prijs in moeten stoppen als hoger loon voor de kappers. zo betaal je dus gewoon zwart!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |