Dat is het probleem.. ze krijgt standaard voor haar verjaardag altijd al sieraden en geurtjes en bloemen enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:54 schreef BMWM3 het volgende:
Rolstoel op je 50e![]()
Wat dacht je van een grote bos bloemen of een sieraad?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:32 schreef beelz het volgende:
50 is niet bijzonder... zet een paspop in de tuin en geef dr een bosje bloemen en een rolator...
Dan krijg ik die rollator binnen 2 uur ingebouwd als nieuwe beugel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:32 schreef beelz het volgende:
50 is niet bijzonder... zet een paspop in de tuin en geef dr een bosje bloemen en een rolator...
mijn moeder is vandaag 50 geworden ik heb haar een cadeaubon van Thermen/kuuroord Vitalizee gegeven ter waarde van 50 euro. Was ze toch erg blij mee (ze heeft nog nooit zoiets gedaan)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:22 schreef sir_dalord het volgende:
zo'n dagkuur in een schoonheidssalon voor 2 personen...
doet het altijd goed
Leuk idee! Maar waarom de foto's tweemaal afdrukken? Aan beide kanten van het kartonnetje dezelfde foto plakken neem ik aan. Maar aan een kant is makkelijker en net zo leuk, toch?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:15 schreef Supaplex het volgende:
Men neme 50 foto's uit haar leven, inscannen, croppen op bij v 5x5 cm.
100 Vierkante kartonnetjes van 5x5 knippen
foto's tweemaal afdrukken, op kartonnetjes plakken.
plastificeren
in een mooie houten pickwick theedoos stoppen.
Voila een uniek kado waar je veel aandacht in hebt gestopt.
Ah...doh...ben nog niet helemaal wakker!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef Supaplex het volgende:
= memory dus!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:34 schreef miki het volgende:
Als je broers of zussen hebt, kun je bij de fotograaf een mooie foto laten maken (in bijv. zwart wit) waar jullie allemaal samen opstaan en deze dan mooi laten inlijsten. Vind ze altijd wel leuk om te krijgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |