ACH JONGE, JE MOET GEWOON JE SMOEL HOUWEN MET JE BEKquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:04 schreef RaymanNL het volgende:
aaaaaaaarghahahahah, goeie!
Ook een garpje zeker?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:06 schreef sir_dalord het volgende:
en ik maar denken
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
ACH JONGE, JE MOET GEWOON JE SMOEL HOUWEN MET JE BEK
![]()
ja, net zo grappig als je afwijzing straksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook een garpje zeker?
whehehequote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:12 schreef BobRooney het volgende:
nog steeds dat van vrijdag?? whehehe...goeie!
Nee gebeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Heb je ge-smst?
Ow boehoequote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, net zo grappig als je afwijzing straks
![]()
zolang je maar weet dat ik mijn schouder niet ter beschikking stel straksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow boehoe
Boefucking hoe in het kwadraatquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zolang je maar weet dat ik mijn schouder niet ter beschikking stel straks
![]()
je kan dan wel zo stoer lopen doen...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Boefucking hoe in het kwadraat
Ik hoef jou toch niet te bellenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je kan dan wel zo stoer lopen doen...
maar waarom durf je dan niet te bellen?
![]()
Tijn durfde mij niet eens te bellenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:26 schreef Lucille het volgende:
Vraag anders ff aan Tijn of hij wilt bellen, hij belt wel vaker voor dames van de crew.
Look who's talkin'. De laatste vriendin die jij had is huilend in mijn armen gerend, onder werktijd nota benequote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je kan dan wel zo stoer lopen doen...
maar waarom durf je dan niet te bellen?
:')
wrijf het er nog maar eens in jaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef jou toch niet te bellen
You're kiddingquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijn durfde mij niet eens te bellen![]()
ja, maar die heb ik het persoonlijk verteldquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Look who's talkin'. De laatste vriendin die jij had is huilend in mijn armen gerend, onder werktijd nota bene
ik neem ze het niet kwalijk zegquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:29 schreef heiden6 het volgende:
De telefoon ging zonet en niemand zei iets
geen garpje
zo ken ik er nog 1, is zeker traditie in jullie familiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, maar die heb ik het persoonlijk verteld
bellen is zo onpersoonlijk
![]()
Muts.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:59 schreef Ripley het volgende:
Garpje
iK OOK VAN JOU, STATIC!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:32 schreef static het volgende:
[..]
Muts.
ja..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
zo ken ik er nog 1, is zeker traditie in jullie familie![]()
Als ik jou zou adresseren had ik wel heel hard op een strontemmer geslagen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Feit.
LEES JE EENS IN, HEAUMEAUquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een leuk garpje
Ik kom niet meer bij door dat garpje die jij nu maakt.
ik hoop dat je spellingsfout in garpje ook een garpje was
of was je zo enthousiast over je eigen zelf verzonnen en garppige topic dat je niet eens meer normaal GRAPJE kon typen
Toch ben je een muts.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
iK OOK VAN JOU, STATIC!
Helaas kun je die niet betalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:34 schreef static het volgende:
[..]
Als ik jou zou adresseren had ik wel heel hard op een strontemmer geslagen.
Hang niet zo de kneus uit imn mijn briljante topic, wil jequote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Helaas kun je die niet betalen.
En als je mij uberhaupt zou willen adresseren zou je daar een geldige reden voor moeten hebben, en met het doelloze leven dat je toch wel moet leiden wil je mod op FoK! zijn, heb je die vast niet
*proest*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Helaas kun je die niet betalen.
met die reply ben je al te laat na de OPquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hang niet zo de kneus uit imn mijn briljante topic, wil je![]()
Pak hem, Rip.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat Dalord zegt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
je slaat het niveau nog hoog aanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
Je opent hier een topic met het niveau van de gemiddelde BrEeZaH-cOnVeRsAtIe
Loop niet zo te piemelen, kneus.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
Je opent hier een topic met het niveau van de gemiddelde BrEeZaH-cOnVeRsAtIe en gaat vervolgens klagen over baggeren. Dit is een slowchat topic met incrowd chats over dingen waar users' topic voor gesloten worden.
Nogmaals, ga dan niet lopen klagen.
En static, in je mand!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:42 schreef BobRooney het volgende:
wat een leuk topic
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Loop niet zo te piemelen, kneus.
Static is liefquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Static Begon ! Hij is hier de Piemol
hey toon een beetje respect ja,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Loop niet zo te piemelen, kneus.
Static en Bob vinden het vast niet erg, piemolquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:44 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hey toon een beetje respect ja,
er zijn heren in dit topic aanwezig
![]()
Als ik echt zou beginnen lag je nu al jankende in een donker hoekje je verwtijfelend afvragende waarom je in godesnaam op deze aardkloot gezet bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Static Begon ! Hij is hier de Piemol
Niet weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Static is lief![]()
Het enige waar ik aan twijfel is aan jouw kennis van de nederlandse taal.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:45 schreef static het volgende:
[..]
Als ik echt zou beginnen lag je nu al jankende in een donker hoekje je verwtijfelend afvragende waarom je in godesnaam op deze aardkloot gezet bent.
vast nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Static en Bob vinden het vast niet erg, piemol
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Static en Bob vinden het vast niet erg, piemol
En toen kwam Tijn wel to the rescue! Waarom nu niet? Wil hij niet dat Ripley een leuke meneer ontmoet? Wil hij Ripley niet delen? Is hij stiekum een beetje hoteldebotel van Ripley? Is hij jaloers? Verdacht!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:45 schreef Lucille het volgende:
Het doet me een beetje denken aan die moderator die een leuke mijnheer zag achter het loket van het postkantoor en niet durfde te bellen.
Misschien vindt ie me niet aardigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toen kwam Tijn wel to the rescue! Waarom nu niet?
Of juist wel.....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien vindt ie me niet aardig![]()
of hij ziet in hoe onmogelijk deze actie isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toen kwam Tijn wel to the rescue! Waarom nu niet? Wil hij niet dat Ripley een leuke meneer ontmoet? Wil hij Ripley niet delen? Is hij stiekum een beetje hoteldebotel van Ripley? Is hij jaloers? Verdacht!
Of juist wel en is hij jaloers als je een ander hebt. Dat is het gewoon. Yep, Tijn wil jou gewoon hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien vindt ie me niet aardig![]()
Behalve een typo is er niets mis met die zin.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het enige waar ik aan twijfel is aan jouw kennis van de nederlandse taal.
waar de users de dupe van wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is gewoon een complot zeg ik je!
Spijkers <> koppen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Of juist wel en is hij jaloers als je een ander hebt. Dat is het gewoon. Yep, Tijn wil jou gewoon hebben.
We zijn er uit jongens:
Tijn komt niet opdagen omdat hij vlieft is op Rip (vandaar dat hij Rip ook niet durft te bellen) en Rip durft niet te bellen omdat ze eigenlijk ook vlieft is op Tijn, maar dit ook niet durft te zeggen.
BEN JE NOU NOG STEEDS NIET UITGEKNEUSD!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
of hij ziet in hoe onmogelijk deze actie is
Een typo? Man het leek wel of je met je elleboog typte!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:58 schreef static het volgende:
[..]
Behalve een typo is er niets mis met die zin.
We learn from the bestquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
BEN JE NOU NOG STEEDS NIET UITGEKNEUSD!
Sorry JK. Sorryquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beetje jammer dit Ripley..
toch mooi om te zien hoe wanhopige vrouwen van alles een werkwoord kunnen makenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
BEN JE NOU NOG STEEDS NIET UITGEKNEUSD!
Ik kneus, jij kneus d/tquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
toch mooi om te zien hoe wanhopige vrouwen van alles een werkwoord kunnen maken
![]()
Ja leuk, dan kunnen we elkaar gezellig niet bellenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:02 schreef E.T. het volgende:
Tijn en Rip?
best aardige combi
in zinsverband:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik kneus, jij kneus d/tStatic is een Kneus, Ripley is aan het kneuzen, Dalord heeft gekneusdtdtdtd
Sorry? Daar heb ik niks aan. Bel die dude gewoon op. Of laat iemand bellen. Doe iets mên!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:01 schreef Ripley het volgende:
Sorry JK. Sorry![]()
Wat heb je gister gekneustddtdt dan? Jouw knie of die van Mousaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
in zinsverband:
gisteren hebben we liggen kneuzen jongen, niet normaal zeg, wat een kneuzen
Dan moet irl converseren....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja leuk, dan kunnen we elkaar gezellig niet bellen![]()
Start lekker je eigen piemoltopic en laat dat van mij met rust jaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:05 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat heb je gister gekneustddtdt dan? Jouw knie of die van Mousa
Ik ga die Wibra pc van hem maar eens kneuzen
Kneus jezelf een hartverzakking aub. Ik had het niet over kneuzen als in letsel, maar kneuzen als werkwoordsvervoeging van Iets doms doen. En aangezien dat een werkwoordsbetekenis is dit de Van Dale nog niet kent, was ik niet zeker over de d en/of de t.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:04 schreef E.T. het volgende:
HTT Kneust
[kofschip enzo... die jeugd van tegenwoordig *zucht*)
niet zo gek anders dan wat je nu hebt dusquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja leuk, dan kunnen we elkaar gezellig niet bellen![]()
Nee, dan hou ik wel bij de meneer die ik op het moment niet belquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan moet irl converseren....
DAT is erg
Betekenis heeft niks met vervoegingen te maken, kneusquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Kneus jezelf een hartverzakking aub. Ik had het niet over kneuzen als in letsel, maar kneuzen als werkwoordsvervoeging van Iets doms doen. En aangezien dat een werkwoordsbetekenis is dit de Van Dale nog niet kent, was ik niet zeker over de d en/of de t.
Heb ik eigenlijk al ergens gezien WAAROM je niet belt??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan hou ik wel bij de meneer die ik op het moment niet bel
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk al ergens gezien WAAROM je niet belt??
Je gaat me toch niet zeggen dat je niet durft he?
CHICKEN!!!!!!
SMS dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
ik had van jou toch beter verwachtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
quote:
o ja, dat bestaat ook nogquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:15 schreef static het volgende:
[..]
SMS dan.
Ow jee, ET je bent al echt een moeder: "Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik had van jou toch beter verwacht
Duh.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:59 schreef Ripley het volgende:
Garpje
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Duh.
Anders had je mij allang gebeld..
Ik zou hem zo bellen hoor, no problem. Ik weet alleen niet of dat slim is, maar da's weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kun jij niet voor Ripley bellen MUUS? Of heur handje vasthouden oid?
Ik wil er wel een topic over openen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zou hem zo bellen hoor, no problem. Ik weet alleen niet of dat slim is, maar da's weer een heel ander verhaal..
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zou hem zo bellen hoor, no problem. Ik weet alleen niet of dat slim is, maar da's weer een heel ander verhaal..
En haar handje hou ik altijd al vast. Door dik en dun enzo..
whehehehe.... humorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:21 schreef static het volgende:
Het is verdacht stil. Zou ze aan hetbellen
zijn?
"Hey L, Ripley vindt je leuk. Hihihihihihihi"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:29 schreef MUUS het volgende:
En haar handje hou ik altijd al vast. Door dik en dun enzo..
"Dingen die MUUS zegt tegen heren die niet snel genoeg bellen" ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik wil er wel een topic over openen?
Je hebt nog nooit gebeld met MUUS he, JK?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Hey L, Ripley vindt je leuk. Hihihihihihihi"
Tuut-tuut-tuut....
Ja, of zoiets als "met welke andere L'en belt MUUS nog meer?" Of "Wat heeft MUUS met de L van Ripley?"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Dingen die MUUS zegt tegen heren die niet snel genoeg bellen" ?
Ja man, stormloop..
More like: "Ben je GODVERDOMME homo ofzo, kutkneus?! Je bent een eunuch he? Dat is het he? Anders laat je zo'n bloedmooi wijf niet lopen, MORON! Je verdient haar niet eens, uit de baarmoeder-getrokken-container-baby. In jouw geval hadden ze de placenta moeten aankleden en de baby moeten weggooien"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Hey L, Ripley vindt je leuk. Hihihihihihihi"
Tuut-tuut-tuut....
*stilquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
More like: "Ben je GODVERDOMME homo ofzo, kutkneus?! Je bent een eunuch he? Dat is het he? Anders laat je zo'n bloedmooi wijf niet lopen, MORON! Je verdient haar niet eens, uit de baarmoeder-getrokken-container-baby. In jouw geval hadden ze de placenta moeten aankleden en de baby moeten weggooien"
Neen Ripley, ik durf haar niet te bellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:35 schreef Ripley het volgende:
Je hebt nog nooit gebeld met MUUS he, JK?
Kijk, dat durf ik dan weer welquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen Ripley, ik durf haar niet te bellen..
Oe!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:47 schreef Ripley het volgende:
Kijk, dat durf ik dan weer wel
Het zit diep, dat blijkt wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mên, je hoeft het woord bellen maar te laten vallen of Ripley verdwijnt uit het topic.
Haar latente broekpakgevoelens voor jou? Of zeg ik nu iets verkeerds?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:19 schreef MUUS het volgende:
Het zit diep, dat blijkt wel.
Ik heb nooit geweten dat jij een kloon van SunChaser bent, JK.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haar latente broekpakgevoelens voor jou? Of zeg ik nu iets verkeerds?.
Het is waar! Het is the God awefull truth!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:22 schreef MUUS het volgende:
Ik heb nooit geweten dat jij een kloon van SunChaser bent, JK.
Ja. Dat is echt een ranzig woord.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haar latente broekpakgevoelens voor jou? Of zeg ik nu iets verkeerds?.
Ga huilen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik eis een slotje op dit meest onzinnige topic. Dit blijft alleen open omdat een moderator dit gestart is. Leuke topics zoals verstoppertje spelen gewoon dicht gegooid worden.
Word hier een beetje misbruik gemaakt van de rechten die sommige hebben
OPKNEUZEN!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik eis een slotje op dit meest onzinnige topic. Dit blijft alleen open omdat een moderator dit gestart is. Leuke topics zoals verstoppertje spelen gewoon dicht gegooid worden.
Word hier een beetje misbruik gemaakt van de rechten die sommige hebben
ANDERS REAGEER JE EVEN OP WÉL BELANGRIJKE PEAUXT.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:32 schreef Ripley het volgende:
OPKNEUZEN!
Dit is bijna poëzie, zo mooiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
More like: "Ben je GODVERDOMME homo ofzo, kutkneus?! Je bent een eunuch he? Dat is het he? Anders laat je zo'n bloedmooi wijf niet lopen, MORON! Je verdient haar niet eens, uit de baarmoeder-getrokken-container-baby. In jouw geval hadden ze de placenta moeten aankleden en de baby moeten weggooien"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |